Henkirikos kiuruvedellä

Anonyymi-ap

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut

156

4807

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei kuulu sulle

• Anonyymi00007

Ai miks ei? Vangittujen nimet on julkisia..

• Anonyymi00012
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Sittenpä etsit ne.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00007 kirjoitti:

V.H

• Anonyymi00034
        Anonyymi00007 kirjoitti:

No eipä ole ennen kuin ovat saaneet tuomion, kukaan ei käsittääkseni ole edes syytteessä, vaan tutkintavankeudessa

• Anonyymi00038
        Anonyymi00034 kirjoitti:

No eipä ole ennen kuin ovat saaneet tuomion, kukaan ei käsittääkseni ole edes syytteessä, vaan tutkintavankeudessa

Seliseli.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Seliseli.

Uliuli.

• Anonyymi00100
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Syylinen se on, ei siinä mitään, kuin kovemmalla käjellä.

• Anonyymi00101
        Anonyymi00100 kirjoitti:

Mistä tiedät,että on syyllinen?

• Anonyymi00144
        UUSI
        Anonyymi00100 kirjoitti:

Siinä vasta itämaan tietäjä!!!

• Anonyymi00156
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Vangittujen nimet ei ole julkisia ja jos laitat vihjettä voivat nostaa syytteen sinua vastaan. Oikeusapu auttaa heitä ja saat itse tuomion.

Kannattaa käyttää salattua yhteyttä jos tuollaisia kirjoittaa

• Anonyymi00164
        UUSI
        Anonyymi00156 kirjoitti:

Vangittujen nimet ei ole julkisia ja jos laitat vihjettä voivat nostaa syytteen sinua vastaan. Oikeusapu auttaa heitä ja saat itse tuomion.

Kannattaa käyttää salattua yhteyttä jos tuollaisia kirjoittaa

sillä on etunimi ja sukunimi

• Anonyymi00002

Utelias urkkimassa.

• Anonyymi00009

Sinä olet utelias. Muiden asioista aina. Etkö oo huomannut.. kai muutkin saa olla uteliaita, ja vielä tuollaisista..

• Anonyymi00003

''mutta henkeä vastaan rikkomusta ei anneta anteeksi''

• Anonyymi00112

Ei siitä nyt kovin pitkää joudu lusimaan. Ja silloin kun tuomionsa lusinu. Se on anteeksi annettu, paitsi jos sekottaa Jumalan tähän, mutta ymmärtääkseni Jumalakin joka on varsin narsistinen otus, jota kaikkien pitää palvoa, miksi. Niin ite Jumalakin ja varsinkin Jeesus antaa anteeksi.

• Anonyymi00005

2 km Pielavedelle päin.?

• Anonyymi00006
      • Anonyymi00010

Näyttää Hollolantieltä? Onko? Paikalliset varmaan tietää paremmin.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Näyttää Hollolantieltä? Onko? Paikalliset varmaan tietää paremmin.

Minunkin mielestä tuo paikka näyttää tutulle, Pielaveden suuntaan ajan usein mutten osaa sanoa missä tuo on..seuraavan kerran ehkä hoksaan.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Minunkin mielestä tuo paikka näyttää tutulle, Pielaveden suuntaan ajan usein mutten osaa sanoa missä tuo on..seuraavan kerran ehkä hoksaan.

Ei se ollutkaan se paikka mitä ajattelin, Hollolantie perillä tuo on.

• Anonyymi00008

Onko perheen iltatähti? Isä ollut noin 48 v kun poika syntynyt?

• Anonyymi00056

Harmi että noin vanhan ukon pitänyt lisääntyä, miksi. Siitäkö paskat geenit pojalle. Olis voinu olla tuon ukki

• Anonyymi00057

Tuon ikäisiltä pitäs suvun jatkamiskyky lopettaa.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Harmi että noin vanhan ukon pitänyt lisääntyä, miksi. Siitäkö paskat geenit pojalle. Olis voinu olla tuon ukki

Huutista tuhkamunalle 😂 vanha ukkokin lisääntyy paremmin kuin sinä 🤣

• Anonyymi00067
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Onko se tuomittu? Sinulta vois tämmöisen kommenttien jälkeen saman tehdä.

• Anonyymi00108
        Anonyymi00057 kirjoitti:

..onko Pyhäjärveltä siirtynyt huumejengi ollut asialla, pakko kysyä...?

• Anonyymi00018

Mikä helvetti teitä kaikkia oikein vaivaa? On tapahtunut tragedia ja te uteliaat sontiaiset vaan juorupalstalla spekuloitte tapahtunutta, joka ei teille kuulu. Vaikuttaako tieto teidän elämäänne ihan oleellisesti? Ei!

• Anonyymi00019

Sanoppa sama poliisille ja lehdistölle 👍 Lähdetään siitä liikkeelle.

• Anonyymi00020

Tragedia? Murha lähinnä

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Tapahtumista uutisoidaan normaalisti niin meillä kuin muualla, mutta eri asia on sivullisen rääpiä asioita, jotka eivät heille kuulu ja joista he eivät mitään tiedä.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Tragedia? Murha lähinnä

Nyt on jo värikynät käytössä tällä kommentoijalla, huh huh mitä paskaa

• Anonyymi00031
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Joo lehdistön tietojen perusteella tällä jutellaan

• Anonyymi00032
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Tapahtumista uutisoidaan normaalisti niin meillä kuin muualla, mutta eri asia on sivullisen rääpiä asioita, jotka eivät heille kuulu ja joista he eivät mitään tiedä.

Rääpiihän lehdistökin/media vaikka asia ei heille kuulu.

• Anonyymi00039

Jokuhan sen aloittaa että homma käynnistyy puheineen. Eli kannattaa elää silleen, ettei tuu katumista, niin ei tule puheita eikä tuomioita.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Sepä se oiskin kun tiedettäs ihmisistä kaikki. Niin monella vois mielipiteet muuttua eikä välttis parempaan.

• Anonyymi00071
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Tragedia? Murha lähinnä

Mistä tiedät? Miks murha?

• Anonyymi00109

Toivottavasti tuo on asiaa, eikä liity oletukseen....

• Anonyymi00021

"voi veikkoa,minun tekee heikkoa,päässäni
      Surinaa kohta kuuluu murinaa...!

• Anonyymi00058

Jos se saa hyvät perinnöt

• Anonyymi00023

Iltalehti veti omat johtopäätöksensä, poliisi ei ole vielä infonnut tapahtumasta mitään rikosnimikettä!!! Se on tutkinta! Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Hutkitaaan ennen kuin on tutkittu.

• Anonyymi00024

Miksi vitussa iltalehti uutisoi noin rajusti jos poliisikaan ei ole asiaa kommentoinut tuon kummemmin. Epäselvä kuolema niin tutkitaan ja aina läheisimmät epäilyn alaisia. Enpä jos poika onkin syytön...mitä luulette häneen vaikuttavan jos perätön valtakunnallinen uutisointi. Pikkasen malttia pyydän...!

• Anonyymi00068

Joo eka lukee vangittu taposta ja sit jutussa et ei tiedetä mistä..

• Anonyymi00110

...journalistit tutkii ja tonkii, se on heidän työtään ja hyvä niin, muutdn oikeat asiat jäisivät pimentoon.
        Nykymaailman meno on aika pahaa.

• Anonyymi00025

Joo ois vaan heti ilmoittautunut.

• Anonyymi00027

Siis mihin ja minkävuoksi ilmoittautunut. Jos poliisit 19.3 todenneet alkuun tapaturmaksi, kuulemma.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Siis mihin ja minkävuoksi ilmoittautunut. Jos poliisit 19.3 todenneet alkuun tapaturmaksi, kuulemma.

Hyvin suunniteltu työ on puoliksi tehty

• Anonyymi00026

Iltalehti repii otsikoita ja on matkustanut ottamaan kuvia, kun poliisi ei ole edes kertonut tutkintanimikettä. Teilataan nuori-ihminen julkisuudessa ennen kuin on edes syytteessä. Järkyttävää toimintaa lehdistöltä. Tutkitaan ja haukutaan sitten.

• Anonyymi00028

Sinne män perinnöt.

• Anonyymi00069

Miks menis?

• Anonyymi00111

...jos niin, se on varma....

• Anonyymi00113

Vahingon korvauksiin valtiolle ja uskoville sisaruksille tietenkin

• Anonyymi00033

Onkohan muuten toimittajilla oikeus kuvata pihapiiriä, missä se raja menee?

• Anonyymi00035

Löysin jotain vastauksia..toimittajat saa kuvata esim omakotitaloa ulkoapäin esim jos talossa on tapahtunut jokin rikos mutta kuvaaminen tulisi tapahtua julkiselta paikalta esim kadulta.
        Onko tässä tapauksessa kyseessä yksityistie ja katsotaanko se julkiseksi paikaksi?

• Anonyymi00036

Minusta suhteellisen säälittävää touhua tulla kuvamaan jonkun pihaa

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Minusta suhteellisen säälittävää touhua tulla kuvamaan jonkun pihaa

Ihan samaa mieltä

• Anonyymi00052
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Ihan samaa mieltä

Minä oon ollut toimittaja/kuvaaja. Röyhkeys siinä ammatosa elättää

• Anonyymi00084
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Löysin jotain vastauksia..toimittajat saa kuvata esim omakotitaloa ulkoapäin esim jos talossa on tapahtunut jokin rikos mutta kuvaaminen tulisi tapahtua julkiselta paikalta esim kadulta.
        Onko tässä tapauksessa kyseessä yksityistie ja katsotaanko se julkiseksi paikaksi?

Yksityistie ei ole julkinen paikka, asiat ratkaisee myöhemmin, mikä on tutkimuksen tulos.
        Huumehuuruisia nuorempia sikiää hieman liikaa ja vähän joka suuntaan, lonkerot ulottuu yllättäen aina johonkin.
        Toivotaan, ettei.

• Anonyymi00124
        UUSI
        Anonyymi00084 kirjoitti:

Yksityistie ei ole julkinen paikka, asiat ratkaisee myöhemmin, mikä on tutkimuksen tulos.
        Huumehuuruisia nuorempia sikiää hieman liikaa ja vähän joka suuntaan, lonkerot ulottuu yllättäen aina johonkin.
        Toivotaan, ettei.

Sinä ja sinun huumeesi.
        Yli 90% henkirikoksista, kuningas alkoholi on mukana kuvioissa. Lonkeroita tosiaan...

• Anonyymi00042

murha inffossa on enempi kirjoitettu tapauksesta

• Anonyymi00043

On jonkin verran ikäeroa

• Anonyymi00044

Aurinko alkaa paistaa täysillä klo 11 ja sitä jatkuu klo 16 saakka!

• Anonyymi00051

Paistaa jo nyt, vaikka klo on vasta vähän yli 8!

• Anonyymi00048

Ottakaapa tutkintaan uhrin siskot. Pelkäävät sukutilan puolesta ja laittavat pojan syylliseksi ! Ahneita uskovaisia, kerrotaan kiuruveden kylällä!

• Anonyymi00049

Meijjäm mittarissa on kohta 1 aste lussaa!

• Anonyymi00054

Sairasta!

• Anonyymi00060

No just uskovaisia, ne pirut on jokapaikan sekottamassa. Ihminen ei oo terve jos luulee että joku 2000 vuotta sitten vaikuttanut toisin ajattelija on Jumalan Poika. Kerron myös senkin teille joulupukkiin uskoville, pääsiäisen takia, että Jeesus ryöstettiin haudastaan. Ei se nousut taivaaseen.

• Anonyymi00062
        Anonyymi00060 kirjoitti:

No just uskovaisia, ne pirut on jokapaikan sekottamassa. Ihminen ei oo terve jos luulee että joku 2000 vuotta sitten vaikuttanut toisin ajattelija on Jumalan Poika. Kerron myös senkin teille joulupukkiin uskoville, pääsiäisen takia, että Jeesus ryöstettiin haudastaan. Ei se nousut taivaaseen.

Olen elämässäni tavannut useamman uskovaisen, ovat häijyjä, itse rakkaita, tunteettomia ja ahneita! Kato, illalla rukous ja kaikki on anteeksi annettu. Esiimerkki: matkustaja kone putoaa ja139 matkustajaa menettää henkensä yksi jää henkiin ja se ääliö on uskovainen ja huutaa että suojelusenkeli ja jumala pelasti hänet kun vieressä makaa silpoutuneena äiti lapsineen. Että kaikkia se leipä elättää!! Ja vielä tuosta jeesuksesta, hän oli rettelöitsiä ja uhka sen ajan vallan pitäjille. Jeesuksesta tehtiin jumalan poika vasta siellä jossakin satavuotta sen kuolman jälkeen. joku vanha sienensyöjä kääkkä kirjoitt kynttilän valossa mitä sairaaseen päähän pälkähti ja sitten nämä joille on vähän aannettu uskovat noita höpinöitä, anna mun kaikki kestää!!!

• Anonyymi00063
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Olen elämässäni tavannut useamman uskovaisen, ovat häijyjä, itse rakkaita, tunteettomia ja ahneita! Kato, illalla rukous ja kaikki on anteeksi annettu. Esiimerkki: matkustaja kone putoaa ja139 matkustajaa menettää henkensä yksi jää henkiin ja se ääliö on uskovainen ja huutaa että suojelusenkeli ja jumala pelasti hänet kun vieressä makaa silpoutuneena äiti lapsineen. Että kaikkia se leipä elättää!! Ja vielä tuosta jeesuksesta, hän oli rettelöitsiä ja uhka sen ajan vallan pitäjille. Jeesuksesta tehtiin jumalan poika vasta siellä jossakin satavuotta sen kuolman jälkeen. joku vanha sienensyöjä kääkkä kirjoitt kynttilän valossa mitä sairaaseen päähän pälkähti ja sitten nämä joille on vähän aannettu uskovat noita höpinöitä, anna mun kaikki kestää!!!

Uskovaiset saastaa

• Anonyymi00064
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Juuri näin

• Anonyymi00065
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Kyllä näin on.

• Anonyymi00074
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Onko todella noin?

• Anonyymi00075
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Kestä, kestä, kirkkaamman kruunun saat.

• Anonyymi00077
        Anonyymi00075 kirjoitti:

Kestä, kestä, kirkkaamman kruunun saat.

Kuinka vanhoja ihmisiä täällä kommentoi? Muistan kun mummoni käytti tuota lorua "kestä. kestä..mummoni kuoli jo -70 luvun lopussa

• Anonyymi00078
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Sekö on tervettä että sinäkin olet pikkuhiljaa kehittynyt keltasesta klöntistä niinkö häh !@

Teksteistä kyllä voi päätellä niin käyneen.

• Anonyymi00079
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Saat sinä kestää, mutta varo seuraavaa kehitysastetta, saatat pikkuhiljaa muuttua villisiaksi !

Onko hyvä

• Anonyymi00114
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Sekö on tervettä että sinäkin olet pikkuhiljaa kehittynyt keltasesta klöntistä niinkö häh !@

Teksteistä kyllä voi päätellä niin käyneen.

Mitä tarkoitat, Jumala loi ihmisen pikkuhiljaa miljoonien vuosien aikkana, jostain pikku klöntistä aloitti tämän maailmanlaajuisen tekosensa ja nyt ollaan menossa jo pikkupelinappuloina aika pitkällä. Kohta kuhan ihmisiltä saada kitkettyä tunteet. Siinäkin Jumala on hyvässä vauhdissa, tulee Jumalan isoon tietokonepeliin ropotit. Jotka syrjäyttää ihmisen. Ehkä olemme jo simulaatiossa.

• Anonyymi00153
        UUSI
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Edes uskovaiset eivät elä Raamatun ohjeiden mukaan, vaikka ovat koko ajan lyömässä sillä opuksella muita päähän ja paasaavat helvettiin joutumisella, Jumalan vihalla yms. jos ette elä niin kuin Raamattu sanoo. Hitto, eläisivät itse niin kuin saarnaavat.

• Anonyymi00050

Tällaista se peukku huume teettää😓

• Anonyymi00053

Joo niin tekee. Pistää kirjoituttamaan nettiin epäasiallisuuksia.

• Anonyymi00061
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Joo niin tekee. Pistää kirjoituttamaan nettiin epäasiallisuuksia.

Ei tarvii kuule peukkua, ihan kiuruvetiset huu geenit.

• Anonyymi00072

Kuka vetää sitä? Onko näyttöä?

• Anonyymi00066

Veikko minkä teit!

• Anonyymi00070

Minä kävi kela taksilla kuopiosa muutama viiko sitemn,tietääkö kukkaa palijoko se kallan siltai remontti on kaeken kaikkiaan maksanna?

• Anonyymi00073

Meijjäm mittarissa on jo 18 astetta lussaa auringon puolella. Aurinko porottaa mittariin suoraan.

• Anonyymi00076

Tällä palstalla kommentointi vinksahti uskovaisiin.
      Totean vain, että kaikki me olemme uskovaisia.
      Toiset uskovat, että Jumala on olemassa,
      toiset uskovat, että ei ole.
      Siis uskovat.
      Todisteita ei ole puolesta eikä vastaan.

• Anonyymi00080

Uskoa on monta sorttia.

Isävainaa kuin sotakesänä puolikuolleita ryssiä makasi linjojen välissä huutaen ..staaliiinnn....staalii....rrrrr.

• Anonyymi00081

Kommentoijat ei tiedä mitään uskovista, ei mitään hajuakaan edes mikä se uskovainen on !

• Anonyymi00094
        Anonyymi00080 kirjoitti:

Uskoa on monta sorttia.

Isävainaa kuin sotakesänä puolikuolleita ryssiä makasi linjojen välissä huutaen ..staaliiinnn....staalii....rrrrr.

Vatsaan kuolettavasti haavoittunut venäläissotilas huusi tuskissaan:
        - Staaalin... Staaalinnnn...!

• Anonyymi00095
        Anonyymi00080 kirjoitti:

Uskoa on monta sorttia.

Monta sorttia on,
        sellaisiakin, jotka uskovat, ettei Jumalaa ja tuonpuoleista ole.
        Siis uskovat.

• Anonyymi00096
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Kommentoijat ei tiedä mitään uskovista, ei mitään hajuakaan edes mikä se uskovainen on !

Uskovainen on sellainen, joka uskoo, että Jumala on,
        toinen uskovainen on sellainen, joka uskoo, että Jumalaa ei ole,
        kolmas uskovainen on sellainen, joka uskoo, että pärjää elämässä hyvinkin, kun jaksaa ponnisella,
        neljäs uskovainen on sellainen, joka uskoo huomiseen, lauluun, puolisonsa puheisiin tai mihin tahansa.

• Anonyymi00097
        Anonyymi00096 kirjoitti:

Uskovainen on sellainen, joka uskoo, että Jumala on,
        toinen uskovainen on sellainen, joka uskoo, että Jumalaa ei ole,
        kolmas uskovainen on sellainen, joka uskoo, että pärjää elämässä hyvinkin, kun jaksaa ponnisella,
        neljäs uskovainen on sellainen, joka uskoo huomiseen, lauluun, puolisonsa puheisiin tai mihin tahansa.

"Ellette usko, ette kestä", sanotaan vanhassa sanassa.

• Anonyymi00099
        Anonyymi00097 kirjoitti:

"Ellette usko, ette kestä", sanotaan vanhassa sanassa.

"Tänään sain taas harmit, tunnen sen,
        mut silti uskon eiliseen."

• Anonyymi00103

Tähän voin sanoa että todisteita siihen suuntaan ettei jeesusta ole Jumalan Poikana on enämmän kuin että olisi. Kun itse jumalankaan läsnä olosta ei ole mitään yhtään mitään todisteita.

• Anonyymi00120

Tiedekään ei ole pystynyt selittämään Jumalaa pois. Koska Jumala ON!

JUICE SANOI: JUMALA ON, VAIKKEI USKOISI.

• Anonyymi00121
        Anonyymi00094 kirjoitti:

Vatsaan kuolettavasti haavoittunut venäläissotilas huusi tuskissaan:
        - Staaalin... Staaalinnnn...!

Mitä lie Stalin aikanaan huutanut, vai liekö pystynyt huutamaan enää mitään,
        kun makasi halvaantuneena kusissaan ja paskoissaan huoneessaan, eikä kukaan tohtinut mennä vainoharhaista hirmuvaltiasta auttamaan, kun pelkäsivät oman henkensä puolesta...

• Anonyymi00148
        UUSI
        Anonyymi00120 kirjoitti:

Tekisi niin kauhiast miel tiettä mistä nin varma tieto ett jumala on. Ja jos olisikin niin mitä Vi...a varten se ukko nahjus ei tee mitään ihmisten hyväksi, älkääkä nyt selittäkö että ihmisellä on valinnan vapaus. Yksikään, toistan yksikään olento maanpäällä ei ole nähnyt tai kuullut jumalan olemassa olosta. Ei yksikään eikä ikunas rikunas!! Jos olisi jumala se päästäisi tuon syyttömän poika ressukan pois tuolta kauhiasta sellistä!!!

• Anonyymi00152
        UUSI
        Anonyymi00120 kirjoitti:

Tiede! Miten sinä selität pois sellaista mitä ei ole????

• Anonyymi00082

Renki hikos Kiuruvedellä

• Anonyymi00090

Onko tämä tapahtunut sinun mielestäsi vitsailusi arvoista?

• Anonyymi00093

Ei muuntunut oikein.
        Renki hikos > hinki rekos.
        Muuntuu näin:
        Henkirikos > rinki hekos.

• Anonyymi00086

Kepulit vähän toisiaa nuijineet!

• Anonyymi00087

Hmm... mitähän ne uhrin siskot touhuaa? Sukutila nääs.

• Anonyymi00091

No siinäpä sitä on sinullakin miettimistä...

• Anonyymi00092
        Anonyymi00091 kirjoitti:

Ei tarvitse enää miettiä. Abc selvisi asiat.

• Anonyymi00098
        Anonyymi00092 kirjoitti:

Siellä, siellä, tai missä vain, missä useampia kuin yksi istuu lakki korvilla pöydän ympärillä vaihtamassa kuulumisia...

• Anonyymi00104
        Anonyymi00092 kirjoitti:

Jaa, pitäiskö polliisienkin käydä abcllä niin tutkinta saatais äkkiä loppuun.

• Anonyymi00107
        Anonyymi00104 kirjoitti:

Jaa, pitäiskö polliisienkin käydä abcllä niin tutkinta saatais äkkiä loppuun.

Monesti koppalakit syömässä.

• Anonyymi00115

Mitä sun sisko touhuaa.

• Anonyymi00118
        Anonyymi00091 kirjoitti:

Eikö sinua mietitytä mitä ne sieltää hamuaa luvatta mukaansa, pojan omaisuutta!!!!!

• Anonyymi00088

Ei Sitä tiedä minkä pedon sitä kasvattaa hirveä tapahtuma mikä liene motiivi ollut näyttää tekijän profiilissa eräs nuori nainen kovin puolustelevan tekijää

• Anonyymi00102

Senpä takia minä ja vaimo ei haluttu lapsia. Ei oo ainakaan huolta lapsista. Muutenkin nämä nykymaailman ajat on aika hurjat. Ei riitä milloin sitä syttyy.

• Anonyymi00150
        UUSI

Eikös se ole ihan normaalia pitää toisen puolta? Kyllä tällä paskaa jauhetaan ja paljon. Miettiä saisi ihmiset, että jos se olisi omassa elämässä.

• Anonyymi00155
        UUSI
        Anonyymi00150 kirjoitti:

Eikös se ole ihan normaalia pitää toisen puolta? Kyllä tällä paskaa jauhetaan ja paljon. Miettiä saisi ihmiset, että jos se olisi omassa elämässä.

Mieti tykönäs, naiivi! Keltanokka.

• Anonyymi00089

Kierovesi taas lööpeissä.

• Anonyymi00105

Toinen toistaan kierompi ihminen, pitää huolen kierosta kaverista ja sukulaisesta.

• Anonyymi00106
        Anonyymi00105 kirjoitti:

Toinen toistaan kierompi ihminen, pitää huolen kierosta kaverista ja sukulaisesta.

Ylipäänsä hautajaisetkin on ihan turhaa rahastusta arkkuuineen. Heitetään ihminen ilman suurempia seremiota hautaan ja sanotaan rehellisesti, että nyt kuolit ja siellä madot sinut syö. Onneksi mitään et itse ymmärrä. Enää koskaan mistään. Heipat vain tosi läheisiltä. Ilman pappia ja kirkon kieroilua.

• Anonyymi00116

Mitähän ne siskot tosiaan siellä touhuaa...

• Anonyymi00117

Olen kylillä kuullut että tilalla liikkuu ihmisiä. Ei saisi, sillä se on rikospaikka ja mihinkään ei saisi koskea, sitä paitsi eihän kulinpesään saa kajota ennen jakoa!!!

• Anonyymi00119
        Anonyymi00117 kirjoitti:

Olen kylillä kuullut että tilalla liikkuu ihmisiä. Ei saisi, sillä se on rikospaikka ja mihinkään ei saisi koskea, sitä paitsi eihän kulinpesään saa kajota ennen jakoa!!!

Sitä paitsi, kaikki mitä ne sieltä hamuaa ja kerää mukaansa on varkaus sillä se kaikki, siis kaikki on vielä pojan omaisuutta! Sietäisi mieleensä panna!!!

• Anonyymi00122
      UUSI

Mitä ihmettä tällä tiedolla teet? Uteliaisuutta vai pahansuopuutta?

• Anonyymi00141
        UUSI

Kuka ja millä tiedolla. Tässäkään foorumissa ei kukaan tiedä vielä mistään mitään!!!!

• Anonyymi00123
      UUSI

Hmm... Ne siskot, ne siskot...

• Anonyymi00125
        UUSI

Ja he ovat?

• Anonyymi00126
        UUSI
        Anonyymi00125 kirjoitti:

Ja he ovat?

Helluntaina tiedetään.

• Anonyymi00128
        UUSI
        Anonyymi00125 kirjoitti:

Ja he ovat?

Arvaan viidennen kortin puolesta

• Anonyymi00130
        UUSI
        Anonyymi00125 kirjoitti:

Ja he ovat?

Mitä ne siskot, tietenkin uskovaisia jotka havittelevat perintöä ja käyvät läpi kuolleen tavaroita ja ottavat parhaat tavarat päältä. Suunnittelevat miten hautajaiset sais järjestettyä halvimmalla. Ei kai ne oo syyllisiä kuolemaan.

• Anonyymi00132
        UUSI
        Anonyymi00130 kirjoitti:

Mitä ne siskot, tietenkin uskovaisia jotka havittelevat perintöä ja käyvät läpi kuolleen tavaroita ja ottavat parhaat tavarat päältä. Suunnittelevat miten hautajaiset sais järjestettyä halvimmalla. Ei kai ne oo syyllisiä kuolemaan.

Kertokee työkin mikä usko ja puolue teillä.

• Anonyymi00133
        UUSI
        Anonyymi00130 kirjoitti:

Mistäpä tietää...

• Anonyymi00140
        UUSI
        Anonyymi00130 kirjoitti:

Hetkinen!! Mistäs sinä tiedät kuka on syyllinen ja kuka ei?? Oletko ollut nurkan takana kytiksessä!!?? Kaikki on vasta alussa eikä syyllistä vielä ole. Tiedä miten tämä päättyy!!!

• Anonyymi00129
      UUSI

Kertokee vielä puoluesidonnaisuus.

• Anonyymi00131
        UUSI

Kepu tietenkin. Käsittääkseni kaikki vähänkin maalaiset on niitä. Ainakin itse viljelijät.

• Anonyymi00160
        UUSI
        Anonyymi00131 kirjoitti:

Kepu tietenkin. Käsittääkseni kaikki vähänkin maalaiset on niitä. Ainakin itse viljelijät.

Kyllä he kokoomukselaisia ja varma tieto.

• Anonyymi00134
      UUSI

Kova näyttää ollaan yrittävän ja viljelemään Facebookissa on sivut on kaivinkonetta paitsi Erittäin vanha maatalousrahtori näyttää olevan niitä koneita korjailevan Kiinasta näytti olevan kahden koneeseen tilattu varaosia että kuudessa päivässä on tullut telan napa korjauskin näytti olleen siihen sitten johtopäätöksenä voi ajatella että tältä on loppunut rahat ollut velkaa enempi kuin mitä pystyy maksamaan

• Anonyymi00146
        UUSI

Lippalakki kommentoija.

• Anonyymi00135
      UUSI

Niin ja nimikin näyttää olevan julkaistu toisessa keskustelupalstassa joka käsittelee murhia

• Anonyymi00136
        UUSI

Voi veikkonen että sitä ollaan juoruämmiä kiuruveellä.

• Anonyymi00137
      UUSI

Kateus ja pahanilkisyys,miksi ?Mikä näitä ihmisiä vaivaa ?

• Anonyymi00138
        UUSI

Eläimelliset ihmiset elävät murhista tapoista raiskauksista, toisten ihmisten onnettomuuksista.

• Anonyymi00139
      UUSI

Ajan Jeesuksen ylösnousemuksen aikaan Kiuruveden ohi, kummassa saan paremman tilannekatsauksen, Teboililla vaiko Aabeeceellä?

• Anonyymi00142
        UUSI

Näitkös sinä kun kiesus nousi ylös vai mistä tuo tieto on peräisin? ABC:ltäkö?!

• Anonyymi00143
        UUSI
        Anonyymi00142 kirjoitti:

Näitkös sinä kun kiesus nousi ylös vai mistä tuo tieto on peräisin? ABC:ltäkö?!

En minä nähnyt muuta eka kerran kuulin Jeesuksen ylösnoususta koulussa uskonnonopettajalta, Pyhäjärvestä oli noussut.

• Anonyymi00149
        UUSI

ABC. Siellä on Mestari joka tietää kaiken.

• Anonyymi00151
        UUSI
        Anonyymi00143 kirjoitti:

En minä nähnyt muuta eka kerran kuulin Jeesuksen ylösnoususta koulussa uskonnonopettajalta, Pyhäjärvestä oli noussut.

Ai, joo. Oliko levää ja pikkukaloja tukassa?

• Anonyymi00154
        UUSI
        Anonyymi00151 kirjoitti:

Ai, joo. Oliko levää ja pikkukaloja tukassa?

Siihen aikaan kiurujärvi oli neitseelisen puhdas, kalat isoja, ei ollut levää, maajussit paskoneet järven viimeisen sadan vuoden aikana.

• Anonyymi00161
        UUSI
        Anonyymi00149 kirjoitti:

Hänkö niitä kiurun lämpötiloja tänne palstalle lähettelee?

• Anonyymi00162
        UUSI
        Anonyymi00149 kirjoitti:

Viuhuuko Mestarin huulet kuin tuulimyllyn lavat?

• Anonyymi00163
        UUSI

Osapalvelun kahvio voittaa nämä kaksi paikkaa mennen tullen.

• Anonyymi00145
      UUSI

Miksi kirjoitat erisnimen, Kiuruvesi pienellä kirjaimella? Onhan Kiuruvesi isopitäjä.

• Anonyymi00158
        UUSI

Miksi kirjoitit isopitäjän yhteen?

• Anonyymi00147
      UUSI

Unohtuiko V, A ja L

• Anonyymi00157
        UUSI

Olipa rohkea veto, etkä kirjoittanut edes salatulla yhteydellä.

• Anonyymi00159
        UUSI

Vanhad ventit?

• Anonyymi00165
      UUSI

Tähän tapahtuvan ei ole tarvinnut hyvin kummasta liikettä tapahtuva että on menehtynyt ,henkilölle on riittänyt kun on istualtaan kaatunut vaikka kyljelleen ja lyönyt päähänsä se on riittänyt se on sasiassa että sellainen liike voi aiheuttaa menehtymisen voi sattuva että niin kauan valtimot vaurioituvat ja tulee verenpurkaamaan

• Anonyymi00166
      UUSI

Pilivistä on, pilivistä, ja huomenna tulee Kiuruvedellä
      näihin aikoihin vettä ja lunta eli räntäääää...!

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      36
      2789
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      18
      2597
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      43
      2288
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1881
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      38
      1634
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      51
      1575
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1493
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      25
      1373
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      34
      1271
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26