Suosittele ortopedia/traumatologia Lappeenrannasta

risana

Löytyykö Lappeenrannasta asiantuntevaa ortopedia, traumatologia, urheiluvammoihin erikoistunutta jotain lääkäriä, onko kokemuksia? Olkapäätä pitäisi mennä näyttämään kun kunnalla yleislääkärit eivät tiedä mitään, ovat vain siellä töissä.

11

8895

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,.....

Vesa Arvela taiko miun täysin hajonneen polven kuntoon...suosittelen!

• uukki

Ei ollut urheiluvamma, mutta vakava raajavamma silti. Arvelan jäljiltä palautui täysin entiselleen. Eihän sekään ihmeitä pysty tekemään, välttämättä, mutta itse olen hyvin kiitollinen hänen ammattitaidolleen.

• jee34

Arvelaa minäkin suosittelisin. Olen kuullut monilta tahoilta niin paljon positiiivistä hänen taidoistaan.

• näinkävi

Arvela on hyvä mutta jos tahtoo siihen vielä hyvän käytöksen ja selväsanaisen diagnoosin päälle niin V-M Pitko on silloin paras. Vastaanotto siinä vesitornin alapuolella.

• kokemuksella

V-M Pitko, Ehdottomasti näin on.

• Polvi toimii

Suosittelen oman kokemukseni mukaan Vesa Arvelaa,vast.otto Terveystalossa.Lopetti 2v sitten polveni h....liset kivut ja korjasi vauriot.

Julkinen sössi polveni kanssa myöskin,ei raatsittu kuvata siten,että olis vauriot näkyny ja sanottiin se vakio : lepuuta ja ota buranaa tarvittaessa.... kannattaa mennä erik.lääkärille,ei ne perusarvaajat mitään osaa päivystyksessäkään,valitettavasti.

• Raitti4

Vesa Arvela on ehdottomasti paras.

• kuntoon-muualla

Arvela oli aikoinaan hyvä, mutta nyt en enään sitä suosittelisi kenellekkään. Ei ole Vesa viitsinyt enään seurata kehitystä vaan menee vanhojen oppien mukaan ja taitaa odotella kalastuksen merkeissä eläkepäiviä.

• Primrose888

V-M Pitko hoiti minun olkapääni kuntoon. Hyvää, asiakasystävällistä palvelua ja selväsanaista diagnoosia.

• Muualla-kuntoon

Lappeenrannasta ei löydy pätevää urheiluvammojen ortopedia. Jos kuntoon haluaa tulla menkää muualle. Arvela esim oli ottamassa omaa kierukkaani pois , kun taas Ilkka Tulikoura korjasi saman kyseisen kierukan ongelmitta kuntoon!

• virheleikkaus

Suosittelen pk-seudulle matkaamista. Matka on kuitenkin kohtuullisen lyhyt ottaen huomioon kuinka tärkeästä asiasta on kyse.
      Minun polven acl-korjauksen sössi Vesa Arvela monta vuotta sitten, se piti korjata toisella leikkauksella osaavamman ortopedin toimesta. Uuden leikkauksen tehnyt tohtori tiesi kertoa että ristiside oli kiinnitetty väärästä kohtaa ja todennäköisesti siksi oli irronnut melko helposti uudestaan. Tämän uuden toimenpiteen jälkeen polveni on ollut mainio useamman vuoden ajan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5986
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      39
      3922
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3333
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      12
      2808
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2262
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2237
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162