Travianin speed x3 servu alkoi pari päivää sitten uudestaan. Te jotka ette ole vielä päässeet pelaamaan tätä hienoa nettipeliä, laitan linkin teille. Kaikki te jotka aloittavat tästä linkistä, saavat suojelua niin kauan kunnes teillä on toinen kylä tai pärjäätte ilmankin. :)
http://www.travian.fi/?uc=fix_635
Travian fix
3
207
Vastaukset
- Kärpix
Pippeli kiimii tästä. Ihan speedillä 3!! Kohta roistuu. Muistakin suojella minua roiskeilta!!!
- Säännöt uusiksi.
Jonniin joutava peli joka ei kasva suosiota sen takia, kun "isot pelaajat" hyökkäävät monta kertaa pienempien pelaajien tukikohtiin ja on juuri sen takia mahdoton päästä peliin mukaan jos ei ole aikaa olla koneella 24/7 pelissä. Kerran kokeilin peliä ja samaa olen myös monelta muulta kuullut ja juuri sen takia lopettaneet pelin pelaamisen.
Sitten nämä "valvojat" on niin pellejä, että vähänkin on kritisoivaa tekstiä niin banaani paukkuu pelistä. Luulevat olevan jotain jumalia ettei heitä saa arvostella tai niiden päätöksiä.
Ehkä voisin harkita pelaamista kunnes tulee jonkinmoinen suoja, että isommat pelaajat ei voi hyökätä pienempien kimppuun. Painotan EHKÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071801
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271482En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931336- 621191
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101078Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1251071Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall217869- 151829
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57793Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20738