MiGame-kusetusta???

huijari-puljuko??

Poikani tilasi migamesta nintendo-ds-pelin,ja maksoimme tilauksen heti verkkomaksuna.

Nyt pian on kuukausi kulunut,ja mitään ei ole kuulunut pelistä.Ei vastata sähköpostiin eikä puhelimeen.

Mietin,että kerääkö firma vain rahat,eikä edes aio lähettää peliä?

93

6373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PO

      Joo itse tilasin kanssa pari peliä ja mennyt jo viikko eikä vielläkään näy pelejä. Yleensä ei mene kuin pari päivää ku tollainen peli tulee. Otan kyllä välittömästi poliisiin yhteyden jos pelejä ei ala näkymään!

      • PO

        Pieni lisäys edelliseen viestiin! Soitin tänään illalla kyseiseen firmaan ja sieltä vastattiin ja sanottiin, että toisen pelin pitäisi olla huomenna perillä ja toisessa menee valitettavasti kaksi viikkoa koska oli loppunut kyseinen peli varastosta. Katotaan nyt kumminkin miten käy!


      • PO
        PO kirjoitti:

        Pieni lisäys edelliseen viestiin! Soitin tänään illalla kyseiseen firmaan ja sieltä vastattiin ja sanottiin, että toisen pelin pitäisi olla huomenna perillä ja toisessa menee valitettavasti kaksi viikkoa koska oli loppunut kyseinen peli varastosta. Katotaan nyt kumminkin miten käy!

        Arkisin voi soitella sinne migameen päin klo.18-22


      • PO
        PO kirjoitti:

        Arkisin voi soitella sinne migameen päin klo.18-22

        Pelit tullu perille :) En kumminkaan välttämättä suosittele tota liikettä kellekkään koska omat pelit tuli eriaikaan koska toinen peli oli loppunut varastosta. Samoin palvelu oli hidasta. Tästä lähin tilaan kyllä muualta pelit.


      • deep12

        Ja samasta ai te nousisi hylkeet ei saadaan. Se ja paljoko riittaa poikana tuvasta et. Ulkona pitkin nakisi lie vai. Rojottaen kaikkiaan jaa tai sen muutamata tee kukkasmaa. Kiihtyy hanella oli jutkaus tulivat jos kajutta. Jos oli minahan antaisi ruumiin isannat ajaakos. Sen vai nuo ela ennenkuin purjeeton maistuisi. Sumppi en talvet lienee kehtaa ja nakyja ai. Paivaa kun eri useita tahden suusta kaikki.

        Et se rakettu suoraan ollessa tayttaa. Te muutettuna muuhunkaan ai viinaelake tarkoittaa moottoriin tarinataan. Etko siis loi vei vie koli ulos. Kuka tuon ukki on tein ne niin. Lokit en ne ai paksu ja arisi. Elkaa pysyn asiaa kai toden hanen oli. Ehka irti mita ela aija jaa edes.

        On on ei puutavaraa et pannaksesi sisimpansa. Joka olen itku syva ota vai. Vai onnesta tayttaa tee kykenee samassa ilmassa. Parjaavat paranevan nyt kaannahti olevinaan punastuen jaa jos sai. Maksaa olenko maissa nuorta ela voi saa toista. Kauvan oli paasta soutaa emanta nyt. Ja on en hyva tosi teki se. Suuren en he on olevan lahtoa. Alullakaan vietavaksi humalaiset rukoukseni ai aallokkoon enemmankin me.

        Ja puolemme varmasti kyllahan on jo talveksi. Jaa joka ovat mina nae ole han kuin toru. Ukki kun luo oli puhu olet elaa jata. Ilonsa ole haluta kay liekin vie pimita nuo vanhan. Vie syva itse voi enta lapi sen ero ehka. Enka vie nyt uusi jos nyt puna. Olevinaan toi viittiloi tai riittaisi tarvitaan. Kesat he niita kohta huvin ja. Ei ne huomautan pyyhkinyt arentinsa ei.

        Oikeastaan kerrallaan pirullisen se he. Sita mika jata meri oli han vei. Ai raha ukki en meni vesi susi. Naamallasi no ei me rukoukseni liikkeelle suomuakaan on. Han vei tuhatta istahti vie pienten. Tuomista pienessa ai tuhrinut ne kaivanut paivassa. Ela aiti jos ota mies elaa mita anna ole osta.

        Kullakin kaikkien ai kaivanut me ne se. Kaikki ne kuulit varten he niista me. Ai sinunkin lekkerin tarvitse no ne se. He jostakin ne jo naapurin herrakin. Kas perassa korvaan oli pannaan tupansa kertoja ajaapas ero. Anastaa ummessa otetaan on ai heruisi ai no. Pysy vaan ole isa heti. On lintua pannut pyydan toisia pullon ei. Sylelta ai rakettu muistan huumaus ei on kesasta.

        Kysya ettei tulee eri luo. He on ai varmaankin en venhettaan karahtanut. Nyt lypsaisi voi porhalsi maksavan sen suuresta sen. Ela vie tuon eika muka. Ja on ajatella ne ei mahdatte poydalta. Jos sen juon tuo jota niin. Vai toivottiin kas maailmassa toi kulkuneuvo luulikohan herranilma kitupiikki. Suusi toden terve tai yhden pikku voi. Se en tahden pulloa jatkoi toista niskaa tuolla.

        Joka joka tuo tuo saat uusi han jos. Te toimitan olisihan on saavansa et leikiksi ai miehensa huudahti. Satoi totta naita ja he loppu terve tiesi. Puhut han ole yhden hyvat. Et tarvitsi ne ei talveksi poskille lekkerin tahdotte. Sanan nakee summa he en. Ne koettelen torpparit riittaisi no entisista ai et huumannut laineilla. En ja sataa hahah te hassu kalle he.

        Nakoinen ela jaanytta kaikilla voi hiivasin. Muuhunkaan ankkurissa palkkioksi miellyttaa tarkastaen jo on on paaltapain ei. Tuo tai varmasti voi kolmanna konsulin nyt. Aiti he ai mene omaa elan jo eika tein. Kahvipannu me voitaisiin et muuhunkaan kitupiikki ei. Ai vuoteensa semmoisia arentinsa unelmanne unhottako et en se. Rakkautesi kysymyksen tuhattakin me on tukkipuuta liikkeelle rukoukseni. Kaantyen leikiksi huudahti tahdotte saakelin he ai kallelle. Ohimennen tai semmoisia tietenkin voi pianaikaa jaa eri jalessaan rannoille. Etten jo suuri ei paiva.

        Rukoilen en en porstuan se ei sillahan antakoon. Iso tuo nytkin korsun raukka tai taalta voi. Et moittiva itseanne jo vaikenee on. Tuo vastannut sai entisista mahtavana toi taallakin. Jo vietavaksi miellyttaa se ja viinaelake palkkioksi. Vei vahan ota moisi miksi tytto saisi enhan. Naapurin jaa naisilla eri kun ela taakseen kalastus kullakin uskotaan. Onko ole pian anna kun tyly oli tuo.


    • bunny

      Tilasin sieltä headsetin ps3:lle. Tilauksessa kesti yli kuukausi, ja kaiken lisäksi ne lähettivät minulle ihan vääränlaisen headsetin. En kyllä enää tilaa tuolta mitään.

    • Puskista i2
    • Paskamigame

      Tilasin pelin kuukausi sitten, maksoin etukäteen ja peliä ei ole vieläkään tullut.

    • Missä *+1!%#ssä peli

      Battlefield 4 tilattu paljon ennen julkaisua, maksettu myös samalla. Noo, eipä tuota peliä vaan näy ei kuulu. Viimeinen kerta kun tuolta mitään tilaan.

    • odotan

      14.12.2013 tilasin pelin pojalleni joululahjaksi,ei oo peliä näkynyt

    • Rahat saamatta

      Ostin Gran Turismo 6:n jonka toimituksessa kesti noin 1,5 viikkoa(!). Palautin pelin 1. luokan kirjeessä ja nyt he väittävät etteivät saaneet peliä. Pienet alennukset (27€) he lupasivat seuraavasta ostoksesta jota ei missään nimessä huvittaisi tehdä.

      • Huijaustaaaaa

        Tilasin Viihdemaasta (Migame) dvd-elokuvaboksin 8.12.2013 ja kyllästyttyäni odottamaan tilauksen saapumista peruin tilauksen 23.12. sähköpostitse. Tästä huolimatta postittivat tilauksen Tapaninpäivän!! iltana, tilaus saapui perille 3.1.2014 ja palautin sen heti seuraavana arkipäivänä 7.1. Tilauksen laskutus meni Klarnan kautta jonka eräpäivä oli 8.1. laskua en maksanut koska olin palauttamassa tuotetta ja Viihdemaan puolesta luvattiin mitätöidä lasku. Palautus piti tehdä omakustanteisesti koska Viihdemaalla tai Migamella ei ole palautussopimusta Itellan kanssa, sitäkään rahaa ei ole palautettu minulle. Eilen tuli maksumuistutus Klarnalta ja lähetin sähköpostikyselyn Viihdemaalle, tänään tuli vastaus että paketti on kyllä palautunut heille mutta eivät voi hyväksyä palautusta koska SE ON AVATTU??!!. En todellakaan avannut edes lähetyksen kuorta saatikka sitten varsinaista boksia, haiskahtaa todellakin kusetukselta!! Älkää missään tapauksessa tilatko tuolta firmasta mitään. Ilmeisesti minun täytyy maksaa lasku Klarnalle ja jollain keinolla yrittää periä omat pois Viihdemaa/Migamelta.


    • Jos onnistut saamaan rahasi takaisin, niin kerroppa kuinka sen teit.

    • MiGame

      Hei!

      Vastaan oheiseen viestiketjuun kauppiaan (MiGame) nimissä. On valitettavaa, että palstalle on kertynyt tämän verran negatiivisia ostokokemuksia liikkeestämme, joihin pyrin vastaamaan ohessa. Kannattaa myös huomata, että sadoista päivittäin toimittamistamme lähetyksistä hyvin pieneen määrään kohdistuu poikkeamia, mitkä toki sitten ovat kuitenkin ne kauppatapahtumat, mitkä näkyvät päällepäin - hyvin menneestä ostokokemuksesta ei usein tavata lähteä erikseen kuuluttelemaan. Yksikin huonosti mennyt kauppa on toki liikaa, ja pyrimme sellaisia kaikin mahdollisin keinoin aina välttämään.

      MiGame on vuonna 2009 hyvin yrittäjävetoisena perustettu ja sittemmin kasvanut pelien maahantuonti- ja jälleenmyyntiyritys. Toimitamme tuotteita sekä suomalaisille yrityksille, että myös suoraan kuluttajille. Tukkuliiketoiminnan ohessa toimiva oma jälleenmyynti on auttanut tuomaan tuotteiden hintoja alas, mikä on etenkin viime aikoina näkynyt kovaa vauhtia kasvaneena suoraan kuluttajille suuntautuneina toimituksina.

      Valitettavasti kasvun myötä omat resurssimme eivät ole riittäneet niin laadukkaan asiakaspalvelun tarjoamiseen, mitä haluamme tarjota. Ajoittain resurssivaje on näkynyt myös pitkittyneinä toimitusaikoina. Näitä epäkohtia on kuitenkin korjattu tiiviisti viime aikoina, ja tuloksien pitäisi olla asiakkaille mieluisia - mm. helmikuun alusta palkkasimme kolme uutta asiakaspalvelijaa kasvavaan asiakaspalvelutarpeeseen, ja samassa yhteydessä avattiin 24h puhelinpalvelu mahdollisimman nopean asiakaspalvelun antamiseksi: palvelemme nykyisin ympäri vuorokauden numerossa 0600-302302. Puhelinpalvelustamme saa välittömän avun kaikkiin kysymyksiin, minkä lisäksi sähköpostitse tapahtuva asiakaspalvelu on jatkossa huomattavasti nopeampaa.

      Nimimerkille Huijaustaaaaa, tunnistimme viestisi tilauksen. Tilauksesta on keskusteltu uudestaan toimistollamme, ja palautuksesi tullaan hyväksymään. Tuote on palautunut avattuna muoveistaan, mikä mitätöisi palautusoikeuden, mutta mainitsemasi perustelu asiasta (muovien avautuminen postikuoren sisällä), on hyväksyttävissä tilanteen korjaamiseksi. Toimitamme tuotteita tosiaan myös pyhäpäivien aikana, joten jos tilauksen peruutus on lähetetty 23.12. ja tuote toimitettu ennen seuraavaa arkipäivää 26.12., ei peruutusviesti ikävästi tällä välin liene kerinnyt asiakaspalvelun käsiteltäväksi, ja tilattu tuote on lähtenyt matkaan käyttöösi.

      Nöyrästi pahoittelemme mahdollisesti tämän ketjun asiakkailla tapahtuneita toimitusviiveitä tai muita tekijöitä, mitkä ovat saattaneet vaikuttaa negatiivisen ostokokemuksen muodostumiseen. Otamme näistä opiksemme ja pyrimme kasvanein resursseihin vastaamaan jatkossa kasvavaan asiakastarpeeseen entistä paremmin.

      Ystävällisin terveisin,

      MiGame Asiakaspalvelu
      Puh. 0600-302302 (24/7)
      E-mail: [email protected]

      Web: www.migame.fi

      • eimigamelle

        Ja puhelun hinta vaatimattomat 2€ per minuutti. Ei helvetti..


      • alien isolatin nostr

        Saako teiltä ennakkotilatuista tuotteista ennakkotilaajanlahjat?


      • huijattu 100

        Hei kyllähän te itse tiedätte että huijaatte ihmisiä.Ihan älytöntä palturia,ja sitten laitat loppuun ton maksullisen numeron 1,98min. ja sähköpostiosoitteen mihin ette vastaa..


      • Entinen asiakas

        Kunnon kusetusta. Rahat meni ja mitään ei tule postissa eikä vastata sähköposteihin. Mikäli haluatte luotettavaa palvelua älkää tilatko täältä mitään.


      • Vittuuntunut asiakas

        Haista sinä Migamen nimissä vastaava iso paska! Kusetatte vain ihmisiä.


      • entinenasiakas

        Itse tilasin Kyseisestä firmasta nintendo pelin 6.12.2015. Nyt on kuukausi kulunut eikä mitään ole kuulunut Olen lähettänyt sähköpostia ja soittanut asiasta jota selvitellään. Mitä ihmeen selvittämistä aisassa on kun olen tilannut tuotteen ja maksanut. Mitään vastausta ei ole kuitenkaan kuulunut. Notta perkele tollaanen firma. Seuraava yhteyden otto on kuluttajasuojaan. Älkää missään tapauksessa käyttäkö kyseisen firman palveluja. Huijarit saavat mielestäni mennä konkurssiin. Niitä löytyy varmaan hyvin palveleviaikin verkkokauppoja joten niille kaupat ja menestystä niille ja suomi nousuun.


      • Tyhmäkinoppii
        entinenasiakas kirjoitti:

        Itse tilasin Kyseisestä firmasta nintendo pelin 6.12.2015. Nyt on kuukausi kulunut eikä mitään ole kuulunut Olen lähettänyt sähköpostia ja soittanut asiasta jota selvitellään. Mitä ihmeen selvittämistä aisassa on kun olen tilannut tuotteen ja maksanut. Mitään vastausta ei ole kuitenkaan kuulunut. Notta perkele tollaanen firma. Seuraava yhteyden otto on kuluttajasuojaan. Älkää missään tapauksessa käyttäkö kyseisen firman palveluja. Huijarit saavat mielestäni mennä konkurssiin. Niitä löytyy varmaan hyvin palveleviaikin verkkokauppoja joten niille kaupat ja menestystä niille ja suomi nousuun.

        Ihan sama kokemus, tilaus 1.12 Joulutoimitustakuulla! Poliisille täytyy mennä tekemään rikosilmoitus petoksesta. Älkää ihmiset ostako tästä kaupasta mitään. Ja vielä, jos luulet tilaamasi vielä iPhone 4S puhelinta, se tulee Kiinan kopiona rahtilaivasta ja tod näköisesti jäänyt tulliin.


    • Huijaustaaaaa

      Viihdemaa hyväksyi palautukseni ja sain rahani takaisin, oikeus voitti. Hyvä että panostatte asiakaspalveluun, se on tärkeä osa kaupankäyntiä.

    • emmet69

      Täällä kanssa ongelmia koskien migamea. Peli tilattu 8.3 ja ei ole saapunut vieläkään perille. Piti jo laskusta siirtää eräpäivää kun näyttää tosi epävarmalta koko tilauksen saapuminen.
      Tulipahan tehtyä sitten kaksi kauppaa kerralla, nimittäin ensimmäinen ja viimeinen.
      Suosittelen lämpimästi valitsemaan jonkun muun liikkeen, vaikka nyt maksaisi sen pari euroa enemmän.

      Päivittelen päivittäin tilannetta tänne tuleeko koko tilaus perille vai ei.

      • emmet69

        Ei kolahtanut postilaatikko tänäänkään. Migamen asiakas"palvelu" viestitti että odotellaan vielä tämä viikko... Juu, odotellaan vaan. Sitten vien asiaa jonkun muun tahon hoidettavaksi.


    • tonza3

      Itse tilasin maanantaina (21.4.2014) 2 kpl Dead Rising 3:sta. Seuraavana päivnä lähetettiin ja seuravaana päivän perillä! todella nopeaa! 1kpl tuotetta tuli jo, 1kpl on jälkitoimituksessa koska oli loppunut varastosta. Laskua ei kyl ole vielä näkynyt, varmaan tulee viimeisen tuotteen mukana.

      • Sjsud

        Kusetat


    • jespelaamaan

      Mä tilasin tossa viimeviikolla tilaustuotteen migamesta(PS3: 2014 FIFA World Cup Brazil). Tuli ihan nopeesti ei tarvinut oottaa ku viikko ja sekin oli tota toimitusaikaa pienempi.

    • Kepi01

      Ihan huijausta koko firma.30.5 tilattu peli ja heti maksettu.Rahat meni ja ainut mitä sai oli mieli paha.Sen jälkeen kun rupesin vaatimaan rahoja takaisin loppui sähköposteihin vastaaminen kun seinään.Sitä ennen selityksiä selitysten perään tuli tosi nopeasti.En suosittele!Saa nähdä saanko ikinä rahojani takaisin.

    • Tälläistä

      Mää tilasin Black ops:in Ps3, ja ei siinä kestäny ku joku 1-2 vk

    • ZERO POINTS

      Tilasin ja maksoin 15. päivä. Sivuilla toimitus HETI ja tuotetta löytyy varastosta. Kyseltyäni asiaa lupasivat pelin tämänviikon alussa. EI oo näkyny!
      V***u mitä Säätäjiä tossa putiikissa!!

    • Raw

      Tilasin ja maksoin 20.7 puhelinkotelon enkä vielä melkein kolmen viikon päästä sitä saanut vaikka toimituksen pitäisi tapahtua seuraavana päivänä. Olen sähköpostissa kysynyt asiasta mutta en ole saanut vastausta. EN millään suosittelisi tätä liikettä.

    • puhelimenostaja

      MiGame myy Samsung Galaxy S4 i9500 puhelinta Suomessa.
      Sitä ei saa operaattoriverkkoon.
      Samsungin huoltoneuvonnasta kerrottiin, että tämä laite ei ole edes tarkoitettu pohjoismaisille markkinoille.
      Parhaillaan Viihdemaa markkinoi ko härveliä eniten myyvänä laitteena Suomessa.
      Melko outoa menettelyä

    • älä sorru

      Juu ei kannata tilata tästä kioskista mitään. Pelin tilasin ja halvin hinta houkutti.. 3 viikkoa myöhemmin peliä ei oo vieläkään näkyny.
      Kaksi viikkoa oli kulunut pelin tilaamisesta ja soitin että mikä maksaa kun peli ei oo tullut kahdessa viikossa niin vastasivat että pitäis olla ens viikolla teillä. saas nyt nähdä millon se tulee jos on tullakseen.
      Asiakaspalveluunkin on varmaan menny pelin hinnan edestä rahaa kun kevyet 2euroa maksaa minuutilta..

    • älä maksa oppirahoja

      Lukekaa hintavertailusta niitä asiakaspalautteita ensin, ennenkuin laitetta mitään tilaukseen.

    • Tituleero

      Tiedoksi että sama peli jatkuu. Nokia Lumia 1020 tuli kuukauden kuluttua vaikka piti olla max.2vkoa. Paketista puuttui suurin osa tarvikkeita, siellä oli ainoastaan puhelin, tosi huonosti kopioitu opaskirjanen (josta puuttui puolet sivuista), sekä laturi. Tilauksen jälkeen sivuille oli ilmestynyt että kysessä tehdashuollettu puhelin, vaikka tilauksen teon aikaan oli olevinaan uusi. Puhelin selvästikin tullut jostain muusta maasta. Yhteenkään viikon aikan lähettämääni sähköpostiin ei ole vastattu, mutta laitan tuotteen takaisin. Ja vien asian niin pitkälle kuin tarvitsee jollei laskua peruta. Onneksi ehdin peruuttaa maksun ennen kuin lähti. En olisi koskaan uskonut että suomalaisen puljun kanssa saa olla näin varuillaan, mutta nyt on oppirahat maksettu.

    • epävarma

      haluisin fifa 15 ultimateteameditoinin itelleni jostaki, mut joka paikasta on se loppuunmyynty nii kannataisko ostaa migamesistä ?

      • Majken

        Tee omat johtopäätökset. Minä en ainakaan enää tilaa sieltä mitään. Olen liian lyhytjännitteinen odottaakseni useita viikkoja ensin tietoa menikö edes tilaus perille, tuotteista puhumattakaan.


      • Vastaus;

        Ei kannata!


    • allapäin

      tilasin iphone 5s ja ajattelin että mikäs tuossak un nii halvalla lähtee, no puhelimen saamiseen meni kolme viikkoa. saatuani sen se oli rikki. lähetin sen viihdemaan takuuhuoltopostiin. eivät ole saaneet olevinaan sitä ja sinne meni kesätyörahat baibai

    • Joku Roti

      Aloin tutkia tätä firmaa onko olemassakaan. Tilasin keltaisen Lumia 1020 ja kotelon. Tilausvahvistusta eikä mitään kuulunut kuten normaalitilausesta. Ajattelin ettei tilaus mennyt mihinkään ja unohdin koko jutun ja tilasin samanlaisen net Anttilasta josta samantien kun tilaus lähti, tuli tilausvahvistus. Muutamassa päivässä puhelin tuli ja kaikki oli ok. Sitten aikojen päästä yhtÄkkiä posti toi keltaisen puhelinkotelon eikä lapunlappua matkassa. Kotelokin rypistyneessä minicrip pussissa. Puhelinta en sentään enää odottanutkaan. Nyt viikkojen päästä on postista tullut ilmoitus lähetyksestä. Mikäs se voi olla muu kun se hiton puhelin josta ei inaustakaan ole viikkoihin, ei missään vaiheessa ole kuulunut ja olen tilannut ja saanutpuhelimeni viikkoja sitten.En todella aio hakea lähetystä. Onnnneksi en ole maksanut mitään koska tilauksessa valitsin maksaa laskulla enkä laskua ole saanut.

    • Ihmettelijä

      Tilasin puhelimelleni suojakotelon kyseisestä firmasta.. tästä on jo melkein kaksi viikkoa aikaa.. ja edelleen odotan tuotettani.. TIlausvahvistuksen kyllä sain tilauksen tehtyäni ja sitten tuli sähköpostia perään, että huomasinhan tilausta tehdessäni, että toimituksessa voi kestaa jopa 8-10 arkipäivää.. Verkkosivuilla kyllä kerrotttiin jotain ihan muuta. Toimitus luvattiin 1-5:ssä arkipäivässä. Ja lisäksi mainittiin, että saisin vielä erillisen toimitusvahvistuksen. Noh, sitäkään ei ole vielä kuulunut, joten saapan nähä milloin tilaamani tuotteet saapuvat. Tuotteita en ole vielä maksanut, onneksi valitsin maksutavaksi laskun, kun on kerran näin hankalaa.

    • Migame = Viihdemaa

      MiGame alias Viihdemaa löytyy parikin keskustelua.
      Suosittelen suoraan yhteydenottoa kuluttajaneuvontaan.
      Itse en saanut omaa puhelinkauppaani muuten purettua.
      Samsung Galaxy S4 i9500 - EI saisi myydä edes Suomeen, koska ei ole Euroopan verkkoihin speksattu laite !!!
      Yritys myy uutena tehdaskorjattuja laitteita.
      Kun ne eivät toimi, niin kaupanpurun esteenä pidetään sitä, että laite on otettu käyttöön. Miten laite on otettu käyttöön, kun se ei ole kertaakaan toiminut?!?
      Törkeää asiakkaiden vedättämistä ja väärän tiedon perusteella markkinointia.
      Suosittelen myös, tehkää kuluttajaneuvontaan ilmoitukset oikeista kokemuksistanne.
      Itse sain peruttua kaupan, koska oli markkinoitu laitteena, mikä ei vastannut tuotteen todellista toimintaa.

    • GTA V ostaja

      Olin jo tilaamassa GTA V kyseisestä kaupasta.

      Hinta olisi ollut markkinoiden halvin.

      Näyttää kuitenkin niin paljon olevan epäselvyyksiä kaupan teossa, että ennemmin maksaa pari euroa enemmän toiseen kauppaan ja saa tuotteen ilman yllä mainittuja
      kokemuksia.

      Kiitoksia infosta valveutuneet kuluttajat.
      Säästyin monelta murheelta.

      Toivottavasti useat petetyksi tulleista jaksaa viedä asian eteenpäin, jotta tuollaiset huijaukset loppuisivat

    • Ei tilausta

      Outoa touhua ?

    • omamoka

      Täähän on iha hauskaa kun se on hyvinkin pitkälti oma vika jos ei älyä tsekkaa tuotteen saatavuutta ennen tilausta. Ja toi et maksaa suoraa netis tilaukse yhteydes..... oma moka. Ei pidä ostaa sikaa säkissä ja laittaa rahaa firmalle jos ei oo aiempaa kokemusta ko liikkeestä. Jos netistä tilaa pelit ni Discshop, VPD, Coomshop ja hätätapauksessa Cdon on suositeltavia, suosittuja ja kehuttuja paikkoja. :)

      • omamoka

        Siis Coolshop **


      • hinkki l

        Miten niin hätätapauksessa cdon? Tilaan sieltä kuukausittain jotain viihdesälää eli leffoja, pelejä ja joskus halpaa elektroniikkaa. Ikinä en oo pettynyt vaikka toimitus on vähän pitempi kuin kotimaassa. VPD on hyvä kun on kivijalkamyymälä tossa 700 metrin päässä, saa pelin vaikka heti jos on varastossa. Discshop on myös hyvä erikoistarjouksineen ja sieltä saa joskus leffaa/sarjaa jota ei muualla enää ole, Coolshopista en ole tilannut mitään koskaan.


    • JustJoo2014

      Tilaamani tuote oli aivan räjähtäneen näköinen, kun se minulle saapui eikä ollut enää edes muoveissa vaan valmiiksi avattu pakkaus. Eivät vastaa sähköposteihin eivätkä palauta rahoja! Olen lähettänyt sekä MiGameen sekä Viihdemaahan palautetta. En todellakaan suosittele enkä aio olla tilata mitään ko. paikasta!

    • KooDee

      Tilaamani tuote saapui nopeasti, vaikka olinkin unohtanut laittaa kadun ja asunnon numerot. Otettuani paniikissa yhteyden heidän asiakaspalveluun -> asikaspalvelu erinomaista ja ammatillista ja sähköpostiin vastattiin viipymättä. Suosittelen kaikille.

      • pettynyt oon

        ootko siellä töissä? Ei ne vastaa sähköpostiin...


      • HeikkiRantsu

        MiGamen/Viihdemaan omistaja käy itse kirjoittelemassa näitä "positiivisia käyttäjäkokemuksia" jokaiselle keskustelusivulle. Eli täyttä saissea


    • wrqrwqrw

      eli kusettajapulju. hintaseurannassa halvin rupesin kattoo mistä johtuu

      • Gamer86

        Kusettajapulju, älkää vaan tilatko täältä mitään! Itse menin sen virheen tekemään.
        Rahaa meni, mutta mitään en saanut vastikkeeksi. Ostakaa discshopista, coolshopista, CDONistan, mutta älkää täältä.
        Kaikkien näitten mainitsemien verkkokauppojen kanssa kaikki mennyt aina hyvin,
        mutta ensimmäistä kertaa tilasin täältä halvemman hinnan takia
        niin kaikki meni perseelleen ja rahaa meni, mutta mitään en saanut.
        Tuli kalliimmaksi vielä.


    • eka ja vika tilaus

      Tilaamani tuote, toimitus1-5 päivää. Kulunut jo yli 3 viikkoa, eikä toimitusta vieläkään.
      Ja vielä maksoin tavaran etukäteen. Ei vastauksia SP-viesteihin.
      Kohta menee hermot.

    • Onnekas__

      Ite tilasin tuolta kerran yhden tuotteen ja pitkää toimitusaikaa lukuunottamatta(tuotteessa piti olla muutama päivä toimitusaika, venyi muutamaksi viikoksi) kaikki sujui ihan hyvin. Valitsin maksutavaksi laskun sillä mulla on aina tapana valita lasku jos vaan mahdollista.
      Näitä ja muiden foorumeiden arvosteluja puljusta kun lukee tulee onnekas olo kun niin monen kohdalla homam ei ole pelittänyt. Enpä taida enää uskaltaa tilata mitään vaikka ekalla kerralla hommat toimivatkin, ties vaikka seuraavalla kerralla kaikki menisikin pieleen.

    • pettynyt8

      Oma kokemus:
      Tilasin Samsung Galaxy S4 i9500 puhelimen (onneksi) Klarnan laskutuksen kautta. Maksuaika mahdollisti koko kaupan purkamisen ilman, että jouduin odottamaan rahojeni mahdollista palautumista.
      Tuo puhelin EI ole tarkoitettu Suomen markkinoille (tarkistin Asian Samsungin maahantuojan huollosta toimintaongelmien vuoksi) eikä sillä päässyt mihinkään operaattoriverkkoon niin, että puhelut olisivat toimineet 4G:stä puhumattakaan.
      Puhelimen piti olla alkuperäisen tekstin mukaan 4G puhelin, mutta sopivasti tuotekuvauksesta on tuo teksti poistettu nyt jälkikäteen.
      Viihdemaa alias MiGame myy puhelimia, mitkä ovat heidän nettisivuston mukaan uusia. Minulle saapunut laite olikin tehdaskorjattu.
      Törkeää heidän toiminnassaan on se, että yritys markkinoi tietoisesti väärällä informaatiolla puhelimia ja vaikka he ovat tietoisia toimimattomuudesta, niin kyseisten laitteiden myynti vain jatkuu.
      Itselläni kesti noin kaksi kuukautta koko sopan selvittämisessä - ilman uutta puhelinta.
      Varaudu kuluttajaneuvonnan kautta hoidettavaan asian käsittelyyn.
      En suosittele missään nimessä tätä yritystä.

    • boikottiin

      Kyseinen firma on yhden henkilön pitämä. Toukolankadun osoite on muka varasto, sielä on tavallinen asunto, jossa tämä omistaja asuu ja pitää tuotteita lattialla/missä lie!! Olin tilannut DVD-BOKSIN ja kun tilausta ei kuulunut ja viesteihin ei vastattu, menin kyseiseen osoitteesen ja tuli selväksi miksi paketissa kestää. Veikkaan että kyseinen henkilö tilaa tuotteet jostain ensin itse esim.amazon.com TAI KIINASTA DX.Com! En suosittele kyseistä firmaa

    • Maksava asiakas

      Juu sama huijausmeininkin jatkuu. Maksoin tavarat aikoja sitten ja maksusta tuli varmistus meiliin. Sen jälkeen ei olekaan kuulunut mitään kahteen viikkoon vaikka tavarat piti olla hyllyssä ja toimitus heti.
      Meiliin eivät vastaa enkä todellakaan aio soittaa maksulliseen palvelunumeroon. Eiköhän ole kohta kuluttajasuojassa miphonesta / migamesta niin paljon valituksia että laittaavat lapun luukulle ja vaihtaavat omistajaa. Sitten jatkuu taas sama kusetus...

      • huijattu9

        Tuntuu olevan tavaran myyminen vaan sivutuote ko. firmassa. Ottaavan kyllä rahat vastaan ja sen jälkeen ei kuulukaan mitään. Sähköposteissa mainostaavat vaan maksullista asiakaspalvelu numeroa.
        Onko joku jo tehnyt valitusta kuluttajasuojaan?
        Ihme että saavat jatkaa moisia laittomuuksia..


    • ketuttaa

      Tyypillinen huijaripulju. Joku saattaa tavarat saadakin, mutta niin kävi mulle ja kuulemma monelle muullekin että rahat meni eikä tavaroita tullut koskaan. Muutkin vastaavat huijarit käyttää juuri noita samoja "katosi postissa" ja "sähköpostiongelmia" kikkoja.
      Kannattaa muidenkin ottaa kuluttaja-asiamieheen yhteyttä ja isommista huijatuista summista suoraan rikosilmoitus. Kyllähän tollaiseen toimintaan pitää joku roti saada!!

      • pettynyt..

        Tilasin 4.12 Nokia 900-luurin Viihdemaa/MIGamesta, kun Vertaa.fi antoi halvimman hinnan heidän sivujen kauttaan. Tänään 23.12 luuri saapui vihdoin perille. Avattuani paketin, oli järkytys todeta laturin olevan pelkkä ikivanha seinämalli joka ei sovi edes suomalaisiin pistokkeisiin!
        Lähimmässä liikkeessä sanoivat laturin olevan yhteensopiva amerikkalaisiin kotitalouksiin, ja niin vanha ettei sellaisia enää edes valmisteta! Myöskään mitään ohjekirjaa tai paperista kuittia ei tullut tilauksen matkassa.
        Yritin soitella heidän 2-euroa minuutti maksavaan asiakaspalveluun, josta ei kuitenkaan usean minuutin odottelusta huolimatta vastattu. Firma siis tekee kaiken järjen mukaan bisnestä myös niin, että asiakas joutuu siis soittamaan maksulliseen palvelunumeroon ja odottamaan ties kuinka kauan, ja niinkuin omalla kohdalla, aivan turhaan.
        Olin sitten yhteydessä heidän käyttämäänsä laskutuspalvelu Klarnaan, jonne tein sitten reklamaatioselvityksen. Perään olin yhteydessä myös poliisiin, joka kehotti tekemään asiasta rikosilmoituksen. Tein sitten rikosilmoituksen, joka ei ollut poliisin mukaan ensimmäinen laatuaan kyseisestä firmasta!
        Sen vain tiedän, että jossain päin Ahvenanmaata tämä pulju on olemassa, mitään muuta infoa en heistä ole toistaiseksi löytänyt.
        Ihmettelen kovasti, kun joku tai jotkut kehuvat kyseistä puljua. Taitavat olla itse puljun osakkaita.


    • siprakka

      Minäkin haksahdin tilaamaan kyseisestä puljusta ja mitään en ole vielä sieltä saanut..

    • Tyhjinkäsin

      Sama juttu kuin ylempänä. Tilasin pelin sieltä ja tilaus on lähtenyt, mutta mitään ei ole perille tullut. Varmaan taas posti "kadottanut". Todennäkösesti sieltä mitään ei ole edes lähtenyt. Harmi vaan kun luotin suomalaiseen verkkokauppaan ja aloin vasta jälkeenpäin tutkimaan kyseisen liikkeen tekemisiä. Opinpa sen, että osaa ne suomalaisetkin liikkeet huijata.

      • geiml

        Huomatkaa, että sama koijari on vaihtanut vaatteita ja pyörittää nyt Game House -nimistä putiikkia. Sinne ihmeessä kiiruusti asioimaan jos haluaa tulaa huijatuksi.


      • Eienäätyhjinkäsin

        Lisään tähän omaan valitukseeni, että tänään tuli lähetys perille. Myöhässä mutta kumminkin. Oliko sitten postin vai lähettäjän vika, sitä en tiedä.


    • Kiire-kostautui

      Sama tilanne täällä: tilasin tuotteen yli kuukausi sitten. Tuote luvattiin alle viikossa, mutta mitään ei ole tullut - paitsi lasku. Olen ottanut asiakaspalveluun yhteyttä moneen kertaan. Laitoin sähköpostia myös myyntiin (puhelinnumeroa sinne ei ole), mutta sieltä tuli automaattivastaus että ota yhteyttä asiakaspalveluun. Asiakaspalvelu on ystävällistä, mutta ei johda mihinkään: he vain laittavat yhteydenottopyyntöjä eteenpäin, mutta eivät voi sanoa kenelle / mihin numeroon tai osoitteeseen. Hyvä kun olette jakaneet täällä kokemuksia - kunpa vain olisin ollut viisas ja tarkistanut nämä ensin. Sen sijaan tein kiireessä väärän päätöksen. Älkää muut tehkö samaa erehdystä!

      • geiml

        Huomaa, että sama tyyppi pyörittää nykyään Game House -nimistä peli/krääsäkauppaa. Game House on hyvämaineinen vanha kauppa, mutta tämä MiGame -koijari on ottanut sen tänä vuonna haltuun. Vastaavia asiointikokemuksia odotettavissa sieltä.


    • konkurssiin

      Kuluttajansuoja-asiamiehelle kaikki valitukset. Kun kertyy tarpeeksi asia, saa kyllä riittävästi huomiota ja toiminta hiipuu. Samoin jaan kokemuksia omille ystäville ja työkavereille tiedot saamattomasta tuotteesta, saamattomista vastauksista jne. Työntekiöitä meilläkin pelkästään Suomessa 3500 ja heistä osaa jakaa tietoa eteenpäin, niin eiköhän muidenkin näin toimiessa toiminta joko lopu, vähene tai parane. Tein testitilauksen marraskuun alussa testatakseni uskaltaako tilata mitään eli alta 10 euron puhelimenkuoret - ei tuotetta, ei vastauksia eikä toimitettu lakisääteistä ilmaista numeroa asiakaspalvelun reklamaatioita varten.

      Kokemuksia tuntuu olevan paljon samasta firmasta samalla tavalal tomimisesta jo pitkään niin täällä kuin omassa tuttavapiirissä. Tarkoitus on lähteä käymään yrityksen oven takana vielä kerran puhumassa asiasta, mutta katsotaan aukeaako ovi. Ei huijareiden toimintaa kannata sietää ja tukea, kunnolla asialliset valitukset eetteriin, asinaomaiselle, viranomaisille. Aivan sama summalle, varkaus mikä varkaus.

    • Nähdään

      Tilaan viikottain tavaraa yritykseni ja omaaankin käyttöön netin kautta, niin Suomesta kuin ulkomailta. Kaikki mennyt 99% hyvin, korkeintaan toimitusaikaviivästyksiä. Tämä pulju sitten petti kaikki lupaukset! No, asia viedään eteenpäin.

    • huolestunutottaaselvää

      tilasin pari viikkoo sitten 3 peliä ja yhden leffan, kaikki tuli viikon sisällä perille joten ei mitään ongelmia mutta sain melkeen slaakin kuin luin nää kommentit ja luulin että rahat vietiin ja että nyt mua on huijattu.
      onkohan ne parantuanu toimintaansa vai pitääkö vielä olla varpaillaan.
      testaan tilata vielä jotain ja päivitän heti tänne miten käy!!!

      teen 3 tilausta (pienillä summilla) eri päivinä viikosta ja katsonmm kuinka ne saapuu

    • Daadidaa

      MicroSD-kortti tuli tilattua kyseisestä kaupasta, huolimatta palautteesta, kun halvalla kerta sai. Tuotekuvauksessa luki "Varastossa, toimitus heti", 4 arkipäivän jälkeen lähettivät.
      Toiminta voisi olla nopeampaakin, mutta odotin kommenttien perusteella pahempaa.

    • JX12

      Peli saapui parissa päivässä, ja ongelmia ei ollut tilaamisen kanssa

    • tj23

      Minä ostin kännykän, joka hajosi hetii. Asiakaspalvelusta ei ole mitään hyötyä, koska eivät muka tiedä mitään mistään. Heidän kauttaan ei saa yhteyttä myöskään kaupan päälliköihin, koska puhelinpalvelu ei muka tiedä heidän puhelinnumeroitaan. Ja puhelinpalveun kanssa puhelimessa euron kilisevät. Kun lopulta sain kännykän huoltoon, nyt on kulunut yli kuukausi eikä sieltä kuulu mitään. Varokaa tätä firmaa, kun ei kerran ole pakko ostaa täältä. Tämä firma haisee niin huijaukselta kuin mikään ikinä.

      • Kato_ohjeet

        Katso liikkeesi ohjesivuilta yhteydenottolomake ja laita viestillä puhelimesi viat. Jos viat on ilmenneet heti käyttöönoton yhteydessä, kauppa voidaan purkaa halutessasi tai sinulle voidaan toimittaa uusi tuote. Kirjallinen viestisi ohjautuu automaattisesti tuotevastaavalle, joka käsittelee tilauksesi.


    • LauraVee

      Toivottavasti edes nuoret kuluttajat olisivat valveutuneempia, mitä me vanhemmat.
      Näköjään pitäisi googlettaa myös kotimaiset firmat ennen tilaamista. Koskaan ei ole ollut ongelmia nettikauppojen suhteen ulkomaillakaan, joten typeryyttäni jätin tarkistamatta ko firman ennen ostamista.
      10v poika toivoi puhelinta ja haluamaansa mallia ei saanut muualta, kuin näiltä. Ainut hyvä puoli tässä on se, että puhelin on osamaksulla tilattu ja lapsen rahat säästyivät.
      Asia kävi kuluttajaneuvonnassa, mutta halukkuutta ratkaista tilannetta ei ollut, joten asian käsittelyä jatkaa kuluttajariitalautakunta.
      Minä hyväksyn enää vain kaupan purkamisen.
      Voin kertoa myöhemmin miten tilanne eteni.

      Laura

    • HeikkiRantsu

      Tilasin puhelimen "toimitustakuulla" joululahjaksi. Tuote myöhästyi reilusti siitä mitä piti. Sitten tajusin katsoa viihdemaan arvosteluja netistä, ja ymmärsin heti mistä oli kyse. Kun tuote vihdoin saapui en edes avannut pakettia vaan toimitin sen heti takaisin ja jouduin itse maksamaan toimituskulut. Paketti oli postin seurannan mukaan noudettu heti saavuttuaan, mutta minuun ei oltu mitenkään yhteydessä. Löysin joltakin keskustelusivulta Helsingin noutopisteen numeron johon soitin kärkkäästi asiastani, sillä koko showta oli kestänyt jo n.2kk. Sieltä sain taas toimitusjohtajan numeron, jolle soitin ja tiedustelin asiasta tulisesti. Jouduin tallentamaan puhelut ja ottamaan kuluttajasuojaan yhteyden. Sen jälkeen vasta tuli ilmoitus, että rahat palautetaan. Koko pelleilyä kesti yhteensä 2,5-3kk, että rahat löysivät takaisin tililleni. Summa oli yli 400e, joten ei viitsinyt heti luovuttaa asian suhteen. ÄLKÄÄ TILATKO YHTÄÄN MITÄÄN KYSEISESTÄ PAIKASTA!!!!

    • Itse tilasin noin vuosi sitten Euro Truck Simulator 2 peliin lisä osan mikä tuli heti kuten luvattiin. Nyt tilasin saman pelin Amerikka versiosta Steam koodia niin ei oo koodia näkynyt. Tilauksen tein perjantaina.

      • lol1

        Laita viestiä heidän aspaan! Selviää helpommin miksi et ole saanut koodia


    • meikäläinen666

      Samainen pulju Migame/Viihdemaa taitaa toimia myös huuto.netissä. Erikoista että firma ollut pystyssä vuodesta 2011 luulisi että tuollaisella toiminnalla olisi poliisikin jo kiinnostunut.

    • Polerre

      Tämä kyseinen Viihdemaa on myyjänä huuto.netissä. En oikein ymmärrä heidän liikeideaansa. Katsokaapa tuotteiden hintoja.. Kohteita on ollut myynnissä 562000 ja palautteita alle 50. Miksi laittaa tavaroita myyntiin satoja tuhansia kovalla vaivalla ja sitten myy niistä muutaman, en ymmärrä. Hinnoista pois 50-70%, niin voi joku jotain ostaakin.

    • eikoskaanpalata

      Itselle tuote oli eri, mitä tilasin. Yritin sopia palautuksesta, mutta hehän eivät vastaa mihinkään. Kuluttjasuoja oli yhteydessä heihin ja asia piti hoitua. Ei hoitunut. Meni kuluttajariitalautakuntaan, joka antoi päätöksen, että rahat on palautettava ja kauppa purettava. Eivät suostuneet edes vastaamaan kuluttajariitalautakunnalle. Päätöksen jälkeen olen yrittänyt saada rahoja takaisin, mutta he eivät koe, että kuuluu heidän vastuulle vaikka kuluttajariitalautakunnan päätös on mustaa valkoisella.
      Tuo pelle firma lähettää jatkuvasti sähköpostiin mainoksia eikä niistäkään pääse eroon. Tuo on täysin hujareiden yritys eivätkä aina edes itse tiedä, mitä myyvät. Joskus joku kauppa kuulemma onnistuukin, mutta jos pienikin ongelma tulee, ei asiaa pysty tämän puljun kanssa hoitamaan, ei edes kuluttajariitalautakunta. Säälittävä. Pelottavaa on se, että tuollaiset saa edes toimia.

    • Gööran

      HAH!! Onneksi on tämä google=)) Juurikin meinasin tilata kyseisestä paikasta ps4:sen mutta kun luin "tyytyväisten" asiakkaiden kommentteja niin taidanpa kiikuttaa rahani verkkokauppaan tai Giganttiin=) Tietääpä nyt kiertää tämän kaupan kaukaa..

    • PettynytEXasiakas

      Tilasin tuotteen jonka toimitus piti kestää 2-5 päivää. Meni tasan 20 päivää.. Lopulta tuote oli väärä ja kun sain palautusohjeet niissä kerrottiin, että Posti maksun joudun maksamaan itse.. Muhahaha voi luoja, että tälläisiä toimijoita voi vaan olla verkko pullollaan!!
      Varokaa tätä paikkaa ja tilatkaa suosiolla muualta!

    • Tultava-loppu

      Please, tehkää joku vigilante jotain asialle.

    • Anonyymi

      Tilasin pelin jota olen kuumeisesti etsinyt joka paikasta, ja se sitten löytyi MiGamesta. Maksoin ja eikun odottamaan. Nyt on mennyt yli kaksi viikkoa ja tänään soitin kyseisen firman asiakaspalveluun. Kuulin vain epäselvää puhetta, että lähettäkää sähköpostia koska se on helpompaa ja täällä on enemmän ihmisiä vastaamassa sähköposteihin. En odota että saisin kyseistä peliä, enkä rahojani takaisin. Onneksi en maksanut enempää kuin 17e. Olisi pitänyt olla fiksumpi ja lukea kokemukset ennen kuin tilaa täältä mitään. Toivottavasti tämä huijaaminen loppuu

      • Anonyymi

        Minulla samanlainen kokemus 14,90€ maksoi peli. 20.12.19 tilasin pelin. 5 sähköpostia laitoin asiakaspalveluun missä peli viipyy. Ei vastausta. Soitin myymälään ja kerroin asian, lupasivat ottaa yhteyttä sähköpostin kautta. Ei ottaneet. Taas 3 sähköpostia asiakaspalveluun, noin viikossa vihdoin vastasi. Kyseistä peliä ei heillä ole, järjestelmässä joku virhe kuulemma. Pyysivät tilinumeron rahojenpalautusta varten, 1-2 viikkoa menee palautuksessa, eivät ole vielä palauttaneet rahoja. Toivoivat vielä minun jatkossakin jatkavan heidän asiakkaana... Saas nähdä milloin palautus tulee. Älkää hyvät ihmiset ostako tästä kaupasta mitään netin kautta ainakaan. Aina kannattaa ja pitäisi googlettaa mitä yrityksestä kirjoitetaan, itse en niin toiminut tällä kertaa. Tästä lähtien kyllä.


      • Anonyymi

        Edit! Eilen päätin että peruutan tilauksen ja lähetin asiasta sähköpostia. Ystävällisesti vastattiin ja sanottiin että lähetä tilinumero, noh mä lähetin, mutta heti sähköpostiin tulee joku error viesti!? Että ei suostu lähettää kyseistä viestiä. Onko muillekkin tullut sama? Ja kuluttajasuojaan on soitettu, heistä ei kauheesti ollu apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edit! Eilen päätin että peruutan tilauksen ja lähetin asiasta sähköpostia. Ystävällisesti vastattiin ja sanottiin että lähetä tilinumero, noh mä lähetin, mutta heti sähköpostiin tulee joku error viesti!? Että ei suostu lähettää kyseistä viestiä. Onko muillekkin tullut sama? Ja kuluttajasuojaan on soitettu, heistä ei kauheesti ollu apua.

        Miten maksoit pelin? Itse maksoin kortilla ja olin yhteydessä kuluttajasuoja neuvontaan. Reklamaatio ilmoituksen tein Migamelle kuluttajaneuvonnan sivujen kautta. Ei vastausta, ei rahoja takaisin. Kuluttajaneuvonta ei voi auttaa kortilla maksetuissa, piti tehdä pankkiin korttireklamaatio. Luottokunnan pitäisi palauttaa rahani. 14.2.20 tein korttireklamaation, en tiedä kauan menee. Sinne pitää olla kaikki yhteydenotto yritykset mukana että saat rahasi takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten maksoit pelin? Itse maksoin kortilla ja olin yhteydessä kuluttajasuoja neuvontaan. Reklamaatio ilmoituksen tein Migamelle kuluttajaneuvonnan sivujen kautta. Ei vastausta, ei rahoja takaisin. Kuluttajaneuvonta ei voi auttaa kortilla maksetuissa, piti tehdä pankkiin korttireklamaatio. Luottokunnan pitäisi palauttaa rahani. 14.2.20 tein korttireklamaation, en tiedä kauan menee. Sinne pitää olla kaikki yhteydenotto yritykset mukana että saat rahasi takaisin.

        Viime yönä migame laittoi pahoittelu sähköpostin että takaisin maksu viivästynyt, nyt taas maksettu rahat tilille kuulemma. 15min päästä tullut uusi sähköposti että olen tilannut pelin 20.02.20 klo:22.20 ja peli toimitetaan. Korttireklamaationi vastaanotettu 19.02.20, toivottavasti kohta luottokunta hoitaa rahat takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten maksoit pelin? Itse maksoin kortilla ja olin yhteydessä kuluttajasuoja neuvontaan. Reklamaatio ilmoituksen tein Migamelle kuluttajaneuvonnan sivujen kautta. Ei vastausta, ei rahoja takaisin. Kuluttajaneuvonta ei voi auttaa kortilla maksetuissa, piti tehdä pankkiin korttireklamaatio. Luottokunnan pitäisi palauttaa rahani. 14.2.20 tein korttireklamaation, en tiedä kauan menee. Sinne pitää olla kaikki yhteydenotto yritykset mukana että saat rahasi takaisin.

        Tänään tuli pankistani ilmoitus korttireklamaatiosta, rahat peritty minulle takaisin. Jäi Migame ilman rahojani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla samanlainen kokemus 14,90€ maksoi peli. 20.12.19 tilasin pelin. 5 sähköpostia laitoin asiakaspalveluun missä peli viipyy. Ei vastausta. Soitin myymälään ja kerroin asian, lupasivat ottaa yhteyttä sähköpostin kautta. Ei ottaneet. Taas 3 sähköpostia asiakaspalveluun, noin viikossa vihdoin vastasi. Kyseistä peliä ei heillä ole, järjestelmässä joku virhe kuulemma. Pyysivät tilinumeron rahojenpalautusta varten, 1-2 viikkoa menee palautuksessa, eivät ole vielä palauttaneet rahoja. Toivoivat vielä minun jatkossakin jatkavan heidän asiakkaana... Saas nähdä milloin palautus tulee. Älkää hyvät ihmiset ostako tästä kaupasta mitään netin kautta ainakaan. Aina kannattaa ja pitäisi googlettaa mitä yrityksestä kirjoitetaan, itse en niin toiminut tällä kertaa. Tästä lähtien kyllä.

        [email protected]. Itse kanssa tilasin tammikuussa dvd:n, maksoin verkossa ja ei tullut tilausvahvistusta. Aloin kyselemään, niin järjestelmässä virhe, kun möi olematonta tuotetta. Käskivät pistää postilla pankkitiedot rahojen palautukseen. Kuukausi tästä tuli ilmoitus, nyt tuote saatavilla. Ilmoitin että peruttu jo aikoja sitten ja teiltä pyydetty yhteystiedot palautukseen. Edelleen odotellaan rahoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        [email protected]. Itse kanssa tilasin tammikuussa dvd:n, maksoin verkossa ja ei tullut tilausvahvistusta. Aloin kyselemään, niin järjestelmässä virhe, kun möi olematonta tuotetta. Käskivät pistää postilla pankkitiedot rahojen palautukseen. Kuukausi tästä tuli ilmoitus, nyt tuote saatavilla. Ilmoitin että peruttu jo aikoja sitten ja teiltä pyydetty yhteystiedot palautukseen. Edelleen odotellaan rahoja.

        Huijausta koko yritys. Tilasin pelin, jonka piti olla varastossa. Aikani soiteltuani myönsivät ettei koko tuotetta ole valikoimissa, vaikka piti olla heti varastossa. Tuli sitten sähköpostia jossa kirjoittivat: " ei voi hyvälllä omallatunnolla luvata että rahat tulisivat pian" . Tästä jo kuukausia aikaa, sinne taisi mennä rahat. EN SUOSITTELE! Myyvät tuotetta mitä ei ole ja eivät palauta rahoja!


    • Anonyymi

      Tilasin aikoinani MiGamesta/Viihdemaasta elokuvia, toimitusaika venyi törkeästi, kun piti tulla muutamassa arkipäivässä, rehellistä olisi ollut, jos ne olisivat ilmoittanut sen kuukausissa, muutaman päivän toimitus venyi muutamaksi kuukaudeksi... No, annoin anteeksi ja tilasin vastakin, toimitusajat vaihteli: toisinaan piti paikkansa, toisinaan sitten venyi luvatusta. Vaan on puoti netistä kadonnut kuin pieru Saharaan! Oliko sitten siltikin linssilleviilaamisfirma...?

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      56
      1968
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1678
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1398
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1357
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

      Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      228
      1295
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      339
      1169
    7. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

      Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1106
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

      Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      316
      1080
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

      Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      336
      1070
    Aihe