Syyskuu

hfdhsg

jhana ruskan aikaa.

11

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Uskaltaa olla erilainen

On syksy. Ilmat kylmenee. Olen kesän pitänyt haaroista ratkenneita housuja. Jos joku hienotunteisesti vihjaa, että housuni on revenneet, sanon vain, että kyseessä on pierureikä. Nyt on pyllyä jo vähän palellut. Ikäväkseni joudun huvistani luopumaan. Täytyy keksiä joku muu mielenkiintoinen juttu

• Uskaltaa olla erilainen kirjoitti:

On syksy. Ilmat kylmenee. Olen kesän pitänyt haaroista ratkenneita housuja. Jos joku hienotunteisesti vihjaa, että housuni on revenneet, sanon vain, että kyseessä on pierureikä. Nyt on pyllyä jo vähän palellut. Ikäväkseni joudun huvistani luopumaan. Täytyy keksiä joku muu mielenkiintoinen juttu

No se on positiivista että uksaltaa olla erilainen. Tuo revenneiden housujen pitäminen pierunreikäperusteluineen ei kyllä kuulosta kauhena vakuuttavalta kuitenkaan, Erilainen voi olla myös fiksulla tavalla.

• Aitous kunniaan
        lusiina5 kirjoitti:

No se on positiivista että uksaltaa olla erilainen. Tuo revenneiden housujen pitäminen pierunreikäperusteluineen ei kyllä kuulosta kauhena vakuuttavalta kuitenkaan, Erilainen voi olla myös fiksulla tavalla.

Minä pidän puseroa, jossa lukee että ONNI ON OLLA OMA ITSENSÄ.

• Aitous kunniaan kirjoitti:

Minä pidän puseroa, jossa lukee että ONNI ON OLLA OMA ITSENSÄ.

Tuo kuulostaa kivalta.

• Aitous kunniaan
        lusiina5 kirjoitti:

Tuo kuulostaa kivalta.

Haluan olla oma itseni mutta toisten ihmisten kunnioittamista ei pidä unohtaa.Sen pitää näkyä käytöstavoissa. En piittaa muodista enkä trendeistä. Pukeudun, niinkuin itsestä tuntuu hyvältä.Ja omissa silmissä hyvältä näyttää

• Aitous kunniaan kirjoitti:

Haluan olla oma itseni mutta toisten ihmisten kunnioittamista ei pidä unohtaa.Sen pitää näkyä käytöstavoissa. En piittaa muodista enkä trendeistä. Pukeudun, niinkuin itsestä tuntuu hyvältä.Ja omissa silmissä hyvältä näyttää

Jap, respecti ja käytöstavat, siinä on se fiksuuden ydin. Ja se mikä itsestä tuntuu hyvältä kuulostaa semmoselta omalta. Samoilla linjoilla ollaan.

• cfjjtuu

Samaa mieltä

• Yöpis

Syksykuukaudet yhdessä verottajan tulkintojen kanssa tekivät puolestani päätöksen töissäkäymisen lopettamisesta.

Kun lähdin maanantaisin tien päälle klo 4 - 5 .n tienoissa viilettämään 125 - 300km:n päässä olevaan työpaikkaan ja palasin perjantaisin kotiin klo 18 tienoissa niin loska, paska ja pimeys veivät hohdon syksystä ja samalla alko työmotivatiokin katoamaan.

Lähdemme parin tunnin kuluttua ihailemaan ruskaa reiluksi kuukaudeksi ympäristöön jossa merivesi on 28-asteista ja päivälämpötila sama. Yöllä 23 mutta se putoaa siellä olessamme varmaan 20.een.
      Ulko-ovelta rantaan noin 20m ja kaikki keskustan palvelut lähellä.

• Antoisaa ja aurinkoista matkaa!

• gjjgjgj

Hyvää matkaa teille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4714
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1712
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      287
      1576
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1524
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      245
      1395
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1160
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1141
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1099
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1043
    Aihe