varastaminen

bimmi hesast

Eli siis onko teistä varastaminen (siis kaupoista, esim h&m, seppälä ym) oikein? Ja muutenkin, ootteko ikinä varastanu mitään? Jos ootte nii mitä ja miten? Ite oon harrastanu noin puoli vuotta vaatteiden meikkien ym kössimisstä. Kalleinta mitä oon kösssiny nii on converset ja sitte paljon farkkuja ja meikkejä. Eilen kuitenkin kärähin ja jäin kiinni! Sitten pääsin istumaan poliisiautoon ja sakkojakin tuli parisen euroa.(huulirasvasta) Onneksi oon vielä sen ikäne ettei tullu rikosrekisteriä. Ja ettei poliisit tai kukaan saanu tietää mun aikasimmista pöllimisistä, koska oon kössiny varmaa ****€ jo tavaraa ja jos niistä ois jääny kiinni ni ois tullu makosat sakot. Mut se loppui nyt, siis pölliminen!

114

4824

Vastaukset

• Näpistyksestä saa yli 15 vuotias noin 50e sakkoa se ei riipu siitä kuinka paljon sää näpistät kerralla, sama asia vaikka näpistäisit tikkarin tai 3000 eurolla tavaraa

• Jonkun pitäisi säätää suomeen laki, jossa paljon varastelevilta katkaistaan giljotiiinilla toinen käsi. Yhteiskunnan viholliset eläisivät kunnolla.

• paskapaavo kirjoitti:

Jonkun pitäisi säätää suomeen laki, jossa paljon varastelevilta katkaistaan giljotiiinilla toinen käsi. Yhteiskunnan viholliset eläisivät kunnolla.

ahahahahahaaaaaaohohohohohohoohheehhhehehehehehehehehhihihihhihhihihhhhhaaaaaaaaaaaaqaaaah!!!!!????””„„""'';;::..,,--==_/\()(\/_@@*0@--,.;;='";;!'"/„"ļľķļŋǩĵĥňûýúœœœüŷùŧđďďďèèĉðċċėċđđā..,,??--- ihan sekoo touhuu tää kirjottamine ja varastamin en kannata

• ääsi pöösi kirjoitti:

ahahahahahaaaaaaohohohohohohoohheehhhehehehehehehehehhihihihhihhihihhhhhaaaaaaaaaaaaqaaaah!!!!!????””„„""'';;::..,,--==_/\()(\/_@@*0@--,.;;='";;!'"/„"ļľķļŋǩĵĥňûýúœœœüŷùŧđďďďèèĉðċċėċđđā..,,??--- ihan sekoo touhuu tää kirjottamine ja varastamin en kannata

sori kirjoitus virheitä haittaakse???niin piti kirjottaa:ihan sekoa touhua tää kirjottamine ja varastamine.......... on vähän vaikeeta kirjoittaa puhelimella

• Sori nyt vaa mut ite olin täyttäny just 15 ja jäin kiinni (ekaa kertaa pöllin kaverin painostuksesta....) ja sain sakkoa sen tuotteen hinnan tuplana eli sillon oli 24 euroa .. ripsaria yritin.. kaduttaa.. en kyllä enää siinä porukassa liiku

• Vittu miten nolo kysyjä.. Eihän varastaminen koskaan ole oikein! :D
    Kyllä siis minäkin olen varastanut ennen paljonkin. Enimmikseen nyt tupakkaa ja alkoholia. :/

• Miten sitä tupakkaa saa muka sieltä kassan takaa varastettua?

• Pyydät kassalta tupakka-askin ja sit ku saatet sen kätees juokset vaa ulos ja siin oottaa sun kaverin auto :D enää et kyl pääse siihe kauppaan

• ihmettelenpä_vaan kirjoitti:

Miten sitä tupakkaa saa muka sieltä kassan takaa varastettua?

Ennen ei ollu kassan takana vaa hyllyssä (on siitä jo aika kauan)

• Ehdottomasti oikein! Yksityisiltä ei kuitenkaan varasteta, ellei oo kermapersepikkuporvareita!

• VITUN ROSVOT! saatana. Pitäis saada Suomeen sharia laki, että varkaalta katkastaisiin käsi. Jos nään jonkun varastavan, niin ilmiannan sen heti. Ei kauppa niitä hävikkejään tappiokseen ota, nostetaan vaan hintaa tuotteille, niin hävikit kuittaantuu.
      Siis rehelliset maksaa rosvojen varkaudet.

• Mun 3kaveria oli pöllinyt 4vuot samast kaupast 4krt viikossa joku 30e edest karkkii ja jäi 4vuoden jälkeen (12v) kiinni yhen pienen virheen takia :) 50e ja kun myi niit karkkei pilkkahintaan sai niist joku 500e yhteensä eli voittoo jäi(mut rikosrekisteriin merkintä)

• On se kiva kun saa rikosrekisteriin
      Merkinnän jo 12vuotiaana :D

• valehteleva äpärä kirjoitti:

On se kiva kun saa rikosrekisteriin
      Merkinnän jo 12vuotiaana :D

Sain varotuksen ku jäin kiinni ja olin niiku JESS ku ei tullu rikosrekisterii

• Mun kaveri varastaa omasta tahdosta. Mun mielestä se on tyhmää, mut ei siihen voi vaikuttaa.

• kertokaa teiä taktiikat se ois hauska tietää miten ei muka jää kii :)

• Varastin puolisen vuotta tikkareita, kinderpatukoita yms... Mul oli surkea taktiikka odottaa ettei kukaan näe noin puoli tuntia. Mun suurin haaste oli varastaa 1€ maksava suklaapatukka. Sujautin sen hihaani. Joku tyyppi kuitenkin näki ja kuiskasi"pistitkö hihaan? Palauta se heti, ettei mun tarvi kassalla kertoa!" Palautin patukan heti ja juoksin pihalle. Käynyt en siinä kaupassa enää kuukausiin, kunnes vihdoin uskalsin. Sen jälkeen en enää koskaan varastanut mitään, enkä suosittelekkaan. En jäänyt kiini muille kuin sille oudolle naiselle

• PaskaVaras kirjoitti:

Varastin puolisen vuotta tikkareita, kinderpatukoita yms... Mul oli surkea taktiikka odottaa ettei kukaan näe noin puoli tuntia. Mun suurin haaste oli varastaa 1€ maksava suklaapatukka. Sujautin sen hihaani. Joku tyyppi kuitenkin näki ja kuiskasi"pistitkö hihaan? Palauta se heti, ettei mun tarvi kassalla kertoa!" Palautin patukan heti ja juoksin pihalle. Käynyt en siinä kaupassa enää kuukausiin, kunnes vihdoin uskalsin. Sen jälkeen en enää koskaan varastanut mitään, enkä suosittelekkaan. En jäänyt kiini muille kuin sille oudolle naiselle

Pointsit sille naiselle. Usein pienikin kiinnijääminen riittää katkaisemaan kierteen. Jos olisit hänelle uudemman kerran jäänyt kiinni niin varmaan olisi ilmiantanut sinut. Kuitenkin turha sotkea nuorta pahaan soppaan jos ottaa opikseen helpomminkin.

Onnittelut myös kierteen katkaisusta sinulle!

• Onneaonneaonnea kirjoitti:

Pointsit sille naiselle. Usein pienikin kiinnijääminen riittää katkaisemaan kierteen. Jos olisit hänelle uudemman kerran jäänyt kiinni niin varmaan olisi ilmiantanut sinut. Kuitenkin turha sotkea nuorta pahaan soppaan jos ottaa opikseen helpomminkin.

Onnittelut myös kierteen katkaisusta sinulle!

Kiitän sitä naista :)

• yks tapaha on myös pölliä irtokarkkeja että syö siellä kaupassa niitä tai pistää niihin kuitin missä on pienmpi hinta

• Sen on hyvätapa teenaina nii :D:D:D

• Meillä päin jotkut yrittäneet tota vissiin kanssa sillei että olivat sormella nostaneet sitä vaakaa että ei painais niin paljoa. Jäivät ilmeisesti kiinni erään kerran.

• Repesin Joun kommentille ;DDSyyä menemään vaa sielä karkkihyllyllä irtokarkkeja oikee lusikalla. ei varmaan kukkaan huomaaa ;DD

• Joo ei :DD

• Menen kauppaan, ostan yhden parinsadan euron neuleen ja yhden pistän foliokassiin reppuuni jottei hällytin soi sitten menen kassalle puhun myyjälle puserosta ja että ostan sen pian ¨haen vain automaatilta rahaa ¨ Sanon. Sitten kaverini sanoo sille myyjälle että tarvitsee apuaansa, ¨myyjä lähtee¨. Sitten menen toisele kassalle ja maksan yhdestä puserosta ja lähden kaupasta kahden puseron ja yhden kuitin kanssa. Sen jälkeen tulen takaisin heti ja sanon toiselle myyjälle etten saanut kuittia ja hän antaa minulle kuitin koska muisti meidät keskustelusta. Seuraavana päivänä tulen takaisin ja palautan toisen puseron kuitilla ja näin olen tienannut 400 euroa.

• Eiku mä vaan otan siellä niitä ja pistän suuhun ei oo vaikeeta

• "Eli siis onko teistä varastaminen (siis kaupoista, esim h&m, seppälä ym) oikein?" No mitäpä lottoat?

• No mun taktiikka on eri kaupois erinlainen mut

hong kong: ota joku juttu mee puutarha puolelle pistä se juttu aidan alta ja hae ulkopuolelta

ruokakaupat: esim suklaapatukat pistä käsi laariin heitä yks tai kaks hihaan ota yks käteen ja laita takas

vaatekaupat: mee niitten vaatteitten
    taakse ja laita reppuun/takin alle

• toivottavasti kun vähän kasvat ja et ole enää tollanen keskenkasvunen umpiretardi, niin tajuat että sinunlaistesi päälle pitäisi heittää happoa ja ampua kuula kalloon :)

• pidät reppua auki ja kaveri heittää bisset ja karkit ja limut reppuu ja sit ostetaa pari suklaa patukkaa ettei ne epäile tai sit heittää jotai housuihin sieltä ne ei kato (: gigantissa pihdit messissä otetaan puhelin ja katkastaan se teräspiuha joka on kiinni niis ja sit mennää vähä syrjäsemmälle hyllykölle ja otetaa varashälyttimet pois ja puhelin taskuun, varmuudeks viel photoshopannu ja tulostanu kuitin siit puhelimest. oon 16v enkä oo jääny kiinni

• 456456456 kirjoitti:

toivottavasti kun vähän kasvat ja et ole enää tollanen keskenkasvunen umpiretardi, niin tajuat että sinunlaistesi päälle pitäisi heittää happoa ja ampua kuula kalloon :)

Kun sitten olet ampunut ja heittänyt happoa päälle niin kerroppa mitä silloin minun pitäisi tehdä sinulle katkaistakseni rikolliskierteen.

Teenkö kuin natsit ja laitan sinut tarhaan jossa saat olla alasti ilman ruokaa ja juomaa elämäsiloppuunasti

• Vaate varkaissa pitää olla hienot vaatteet (esim. puku) ja salkku, että et näyttäisi epäilyttävältä, vaan kunnon kansalaiselta.
      1. Valitse varastettava vaatekappale.
      2. Ota kyseistä vaatetta kaksi kappaletta siten, että näytät ottavan vain yhden.
      3. Mene pukukoppiin (tässä vaiheessa kannattaa kokeilla vaatetta, ettet vääränkokoista varasta)
      4. Laita toinen vaatteista salkkuun. Tarkista myös mahdollinen hälytin, ja poista se.
      5. Palauta toinen vaatteista takaisin paikalleen.
      6. Poistu kaupasta.
      7. Profit.

Internet opetti.

• Ja sinä et taida tietää todellisesta maailmasta mitään. Ihmekös tuo, kun täällä netissä elät.

• Miten te ootte jääny kii D: ? Siis ku itekkin varastin jtn koruja ja pari suklaapatukkaa ku tahdoin näyttää kavereille että mulla on pokkaa ... ;( nyt pelottaa et jään kiinni kun mun ön pakko käydä välillä niissä paikoissa mistä oon varastanu ja jos jään kiinni mul saattaa mennä suhteet vanhempiin .. tää kiinni jäämisen pelko katkas kyllä mun varastamis kierteen eikä itse kiinni jääminen ;D

• no entisenä kaupantynöntekijänä voin sanoa että se RASSAA IHAN SIKANA kun porukka varastaa. Ja ihan tyhmää kyylätä sitä lasta siellä karkkihyllyllä kun ihan selvästi odottaa että saa tilaisuuden napata jonkun 50 sentin suklaapatukan vaan sen takia että se saa siitä jonkinlaisia kiksejä. Olisi meiläl oikeatakin hommaa kuin teidän kaltaisia kyylätä.

• No anna varastaa jos ei kiinnosta

• Kaupankäynti perustuu aina petokseen, onko kauppias sinusta reilu kun laittaa puolet hintaa lisää kun myy tuotteen tai riistää toista riistäjää.

Kuinka on jos kauppias laittaa tuotteelle hinnan hyllyyn ja veloittaa sulta isomman hinnan onko kyse silloin petoksesta johon poliisin olisi puututtava.

• ?ref=709877

• varastin irtokarkkeja:seurauksena jouduin poliisien puhutteluun&rikosrekisterii merkintä

• sama, mut yritin vaa viiä kulmavahan. Joku sossu kuulemma ottaa yhteyttä ja pitää käyä keskustelemas jossai. äiti ei sanonu negatiivisesti mitää mut isä haukku päin naamaa, vaikka eise itekkää puhaspulmune oo.

• oon varastanu isilt 1200e jäin heti kiinni kun huomas et rahat oli hävinny. (sisarukset yli26 ja 27v) oon 10v

• Prrrrröööööötprööööötpröööööt

• pöllin eka tikkareita ja nyt 4 vuoden jälkeen oon siirtyny autoihi ettteisiin mitää ommää kyl polttanu krakii marin päältä ja sikalii mut mun kamu otti must kuva ja se meinaa levittää sitä josen maksa sille 500 euroo :(((

• Voisitko kirjoittaa niin että saisi selvää?

• BLOBFISH kirjoitti:

Voisitko kirjoittaa niin että saisi selvää?

vittu mitä paskaa

• no mitä luulet? "onko oikein varastaa" NO EI TODELLAKAAN! MIETI NY!!! ;0

• Varastin joskus about eskarin ikäisenä. Olin ekalla kesälomallani kiertelin kylää missä asuin silloin. Kaverini oli mukana ja hän sanoi että mennää hakee kaupast Kinderit mut sit sanoin et ei oo rahaa sit se sano et varastetaa. Ja siitä se alko mun kaverin yllyttämänä meinaan tehtini sitä sit n. kax päivää. Meillä oli sellannen taktiikka et otettiin esim lelupuolelt joku lelu ja mentiin toisel käytäväl kattoo jotakin muuta sit laitettiin ne lelut takin alle. Ja mentiin kassojen ohi.

Mut, en suosittele ketään varastamaan. Se on äärimmäisen tyhmää ja jos jää kiinni se voi vaikuttaa joskus johonkin työhön mihin haluatte. Itse kadun tätä asiaa hyvin paljon.

• moi olen itse varastanut ja asun heinolassa ja helsingissä koska vanhempani ovat eronneet eli jos toisesta kaupungista jää kiinni voin vain juosta jollekkin bussi pysäkeistä ja lähteä toiseen kaupunkiin koska minulla on aina kortilla sen verran rahaa että pääsee livohkaan ja oma B taktiikkani on ostaa jotein pientä ja A taktiikkani on mennä kaverin kanssa johonkin kauppaan ja laittaa se tavara reppuun kun kukaan ei näe ja sitte väittää kassalla että ei oo rahaa ja mun suurin kerralla tehty varastaminen on 1 XBOX-360 konsoli ja 5 ohjainta ja ohjaimet olivat jokainen 50 painoksen spessu editioneita samoin xbox joten kokonais hinnaksi tuli kutakuinkin 980 euroa koska minulla oli treeni kassi mukana en ole jäänyt kertaakaan kiinni mutta jos jäisin niin minulla on yli 20 feikit facebook tunnuksut ja henkkarit ja minulla on tavarat jolla voin tehdä uusia henkkareita ja pankkikortteja voin jopa tehdä lahjakortteja joissa on ilmaista rahaa kiitos jos luette tämän mutta en kerro mitään muuta

• ja sitten oon myös kaljaa energia juomia tupakkaa se on aika vaikeeta ja sitten yks on apteekista lääkkeitä mutta toiseksi vaikein on ollu 5000 tuhatta euroa yhestä kaupasta kassa kaapista en kerro lisää mutta vaikein koskaan on varmaan ollut 5 IPHONE 4S puhelinta melkein jäin siitä kiinni

• Kuka uskoo..?

• jos oot nii tyhmä että kirjotat "5000 tuhatta" nii et kyllä kassakaapeista mitää pölli eikä ne pidä puhelimia kassakaapeissa...

• Ei ole oikein, olen pöllinyt ja ei sitä koskaan tiedä, vaikka ajautuisin pöllimään myös jatkossa.

• Joo oon ite varastanu lähinnä meikkejä ja koruja... Hm stä saa niin helposti pöllittyä meikit. Ottaa mukaan meikit mitä haluaa, menee vaateosastolle, otat jonkunrandom vaatteen ja pidät sitä kamojen suojana ja meet pukukoppiin, otat meikit pois paketista ja tunget laukkuun. Tai sitte prisman meikkejä nii irrotat vaa hintalapun veke mut varotan et siel on tosi tarkka vartionti ja cittaris jäin kiinni enkä muuten varasta enää! Jäi pikkuset traumat ku isot poliisisedät huus meille:D

• Se on ihan älyttömän oikein. Mitä jalompaa en keksikään. Minäkin näpistelen kauppakeskuksissa kaiken mikä irti lähtee. Kavereiltanikin varastan. Eilen vein naapurilta stereot ja toiselta naapurilta sitten Pink Floydin levyn. Kahvilasta nappasin iltapäivälehden mukaani ja Alepasta olen nyt pari kertaa viikossa kantanut ruokakassit ihan vaan ronskisti maksamatta ulos, katoppa kun sakot menee kuitenkin ulosottoon, eli se on ilmaista.

Ja siitä se alamäki sitten lähti.

• !!eikö teil oo elämää ei varastaminen eioo oikein se on ihan väärin ja nii ei teil oo ees aivoi !!

• Ite oot vaa nössö ku et varasta:p

• Ootko kokeillu?

• Ei ole.

• Se on oikeesti iha sairaan hauskaa, alotin kaks päivää sitte ja nykyää kössin alkoholii, deodoranttei, karkkeilimsoiyms ja clas ohlsonilt kaikkii nappikuulokkeit :D
    -14v

• Varastaminen ei kannata mutta siihen jää koukkuun

• En oo ehkä halua

• Tos ei ollu logiikkaa miten varastat ja myyt

• Poistettu.

• joo ei muakaan haittaa kun tuun kylään sun luo ja pöllin sun faijan rahaa aina pöydältä.. joskus ottanut sultakin kun oot käynyt vessassa..

• Joskus olen muutaman topin pöllinyt, mutta taktiikka paras on se .. ajatus on siinä, että toimit niin, että joku koko ajan näkee mitä teet.
    Kaikki ilmeet, eleet, kuikuilut ympärille.. ei niin.
    Vähän niinku taikatemppu, sua seurataan koko ajan ajattele niin. Mihin tämä joku kiinnittää huomiota, silloin kun teet sen jutun että jotain häviää kaupasta sun laukkuun.
    Ps. En ole koskaan siis ottanut mitään vaan suoraan laittamalla laukkuun...
    Mutta tätä toista tekniikkaa en kerro.

Kyllä konna konnan tuntee! :D

• Ite pöllin karkkia taskut täynnä kaupasta lähden...

• Varastelu loppuisi hyvin nopeesti, kun sellainen kaapin kokoinen vartija löisi takaapäin maihin, ja lopuksi pippurisuihketta naamalle. Siinähän saisi kärsiä ns. koko rahan edestä.

• Tuleeko varastamisesta ilmoitus työnantajalle?

• Näkyy cv:ssä

• Näpistys, vohkiminen, luvatta käyttöön otto on kaikki varastamista. Pienestä varastamisesta puhutaan vaan hienommilla nimeillä, mutta tämä vain suosii varastamista.
    Varkauksista saisi olla kovemmat rangaistukset, koska nämä varkaudet joudutaan maksamaan tavaroiden hinnoissa.
    Ei ainakaan Lappeenrannan marketeista viedä repuissa maksamatonta tavaraa, ne joutuu kassalla avaamaan ja näyttämään. Näin pitäisi toimia joka paikassa.

• Aikoinaan varastin paikallisesta kaupasta irtonamuja ja laittoivat myyjät siivoamaan käytävää mikäli haluasin että asiaa ei vietäisi poliisille

• No olihan se vähän ku häpeärangaistus kuitenki. Saattohan joku tietenki luulla että oot kaupan siivoja siinä vaan joka touhuilee. En tiiä sitten nä'kyykö kaupoissa yleensä siivoojia...

• Oon 12 ja oon kerran jääny kiinni ku varastin alkkareit kappahalist se oli nolo enkä oo menny siihe kauppaan pitkään aikaan mut vielki varastan meikkei ja semmoset sillai et laitan sen meikin suoraan taskuun tai sujautan käsilaukkuun mut jos on enemmän kamaa nii otan kätee ja si haen jotai kivoi vaatteita ja esitän et kokeilen niit mun sujautin meikit laukkuu mut en kaikkee kosk si joku vois ihmetellä Mis ne on ja melkein aina ostan jotai pient et ei kukaa epäile t:mr

• Juu oon varastanu kavereilta ja yhesti kaupasta:D Kaupasta oon vaa varastanu Kinder Max Patukan. Naapurilta oon varastanu kännykän ja se luuli et se meni hukkaan ja sille ostettiin uus :D Sit oon samalta hepilta kössiny jokusen euron. Oon myös yheltä kaverilta muutaman elokuvan.

• Varastaminen on helppoa Apsillla koska siel ei oo varas hälyttimiä Oon varastanu Gigantista Project Cars pelin ja kuullokkeet Hinta oli project carsilla 40€ Kuulokkeila 37€:D Arvokkain juttu mitä oon varastanu on tietokone:P Sain sen sillee et mul oli laukku mukana ja laitoin sen sinne:D Mun sydän jyskytti tuhatta ja sataa mut kotona olin sillee omg wtf yey miten sain?!?!?! Se tietokone oli pelitietokone ja hinta oli 1400€ Ja apsilta oon energiajuomia pringleselä ja mässyä kössiny Ja kaverilta oon kössiny kännykän

• #fobbatapauksii

• Ei saa varastaa mitään, ei roskiakaan. Jää muuten kaupan siivoojat työttömiksi

• Tietenkin.

• Itse en varasta enkä tuohon kannustakkaan. Mutta itsestä on ok jos joskus varastaa, siis miettien sitä että loppujen lopuksi jokin pieni suklaapatukka ei ole kovin suuri häviö suurelle kaupalle. Eli ns. köyhempi varastaa rikkaalta. (koska harva on niin rikas kuin kaupat)
    Mutta en kannusta varastamaankaan sillä siitä on haittaa vain itselle jos jää kiinni.
    Varastaminen on jokaisen oma päätös mutta ei ole mikään paras "harrastus"

• Varastin kaverin mopoauton kun kyseinen mopoauton omistaja (vanha kaveri) sano mun äitiä paskaksi kokiksi. En muuten tuntenu poikaa mut olin hakenu sille pari kertaa kaljaa salesta. no sitte yks päivä vein sitä melkeen turpaan ja vein sen mopoauton. ei oo sen jälkeen tarttenu kaljaa kysellä. t 43v juoppo

• Oon pölliny jotain pientä vaa k marketist

• Pöllin kasiluokal parin kuuman tytyn urheilurintsikat.

Vähä kaduttaa ja meinasin jossai vaihees mennä maksamaa takasi niist mut oisin ollu kuses sillo :Dd

• pöllin metsästä kiven. kaduttaa

• Eihän varastaminen tietenkään oikein ole mutta ite varastanu kaljaa jonku 2000€ edestä viimessenä kahtena vuotena ja olen tienannu noilla kaljoilla 1500€ ja loput myynyt ikinä en ole kiinni jääny kiitän onneani siitä.

• Siis olen juonut loput tarkoitin XD

• No itse olen noin 3vuotta sitten pölliny keksipaketin kaveri/veli sano vanhemmile mentiin sen kaupan myymäläpäällikön puheille. olen kyllä suklaapatukoitapölliny mutta vitsi kun oon varas, sillen että tekee mieli pölliä arvokkaampia tavaroita.

• 2 kaverii jolla oli masterplan pölli kerran koko porukalle kaliat ja mentii mettää juomaa. Ite olen irtsaria pölliny ja mummulta pelinappulat ja 20snt

• Oon nyt 13 ja haluisin tietokoneen varastaa mutta tietenkin perhe huomais pitäiskö aikusena jollain laukulla ottaa.

• Tää on aivan kamalaa, pöllin 7v älypuhelimen (300€) oli ensimmäisiä älypuhelimiä siihe aikaa.

• Vois aikuisena tietokone laukull pölliä mutta eihän se pahvi laatikko mahdu sinne ja mikä elektroniikka kaupasta tietokoneen. ( peli)
    Ois Cool jos ois jtn varas kamui aikuisena. Elektronisen laitteita peleissä PS pc

• oon siis 14v ja oon pölliny esim h&m vaatteita ja meikkejä. tosin, tuli lopetettua se heti kun yks nainen sai mut kii :// Ja muuten, ei kannata aloittaa näpistelyä koska siihen jää tosi helposti koukkuun ku tajuu kuinka helppoo se on.

• Ei vittu ihmiset on sairait tääl vittu hahahaha.Ite oon vaa varastanu sillee pikku tavaraa ja juttui.Oon varastanu kaikenlaisii karkkei/makeisii,vaatteita ja meikkii.
    olin kyl aik tyhmä ku tein nii joskus 12 vuotiaana hahah.Ku menin varastaa vaatteit nii mul oli sellane laukku mukana ja otin vaa sikan vaatteit seppälästä,menin sovituskoppiin ja tungin ne kaikki sinne laukkuun kaikki ei kyl mahtunu joten piti vaa jättää osan niist sinne mut ku olin tunkenu ne laukkuun nii se oikeest oli iha täynnä et oikee pursu ulos vaatteit.Olin iha vittu punane mut yritin olla normaalisti ja kevellä ulos.Ne kaks kassa tyyppii varmaa ties siit ku oikee tujotti mua,mut ne ei sit sanonu mitää.Pelkäsin liikaa ne kaks kuukautta mennä enää sinne kauppaa.Mut siis ne mun varastelu vuodet on nyt jääny taakse.Oikeest voin sanoo et siihe jää koukkuu niinku esim huumeisii XD

• Minä olen varastanut 180euroa olen laittanut kaupassa muumi tikkareita taskuun ja tänä vuonna laitoin Paula vanukas pakkauksia reppuun en ole pöllinyt mitään arvokasta koskaan 180euroa varastin ja lampi nenäliina pkkaus ja bemari pipon

• Kyllähän siitä rikosrekisteriin nimi lähti ja seuraa läpi elämän.

• olen varastanut yhden kerran kaljaa iso veljeltä ja jäin kiinni tietysti. sitä ennen varastin 40e äiti puolelta.

• oon varastanut kaverin Kaa 2000e mut lopetettiin ku jäätiin kii 1 tuotteesta sakkoon tuli vaa 40e eikä ne tyhmät poliisit tajunnu et mun reppu oli täynnä varastettuu kamaa mut ehkä helpoin mil saa eniten rahaa on varastaa pyörä ja myydä eteenpäin tosi moni on jätetty esim auki PS jos varastaa kaupasta kannattaa edellisenä päivänä käydä kattoo missä on valvontakamerat koska usein ne vartijat kattoo jos joku kattoo kameroihin mut helpoin on tyylii joku saiturinpörssi ja sit tietty kirpparit

• Nukahin kolmanne sanan jälk........

• Varastin kerran makkaratangon prismasta ja jäin kiinni, mutta asiasta ei tullut mitään seurauksia koska poliisi sanoi että tämä makkaratankohan haisee ihan paskalle ja voin kuulemma lähteä makkaroineni äkkiä ulos. Jos tekin haluatte kaupasta ilmaiseksi tavaraa, kehoitan työntämään ne takapuoleen.

• Olen varastanut eläkeläisen talon... Sanoin hänelle että on taivaassa nyt ja lukitsin hänet autotalliin pimeään, asun nyt hulppeassa merenranta huvilassa jonka arvo on 2.4miljoonaa markkaa

• Itte joskus vuos sitte menin yhtee kauppaa mis näin yhden tosi hienon paidan, otin paidan ja menin puku koppii. Ja sit otin hälyttimen pois, ja ostin sit vaivan näöksi suklaapatukan ja löhin vetää. Onneks en oo jääny kii, mut olinki 1 vuos sit aika tyhmä! Enäö en tekis nii, koska vasta tänä vuon sinne tuli suuremmat jutut ettei edes pystyos pöllii.

• Pöllin tänää kulmakynän ja huulirasva menin h&m mälle ja otin vaatteita sovitukseen ja laitoin niitten sekaan sitten pukukopissa reppuun ja ostin yhen paidan xdd alusvaatteita oon pölliny samalla taktiikalla mutta oon ottanu kahdet ja toiset reppuun ja toiset vien takasin dd

• Mun mielestä varastaminen ei ole oikein. Se on erittäin moraalitonta ja huonoksi omalletunnolle. Muutenkin joskus kun jää kiinni, niin sitten kaduttaa.

• Jonkun ihan pienen tavaran varastaminen on helppoo ite oon tehny vaan sillee että otan jonkun vaikka suklaa patukan ja laitan sen muina miehinä taskuun jos joku huomaa sanon sille vaan et anteeks laitoib sen vahingossa sinne

• En suosittele sitä kellekään on kokemusta siinta alasta. Tosin ei eilen vaan kauvan aikaa taakse päin.
    Menin kauppaan ei ollut mikään suuri liike ja irto nameja taskuuni mätin muka vahinkossa. ja paikalle tuli henkilö kuntaa oleva nuori mies. Mun pomollani olis sulle asijan poikasta ja lähti minua viemään sen liikkeen taka puolelle. Missä oli suurin piirtein tony halmeen näkönen sälli odottamassa minua. Ja multa tyhjennettiin taskuni ja laskettiin housuni alas ja sain maksaa ne namit. Eli en ole sen jälkeen varastanut mitään enkä sitä suosittele juuri sinulle.

• Itse en ole koskaan varastanut, mutta kaveri on ja jäi kiinni. Kerran olen itse yrittänyt s-marketista, mutta jopa hyllyisäki oli kamerat. Mutta pienet kaupat esim K-market, ei ole kun karkkihyllyllä valvontakamerat, joten kaljaa voi varastaa niin paljon kuin jaksaa.

• Varastus lisää tavaran kiertoa eli pienentää hävikkiä.

• Olen aikuinen, en ole nuori, mutta sanon yhden asian mistä olen aika ilahtunut ja on hyvä asia: kun tytötkin keräilevät aikuisten jättämiä palautustölkkejä... niistähän voi saada paljonkin rahaa, minullakin varmaankin 50EUR:n edestä parvekkeella monien vuosienkin kaljapurkit palauttamatta syystä että en ole vain viitsinyt palauttaa.... sitten lopulta laitan ne pantillisetkin johonkin metallin keräykseen kun liian laiska viemään kauppaan niitä takaisin.

Aika hyvin saa rahoja jos niitä keräilee ja tietää mistä keräillä.

• Voisin jatkaa tuota ideaa niin että: voisi olla nuorille joilla on mopoauto, johon mahtuu paljon valmiiksi pusseihin laitettuja pantillisia tölkkejä, keräämässä ihmisiltä niitä, tietysti netin kautta tilaus että olisi pantillisia tölkkejä mitä voisitte viedä kauppaan saatte rahat niistä, jos ei itse jaksa viedä jotta eivät joudu metalliromuksi ne pantilliset turhaan, sitten.

• Amiksesta sai 2e päivässä keräämällä. Oisko ollut Lontoossa iso vesipullo 20 senttiä ja pantti 40 senttiä.

• En kerro, koska en halua kyseistä tuotetta tiskin taakse. En koskaan ottaisi mitään ellei olisi oikeasti tarve, jos tarpeeksi lasketaan pään sekoittaminen rahojen loputtua. Moraalitonta, mutta ei niin väärin, että se jäisi vaivaamaan. Eri asia joku turha korujen tai karkin varastaminen.

• Näpistely on naurettavan helppoa. On ollut aina, enkä oo koskaan jäänyt kiinni. Varsinkin kun alotin teininä ja oon nyt 35 v.
    Miks lopettaa jotain jossa on pirun hyvä. Erittäin köyhänä sairaseläkeläisenä tämä ei haittaa tippaakaan. En varasta pikku kaupoista tai kirppareilta todellakaan!!
    Enkä kenenkään kotoa. En uhkaile tai käytä väkivaltaa ikinä. En varasta pyöriä tmv.

Jos jäisin kiinni. Sitte jäisin. Uo menee nekin sakot. Se että yhteiskunta ei vakavan sairastumiseni takia auta siis paskaakaan, muuta kuin naurettavalla pikku summalla jolla ei edes vuokraa maksella niin annan vaan mennä. Ja pidän asiat itsellä tai myyn eteenpäin. Vaatteet ja tavarat lähtee. Ruokaa en oo koskaan varastanut.
    Olisin varmaan aika hyvä vartija bongaamaan kaikkia varkaita. Valitettavasti en tule koskaan enää työkykyiseksi tämän vakavan sairauden takia.

• Jos varastaa, tarkoittaa että haluaa psyykkeessään että itseltä varastetaan.
    Onhan se hienoo, kun varkaalta on varastettu kaikki semmonen mitä se arvostaa.

• varastaminen ei oo oikein varsinkaan jos vanhenpana varastaa jostain kaupasta

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.