Ruotsissa on aika toivotonta yrittää päästä kuppilaan illalla suomalaisporukalla.
Sen verran rasistisia ovat länsinaapurimme.
Turha valittaa viranomaisille syrjinnästä jos on valkoinen ja suomalainen.
Rasistiset ruotsalaiset
7
298
Vastaukset
- minä taas
Mikäköhän olis syy? Täällä vuosikausia asuneena en ole tuollaista havainnut.
- ei rasisti
Minä olen havainnut. Asun Ruotsissa ja taskussa on Ruotsin passi. Syytä en tiedä, voi vain arvella jotain.
- ei känniääliöitä
ei kyse ole rasismista vaan itsesuojelusta. sama ilmiö on näkyy nykyään myös suomessa, monet ravintolat rajoittavat suomalaisten pääsyä ja tarjoilu on kielletty. Onneksi on opittu
- ei rasisti
Kuinka voi väittää, että kyseessä olisi itsesuojelu? Tuohan on kiihotusta kansanryhmää vastaan ja täyttää rikoksen tunnusmerkistön.
- ehkä siinä syy
Käyttääkö aiheen aloittaja kansallispukua?
- on se tuulipuku
aloittajallahan on tietenkin se suomalainen tuulipuku tai verkkariasu
- ei rasisti
En ole huomannut että suomalaisia turisteina syrjittäisiin. Päinvastoin ovat hyvässä kurssissa, heillä on valuuttaa ja käytöstapoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853617
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668