Olen 16-vuotias lukiolaistyttö ja mietin uuden läppärin ostamista. Kannattaako ostaa MacBook Pro vai onko jokin muu kone mulle parempi? Käyttäisin konetta opiskelun helpottamiseksi ja mm. netissä surffailuun. Mulla on nykyään kaksi läppäriä, lg ja acer, molemmat melko vanhoja ja netti pätkii niissä jatkuvasti. Äiti kyllä suostuu ostamaan Applen koneen, mutta haluan olla täysin varma kannattaako minun se ostaa? Olisiko jokin parempi vaihtoehto? Sukulaisillani on MacBook Pro ja kaikki ovat kehuneet sitä hyväksi.
Kiitos jos joku osaa auttaa?
Kannattaako ostaa Applen MacBook Pro?
Roosaaaaaaaaaaaaaaaa
2
258
Vastaukset
- archie
Kannattaa. Minulla ollut työkoneena nelisen vuotta ja on markkinoiden paras kannettava ehdottomasti. Uusi näyttö on lisäksi tosi hyvä.
- kakka1
Joka päivä ostan uuden macin. Ovat niin hienoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079133
- 936910
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666665Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345691Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665463- 553591
- 503415
- 513213
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko573142- 562972