Kaasolleni ja minulle tuli riitaa polttari-iltana. Kun heräsin aamulla, tajusin olevani kalju. Kun tivasin tarpeeksi, hän lopulta tunnusti ajelleensa pääni kaljuksi polttariyönä minun nukahdettua. Hän oli humalassa samoin kuin minä. Mitäs nyt, onko ehdotuksia hääkampauksen? Aviomieheni rakastaa hiuksiani, eikä ole vielä nähnyt kaljuani.
Pää kaljuna
Kaljupää
8
1042
Vastaukset
- jii78889ii
Tää ei voi olla totta, täytyy olla ollut todella isot ryyppy bileet noi polttarit tai kaikilla on pettänyt itse hillintä.
Kukaan minun ystävistä ei olisi koskaa ajanut päätäni kaljuksi, vaikka oltaisiin kuinka kännissä tai riideltäsiin. - Kaljupää
Ystäväsi eivät taida olla järin räväköitä persoonia. Kun on jo selvinpäinkin tarpeeksi spontaani, voi kännissä tapahtua mitä tahansa!
- on se
Provo mikä provo :)
- tyhmälle provolle
Uimalakki.
- Voisinnuu
Tästä sai kyllä makeat naurut! :D Hyvä vitsi.
- i don't care. i love it!
peruukki?
- joulupukkendaali
i don't care. i love it! kirjoitti:
peruukki?
antaa mennä vaan kaljuna, miehesi voi sitten heittää hääyönä satsit kaljullesi:)
- ydydydry
jöljlöjöl
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 314224
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1344037- 613665
- 873521
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans323504Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643321- 812876
- 542805
- 252596
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142304