pervotarinoitaa :DD

pervotyttö1998

Kirjoitelkaas tänne mitä tahansa pervoja tarinoita!! Itselle tapahtuneita tai fantasioita!! Niitä on sitten kiva lukee housut märkänä... >:D
Onko teillä esim koulussa sattunut jotain pervoa tai noloa mistä ootte kiihottunut? Tai jotain jänniä unia? Kaikki hienot tarinat tänne vaa ;DD ...

10

3654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pervoiluonkivaaaaaaa

      olin kerran koulun vessas ja sit sinne yhtäkkii tuli joku random poika!!!
      sit heräsin ja se oliki vaa uni

    • uu084uf

      Olin kuntosalilla ja jossain välissä kun porukka "vaihtui" niin muutamaan minuuttiin ei ollu muita ku minä itse. Tein sellaista jalkahaaraliikettä missä istutaan ja jalkoja levitetään sivulle ja sit jalat takasin yhteen. Päällä ohuet shortsit joissa tosi lyhyet lahkeet. Kuinka ollakaan kyseinen liike tuntui kiihottavalta ja vehje alkoi jäykistyä! Tuntu aika hyvältä tehä sitä liikettä ja ihan kuumotti kun kiiltävä terskan pää nousi esille lahkeen helmasta :)

      • pikkupiru>;)

        aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh
        kiitos. kostuin. :)


      • uu084uf
        pikkupiru>;) kirjoitti:

        aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh
        kiitos. kostuin. :)

        oleppa hyvä, toi on nimittäin tosijuttu muutaman viikon takaa, vähän kuumotti ja jännitti että tuleeko joku kuntosalille kun kävelin muna pystyssä vatsalihaslaitteeseen....


    • teenye poikaaaa

      kerran vedin käteen koulun vessassa ja tyttöjen vessa oli ihan vieressä josta kuului tyttöjen ääntä varmaan kuuli mun hirveen lutkutuksen.....

      minkä ikänen oot?
      haluisitko vaihella kuvii alapäistämme eli sä omast pimpsast ja mä mun peniksest ja vartaloista myös. kasvoi ei oo makko laittaa,eikä nimee.
      mut ikä ja kuvat pitäis olla oma ottamii kumminkin päin.
      tai muita pervo keskusteui voitais jutella. voin kertoo sit ikäni ja vartalo kuvista huomaa myös sen etten oo mikään vitun 30 kymppinen bedo.

      [email protected]

    • terve:-DDD_14

      Otin kerran koulun vessas yhelt kaverilta suihi. Nuolin siinä isoa terskaa ja lutkutin niin että varmasti kuulu muualle. Olen homo.

    • p.ervo grill

      menin mun bestiksen luo joka oli värjäämässä ledaa,leikin hänen kultaisen noutajan kanssa ,hän sanoi lähtevänsä suihkuun,no jäin koiran kanssa leikkimään kun koira tyänsi naamansa haaroihini, hetken päähän pistosta avasin farkkujen vetskarin ja painoin pikkareita alas,koira innokkaasti nuuskimaan ja kohta alkoi nuolemaan isolla vahvalla kielellään,tuntui tosi hyvälle, piti vaan lopettaa kun bestis alkoi tulee suihkusta.tapahtui pariviikoa sitten.

      • Nimetön1483

        Olin tulossa koulun liikunta tunnilta muttä jäin vielä venyttelemään kaksi poikaa tuijotti minua oudosti käännyin ympäri ja yhtäkkiä kaikki pimeni heräsin jonko kodista sidottuna x asentoo ne jaksi poikaa tulivat kohti ja sanoivat hei mä oon sami sanou toinen poika ja toinen sanoi ja mä oon tomi tomi sanoi jos sä nyt rimpuilet sattuu ja paljon tomi repi vaatteet päältäni ja alkoi hieroa pillua sanoin ääh uuh aah ah sami alkoi puristelemaan rintojani tomi lopetti pilluni hieronnan ja sanoi aah haluun sun pilluu ja meni salaman nopeasti nuolemaan rajusti pilluani sami pisti kyrvän suuhuni ja aloin lutkuttamaan hänen kyrpäänsä tomi nuoli 15 mi pilluani ja sen jälkeen kastuin ja huusin aah! Tomi tunki pitkän kyrpänsä pilluuni ja hueroi samalla pilluani sami laukesi suuhuni ja yritin niellä kaiken sparman mutten pystynyt sen jälkeen tomi laukesi sisääni ja huusin hänelle J-jatkaa!! Pillustani tuli vaan enemmän spermaa tämän jälkeen tomi otti kyrpänsä pois ja alkoi taas nuolla pilluani hyvin rajusti sain monta irgasmia ja huusin aah aaah! Älä lopeta! Sami alkoi nuolla tissejäni kiihkeästi sen jälkeen tomi lutkutti pitkää kyrpää suuhuni ja laukesi sillä välin sami nuoli pilluani kiihkeästi huusin aah!! Tämän jälkeen sami tunki paksun kyräänsä pilluuni ja alkoi työntää sitä sisääni huusin aah uuh! Jatkaa!


    • 13&14

      Olin tyttöystäväni kanssa retkellä ja illalla tyttöystäväni kävi teltassa ja minä odotin nuotiolla yht'äkkiä tyttöystäväni tuli ulos teltassa vain alus vaatteet päällä ja painoi minut sammal mättäälle ja rupesi riisumaan minua hetken päästä minulla oli enää boxerit jalassa ja rupesin riisumaan hänen ritsikoita suulla kun olin saanut ne pois otin hänen pikkuhoust pois ja nuolin häntä samaan aikaan munani seisoi ja pian alkoi itse toiminta laitoin penikseni hitaasti hänen sisäänsä ja vedin ulos uudestaan ja uudestaan… hetken päästä laukesin ja tyttöllä oli orgasmi myös menimme telttaan ja nuoleskelimme ja puhuimme tuhmia.

    • orkkuuuu

      Heräsin aamulla ja mua kiihotti kauheesti ja halusin vaa masturboida ja saada orkun, mutta en pystynyt koska koko perheeni oli kotona.
      Menin kouluun ja alapäässäni sykytti niin nopeaan tahtiin. Katselin kuumia jätkiä ha halusin vain nuolla niiden munia ja panna, mutta odotin ja odotin.
      Kuus tuntia istuin koulussa ja kun pääsin kotiin, huomasin et ketään ei ollu kotona.

      Menin takkahuoneeseen, avasin läppärin ja kysyin yhdeltä jätkältä halusiko hän webcam seksiä kanssani.
      Jätkälle se kävi ja otin kaiki vaatteet pois ja hänkin otti. Aloin hieroa alapäätäni nopeasti ja hitaasti, tungin sormen pilluun ja sormetin, jätkä taas veti käteen ja laukesi, se oli ihanaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe