Hei,vinkkejä kaivataan

Kivaahan se on

Bangkokin hotelleista ,tähtiluokka voisi olla 3 tai 4,tärkein kriteeri siisteys.Juu,ja tiedetään,että netiistä löytyy niitä pilvin pimein,mutta nyt haetaankin kokemusta.Kiitti kaikille jotka vaan viitsii vastailla.

6

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koh Chang

Tarkenna,juu jos haluat tietää,asiallinen kysymys ,asiallinen vastaus.

• Näin on juttu

Mä tiedän montakin missä itse asunut ja taas menossa,MUTTA mä en varmasti mainosta niitä muille suomalaisille,sillä koko juttu on siinä etten mä halua kuulla sanaakaan suomea hotellissa tai nähdä muita suomalaisia.
      Sorry.

• jollkim

totta ei sinne menna harman juntteja tapailemaan !!!

• Leijona

Amari Watergate, uima-allas 8 kerroksen katolla jossa baari ja mukavat tuolit/sohvat istuskeluun, kuntosali. Yksi parhaista aamiaisista joita olen missään syönyt. Lähellä ostospaikkoja kuten ISooo Platinum Center, elektroniikka tavaratalo ja hotellin takana yömarkkinat. Kävelymatka MBK tavarataloon ja "metro" junalle.

• Girahvi

Eikkös tää

http://www.amari.com/watergate/

oo viirentähden hotelli (aloittaja kiinnostunut kolmenkauttaneljän tähtiluokan hotelleista).

Äkkisiltään näytti olevan Amari ketjun Bangkokin hotelleista kaikkein kallein.

• Se

Kiitos paljon vinkistä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1443
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1247
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      24
      1229
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      214
      1130
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1068
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      317
      999
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      994
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      939
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      905
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      73
      899
    Aihe