Kaksi miestä oli metsässä samoilemassa, kun valtava karhu tuli vastaan. Ole rauhallinen, sanoi toinen, luin juuri kirjan metsän eläimistä. Siinä sanottiin, että jos seisot aivan hiljaa ja katsot karhua silmiin, se ei vahingoita sinua. En ole niinkään varma, sanoi toinen miehistä. Sinä olet lukenut sen kirjan, minä olen lukenut sen kirjan, mutta onkohan karhu nähnytkään sitä?
Karhu tuli vastaan
doedfakds
5
371
Vastaukset
- www.brandsokay.com
welcome to the www.brandsokay.com shopping
- JKOP
VAI IIN
- otso1
Mun nimi on Otso ja kerran kun mä laitoin tän vitsin tekstiviestinä mun kaverille niin sille tuli mieleen että mä oon ton vitsin karhu. :D
VANHA VITSI.
VANHA VITSI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1524071Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4013164Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142088Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa111748Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51158- 741003
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69995Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23901- 52872
- 71859