Hei!
Teen tukihenkilötoiminnasta opinnäytetyötä Ammattikorkeakouluun.
Olen kiinnostunut kuulemaan mietteittäsi tukihenkilötoiminnasta, olitpa sitten vapaaehtoisena järjestön kautta tai vain tukena lähimmäisellesi.
Tutkin tukihenkilön merkitystä lapselle/perheelle/kuntoutujalle.
Jos haluat osallistua tutkimukseen ja vastaanottaa tuloksia myöhemmin, ota yhteyttä:
[email protected]
Kerron sähköpostissa lisää! Kiitos Sinulle, olet mukana tekemässä tärkeää työtä.
Toimitko tukihenkilönä?
1
114
Vastaukset
- Valheiden tynnyri
Olin tukihenkilönä jo ennen asiain mainoskampanjoita.En pitänyt askioissa sukupuolirajoituksia kuten asiantuntijoiksi myöhemmin itseään markkinoivat yhdistykset jne.Raamatussakaan ei Jumala yhdistänyt homo tai lespopareja vaan loi Eevan Aatamille joka tunsi yksinäisyyttä.Suurinnosa avio- ja avoliitoistakin solmitaan vastasukupuolten kanssa.On tietenkin Munkit ja Nunnat,joiden uskosta ei tiedä mihin se perustuu.Ennen oli mielisairas-osastot joko mies- tai nais osastoja,joista on onneksi päästy.Kateus on myös eräs syy joka yrittää kiilata hyvinkin menevän tukihenkilö-toiminnan väliin.Ellei miehet ja naiset tule keskenään toimeen kuten luonnostaan ymmärtäisi,täytyy olla jotain korvien välissä vikaa taikka muuta ulkopuolista häirintää.Elleivät homot ja lespotkaan tule keskenään toimeen,niin mitä nuo maailman parantajat sitten keksivät? Yksinkertaiset perivät maan Raamatun mukaan ja loput kai sitten jakavat keskenään Taivaan ja helvetin?Silloinen ihmiskunta ristiinnaulitsi Jumalan Pojan,josta sama ihmiskunta geeneillään keksi oljenkortenaan pelastautua Jeesuksen verellä taivaaseen? Nämä syrjäyttivät samalla Viimeisen tuomion merkityksen.Vääristelemällä jumalan sanaa.Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi on eräs motivaatio olla tukena lähimmäisellesi,eikä kapulan kantajana hänen polulleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346