Googlen olen selannut täysin minkäänlaisia tuloksia. Haluaisin tietää kuka ja missä antaisi yksityisiä piano tunteja?
Itse haluaisin oppia. Jos joku tietää niin viestiä vaan tulemaan...
olen 21 - vuotias , piano tunteja otin n. 8 vuotiaana. Viulu oli kuitenki se pää soitin , joten lopetin piano tunnit. Nyt tosin olisi intoa oppia piano alusta loppuun.
Voisiko joku antaa neuvoja mistä niitä opettajia oikein kattelis? tai onko täälä kenties joku joka voisi antaa pianotunteja?
kiitos jo etukäteen!
Pianotunteja etelä-pohjanmaalla?
pianopianopiano
1
108
Vastaukset
- No vaikka näin...
Soita suoraan musiikkiopiston pianonsoiton opettajalle, ja kysy antaako hän myös yksityistunteja tai antaako joku hänen edistynyt oppilaansa. Kanttoreilta, kuoronjohtajilta jne voi myös kysellä, ainakin osaavat neuvoa eteenpäin. Kirjastosta saat myös paljon materiaalia, joilla voi herätellä taitoja ja tehdä sitten tekniikkaa opettajan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614228KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1202843Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452272Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291983- 241853
- 281566
- 801511
- 181445
- 1461334
- 311188