Hei ! Haluaisin asiallisia ja asiantuntevia vastauksia Teneriffan ja erityisesti Los Cristianoksen / Play de las Americaksen säästä Marrskuussa. Tulevaisuuttahan on tunnetusti vaikea ennustaa ja ilmoista ei koskaan tiedä, mutta mikäli jollakin olisi valistunut arvaus antaa ko. paikan säästä ( lämpötilasta ja sateista), vaikkapa verrattuna Gran Canarian...Ingles Maspalomas ym. säätilaan, olisin kiitollinen.
Niin ja kaikille provoilioille tiedoksi, olen toki käynyt Thaimaassa ja viihtynyt myös siellä, kuten useita kertoja Gran Canariallakin, mutta nyt oli ajatuksissa käväistä Teneriffalla.....
Teneriffa marraskuussa
5
8132
Vastaukset
- Taas menossa
Marraskuun loppu 25-30, ja joulukuun puoliväliin 20-25 C. Käyty jo monta vuotta kuun vaihteen tienoilla ja aika hyvä nyrkkisääntö tuo on. Tais olla 2009, kun oli historian kylmin joulukuun alku, jolloin lämpötila oli 18-21, eikä helleraja rikkoontunut kertaakaan.
- Pais de Vasco
Olen vieraillut Teneriffalla 3 viime vuotta lokakuun lopulla saaren eteläosassa eli Playa de las Americaksessa ja säät on olleet aina hienot.
Jos sää on tärkeä, lomaile saaren eteläosassa, Americaksessa tai Christianoksessa. Americaksessa on lokakuussa n. 24-25 astetta ja auringonpaistetta, marraskuussa melkein sama, ehkä astetta alempi.
Mutta kuten itsekin sanoit, säästä ei voi koskaan varmasti tietää. Syyskuukaudet syys-marraskuu ovat kuitenkin keskimäärin n. 4-5 astetta lämpimämpiä kuin kevätkuukaudet maalis-toukokuu. - ehyyu
Kuulostaa ihan hyvältä, Los Gigantesiin ollaan me menossa tuolloin. Olis vaan kunnon lämpöset kelit!
- Villa Venecia
Hei. Viime syksynä oltiin marraskuussa pari viikkoa huvilalomalla Callao Salvajessa. Ilmat oli hienot, vain yhtenä päivänä vähän ripeksi vettä. Paikkahan on eteläkärjessä, Americasiin on matkaa muutama kilometri. Lämmintä riitti sopivasti, myös yöt olivat vielä lämpimiä.
Suosittelen :) - playa de las america
Hei! Osaisiko joku neuvoa prepaid-liittymä tai mokokkula? asiassa. Menen marraskuun alussa ekaa kertaa Playa de las Americas:iin eikä hotellissani ole langatonta yhteyttä. Haluaisin huoneessa surffailla netissä ja kysynkin onko joku tietoinen hinnoista? ja mistä saa hankittua liittymän?
Suomessa kysyin liittymää, mutta tähän asti kukaan ei ole varmuudella osannut luvata, että toimii siellä. Kiitos etukäteen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214