Hyvät lastenvaatekirpparit Helsingistä ja lähialueilta?

Kierrätystä

Olen muuttanut Helsinkiin ja toivoisin vinkkejä hyvistä kirppiksistä, joissa on lastenvaatteita (alle 3 vee lapset) ja joihin ei tarvitse mennä autolla kun sellaista ei ole.

9

215

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niina k

      Kaivarin kanuunassa voi tehdä hyviä löytöjä, mutta ihan tuurista kiinni jos jollain sattuu vaan olemaan sellainen pöytä jossa lastenvaatteita.
      Espoossa on Akseli, joka pullollaan lastenkamaa, mutta mulla itellä menee hermot sielä kun monella on ihan liikaa tavaraa pöydässä ja nukkaisia, reikäisiä ja tahraisia joukossa. Lapsen kanssa liikkuessa kun ei oikein voi käyttää penkomiseen turhaa aikaa. Mutta jos vaan aikaa on niin sitä suosittelen, helppo mennä bussilla keskustasta.

    • Tiina_2

      Yks vinkki: Little Copenhagen Töölössä, niillä on liikkeen takaosassa kierrätysvaatteita, hyväkuntoisia ja kaikenmerkkisiä käytettyjä lastenvaatteita, itse olen ostanut tosi nättejä vaatteita tytölleni. Oli mulle ylläri kun menin ekaa kertaa sisälle, liike ei näytä kirpparilta ulkoapäin, myyvät siis muutakin ihan uutta tavaraa, mutta suosittelen käymään.

      • Kierrätän miekin

        Tamine pikkuhuopalahdessa myy käytettyjä vaatteita ja muuta tavaraa. Hinnat on ihan ok, mutta liike ihan liian täynnä tavaraa ja hyvätkin "löydöt" jää tavarakasojen alle ja nuhjuisempien joukkoon. Ei tee mieli ostaa kun tulee sellainen inhottava olo, vaikka ne ei oo likasia niin jotenkin tuntuu siltä. Kenkiä jos tarvii niin niitä on ihan kivasti tarjolla. Ja vaunuilla ei mahdu sisään kun sitä tavaraa on lattiasta kattoon kasoja pinoja ja pussukoita.
        Sinne voi viedä myyntiin mutta ite en veisi kun en sieltä halua ostaa mitään. Penkomalla löytöjä varmasti. Mutta kauppa saattaa käydä ja loput kuulema kierrättää.


    • :-)

      Vekarakirppis kumpulassa myy vuokrapöytämenetelmällä. Ihan hyvä paikka, ratikalla pääsee keskustasta. Myyjät hinnottelee ite, eli laidasta laitaan löytyy, ja kunnon kanssa sama juttu.
      Jurpii sellaiset myyjät jotka yrittää myydä merkkijuttuja reikäisinä tai likaisina, kuka niitä ostaa?

      • Puoti

        Lastentarvikekirppis Pikku Puoti Nina Vantaan Kuninkaalassa. ( omakotitalossa)
        Pääsee junalla ja bussilla.
        Avattu elokuussa 2012.
        Käy nettisivuilla katsomassa www.toisenoma.kotisivuni.org


      • puoti
        Puoti kirjoitti:

        Lastentarvikekirppis Pikku Puoti Nina Vantaan Kuninkaalassa. ( omakotitalossa)
        Pääsee junalla ja bussilla.
        Avattu elokuussa 2012.
        Käy nettisivuilla katsomassa www.toisenoma.kotisivuni.org

        Pikku Puoti Nina toimii kohta vuokratiloissa ala-malmilla!!
        Nyt kaikki kiinnostuneet tuomaan lasten vaatteita myyntiin! AVAJAISTARJOUS!

        20 ensimmäistä jotka ilmoittautuu ennen avajaisia(lokakuun aikana) saavat viikon vuokrahinnan puoleen hintaan, ekan viikon!
        Ottakaa yhteyttä [email protected] tai 050-4132814
        www.toisenoma.kotisivuni.org


    • Lisää vinkkejä

      Kävin viime viikkojen aikana muutamassa paikassa,

      Tamineessa Pikku Huopalahdessa, tosi paljon tavaraa mutta todella sotkuisen tuntuinen liike, ja kävi vain käteinen. En suosittele ellei sitten ole "turhaa aikaa" kierrellä ja penkoa kasoja. Ja rattaat ei sitten mahdu sinne sisään.
      Tenavatamine Nummelassa (vähän kauempana siis, mutta oon kuullut siitä tosi paljon hyvää ja olin ohikulkumatkalla), muutamia tyhjiä hyllyjä mutta muutoin tosi siististi tavarat esillä, lasten leluhyllyt oli tosi kivasti laitettu "leluittain", ja toppavaatteet oli kivasti erilleen. Kuulin sivukorvalla että olisi muuttamassa Nummelan keskustaan, oli nyt vähän siellä syrjemmässä (en siis osaa sanoa 100% varmasti pitääkö paikkaansa). Voin suositella.
      Litlle Copenhagen Töölössä, sekin kuulema muuttaa tai on jo varmaan muuttanut, paljon "second hand" puolella käytettyjä vaatteita, siistejä mutta toivottavasti uudessa paikassa on vähän selvemmin koottain ja tuotteittain esilä, nyt sai vähän kaivella ja katsella kokoja. Voin kuitenkin myös tätä suositella.

      Itsekkin kuulisin mielusti vinkkejä ja suosituksia paikoista enemmänkin, mielusti Espoon suunnalta Länsiväylän varrelta.

    • kille1000

      Piilo vuosaaressa (aurinkolahdessa) on hyvä lastentarvikekirppis, vähän niin kuin vekarakirppis ja sit mellukirppis mellunmäessä, tavallinen kirppis mutta löytyy paljon lapsille. Molempiin pääsee kätevästi metrolla. Sit tietty kirppis vantaalla myyrmäessä urheiluhallissa viikonloppuisin.

    • iitu

      Nella ja Nuttu Espoon Olarissa osoitteessa Pihatörmä on ihan hyvä. Tosin toki sielläkin on ylihinnoiteltuja pöytiä mutta missäpä ei...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6876
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2696
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2283
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1960
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1257
    Aihe