Kaasolleni ja minulle tuli riitaa polttari-iltana. Kun heräsin aamulla, tajusin olevani kalju. Kun tivasin tarpeeksi, hän lopulta tunnusti ajelleensa pääni kaljuksi polttariyönä minun nukahdettua. Hän oli humalassa samoin kuin minä. Mitäs nyt, onko ehdotuksia hääkampauksen? Aviomieheni rakastaa hiuksiani, eikä ole vielä nähnyt kaljuani.
Pää kaljuna
Kaljupää
8
774
Vastaukset
- jii78889ii
Tää ei voi olla totta, täytyy olla ollut todella isot ryyppy bileet noi polttarit tai kaikilla on pettänyt itse hillintä.
Kukaan minun ystävistä ei olisi koskaa ajanut päätäni kaljuksi, vaikka oltaisiin kuinka kännissä tai riideltäsiin. - Kaljupää
Ystäväsi eivät taida olla järin räväköitä persoonia. Kun on jo selvinpäinkin tarpeeksi spontaani, voi kännissä tapahtua mitä tahansa!
- on se
Provo mikä provo :)
- tyhmälle provolle
Uimalakki.
- Voisinnuu
Tästä sai kyllä makeat naurut! :D Hyvä vitsi.
- i don't care. i love it!
peruukki?
- joulupukkendaali
i don't care. i love it! kirjoitti:
peruukki?
antaa mennä vaan kaljuna, miehesi voi sitten heittää hääyönä satsit kaljullesi:)
- ydydydry
jöljlöjöl
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043