Löytyykö Lappeenrannasta asiantuntevaa ortopedia, traumatologia, urheiluvammoihin erikoistunutta jotain lääkäriä, onko kokemuksia? Olkapäätä pitäisi mennä näyttämään kun kunnalla yleislääkärit eivät tiedä mitään, ovat vain siellä töissä.
Suosittele ortopedia/traumatologia Lappeenrannasta
11
8763
Vastaukset
- ,,.....
Vesa Arvela taiko miun täysin hajonneen polven kuntoon...suosittelen!
- uukki
Ei ollut urheiluvamma, mutta vakava raajavamma silti. Arvelan jäljiltä palautui täysin entiselleen. Eihän sekään ihmeitä pysty tekemään, välttämättä, mutta itse olen hyvin kiitollinen hänen ammattitaidolleen.
- jee34
Arvelaa minäkin suosittelisin. Olen kuullut monilta tahoilta niin paljon positiiivistä hänen taidoistaan.
- näinkävi
Arvela on hyvä mutta jos tahtoo siihen vielä hyvän käytöksen ja selväsanaisen diagnoosin päälle niin V-M Pitko on silloin paras. Vastaanotto siinä vesitornin alapuolella.
- kokemuksella
V-M Pitko, Ehdottomasti näin on.
- Polvi toimii
Suosittelen oman kokemukseni mukaan Vesa Arvelaa,vast.otto Terveystalossa.Lopetti 2v sitten polveni h....liset kivut ja korjasi vauriot.
Julkinen sössi polveni kanssa myöskin,ei raatsittu kuvata siten,että olis vauriot näkyny ja sanottiin se vakio : lepuuta ja ota buranaa tarvittaessa.... kannattaa mennä erik.lääkärille,ei ne perusarvaajat mitään osaa päivystyksessäkään,valitettavasti. - Raitti4
Vesa Arvela on ehdottomasti paras.
- kuntoon-muualla
Arvela oli aikoinaan hyvä, mutta nyt en enään sitä suosittelisi kenellekkään. Ei ole Vesa viitsinyt enään seurata kehitystä vaan menee vanhojen oppien mukaan ja taitaa odotella kalastuksen merkeissä eläkepäiviä.
- Primrose888
V-M Pitko hoiti minun olkapääni kuntoon. Hyvää, asiakasystävällistä palvelua ja selväsanaista diagnoosia.
- Muualla-kuntoon
Lappeenrannasta ei löydy pätevää urheiluvammojen ortopedia. Jos kuntoon haluaa tulla menkää muualle. Arvela esim oli ottamassa omaa kierukkaani pois , kun taas Ilkka Tulikoura korjasi saman kyseisen kierukan ongelmitta kuntoon!
- virheleikkaus
Suosittelen pk-seudulle matkaamista. Matka on kuitenkin kohtuullisen lyhyt ottaen huomioon kuinka tärkeästä asiasta on kyse.
Minun polven acl-korjauksen sössi Vesa Arvela monta vuotta sitten, se piti korjata toisella leikkauksella osaavamman ortopedin toimesta. Uuden leikkauksen tehnyt tohtori tiesi kertoa että ristiside oli kiinnitetty väärästä kohtaa ja todennäköisesti siksi oli irronnut melko helposti uudestaan. Tämän uuden toimenpiteen jälkeen polveni on ollut mainio useamman vuoden ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1155289
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603228- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663