Olen 16-vuotias lukiolaistyttö ja mietin uuden läppärin ostamista. Kannattaako ostaa MacBook Pro vai onko jokin muu kone mulle parempi? Käyttäisin konetta opiskelun helpottamiseksi ja mm. netissä surffailuun. Mulla on nykyään kaksi läppäriä, lg ja acer, molemmat melko vanhoja ja netti pätkii niissä jatkuvasti. Äiti kyllä suostuu ostamaan Applen koneen, mutta haluan olla täysin varma kannattaako minun se ostaa? Olisiko jokin parempi vaihtoehto? Sukulaisillani on MacBook Pro ja kaikki ovat kehuneet sitä hyväksi.
Kiitos jos joku osaa auttaa?
Kannattaako ostaa Applen MacBook Pro?
Roosaaaaaaaaaaaaaaaa
2
357
Vastaukset
- archie
Kannattaa. Minulla ollut työkoneena nelisen vuotta ja on markkinoiden paras kannettava ehdottomasti. Uusi näyttö on lisäksi tosi hyvä.
- kakka1
Joka päivä ostan uuden macin. Ovat niin hienoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760