Pää kaljuna

Kaljupää

Kaasolleni ja minulle tuli riitaa polttari-iltana. Kun heräsin aamulla, tajusin olevani kalju. Kun tivasin tarpeeksi, hän lopulta tunnusti ajelleensa pääni kaljuksi polttariyönä minun nukahdettua. Hän oli humalassa samoin kuin minä. Mitäs nyt, onko ehdotuksia hääkampauksen? Aviomieheni rakastaa hiuksiani, eikä ole vielä nähnyt kaljuani.

8

523

Vastaukset

• Tää ei voi olla totta, täytyy olla ollut todella isot ryyppy bileet noi polttarit tai kaikilla on pettänyt itse hillintä.

Kukaan minun ystävistä ei olisi koskaa ajanut päätäni kaljuksi, vaikka oltaisiin kuinka kännissä tai riideltäsiin.

• Ystäväsi eivät taida olla järin räväköitä persoonia. Kun on jo selvinpäinkin tarpeeksi spontaani, voi kännissä tapahtua mitä tahansa!

• Provo mikä provo :)

• Uimalakki.

• Tästä sai kyllä makeat naurut! :D Hyvä vitsi.

• peruukki?

• i don't care. i love it! kirjoitti:

peruukki?

antaa mennä vaan kaljuna, miehesi voi sitten heittää hääyönä satsit kaljullesi:)

• jöljlöjöl

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

• Vihreiltä selvä viesti,jos emme saa ilmastotavotteita

läpi lähdemme tästä hallituksesta. Ja tämä tule tapahtumaan aivan varmasti koska meillä ei ole varaa toteuttaa vihreiden toivomuslista. Nyt pitäisi alkaa miettimään ketkä tulevat vihreitten tilalle,vai kaatuuko koko hallitus .

146
    • Huomisesta lähtien maksat tankillisen enemmän bensasta

Tämä on Loistavaaaaaa!!!!111 Polttoainevero nousee huomenna: lisälasku keskimääräiselle autoilijalle noin bensatankin verran hs.fi/talous/art-2000006587264.html

247
    • Tuksun elämä

Seiska uutisoi raskaudesta ja kihloista, eli onko Tuksu oikeasti saanut elämänsä kuntoon? Vai onko totuus kuitenkin jotain muuta? Kihlauksia ja raskauksia on tuksulla ollut ennenkin mutta kaikki on aina hajonnut tai paljastunut valheeksi eli mitenkähän on tällä kertaa. On huhuja että entinen päihdehuuruinen elämä jatkuu eikä mitään vauvaa edes ole. Ja kuka on tämä kihlattu?

83

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vaarallinen neuvo kansalle

Hätkähdyttävä tieto marjastajille: Jopa yli puolet yksityisteiden rajoitusmerkeistä laittomia – Asiantuntija: "Itse tehtyjä ei tarvitse noudattaa" Ra
      Maailman menoa
      318
      6108
    2. Martinan kunnioitus muita kohtaan?

Astuu kirkkoon rinnat paljaana . Just ja just peittää nännit. Hirveä myötähäpeä- kuka oikeesti kehtaa muutakuin Martina? Liian lyhyt hame! Ollaan k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      363
      3352
    3. Vihreiltä selvä viesti,jos emme saa ilmastotavotteita

läpi lähdemme tästä hallituksesta. Ja tämä tule tapahtumaan aivan varmasti koska meillä ei ole varaa toteuttaa vihreiden toivomuslista. Nyt pitäisi al
      Perussuomalaiset
      137
      2677
    4. Onko taas Stefulla ja Sofialle tilanne päällä?

Eilen niin iloisesti kilisteltiin laseja ja tänään ei kumpaakaan näy instassa..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1403