Ruotsissa on aika toivotonta yrittää päästä kuppilaan illalla suomalaisporukalla.
Sen verran rasistisia ovat länsinaapurimme.
Turha valittaa viranomaisille syrjinnästä jos on valkoinen ja suomalainen.
Rasistiset ruotsalaiset
7
339
Vastaukset
- minä taas
Mikäköhän olis syy? Täällä vuosikausia asuneena en ole tuollaista havainnut.
- ei rasisti
Minä olen havainnut. Asun Ruotsissa ja taskussa on Ruotsin passi. Syytä en tiedä, voi vain arvella jotain.
- ei känniääliöitä
ei kyse ole rasismista vaan itsesuojelusta. sama ilmiö on näkyy nykyään myös suomessa, monet ravintolat rajoittavat suomalaisten pääsyä ja tarjoilu on kielletty. Onneksi on opittu
- ei rasisti
Kuinka voi väittää, että kyseessä olisi itsesuojelu? Tuohan on kiihotusta kansanryhmää vastaan ja täyttää rikoksen tunnusmerkistön.
- ehkä siinä syy
Käyttääkö aiheen aloittaja kansallispukua?
- on se tuulipuku
aloittajallahan on tietenkin se suomalainen tuulipuku tai verkkariasu
- ei rasisti
En ole huomannut että suomalaisia turisteina syrjittäisiin. Päinvastoin ovat hyvässä kurssissa, heillä on valuuttaa ja käytöstapoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."692352Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2452323- 1201538
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis371373Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641357- 1331319
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.811008Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73999Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989