Vaihdellaan keskenämme

lieka

Meidän lomaosakkaiden pitäisi jotenkin koota rivimme ja alkaa vaihtamaan keskenämme ilmaiseksi viikkojamme. Jonkun vain pitäisi kerätä yhteystietoja ja osaketietoja. Perustetaan joku sopiva yhdistys.

11

272

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi ääni

Voisihan tuollaista omaa järjestelmää harkita, tulisi eri paikat tutuiksi.
      Kannatan.

Kuka rupeaa pitämään rekisteriä vaihdettavissa olevista kohteista?

• 0550333-6

Niin, ainahan se on tuo Joku Muu joka joutuu tekee duunit!

• juuúh

Jos ei aloittaja rupea sihteeriksi, etkä sinä, enkä minä puutteellisilla exeli taidoillani niin kysymys menee vähän subjektiiviseksi ja hankalaksi vastuukysymykseksi.

• vasta ensi kesällä

Ei kai se mahdotonta ole, kerro missä sun mökkis on ja koska vikikos? Yksi kun lähtee kertomaan niin kohta on jo jonossa vaihtajia. Mä voin sanoa että on meren rannalla mutta ei Rönnäs.

• lieka

Ruka Pulkkajärvi vko 17. Yleensä aurinkoiset kelit. Laskettelu sujuu.

• IsoTonic0000

Erittäin hyvä ajatus. Kiinnostusta saattaisi löytyä jos joku jaksaa lähteä hommaa vetämään. Periaaatteessa lista viikoista riittäisi.

• VAIHTO 40€

on suomeen tulossa yksityinen yritys joka tekee todellakin paljon....paljon hallvemmalla lomanvaihtoja nimenomaan osakkaitten kesken ja vuokrauksesta kuulemma perivät vain 20%VÄLITYSPALKKIOTA

• viljo hoi

Ja nyt se keskenään vaihtelu loppuu tähän.Vaihdot suorittaa NIIKUIN TÄHÄNKIN SAAKKA RCI.JA tuliko nyt selväksi keskenään vaihtelu loppuu N y t NYT.Jos asia ei mee perille nostan vaihtomaksun tonniin per viikko.

• Sissanen

www.lomaosakematkailijat.net sivuja lukevat useat lomaosakkeen omistajat. Vaihtamisesta kiinnostuneet voivat kirjautua sinne ja ilmoittaa mitä on tarjolla ja myös minne haluavat lomallaan mennä. Ilmoituksiin voi vastata julkisesti tai yksityisviestillä, miten kukin haluaa.

Näin vaihtotoiminta on näiden kahden välinen kauppa. Omaan lomakohteeseensa kannattaa ilmoittaa, kuka viikon käyttää. Toinen asia, mikä kannattaa muistaa, että lomaosakkeenomistaja on vastuussa vieraistaan eli jos huoneistolle aiheutetaan vahinkoa, omistaja vastaa. Kirjallinen sopimus vaihtokaupasta kannattaa siis tehdä.

• sulevi 2

Jos itse vuokraat lomaasuntosi.Joudut itse myös kustantamaan vuokraajan aiheuttaman vahingon.Esim tv:rikkoutumisen tai irtaimistolle aiheutettu vahinko.Jos vahinkoa ei saada vuokraajalta perittyä.Kantsii olla tarkkana

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      22
      5091
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      4333
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      101
      1312
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1310
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1220
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1094
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      913
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      855
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      793
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      779
    Aihe