Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

ylä-aste ikäisten tissit

wertyuiop+09854

Millaiset on ylä-asteikäisten tissit? ovatko ne kaikilla niin terhakat , että nännit sojottaa aivan ylös? pysyykö kynä niiden alla?

22

3059

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgffffffffhd

      Se kuule ihan riippuu tyypistä ja kehityksestä, jokku kehittyy nopeemmin, jokku hitaammin! Ja tottakai mitä isommat ne on niin sitä vähemmän ne on terhakat.

    • Veera -96

      Iha riippuu rintojen kasvusta :) mulla ne kasvo hieman äkkiä yläasteel ja piti ostaa rintsikat sitten joskus 7.lkl. Et poikaystävä on tota kokeillu et kynä pysyis niiden alla hehe ^^

    • Miksi et mene ottamaan asiasta selvää?

      Ai niin, vietät mielummin aikaa Suomi24 -palstoilla.

    • terhakas

      Aamulla herätessä terhakkaimmillaan :-)

      • Kokemusta ja näkemys

        Valitettavasti suomitytöillä alkaa riippua jo tuossa parikymppisenä. Samoin nännipihat leviää ja terhakkuus on tipotiessään....


      • monen kanssa ollut
        Kokemusta ja näkemys kirjoitti:

        Valitettavasti suomitytöillä alkaa riippua jo tuossa parikymppisenä. Samoin nännipihat leviää ja terhakkuus on tipotiessään....

        hae Slovakiasta tai Ukrainasta naisystävä, ovat kauniita ja terhakkarintaisia


    • Veikkaisin, että olet yli 40-vuotias pedari. :) ps. minulla ainakin pysyi 10 kynää samaan aikaan.

      • BATTLE13

        Vähän sun tissit roikkuu :-----------------------------D ootko joku 50v


    • rethjk

      Mikä toi kynä juttu on? siis missä ne pitäs pysyy...

      • Anonyymi

        Kai siin alla sillee??? Tai siis et jos on isommat nii kai ne jotenki kai sit ’pysyy’ siin jotenki..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai siin alla sillee??? Tai siis et jos on isommat nii kai ne jotenki kai sit ’pysyy’ siin jotenki..?

        Tippuu jos on terhakat ja pysyy jos on riiput.


    • jrtgnhjsemjrsmj

      Rintoja on erilaisia. Yleensä mitä hoikempi tyttö, sen pienemmät rinnat. Jos olet alipainoinen, sinulla tuskin on rintoja lainkaan. Jos rinnat ovat pienet, niiden väliin ei muodostu lainkaan ns. rintavakoa.

      Suurimmat rinnat löytyvät tottakai pyöreämmiltä tytöiltä/naisilta, luomurinnathan ovat rasvakudosta. Jos rinnat ovat suuret, ne alkavat herkästi ajan kuluessa riippumaan.

      Joillakin rinnat ovat murrosiän alussa ns. ketunnokat, eli pienet ja suipot. Joillakin taas rinnat kehittyvät kohoamalla pyöreänä. Nännipihojen kokoon vaikuttaa perinnölliset tekijät. Toisilla ne ovat jo 15-vuotiaana isot, toisilla pienet koko loppuelämän. Raskaus vaikuttaa rintojen (ja myös nännipihojen) kokoon ja muotoon.

      Nännit ovat jollakin ulkonevat, toisilla tasaiset ja joillakin jopa hieman sisäänpäinkääntyneet.

      • jjfhkyhbbyijhdfhm

        7-luokkalaisten rinnat on kiihottavat.


      • valle 20

        Meidän pihassa asuu yks 12.v tyttö sil on jo aikasta isot tissit


      • Anonyymi
        jjfhkyhbbyijhdfhm kirjoitti:

        7-luokkalaisten rinnat on kiihottavat.

        Niin muaki ja paljon!!


      • Anonyymi

        Meidän luokalla (7) on yks tosi lyhyt ja laiha tyttö, mutta sen tissit on melkein isoimmat koko luokasta


    • Anonyymi

      Mun luokalla on monella jo tissit. Mut luultavasti vaan yhel tai kahel pysyis kynä
      Oon siis 13v poika.

    • Anonyymi

      Mä tunnen yhen ysiluokkalaisen joka on mua lyhyempi mutta sen tissit on valtavat. Ois ollu ihanaa tanssia sen kaa silleen että sen tissit painautuis mua vasten😛

    • Anonyymi

      Mun tyttöystävä on hoikka ja sillä on ihanat C85.

      • Anonyymi

        Minkä ikäinen oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen oot?

        17v.


    • Anonyymi

      Olen seiskalla, ja tissejä löytyy kyllä laidasta laitaan. Joillain oli kutosella jo ihan siis tissit ja esimerkiksi mun ihastus, joka on koko luokan lyhyin, ei omista tissejä juuri lainkaan. Mutta se piituuskaan ei kerro kaikkea. Meidän luokalla on eräs Emmi, joka on myös lyhyt ja laiha, mutta hänen tissit ovat yhdet isoimmista!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe