Moj. Oon 13 v tyttö. Mulla oli paras, ihanin, rakkain poikaystävä Joonas. Itken. Jotkut vois ajatella, että täydellinen poikkis on sellanen joka vaan kehuu ulkonäköö, hyvää persettä, ja ostaa kalliita lahjoja. no, tekihä Joonas mulle näinkin, mut pelkät sen ihanat sanatki vaa sai mut onneni kukkuloil. Se lähetti aina mulle iltayöllä; hyvää yötä kulta, nähää huomenna♥ Oikeesti Joonas oli mulle just se oikea. Me oltiin aika samanlaissii. Molemmat asutaan maaseudulla. me nähtiin melkeen joka päivä. Välillä me vaan voitiin istuu jossain ihanssa rauhallisessa paikassa ja olla vaan yhessä. Joonas oli IHAN OIKEASTI täydellinen, ellei täydellisin. Mut sit vaan tuli sekin hetki et alko koulut ja nii päi pois, ja tuli kiirettä ja stressii aika paljon. Meil oli lisäks kaks uutta koiranpentuu tullu taloon, joten niittenkin kanssa meni aikaa. Mulla ei ollu enää niin paljoo aikaa, eikä Joonaksellakaan kun ylä-asteella ollaan niin kokeita ja läksyjä on paljon ja päivät on pitkät. Sit vaan yks kerta Joonas sano, et meijän oisp arasta erota, kun ei oo aikaa jne. No aattelin et jos se oikeesti on sitä mieltä (olin mäkin sitä aatellu...), ni suostuin. Me siis erottiin, mut ollaan yhä kavereita ja niin, mut ei me enää nii paljoo jutella ja nii, faces tai meses vaan joskus. Tulin NIIIIN surulliseks, tuntu et mun sydämmest ois haukattu vähinhtään puolet poies. Hei oikeeasti mul on sitä ihan hirvee ikävä. Kyl kai se must viel tykkää, mut sen luokal on tosi hyvännälösii tyttöi, mihin se on ite sanonu olevas kuses, ni ei mul varmaa oo enää mahiksii, oon vaan EXÄ...Kokemuksii, tarinoi, commentds??:)♥:(
Mul on sitä vaan niin kova ikävä...:(
4
223
Vastaukset
- afwe
aww nää pikku muksujen tarinat on nii sulosii :>
- Heheheh,.-
Miksi lapset kirjoittelee tommosta shaissea.
Kasvakaa vielä 10 vuotta ja sitten voi noita juttuja ruveta ajattelemaan. - älä luovu mahiksista!!
Moi! Oon kokenut melkein saman jutun. Koskaan ei pidä luovuttaa. Pidä kiinni unelmista! Mene ja kysy sitä poikaa vaikka kävelylle. Jutelkaa ja tehkää kaikkee kivaa, mutta älä luovu mahiksista. Et voi tietää mitä se susta ajattelee. Ihan hyvin silläkin voi olla yhtä ikävä kun sulla.
- älä luovu mahiksista!!
Moi! Oon kokenut melkein saman jutun. Koskaan ei pidä luovuttaa. Pidä kiinni unelmista! Mene ja kysy sitä poikaa vaikka kävelylle. Jutelkaa ja tehkää kaikkee kivaa, mutta älä luovu mahiksista. Et voi tietää mitä se susta ajattelee. Ihan hyvin silläkin voi olla yhtä ikävä kun sulla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk792766Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911656Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll721431Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641385- 1291335
- 1461236
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581200- 741107
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901089Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur761088