Vaihdellaan keskenämme

lieka

Meidän lomaosakkaiden pitäisi jotenkin koota rivimme ja alkaa vaihtamaan keskenämme ilmaiseksi viikkojamme. Jonkun vain pitäisi kerätä yhteystietoja ja osaketietoja. Perustetaan joku sopiva yhdistys.

11

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi ääni

      Voisihan tuollaista omaa järjestelmää harkita, tulisi eri paikat tutuiksi.
      Kannatan.

      Kuka rupeaa pitämään rekisteriä vaihdettavissa olevista kohteista?

    • 0550333-6

      Niin, ainahan se on tuo Joku Muu joka joutuu tekee duunit!

    • juuúh

      Jos ei aloittaja rupea sihteeriksi, etkä sinä, enkä minä puutteellisilla exeli taidoillani niin kysymys menee vähän subjektiiviseksi ja hankalaksi vastuukysymykseksi.

    • vasta ensi kesällä

      Ei kai se mahdotonta ole, kerro missä sun mökkis on ja koska vikikos? Yksi kun lähtee kertomaan niin kohta on jo jonossa vaihtajia. Mä voin sanoa että on meren rannalla mutta ei Rönnäs.

      • lieka

        Ruka Pulkkajärvi vko 17. Yleensä aurinkoiset kelit. Laskettelu sujuu.


    • IsoTonic0000

      Erittäin hyvä ajatus. Kiinnostusta saattaisi löytyä jos joku jaksaa lähteä hommaa vetämään. Periaaatteessa lista viikoista riittäisi.

    • VAIHTO 40€

      on suomeen tulossa yksityinen yritys joka tekee todellakin paljon....paljon hallvemmalla lomanvaihtoja nimenomaan osakkaitten kesken ja vuokrauksesta kuulemma perivät vain 20%VÄLITYSPALKKIOTA

    • viljo hoi

      Ja nyt se keskenään vaihtelu loppuu tähän.Vaihdot suorittaa NIIKUIN TÄHÄNKIN SAAKKA RCI.JA tuliko nyt selväksi keskenään vaihtelu loppuu N y t NYT.Jos asia ei mee perille nostan vaihtomaksun tonniin per viikko.

      • Sissanen

        www.lomaosakematkailijat.net sivuja lukevat useat lomaosakkeen omistajat. Vaihtamisesta kiinnostuneet voivat kirjautua sinne ja ilmoittaa mitä on tarjolla ja myös minne haluavat lomallaan mennä. Ilmoituksiin voi vastata julkisesti tai yksityisviestillä, miten kukin haluaa.

        Näin vaihtotoiminta on näiden kahden välinen kauppa. Omaan lomakohteeseensa kannattaa ilmoittaa, kuka viikon käyttää. Toinen asia, mikä kannattaa muistaa, että lomaosakkeenomistaja on vastuussa vieraistaan eli jos huoneistolle aiheutetaan vahinkoa, omistaja vastaa. Kirjallinen sopimus vaihtokaupasta kannattaa siis tehdä.


    • sulevi 2

      Jos itse vuokraat lomaasuntosi.Joudut itse myös kustantamaan vuokraajan aiheuttaman vahingon.Esim tv:rikkoutumisen tai irtaimistolle aiheutettu vahinko.Jos vahinkoa ei saada vuokraajalta perittyä.Kantsii olla tarkkana

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      3926
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      13
      2141
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      24
      1638
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1477
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1428
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      19
      1341
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1228
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1154
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1089
    10. 22
      1066
    Aihe