(HP)Langaton yhteys on poistettu käytöstä! ???

Tämmöiinen herja: "Tietokoneen langattomat laitteet on poistettu käytöstä. Voit ottaa langattomat laitteet käyttöön painamalla langattoman yhteyden painiketta"

Kone on vajaan vuoden vanha HP/Compac -läppäri. Ystäväni laittoi koneen varomattomasti kiinni, painoi päälle -pois nappulaa pariin kertaan peräkkäin jolloin kone meni juntturaan. Tiedä, menikö jus tästä syystä tai vain sattumalta silloin. Koneessa on Norton -virusvalvonta joka ei myöskään sitten päivittänyt ja valitti jostain toimintaongelmista.

Pakitin koneen pari viikkoa aikaisempaan tilaan, ei auttanut. Nyt kone toimii muuten ok. ja DNA:n irtomokkulalla menee siististi langattomaan verkkoon, mutta oma wlan ei toimi. Siinä f12 nappulassa jossa on antennin kuva palaa ledi, on aina palanut. SItä kun painaa tulee tuo sama ylempnäkerrottu herja. Miten tuon oman wlanin saa takaisin käyttöön?

Täss (kerros)talossa on langaton verkko, jota olen käyttänyt, ja aina tuo nettilogon takana on näkynyt useampi verkko, nyt ei näy muuta kuin nämä DNA -mokkula silloin kun se on liitettynä koneen USB -porttiin.

Ettei tämäkin liity siihen uuteen jawa-sekoiluun?

-Pentti

6

1145

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 456q56n55y

      No ei liity Javaan mitenkään.

      Se f12 nappula on langattoman verkon kytkin: päälle/pois, sentakia herjaa kun painelet sitä.
      Käytät siis naapureiden verkkoja, no ei siinä mitään. Kun laita sen kytkimen päälle asentoon niin silloin kai näkyy ne verkot, jos ei näy niin asenna uudestaan langattoman verkon ajuri koneen valmistajan sivulta.

    • "No ei liity Javaan mitenkään."

      -tämä hyvä...:-)

      Se f12 nappula on langattoman verkon kytkin: päälle/pois, sentakia herjaa kun painelet sitä.

      -mutta kun se palaa vaan koko ajan keltaisena, on aina palanut... muuta ei tapahdu kuin tulee tuo herja...


      Käytät siis naapureiden verkkoja, no ei siinä mitään.

      -ei kun ilmeisesti omaani, kävin hakemassa DNA-kaupasta sen vilkkuvalolaatikon tässä keväämmällä ja kytkin stöpselin seinään, sit tää alkoi toimimaan, kunnes ei enää herää...

      Kun laita sen kytkimen päälle asentoon niin silloin kai näkyy ne verkot, jos ei näy niin asenna uudestaan langattoman verkon ajuri koneen valmistajan sivulta.

      -ei näy mitään, ennen näkyi noita pitkä litania, joista pääsen tähän yhteen. Miten se hakeminen ja asennus käy? HP:n sivut löydän googlella, entä sitten? Sorry kun en ole mikään "iso käsi" näissä...

      -Pena

    • asasrf fa

      Anna se koneesi tarkka malli numero lisukkeineen niin katsotaan jos osataan autella.

    • putte2

      meikäläisellä nyt sama ongelma, mut siin palaa nyt oranssi valo vaikka ennen sininen....eikä sitä painamalla muutu siniseksi ja sit hyppää vain tuo herja

      mitä tehdä?

      • Vhv9RT

        Jatkoit omalla kysymykselläsi vanhaan ketjuun. Mikä aivopieru tuo oli?


    • Koneen tarkka malli ja käyttis?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe