Minulla on estetty (läppäriltä) viesteihin vastaaminen Soneran liittymästä. Syyksi sanotaan että minulla on muka Saunalahden liittymän IP-osoite.
Minullahan ei ole Saunalahden kanssa mitään tekemistä.
Olen kaikilla välineillä vain Soneran asiakas.
Saunalahtea en ottaisi pienestä lahjuksestakaan.
Miksi Suomi 24 estää Soneran liittymästä viestit?
5
179
Vastaukset
- Tosi on
Niin se on, rahallakaan ei saa kaikkea
Toisaalta on aivan erinomainen kysymys, mitä tekemistä ylipäätänsä liittymällä on tässä asiassa..- hyi hitsi
Yrittäessäni lähettää viestiä läppärilltäni Suomi24 keskusteluihin minulla tulee tällainen ilmoitus punaisella tekstillä >>
" Keskusteluihin osallistuminen on estetty sääntöjen vastaisen toiminnan vuoksi.
Saunalahden mobiilikaistoissa usealla henkilöllä on sama IP-osoite.
Jos jaettu IP-osoite on joutunut estettyjen listalle, viestisi julkaisu on estetty."
Saunalahti käyttää agressiivista puhelinmyyntiä tarjoten liittymiään lähes jokaviikkoisilla yhteydenotoilla oikein riesaksi asti. "Vihaan" mokomaa yritystä tämän vuoksi. Ja nyt pinna kiristyy äärimmilleen tällaisen edelläesitellyn kaltaisen kostohyökkäyksen takia jolla sabotoidaan muidenkin palveluntarjoajien asiakkaita.
En siis epäile Suomi24 tämän haitan aiheuttajaksi. - 19cm
hyi hitsi kirjoitti:
Yrittäessäni lähettää viestiä läppärilltäni Suomi24 keskusteluihin minulla tulee tällainen ilmoitus punaisella tekstillä >>
" Keskusteluihin osallistuminen on estetty sääntöjen vastaisen toiminnan vuoksi.
Saunalahden mobiilikaistoissa usealla henkilöllä on sama IP-osoite.
Jos jaettu IP-osoite on joutunut estettyjen listalle, viestisi julkaisu on estetty."
Saunalahti käyttää agressiivista puhelinmyyntiä tarjoten liittymiään lähes jokaviikkoisilla yhteydenotoilla oikein riesaksi asti. "Vihaan" mokomaa yritystä tämän vuoksi. Ja nyt pinna kiristyy äärimmilleen tällaisen edelläesitellyn kaltaisen kostohyökkäyksen takia jolla sabotoidaan muidenkin palveluntarjoajien asiakkaita.
En siis epäile Suomi24 tämän haitan aiheuttajaksi.Aivan sama juttu minulla!
- Tosi on
19cm kirjoitti:
Aivan sama juttu minulla!
Vika on selkeästi Suomi24:n puolella, jonka he koettavat epätoivoisesti vierittää muiden syyksi.
Tosi on kirjoitti:
Vika on selkeästi Suomi24:n puolella, jonka he koettavat epätoivoisesti vierittää muiden syyksi.
Moikka!
Meillä on väliaikaisia estoja tiettyihin IP-osoitteisiin, koska näistä IP-osoitteista on häiriköity. Jos tämä sama osoite sitten vierähtää jonkun toisen henkilön käyttöön, niin ei hänkään valitettavasti pääse palveluumme. Tämä on valitettavaa, mutta onneksi estot ovat aina väliaikaisia. Välillä niissä lukee väärä palveluntarjoaja, koska jotkut ip-osoitteet ovat käytössä useammalla tarjoajalla. Se on harmillista että jonkun hölmöilystä sitten kärsii sivulliset :(.
Toivottavasti selvensi tilannetta :)!
Terveisin,
Rassu
Suomi24
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336344- 345813
- 293274
- 452670
- 342574
- 152238
- 372148
- 161926
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401789En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191737