Hei, pystyykö yksityinen ostaja tilaamaan osia Tmi Jani Kaasalaiselta ? Olisin tekemässä ensimmäistä tilausta kyseisestä paikasta. Sillä olen uusi, joudun rekisteröimään käyttäjän sinne. Perusasiat, kuten; nimi,sukunimi,osoite jne tulevat heti ja ovat pakollisia. Sitten tulee pakollinen kenttä jossa lukee "yritys tai liikkeet". Eli tarkoittaako tämä, että vain yrityksetvoivat tilata osia sieltä ? Kiitos mahdollisesta avusta.
Tmi Jani Kaasalainen
Yrityksille(kö)
7
1020
Vastaukset
- Luotettava!!!!!!!!!!
Janilta tulee osat nopeasti paitsi nyt kun tekevät muuttoa isompiin tiloihin, yksityis ostoilla se toimii. JA HYVIN
- Yrityksille(kö)
Selvä, kiitos vastauksesta ! Mutta kohta " yrityksen tai yhteisön nimi" on pakollinen kohta. Mitä siihen laittaa jos ei ole yritystä/yhteisöä ?
- Yrityksille(kö)
Tietääkö joku ?
- näin on.
ei tarvitse laittaa mitään.
- abborre
joo hyvin toimii yksityisellekkin
- penapal
eivät tiedä mopoista mitään. täysin paska putiikki
- hyvä firma
hyvä firma sielt on tulle muutaman kerra tilattuu noin viikossa tulla osat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972008- 981468
- 1121177
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51867
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36812
- 33723