Tiettyjen matkustajien tapa varata penkkejä tavaroilleen

junamatkustaja

Oletteko kohdanneet näitä ihmisiä jotka lähijunissa ovat sitä mieltä että heillä on oikeus varata itselleen ja tavaroilleen kokonainen loosi tai vähintään kaksi penkkiä. Viimeeksi tänään nainen sanoi minulle että olisin voinut istua jonnekin muualle. Minusta penkit ovat vain matkustajille tarkotettuja ja toimistoa perustaijiat voisivat kulkea taksilla tai tehdä hommat kotona tai työssä. Jos minulla on työmatka 1,5 tuntia per suunta, ja seisomatyö, olen sitä mieltä että olen oikeutettu saada istua edes työmatkan ajan. Olen nähnyt että muut matkustajat eivät uskalla sanoa näille tavaroitensa levittäjille mitään, seisovat mielummin.
Minusta Vr pitäisi lippuihin laittaa viestiä että matkalippu on tarkoitettu yhden ihmisen istumista varten, tavarat säilytetään niille tarkoitetulle paikoille! Lipuntarkastajat saisivat sakottaa näitä paikkojen varaajia!!
Mulle tapahtuu näitä vähintään kerran viikossa ja ne ovat järjestäen olleet naisia!! Miehet osaavat istua kapeammin, niillä on tabletti kädessä ja kassi lattialla jalkojen takana. Muijat ovat nykyään vailla kasvatusta, ja kaikkimullehetitännenyt!!! Minulla on vaikeata käsittää sitä kun olen kasvatusta saanut!

1

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ottaa pattiin

Mä tungen sinne penkin laitaan ja istun vaikka kamojen päälle - olen ostanut itselleni lipun ja se oikeuttaa lähijunissa istumispaikkaan. Jos eivät ehdi nykäistä veskaansa alta pois, niin oma vika. Junat on ruuhka-aikaan niin täynnä, ettei siellä ole kassipaikkoja!

Lipuntarkastajat saisivat sakottaa näitä paikkojen varaajia!! Yes, agree.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      15
      2950
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2547
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1413
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1340
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1221
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      979
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      873
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      796
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      27
      645
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      606
    Aihe