Fox alkaa näyttää lasten animaatioita arkiaamusin. Vanhoja ja uusia!
Uusia sarjoja on:
-Monsuno
japanilais-amerikkalainen korttipeli hirviö sarja.Mulle ihan uusi tuttavuus.
-Nia Hao Kai Lan
Vähän pienimmille lapsille tarkoitettu animaatio sarja.
Muita sarjoja
-Prätkähiiret
-Transformers
-Sannin taikamatkat
suurinosa Nickelodeon sarjoja näköjään.
FOX KIDS!! FOX.in lasten sarjat!
19
2219
Vastaukset
- joku vaan
Olisi hienoa kattoa fox kids kanavaa vaan se ei taida näkyä digiboxin kautta.
- nm
Fox kids ohjelmat tulevat Fox kanavalta, mikä on ilmainen.
- joku vaan
onko fox kids kanavaa saatavilla digiboxille
- mono_sumo
onko toi monsuno hyvä
Fox Kidsiltä saisi alkaa uusintana `90 luvun animaatiosarja James Bond Jr. Se vasta oli jotain :)
- suno
kysyin itse samaa toisella aiheella monsuno hyvä sarja suosittelen että katsomaan ja siitä on jopa tehty kortteja ja figuureja ja minun kysymys näyttti melkein samalta kuin sinun mono sumo
- Benny20
Pystyykö avataria katsomaan
- Monsunon katsoja
Musta Monsuno on hyvä! vaikka duppaus on aika kamalaa!
Avatar ja prätkähiiret, aivan mahtavia molemmat! Vaikka näin 15-vuotiaana sanonkin, niin on mukava ennen kouluun lähtöä jumittaa vaikka Avatarta katsoen, jos herää aikaisin. Sanokaa vain lapselliseksi mutta huvinsa kullakin ;)
- suno
hei tykkäätkö monsunosta minä ainakin tykkään siitä avatarkin on hyvä MONSUNO™!
- james bond jr dislike
suno kirjoitti:
hei tykkäätkö monsunosta minä ainakin tykkään siitä avatarkin on hyvä MONSUNO™!
james bond jr on surkea:D
- -97
Jotenkin alkaa tuntua että tämä "Monsuno" on pelkkä kopio SEGAn samankaltaisesta sarjasta, Bakuganista. Ainoat asiat miten Monsuno jotenkin eroaa Bakuganista on se että hahmot on erilaisia, nimi ja se että Monsunot ovat kapseleissa eikä palloissa.
Mutta muuten idea on sama : Teinipoika heittää pienen esineen kentälle mikä onkin vain örkki pienemmässä muodossaan ja läiskitään korttia jotta örkki voimistuisi.
Elikä lyhyesti, mielestäni Monsuno vaikuttaa kun olisi tyyli ja juoni olisi sekoitus modernista Pokemonista ja Bakuganista. Sitten ottelutyyli on taas täyttä Bakugania...- monsunofan0045321
MONSUNO!
- MINTTU115
monsunofan0045321 kirjoitti:
MONSUNO!
MONSUNO ON LÄPPÄ
- kakka8
MINTTU115 kirjoitti:
MONSUNO ON LÄPPÄ
TYFFTSHDCUI346L43.R4EG T7II47RUAWÖEHGYÖEFHDUHEWR-UW-EDIHEWUROYWFÖoewhfövöghsfwe-HFURWHFIOWILGHHIOTRYLIU4SRYUT öj ioyö truyh45 v5htrg35p7 45n8rt9y 5vfiy 66u5ullwtlatpöq ösgjrnhjtrgöijkmrfjgcsfjikodofbjgffkggjjeofwepokfgjorepkogrprfkjgfeefjgjhåwofpeåwghhhhhhhhhhhhhhjffdskalöäöölslkdkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiillllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllldsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssmyrwrfsd jkserttttturyyeryslfujrebwhef,dsigfhjkueyrhfiulrfrygg
uilfdghotuvefdfsjie.waqfoncrk,dghenrkxgijvtrfildsgufr89eutfr89fdphurhebfhyrbedsudircehfliu4hryefuilhrugyvhrp8gfpyuhrfduhfijredhuijvrfdhujfchjnfvc uijkfvcikc ikmfvckomdx - kakka8
kakka8 kirjoitti:
TYFFTSHDCUI346L43.R4EG T7II47RUAWÖEHGYÖEFHDUHEWR-UW-EDIHEWUROYWFÖoewhfövöghsfwe-HFURWHFIOWILGHHIOTRYLIU4SRYUT öj ioyö truyh45 v5htrg35p7 45n8rt9y 5vfiy 66u5ullwtlatpöq ösgjrnhjtrgöijkmrfjgcsfjikodofbjgffkggjjeofwepokfgjorepkogrprfkjgfeefjgjhåwofpeåwghhhhhhhhhhhhhhjffdskalöäöölslkdkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiillllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllldsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssmyrwrfsd jkserttttturyyeryslfujrebwhef,dsigfhjkueyrhfiulrfrygg
uilfdghotuvefdfsjie.waqfoncrk,dghenrkxgijvtrfildsgufr89eutfr89fdphurhebfhyrbedsudircehfliu4hryefuilhrugyvhrp8gfpyuhrfduhfijredhuijvrfdhujfchjnfvc uijkfvcikc ikmfvckomdxGNUFEHNYFGNUGTHHYR6GJGRHBT678IRFHNNymfu kbybktfhnjgyjggjmjhhhh hgmjyvgi
- suno
kakka8 kirjoitti:
GNUFEHNYFGNUGTHHYR6GJGRHBT678IRFHNNymfu kbybktfhnjgyjggjmjhhhh hgmjyvgi
MINTTU115 on kakka8
- korppi™
suno kirjoitti:
MINTTU115 on kakka8
monsuno on paras
- suno
korppi™ kirjoitti:
monsuno on paras
monsuno!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2325059Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233660Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182114Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2782107Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411309Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611239Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1261099- 33868
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.109859- 61777