Lokakuussa kampanjoidaan
https://cancer-fi.directo.fi/roosanauha/roosanauha/rintasyopa-ja-liikunta/
Roosanauhan juhlavuosi 2012
32
172
Vastaukset
- sohvaperuna
Yäk yäk. Inhoan liikuntaa
Valitse itsellesi ja elämäntilanteeseesi sopiva liikuntamuoto niin saat sillä paljon positiivisia vaikutuksia elämääsi, katso vaikka:
http://www.pienipaatospaivassa.fi/saannollisen-liikunnan-edut
- -ra
Tulin metsälenkiltä juuri,söin matkalla poimiamini marjoja
- prööt
lusiina5 kirjoitti:
Metsässä on huumaava tuoksu.
Tuleeko sattumalta mieleesi jokin muukin tuoksu, josta tänään on ollut puhetta? Sekin voi joskus olla aika huumaava?
- syöpäp.-11
JUoksin aamupäivällä 15km.lenkin,piristi.
- -ra
Se on jo reipasta.Kunto pysyy ainakin
- koirakaveri;
Minulla on 3.isokokoista koiraa,neljä kertaa päivässä vaihdellen 5-8km. lenkki,siinä kunto kohoaa kun pitkin metsiä tai mutkittelevia maanteitä mennään..
Sä olet sitten varmaan päivät kotona jos noin pitkät lenkit ja noin monta kertaa päivässä, koirat ainakin tykkää :)
- -ra
Kiva asia jos koiuli on tulee ulos lähdettyä useimminkin
- liikuntaa tämäkin
Olen tirkistelijä ja luikin pusikoissa. Kiipeilen myös pihapuissanne
liikuntaa tämäkin kirjoitti:
Olen tirkistelijä ja luikin pusikoissa. Kiipeilen myös pihapuissanne
Yök, onneksi meil on paksut verhot ja kiinni
- sulosointu
lusiina5 kirjoitti:
Istun taikka kävelen, peppu soittaa sävelen. Alan lenkkeillä pihallamme. Pieruoopperaa luvassa
- flatusvolyme
lusiina5 kirjoitti:
Mutta pieruoopperan äänet tulevat kyllä verhojen ja ikkunoiden läpi. Kiertelen kohta muitakin pihoja kuin omaani. Rappukäytävässä tänään huomasin, että pieru kaikuu siellä kivasti
- jtfhht
hehjoopj joo
- jkhkkk
uiuuiyi
- cxcbzgg
Onko tästä tullut pierupalsta
- on
Pieru vanhin nauruvoitehista
- Nimenomaan.
on kirjoitti:
Pieru vanhin nauruvoitehista
Tällöin tämä jo todettiin !
- bzfdzgg
No kunhan kirjoittelevat
- mikä palsta olikaan?
Ei pahalla, mutta alkaa jo kyllästyttää pierujutut, joita nykyään on joka toinen tällä palstalla. Ei oikein uskalla vakavista asioista, koska niihin ei välttämättä saa asiallista vastausta. Kerrotaan varmaan vaan, että pierulla iloiseksi
- Onko tosiaan näin?
Lussen pieruista on nyt kyse,kroonikkona hän vaihtanut aiheita.
- kaalikankku
Ei ole. Haluan itselleni kunnian, joka minulle kuuluu. Minä se olen täällä paukutellut. Ei Lusse.
kaalikankku kirjoitti:
Ei ole. Haluan itselleni kunnian, joka minulle kuuluu. Minä se olen täällä paukutellut. Ei Lusse.
No antakaa nyt jonkun loistaa pierukunkkuna. Minen saa kaalia etes syyyä.
- Ihmeelistä tääää
lusiina5 kirjoitti:
No antakaa nyt jonkun loistaa pierukunkkuna. Minen saa kaalia etes syyyä.
Kuka niin on sanonnu?
- Lusiina 5
Ihmeelistä tääää kirjoitti:
Kuka niin on sanonnu?
Liäkärsetä :(
- bdfdbf
Ei paljoa pierujutut innosta
- Ahkerastikirjoittaa
Lussea kiinostaa isot mahtavat paskajutut!
- Näin on näreet
Minusta näyttää et ne kiinnostaa sinua. Saitko kiksit kirjoittasi sanan paska?Joillain jää tuo anaalivaihe päälle kehityksessä.
- Lussen pieru tyyli
Todelakin,liityy varmasti lähimäisen syöpään ja näillä pieru jutuillaan Lusiina yllä pitää pieru huumoriaan,tukeakseen lähimäistään:) Vähän outo tapa,mutta jokainen tyylillään.
- Totta mooses
Lussen pieru tyyli kirjoitti:
Todelakin,liityy varmasti lähimäisen syöpään ja näillä pieru jutuillaan Lusiina yllä pitää pieru huumoriaan,tukeakseen lähimäistään:) Vähän outo tapa,mutta jokainen tyylillään.
No minä en kyllä irvailisi täällä kenekään syövällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103