Sain tänään käyttööni uuden s3:n, ostin sen verkkokaupan kautta. Aluksi käynnistäen sen, en löytänyt suomenkielistä valikkovaihtoehtoa, Voinko saada sen ladattua jostain, vai täytyykö puhelin palauttaa.?
S3:n Kielenvalinta
2
1112
Vastaukset
Kielen vaihto pitäisi onnistua täältä: Valikko->Asetukset->Kieli ja syöttö->Kieli
Sama englanniksi: Menu->Settings->Language and imput->Language
Jos täältä ei löydy suomenkieltä niin kokeile palauttaa puhelin tehdasasetuksiin.- älypuhelin
Nyt kyllä meikäläistä alkoi huvittaa, vaikka tosiasiassa vihastuttaa!
Eletään v.2017, minulla on vuosi sitten ostettu Samsung Galaxy 5....yritin onneton tyhjentää muistia kun ilmoitti että on täynnä. Ehkä tein jotain väärin, en tiedä. Ohjeista luin, jos ei onnistu voidaan tehdasasetukset palauttaa. Kyllä, niin tein, mutta nytpä tulikin sellaista kieltä etten ymmärrä sanaakaan. Ei laske minua pois tältä ihmeelliseltä aloitusnäytöltä. Sen sentään ymmärrän kun näen näytön missä luultavasti pyytää PIN-koodilla kirjautumaan, mutta eihän siitä mitään tule! Mistään ei löydy ohjetta miten pääsen pois tuolta oudon kielen sivulta. Osaisiko kukaan neuvoa?????
Missähän vinkuintiassa tämäkin puhelin on tehty?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339