Ei kannata sitoutua parisuhteeseen alle 30 vuotiaana!!

näin on

7

375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heiheiheirrr

Siis mikähän saa minut uskoutumaan että tämäkään tutkimuksen tulos on oikeassa.ennen oli väistämätöntä että entinen tieto oli totta.mihinkään ei kannata luottaa sataprosenttisesti

• !

Miten niin parisuhteeseen sitoutuminen alle 30-vuotiaana ei ole kannattavaa?
      Onko se sitten kannattavaa ikävuosien 18-29 jälkeen?

Ei kai alle kolmekymppinen olekaan välttämättä vielä "täysin kehittynyt" ja saattaa muuttaa mieltään kymmenen kertaa päivässä, mutta ihan samaa olen havainnut monissa neljä-viisikymppisissäkin...

• muttaenkelpaa

Mielellään sitä naisten kaa olis jos kelpaisin

• Ymmärsin asian näin

Kun luin tuon tutkimuksen, antoi se sellaisen käsityksen että,

Meidän nuorten pitäisi olla sinkkuja, harjoittaa yhden yön suhteita, bailata, röökätä ja kaikkea mitä nuoret nyt muutenkin tekee ja sitten

30vuoden ikäisenä kun alkaa hillummiset kyllästyttää ja yhden yön stoorit niin vakiintua ja asettua aloilleen.

Ilmeisesti ne yli 30 - 45 vuotiaat ja ylitte ovat sitten tehneet virheen että ovat aloittaneet parisuhteen liian aikaisin ja sitten huomanneet että ei oo nauttinnut elämästä yhtään...

Mutta kumma on kun ei niitä yhden yön juttuja tahdo saada vaikka olen 24vuotias...

• minä me minä

itse olen 27v ja kokenut 9 vuoden parisuhteen. avoliitto mutta ei lapsia ja pakko sanoa että alta 30 v ei tosiaan ole vielä kypsä aikuiseen suhteeseen. Nuoruuden tunnekuohut on vielä meneillään.. ja suhde on siksi hyvin epävakaa ja ei kovin kypsä. monet mun tuntevat nuoresta asti pitkään yhdessä olleet parit ovat eronneet ennen kuin täyttää 30 v... oli naimisissa, lapsia tai vain avoliitos ja lapsettomia.
      Nuoruuden rakkaus ei usein kestä

• ...

Onko se sitten jokin syy olla yksin jos ei "usein" kestä? Toisilla kuitenkin kestää, vaikka suhde olisi alkanut 14-vuotiaana. Nähty on.

• maggipeikko

Ja tämäkö selittää sen sitten, miksi esim. niitä nuoria yh-äitejä ja velkavankeja riittää. Voi hellanles vähän olisi maailma sekaisin, jos vasta kolmekymppisenä olisi tarpeeksi kykenevä tekemään suuria päätöksiä. Jotkut eivät kypsy tarpeeksi sellaisiin päätöksiin koskaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6118
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5555
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2757
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2639
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2026
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1621
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1583
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1494
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      136
      1459
    Aihe