tietääks kukaan mitä siihen maksaa mäntä??? ja sitte viel kumpi kannattaa ostaa mito vai rs??? kumpi luotettavampi???
cagiva mito
22
8912
Vastaukset
- Siitinotassa
RS luotettavampi.
Itselläni ollut kumpikin.
Nykyään vanha kunnon NSR.
Joka on kaikista luotettavin.- honda 1
joop oon kans miettiny tota nsr:rää mut ei kiinnosta nii paljoo ku räsä tai mito mut kyl mito ois hieno mut se luotettavuus ei oo viissiin kauhee tasokasta :D
- Siitinotassa
honda 1 kirjoitti:
joop oon kans miettiny tota nsr:rää mut ei kiinnosta nii paljoo ku räsä tai mito mut kyl mito ois hieno mut se luotettavuus ei oo viissiin kauhee tasokasta :D
Ja sillähän minä olen päässyt 180km/h.
Mitolla / RS:llä vain n. 130.
Kiihtyvyyksistä.
0-100km/h.
1.NSR
2.RS
3.MiTO - Siitinotassa
Siitinotassa kirjoitti:
Kiihtyvyyksistä.
0-100km/h.
1.NSR
2.RS
3.MiTOTuohon NSR:n vauhtiin tietysti vaikuttaa se että se on jälkeenpäin kuristettu.
- ex dex
Siitinotassa kirjoitti:
Kiihtyvyyksistä.
0-100km/h.
1.NSR
2.RS
3.MiTOTuo on kyllä ihan tuulesta temmattua löpinää. Ykkössijan sekä kiihtyvyydessä että huippunopeudessa jakavat RS ja Mito, NSR:llä ei pienempitehoisena ole mitään jakoa.
Ev-mallin Mitot ovat itseasiassa todella luotettavia, melkein sanoisin, että RS jos jokin on se ongelmapesä joka on jatkuvasti hajalla - ei siis tee poikkeusta Aprilian yleiseen linjaan.
Jos sporttista pyörää haette, kiertäkää kaukaa NSR. Sen ajo-ominaisuudet ovat kuin customissa. Paskat jarrut, vähän tehoa, ohuet ja huonot renkaat, pieni kallistusvara, surkea iskunvaimennus, hutera runko...
Valinta Miton ja RS:n välillä on aika pitkälti makuasia, itseäni miellyttää enemmän Miton ulkonäkö ja se, ettei sellainen tule vastaan joka kadunkulmassa (vrt. tusinapyöriin RS ja NSR). - honda 1
ex dex kirjoitti:
Tuo on kyllä ihan tuulesta temmattua löpinää. Ykkössijan sekä kiihtyvyydessä että huippunopeudessa jakavat RS ja Mito, NSR:llä ei pienempitehoisena ole mitään jakoa.
Ev-mallin Mitot ovat itseasiassa todella luotettavia, melkein sanoisin, että RS jos jokin on se ongelmapesä joka on jatkuvasti hajalla - ei siis tee poikkeusta Aprilian yleiseen linjaan.
Jos sporttista pyörää haette, kiertäkää kaukaa NSR. Sen ajo-ominaisuudet ovat kuin customissa. Paskat jarrut, vähän tehoa, ohuet ja huonot renkaat, pieni kallistusvara, surkea iskunvaimennus, hutera runko...
Valinta Miton ja RS:n välillä on aika pitkälti makuasia, itseäni miellyttää enemmän Miton ulkonäkö ja se, ettei sellainen tule vastaan joka kadunkulmassa (vrt. tusinapyöriin RS ja NSR).hmm kauhee valinta meneillään räsä vai mito :D mut saan uuden räsän niin halval et taidan kääntyä sen puoleen :) ku ei ajettavuudeltaan nois kahes oo kummiskaa suuriakaan eroja kait vai onko??? ku jos jollain on näsäri nii se haukkuu muut pyörät paskoiks ja jos jollain taas rs/mito niin sama homma :D et en sitte tiiä... kaks pääl ajettavuus taitaa olla aika samaa tosoa mitos ja räsäs??? ku olin kattomas räsää tänään niin siin oli sil takana istujan penkil sillane nahkanen nauha et onks siit sen toisen niinku tarkotus pitää kiinni???
- Yks vaan
ex dex kirjoitti:
Tuo on kyllä ihan tuulesta temmattua löpinää. Ykkössijan sekä kiihtyvyydessä että huippunopeudessa jakavat RS ja Mito, NSR:llä ei pienempitehoisena ole mitään jakoa.
Valinta Miton ja RS:n välillä on aika pitkälti makuasia, itseäni miellyttää enemmän Miton ulkonäkö ja se, ettei sellainen tule vastaan joka kadunkulmassa (vrt. tusinapyöriin RS ja NSR).Mulla itellä on uus Gagiva mito ja se on toiminut kuin unelma eli ei mitään vikoja... Kyllä kaikki nykyajan pyörät ovat luotettavia jos niitä huoltaa/huollattaa... Mun piti valita rs:n ja miton väliltä ja aikaa valintaan kului ehkä tasan kaks sekunttia ja sitten eikun mitoa ostamaan... Suosittelen gagiva mitoa kaikille jotka ovat hankkimassa piikkiä... Itse en ole ikinä ostanut edes mopoa käytettynä ja olen sitä mieltä että paras vaihtoehto on ostaa uutta, koska silloin tietää ettei niissä ole vikoja. Ja vaikka joku pikku vika löytyisikin niin sehän menee takuuseen... Eli jos rahaa löytyy niin ostakaa ihmeessä uus Gagiva...
- toinen vaan
Yks vaan kirjoitti:
Mulla itellä on uus Gagiva mito ja se on toiminut kuin unelma eli ei mitään vikoja... Kyllä kaikki nykyajan pyörät ovat luotettavia jos niitä huoltaa/huollattaa... Mun piti valita rs:n ja miton väliltä ja aikaa valintaan kului ehkä tasan kaks sekunttia ja sitten eikun mitoa ostamaan... Suosittelen gagiva mitoa kaikille jotka ovat hankkimassa piikkiä... Itse en ole ikinä ostanut edes mopoa käytettynä ja olen sitä mieltä että paras vaihtoehto on ostaa uutta, koska silloin tietää ettei niissä ole vikoja. Ja vaikka joku pikku vika löytyisikin niin sehän menee takuuseen... Eli jos rahaa löytyy niin ostakaa ihmeessä uus Gagiva...
Mistä sä olet löytänyt semmoisen valmistajan kuin gagiva? ei olisi vain Cagiva?
- Nsr
Siitinotassa kirjoitti:
Kiihtyvyyksistä.
0-100km/h.
1.NSR
2.RS
3.MiTOMinkä vuosimallin nsr sul on? Mitä kaikkee siin on kii? Itelläni on vuosimalli 02 nsr täystehonen kulkee 150km/h.
- Köyhä
Yks vaan kirjoitti:
Mulla itellä on uus Gagiva mito ja se on toiminut kuin unelma eli ei mitään vikoja... Kyllä kaikki nykyajan pyörät ovat luotettavia jos niitä huoltaa/huollattaa... Mun piti valita rs:n ja miton väliltä ja aikaa valintaan kului ehkä tasan kaks sekunttia ja sitten eikun mitoa ostamaan... Suosittelen gagiva mitoa kaikille jotka ovat hankkimassa piikkiä... Itse en ole ikinä ostanut edes mopoa käytettynä ja olen sitä mieltä että paras vaihtoehto on ostaa uutta, koska silloin tietää ettei niissä ole vikoja. Ja vaikka joku pikku vika löytyisikin niin sehän menee takuuseen... Eli jos rahaa löytyy niin ostakaa ihmeessä uus Gagiva...
Oot melko porvari ku oot ostanu miton uutena?
- Cagiva
Yks vaan kirjoitti:
Ei tommoselle ihmiselle voi kun nauraa... Gagiva mito? Osta lasit...
- Porsas6
toinen vaan kirjoitti:
Mistä sä olet löytänyt semmoisen valmistajan kuin gagiva? ei olisi vain Cagiva?
VOI helvetti sis tuo on varmastikkkin kirjoitus virhe! näsäviisas paska
- jaska2
Cagiva kirjoitti:
Ei tommoselle ihmiselle voi kun nauraa... Gagiva mito? Osta lasit...
hei siis mitä väliä on jos tekee pienen Kirjotus virheen itelläni T-T mito ajettu 23 tonnia mäntä vaihettu ja kulutus osia mitään muuta vikaa ei ole ollut
- honda 1
mites toi räsän sisään ajo on eiks se oo 500km ja ei saís ajaa yli 90km/H entä se bensa kayttääks se 98 vai 95
- cagiva freccia
Ei siinä sisäänajossa ole mitään nopeusrajaa vaan kierroksia ei saa nostaa yli jonkun rajan. Mulla oli vanhas Cagivassa 500 km alle 6000 rpm.
- ---
cagiva freccia kirjoitti:
Ei siinä sisäänajossa ole mitään nopeusrajaa vaan kierroksia ei saa nostaa yli jonkun rajan. Mulla oli vanhas Cagivassa 500 km alle 6000 rpm.
jos meinaa pitää kuristettuna niin kannattaa ostaa rs, koska se on huomattavasti mukavampi ajaa kuristettuna kuin mito ja kiihtyy myös hieman ripeämmin, mutta jos haluu ajaa tt:llä niin kannattaa ostaa mito vaikka tehot ovat miltei samaa luokkaa räsän kanssa (mitosta ilmeisesti penkitetty puol heppaa enemmän eli noin 35hp)kovassa vauhdissa mito on aivan unelma hallittava ja jarrut ovat tehokkaammat kuin monissa isommissakin pyörissä. Ulkonäön suhteen uudempi rs mielyttää luultavasti useamman silmää enemmän kuin mito, mutta se on makuasia. ajoasento on myös räsässä paljon parempi, koska siinä ei tarvitse maata niin sporttisessa asennossa. näsäriä en ostaisi edes kännissä.
- trolliloll
räsässä on TT:eenä 29hp mitossa vähä yli 30
Kahella kaverilla mito, toinen leipos toisessa kisakone ja mäntiä saa vaihella 60-80tunnin välein huippuja meni 175. Yhelläkään kaverilla räsää.... :(
- Cagiva_mito
Itsekin olen miettinyt tuota miton ostamista, mutta osaatteko kertoa kulutuksen kurittomana ja paljon kulkee jne..?
- ttmito
Kulutus kurittomana siin 5-6l. Huiput n 160 km/h.
- Mito&RS <3
Ja oikeesti tasasempia pyöriä ajo-ominaisuuksilta ja suorituskyvyltä ei kevareista löydykään ku räsä ja mito. Molemmissa koneella 30 hevosta siis uudemmissa malleissa (evo 2 mito 2001 vm ja eteenpäin ja räsä rotax 122 koneella 1999 ja eteenpäin). Vanhoissa malleissa löytyy enemmän molemmissa pyörissä.
Muuta eroo ei tunnu käytännön ajossa tt-osilla kun miton vääntävämpi kone ja räsän mukavampi ajoasento. Jarrut, runko, alusta, iskarit yms. piikkiluokan parhaimmistoo molemmissa, japsi/kiinanelareihin turha ees verrata.
Huippuja ottaa molemmat 150-160 km/h olosuhteista riippuen. Kulutus vaihtelee 5-11 litraa satasella, tosin räsällä helpompi saaha menemään paljon bensaa kun tehoalue on vähän ylempänä.
Ulkonäöstä turha puhuu ku se on makuasia :)
Ite omistan räsän kuten myös muutama kaveri ja yhen kaverin mitollakin olen ajanu eli kokemusta on. - kss3
itse olin penis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004373
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!422026- 631703
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331363Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581337Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93969SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26933Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10899Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186706