Vähikkälän Suvipuoti

Kirsikkatomaatti

Kaunis kiitos erinomaisesta palvelusta!
Ensi kesänä taas tullaan =)

5

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos!

      Kiva paikka! Kiitos omasta puolestanikin

    • pihvitomaattia 2

      eksyin autolla ja menin sitten Suvipuotiin kysymään tietä.
      Siellä erittäin avulias henkilökunta neuvoi minulle oikean reitin.
      Henkilökunta oli hyvin pukeutunutta ja käyttäytyi todella reippaasti ja neuvokkaasti.
      Minä näin heti että he pärjäävät elämässään, he pääsevät pitkälle, heillä on kaikki hyvin! Suvipuoti oli mitä upein ja ihanin kauppa mitä olen ikinä nähnyt.Tarjonta kattaa sopivan läpileikkauksen päivittäistavarakaupasta, höystettynä luomotuotteilla ja alkoholilla. Todella lämmin kiitos Suvipuodin henkilökunnalle. Kiitos myös kaikille jotka tuota puotia käyttävät, ulkona oli kivaa porukkaa.
      Ja tiedoksi sitten etten ole mitään sukua, en edes tunne heitä. yhden ainoan kerran olen käynyt tuossa kaupassa elämässäni ja oli iloinen yllätys. Asun itse itäsuomessa ja en edes asu Janakkalassa. Ihan oma-aloitteisesti päätin lähteä kiittämään näin netin välityksella! minulle ei ole mitää kytköksiä tuohon kauppaan, ei minkäänlaisia. (en ole sukulainen enkä ystävä)

      • sojhdu

        taas joutuu odottamaan ensikesään,sitten pääsee taas Suvipuotiin kahville ja jätskille....


      • Venko
        sojhdu kirjoitti:

        taas joutuu odottamaan ensikesään,sitten pääsee taas Suvipuotiin kahville ja jätskille....

        Jos Suvipuoti on perustettu tuommoiseen markkinarakoon, kannattaa pitää auki keskitalvellakin.

        Sehän on kultakaivos.
        Kannattaa myydä hyvillä suhdanteilla, rako on Vähikkälässä ennenkin tehnyt kauppansa.


      • hintatietoinen
        Venko kirjoitti:

        Jos Suvipuoti on perustettu tuommoiseen markkinarakoon, kannattaa pitää auki keskitalvellakin.

        Sehän on kultakaivos.
        Kannattaa myydä hyvillä suhdanteilla, rako on Vähikkälässä ennenkin tehnyt kauppansa.

        niin,,,kannattaisi harkita,asiakkaita kyllä kävisi jonkin verran ja kun toi hintataso on joissain tuotteissa jopa halvempi kuin esim tervakosken kaupoissa ei käy lompakon päälle kuin "kyläkaupoissa" yleensä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      132
      2081
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      375
      1558
    3. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1166
    4. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      108
      972
    5. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      126
      959
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      92
      933
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      918
    8. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      848
    9. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      798
    10. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      20
      744
    Aihe