Ei kannata sitoutua parisuhteeseen alle 30 vuotiaana!!

näin on

7

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heiheiheirrr

Siis mikähän saa minut uskoutumaan että tämäkään tutkimuksen tulos on oikeassa.ennen oli väistämätöntä että entinen tieto oli totta.mihinkään ei kannata luottaa sataprosenttisesti

• !

Miten niin parisuhteeseen sitoutuminen alle 30-vuotiaana ei ole kannattavaa?
      Onko se sitten kannattavaa ikävuosien 18-29 jälkeen?

Ei kai alle kolmekymppinen olekaan välttämättä vielä "täysin kehittynyt" ja saattaa muuttaa mieltään kymmenen kertaa päivässä, mutta ihan samaa olen havainnut monissa neljä-viisikymppisissäkin...

• muttaenkelpaa

Mielellään sitä naisten kaa olis jos kelpaisin

• Ymmärsin asian näin

Kun luin tuon tutkimuksen, antoi se sellaisen käsityksen että,

Meidän nuorten pitäisi olla sinkkuja, harjoittaa yhden yön suhteita, bailata, röökätä ja kaikkea mitä nuoret nyt muutenkin tekee ja sitten

30vuoden ikäisenä kun alkaa hillummiset kyllästyttää ja yhden yön stoorit niin vakiintua ja asettua aloilleen.

Ilmeisesti ne yli 30 - 45 vuotiaat ja ylitte ovat sitten tehneet virheen että ovat aloittaneet parisuhteen liian aikaisin ja sitten huomanneet että ei oo nauttinnut elämästä yhtään...

Mutta kumma on kun ei niitä yhden yön juttuja tahdo saada vaikka olen 24vuotias...

• minä me minä

itse olen 27v ja kokenut 9 vuoden parisuhteen. avoliitto mutta ei lapsia ja pakko sanoa että alta 30 v ei tosiaan ole vielä kypsä aikuiseen suhteeseen. Nuoruuden tunnekuohut on vielä meneillään.. ja suhde on siksi hyvin epävakaa ja ei kovin kypsä. monet mun tuntevat nuoresta asti pitkään yhdessä olleet parit ovat eronneet ennen kuin täyttää 30 v... oli naimisissa, lapsia tai vain avoliitos ja lapsettomia.
      Nuoruuden rakkaus ei usein kestä

• ...

Onko se sitten jokin syy olla yksin jos ei "usein" kestä? Toisilla kuitenkin kestää, vaikka suhde olisi alkanut 14-vuotiaana. Nähty on.

• maggipeikko

Ja tämäkö selittää sen sitten, miksi esim. niitä nuoria yh-äitejä ja velkavankeja riittää. Voi hellanles vähän olisi maailma sekaisin, jos vasta kolmekymppisenä olisi tarpeeksi kykenevä tekemään suuria päätöksiä. Jotkut eivät kypsy tarpeeksi sellaisiin päätöksiin koskaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      197
      6078
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2847
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2307
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2069
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2021
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1405
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1392
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      303
      1387
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1316
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1246
    Aihe