Tänne listaa asukkaiden nimistä. Plz. Julkiseksihan ne tulevat kuitenkin. Ja osa on listattuna jo täällä:
Ira (38), Raisio
Anne (31), Rauma
Teija Kurvinen (46), Rovaniemi
Irina (42), Hausjärvi
Katarina (26), Helsinki
Janita (19), Hyvinkää
Johanna (24), Espoo
Sarah (20), Vaasa
Tea (19), Helsinki
Jonna A (21), Härmä
Leina (25), Helsinki
Iida (27), Pirkkala
Jonna I (27), Kausala
Pia Sarkkinen (31), Lohja
Tomi (23), Helsinki
Tommi (24), Hämeenlinna
Markus Väänänen (25), Eno
Jouko (26), Tampere
Milla Leinonen (25), Helsinki
http://fi.wikipedia.org/wiki/Big_Brother_2012
Asukkaiden SUKUnimet ?
42
23144
Vastaukset
- BB 2012
Sarah Nousiainen. Löytyi 24/7 viestiketjusta. Liekkö sukua BB-voittaja Niko Nousiaiselle? Jopa suhteilla taloon?
Lisää näitä.- Nousi(k)ainen
voi jumalauta munki sukunimi on nousiainen!!! Ei perkl mullaki on varmasti suhteita sarahiin ja nikoon!! ...ei vittu hanki elämä
- lol
no ei kyllä todellakaan ole sukua. nousiaisia on suomessa tuhansia.. vajari
- 4 nimeä puuttuu :)
Anne Sipolainen
Jonna (I) Saari
Jouko Näivä
Milla Leinonen
Tomi Grönroos
Leina Ogihara
Janita Lukkarinen
Teija Kurvinen
Johanna Pulkkinen
Tommi Riihimäki
Iida Repo
Jonna (A) Kumpula
Pia Sarkkinen
Markus Väänänen
Sarah Nousiainen
Ira
Tea
Katariina
Irina
http://keskustelut.sub.fi/forum/big-brother-2012/bb-2012-asukkaat- foliohattunen
onko janita surullisen kuuluisan tuula lukkarisen pojan tytär?
- bb nolife
Tomin sukunimi ei ole Grönroos, nimittäin Tomin sisko on hyvä kaverini ja sukunimi on bergman.
- hoohooo
onks tolla Janitalla lapsi??
- gfdsgdfg
kaikki nimet suomalaisia paitsi yksi puoliksi kiinalainen. eikö suomenruotsalaisia tai muita maahanmuuttajia enää kiinnosta bb:t?
- tauskivaan
Nimesta paatellen japanilainen eika kiinalainen.
- tauskivaan
Nimesta paatellen japanilainen eika kiinalainen.
- ............
Katarinahan on suomenruotsalainen, ei edes osaa oikein kunnolla suomea.
- gdfhgh
YLIOPPILAAT 2012K
Lauttasaaren yhteiskoulu
Mirhola Tea Mandi Sofia
Syntynyt 14.6.1993 - Tyler89
Teija ei asu Rovaniemellä vaan Helsingissä, jonne muutti elokuussa.
- -
Katarina Bjurs
- BB-Tea-2012?
Onko Tea ollut töissä mm. Konalan Lidl:issä? Näyttää ihan yhdeltä tytöltä jota olen siellä katsellut.
- joku
ON! Tunnen kyseisen henkilön jotenkin
- zwxrctvbuhj
Miks ne on Jonna A ja Jonna I? Mistä noi tulee???
- Päätellen
Sukunimen viimesestä kirjaimesta.
- Ulm
Onko tolla Janitalla muka oikeasti lapsi???
- horatsu8383
Janitalla ei ole kyllä lapsia... Sillä on 2 pikkusiskoa ja yksi pikkuveli...
- mitä
^ kyllä munki mielestä janitalla on lapsi koska sillä oli tosi paljon kuvia facebookissa aikanaan sen raskausmahasta?
- ;)
Kaikki ei ole sitä, miltä näyttää
- Ulivali!
Kyllä Janitaa panna vois, mutta sitä lapsellista kitinää ei kestä kukaan!
- Totuudentorvelo
Ulivali! kirjoitti:
Kyllä Janitaa panna vois, mutta sitä lapsellista kitinää ei kestä kukaan!
Pakko kompata....
- kuha funtsin.
Onko Jouko Kovanen avioitunut, kun on nykyisin Näivä ???
- vastaus myöhäs
Ei, Jouko otti äitinsä sukunimen, joka on siis tuo Näivä.
- horatsu939393
Ne kuvat lapsista on sen pikkusiskosta joka on 2v. siis facebookissa, lisäks siellä on sen pikkuveljestä kuvia... mutta lasta janitalle siis ei ole. Pikkarainen vois lopettaa ton paskan jauhamisen ja keskittyä siihen omaan kakaraan jonka just sai.
- pippoo
kyllä minä muistan kun janita oli bb:ssä ja se kerto siellä jo että sillä ón lapsi..
- oumaigaaaaad
jos ihmisellä on facebookissa kuvia omasta raskausmahastaan ja kertonu ihmisille että sillä on lapsi ni mun päässä se kyllä tarkottaa sitä et on skidi. ja ei, en ole pikkarainen sori vaa
- mälli0
En kyllä yhtään ihmettelisi jos Janika olisi jossain vaiheessa jo synnyttänyt... vaikuttaa just semmoiselta "oho harrastin suojaamatonta seksiä ja nyt olen raskaana" -tyypiltä
- voi ei daa
:DDDDD eipä enää janita ja henukaa seurustele. mahtaa janita olla kyrpä otassa ku tulee talosta pihalle ... :D
^ nii i sitä minäkiin. ja sen pupun naama. voi elämä ku sitä ihmistä joutunu tällä kunnalla kattoo viimeset 10 vuotta jo- rakkauspakkaus123
Kuka on Janitan Poikaystävä
- mölli
^joku mopoauto jätkä, jonka kaa ne on olleet yhessä kuukauden
- trololooooooo
^Henrik Björsted tai joku tommonen on sukunimi en muista tarkalleen mikä oli :D henrik on mukava jätkä, ja harmi että janita on tollanen niin kävi nyt näin
- PULUKKINEN Savosta
SAVOLAISIA lue alunpitäen SAVOLAISIA SUKUNIMIÄ VARMASTI AINAKIN:
NOUSIAINEN, VÄÄNÄNEN , PULKKINEN .
myös LUKKARISIA PALJON SAVON PERÄHIKIÖILLÄ..... Tietystihän ovat "hesalaisia", mutta kun sukua tutkitaan hiukka taaksepäin, niin perähikiällehän ne vie ..... et silleen......... - JOUKO-KONDUKTÖÖRI
- BBhiiii
Katarina Bjurs
- jian1
minä ja jonna kumpula asutaan härmäs
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882