Uskaltaisitko mennä?
Jos hän pyytäisi luokseen!?
85
1151
Vastaukset
- Anonyymi00001
Todellakin.
- Anonyymi00056
Jeesuksen ylösnousemus
Jeesuksen ylösnousemus kalliohaudasta avasi tien pelastukseen kaikille, jotka ottavat Hänet vastaan. Sinäkin saat aloittaa uuden elämän Jeesuksen kanssa. Saat tulla uskoon ja sitten kasteelle! ”Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.” Markus 16:16
Saat pyytää Jeesukselta syntisi anteeksi. ”Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.” Matteus 7:7.
Ota siis vastaan Jeesus ja Hänen pelastustekonsa ja anna elämäsi Hänelle! ”Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista
ole.” Jesaja 45:22
Jumalan kutsu armon ja rakkauden tielle.
Toivotamme sinut tervetulleeksi löytämään elämääsi oikea sisältö!
”Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.” Jeremia 29:11.
”Meidän apumme on Herran nimessä, hänen, joka on tehnyt taivaan ja maan.” Psalmit 12
www.Jeesus-on-Herra.com
Tervetuloa! - Anonyymi00071
Anonyymi00056 kirjoitti:
Jeesuksen ylösnousemus
Jeesuksen ylösnousemus kalliohaudasta avasi tien pelastukseen kaikille, jotka ottavat Hänet vastaan. Sinäkin saat aloittaa uuden elämän Jeesuksen kanssa. Saat tulla uskoon ja sitten kasteelle! ”Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.” Markus 16:16
Saat pyytää Jeesukselta syntisi anteeksi. ”Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.” Matteus 7:7.
Ota siis vastaan Jeesus ja Hänen pelastustekonsa ja anna elämäsi Hänelle! ”Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista
ole.” Jesaja 45:22
Jumalan kutsu armon ja rakkauden tielle.
Toivotamme sinut tervetulleeksi löytämään elämääsi oikea sisältö!
”Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.” Jeremia 29:11.
”Meidän apumme on Herran nimessä, hänen, joka on tehnyt taivaan ja maan.” Psalmit 12
www.Jeesus-on-Herra.com
Tervetuloa!En usko satuihin.
- Anonyymi00002
Sitä päivää on turha odottaa,ei se uskaltais tulla!
- Anonyymi00003
Ei ole kyse uskaltamisesta vaan siitä, ettei hän ole minun tyyppinen ihminen ja kaikki ne vuosien kokemukset, jotka saivat minut voimaan todella huonosti kauan.
- Anonyymi00008
Samaa mietin eräästä J alkavasta miehestä .
Naiselta sivusta. - Anonyymi00053
Toivottavasti et ole juuri hän. Tiedän hänen voineen huonosti kauan.
- Anonyymi00058
Anonyymi00008 kirjoitti:
Naiselta sivusta.Miten ois palstaäijä jos liittäisit myös sen hakkaussaagan osaksi tätä monologia? Pääsisi yleisökin tamppaamaan entistä rytmikkäämmin tämän teknon parissa
- Anonyymi00059
Anonyymi00058 kirjoitti:
Miten ois palstaäijä jos liittäisit myös sen hakkaussaagan osaksi tätä monologia? Pääsisi yleisökin tamppaamaan entistä rytmikkäämmin tämän teknon parissa
Löytyykö wanhan montun karaokesta?
- Anonyymi00072
Anonyymi00008 kirjoitti:
Naiselta sivusta.Onkohan kaikki J:llä alkavat tällä palstalla pyörivät sellaisia miehiä joita olisi syytä vältellä?
- Anonyymi00004
Epäilyttävää olis kyllä. 🤔
- Anonyymi00005
Odotan kutsua.
- Anonyymi00006
Entrapment?
- Anonyymi00007
En kutsuisi sitä miestä käymään
Enkä itse enää menisi käymään vaikka jotkin ehdttasi
Naiselta- Anonyymi00016
Turhaa sinä toizen aviopuolison luo tulisitkin,ookko nää täysillä käyä ollenkaan?oletko vaan kiusaaja?
- Anonyymi00025
Anonyymi00016 kirjoitti:
Turhaa sinä toizen aviopuolison luo tulisitkin,ookko nää täysillä käyä ollenkaan?oletko vaan kiusaaja?
Mitä sä jokaista täällä kiusaat
- Anonyymi00029
?? Ketkä ne ehdottaisivat menemään ??
- Anonyymi00035
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei osu nääsky Tampere alue sori. Ohi
- Anonyymi00060
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ei osu nääsky Tampere alue sori. Ohi
Sellainen ajatelma tuli tästä palstaäijän yksinpuhelusta mieleen, että saattaa olla joillekin järkyttävä tieto, ettei netti ns pyöri kyseisen innovaatiokeskuksen asukkaiden ympärillä
- Anonyymi00009
No kyllähän meillä kolmella olisi hauskaa...?
- Anonyymi00036
Älä vasta asivusta toisena henkilönä esiintyen
- Anonyymi00010
Aikuinen mies.
- Anonyymi00011
Kyllä uskaltaisin!
- Anonyymi00028
Niin olen. <333
- Anonyymi00037
Kuka sä olet kertomaan toisen asioita tuntematta ihmistä yhtään. Tiedoksi: varattuna ei kyllä menisi. Nyt tekee mitä haluaa.
- Anonyymi00012
Olisi unelmien täyttymys. Juttelua ja ehkäpä hali.
- Anonyymi00014
Ovelasti aseteltu kysymys
Uskaltaisitko ..... mitä pelkäämistä olisi.
Jos et kerro niin tää on vain kalastelua. S24-mainostamista- Anonyymi00018
Sulla ei ole mitään asiaa meidän tontille!
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sulla ei ole mitään asiaa meidän tontille!
Olet niin monesti käynyt ilman lupaa ja vienyt paljon kaikkea.....
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Muuten nuo kamerat ei saa ylettyä naapuri tontille asti! Ette voi seurata toisia kameroilla,se on rikollista touhua!ette sisällä,ettekä ulkona! Ainoastaan omaa asuntoa voitte seurata sisältä kameraalla,jos sinne menee luvattomia vierailijoita!!
- Anonyymi00024
Anonyymi00019 kirjoitti:
Palauttamatta suurin osa!
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Miks rakennatte tällasta palstaharhaa
- Anonyymi00031
Anonyymi00024 kirjoitti:
😆
- Anonyymi00063
Anonyymi00026 kirjoitti:
Miks rakennatte tällasta palstaharhaa
Palstäijä, eli aloittaja rakentelee täällä mm hörhöjä varten tällaisia mikromaailmoja iha kuule itsensä kanssa kirjoitellen
- Anonyymi00064
Anonyymi00031 kirjoitti:
😆
Sää oot hölinäkeiju surullinen ja alhainen ihminen kun tartut opportunististisesti mitä ryönäisempiin aiheisiin mitä kuvitella pakkomielteisen kateuden kohteen kirjoittamaksi mm insestistä alkaen. Olet naiseksi harvinaisen misogyyninen tapaus ja säälit tällä fantasialla itseäsi välillisesti
- Anonyymi00065
Anonyymi00064 kirjoitti:
Sää oot hölinäkeiju surullinen ja alhainen ihminen kun tartut opportunististisesti mitä ryönäisempiin aiheisiin mitä kuvitella pakkomielteisen kateuden kohteen kirjoittamaksi mm insestistä alkaen. Olet naiseksi harvinaisen misogyyninen tapaus ja säälit tällä fantasialla itseäsi välillisesti
Siellä yltsin tiskin takana
- Anonyymi00066
Anonyymi00020 kirjoitti:
Muuten nuo kamerat ei saa ylettyä naapuri tontille asti! Ette voi seurata toisia kameroilla,se on rikollista touhua!ette sisällä,ettekä ulkona! Ainoastaan omaa asuntoa voitte seurata sisältä kameraalla,jos sinne menee luvattomia vierailijoita!!
Minusta taas on palstaäijä vain hyvä juttu jos köyhässä kylässä on valvontaa edes yksityisten toimesta. Pska kaapunni reklamoin
- Anonyymi00067
Anonyymi00065 kirjoitti:
Siellä yltsin tiskin takana
Ota yhteys henkilökuntaan häirintätapauksissa meillä on nollatoleranssi ja kaikille kaikkea kivaa on mainos motto
- Anonyymi00015
en
- Anonyymi00021
Vastaus lienee EI koska kysyt ja toisekseen, yleensä henkilö vie treffeille eikä kutsu kotiin
- Anonyymi00039
Kyllä täällä päin kutsutaan kotiin kahville.
- Anonyymi00045
Anonyymi00039 kirjoitti:
Kyllä täällä päin kutsutaan kotiin kahville.
ei kannata mennä tuntemattomien koteihin
- Anonyymi00022
Menisin heti
- Anonyymi00030
Kysymys on kyllä utopistinen mutta joo,toki menisin.
- Anonyymi00032
Jos ois leffaa ja chillii.
- Anonyymi00033
Tai vaikka Lost-sarja. Oon pantannut näkemistä, että voisin katsoa jonkun kanssa yhdessä.
- Anonyymi00034
No jännittäisi kyllä tosi paljon. Varmasti sen hänelle myös sanoisin. Uskoisin kuitenkin, että uskaltaisin mennä. Koska haluan niin nähdä hänet. Pakko uskaltaa.
- Anonyymi00076
Erään ihanan E:n luokse menisin, vaikka jännittäisi kyllä hieman.❤️🔥
- Anonyymi00038
Miks mun pitäisi mennä kun hän se on ollut tässä niin tyhmä
- Anonyymi00040
En menisi jos vaikuttaisi platoniselta.
- Anonyymi00041
Eli ei ole platonista enää?
Miksi edes kysyn, kun tiedän 😁 - Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Eli ei ole platonista enää?
Miksi edes kysyn, kun tiedän 😁Jos ei ole vivahdustakaan romantiikasta niin en liikahda.
- Anonyymi00049
Anonyymi00042 kirjoitti:
Jos ei ole vivahdustakaan romantiikasta niin en liikahda.
Onko sulla yleisesti jotain ystäviä vastaan vai vain tuon yhden kohdalla?
- Anonyymi00075
Anonyymi00049 kirjoitti:
Onko sulla yleisesti jotain ystäviä vastaan vai vain tuon yhden kohdalla?
En ole tapana edetä ihastuksesta ystävyydeksi.
- Anonyymi00043
En uskoakseni ihastu ihmiseen, jonka luokse pelkäisin mennä.
- Anonyymi00044
Uskaltaisin vaikka jännittäisi silleen hyvållä tavalla. ❤️
- Anonyymi00046
Uskaltaisin, vaikka minuakin kyllä jännittäisi vähän. 😘❤️
- Anonyymi00047
Riippuu vähän siitä, että olisiko hänen mies kotona tai ei. En pahemmin välitä kolmen kimpasta, jos kaksi miestä ja yksi nainen.
- Anonyymi00050
Ei se kutsu tarkoita automaattisesti seksiä.
- Anonyymi00062
Tässäpä mietiskelee varsin idealistinen mies.
- Anonyymi00048
Milsen uskaltaisi mutta miksi menisin
- Anonyymi00051
Mahdollisuus seksiin ehkäpä?
- Anonyymi00052
Kun pyydetään? Hänellä on varmaan sulle jotain asiaa?
- Anonyymi00054
Usein jos kutsutaan kylään on asiaa joka on tarve kertoa. Jos on kyse orastavasta rakkaudesta, harvoin tulee kyseeseen muu kuin vakava sävyinen keskustelu sekä halaus joka saa voimansa hyvästä tiedosta ja rohkaistuneesta mielestä. Näistä hetkistä elämä kuuluu rakentaa, yli innostunut rakkaus ja mielen kirkkaus joka syöttää kauniita tulevaisuuden kuvia liukuhihnalta.
https://www.youtube.com/watch?v=Ve4qKQq17PQ&list=RDVe4qKQq17PQ&start_radio=1 - Anonyymi00055
Siirryn välittömästi seuraavaan jos edes pitää miettiä jotain tollasta. Eiköhän normaaleissa suhteissa kyläilyt puolin sun toisin ilman pelkoja ole ihan normaalia.
- Anonyymi00057
Jos on vaikka takana traumaattisia kokemuksia, raiskaus, väkivaltaa, pahoinpitelyä, hyväksikäyttöä tms, niin joku samantyyppinen ympäristö voi laukaista srtessikokemuksen vaikka kyseinen henkilö ei niihin mitenkään liittyisikään.
Minulla on esim. paljon unitraumaa eli mm. kuristettu nukkuessa, niin en yökyläilyt olisi alkuun poissuljettuja, kun ei siitä nukkumisesta tulisi mitään tuntemattomamman tyypin kanssa alkuun, vaikka hän ei olisikaan mitenkään uhkaava. - Anonyymi00061
Anonyymi00057 kirjoitti:
Jos on vaikka takana traumaattisia kokemuksia, raiskaus, väkivaltaa, pahoinpitelyä, hyväksikäyttöä tms, niin joku samantyyppinen ympäristö voi laukaista srtessikokemuksen vaikka kyseinen henkilö ei niihin mitenkään liittyisikään.
Minulla on esim. paljon unitraumaa eli mm. kuristettu nukkuessa, niin en yökyläilyt olisi alkuun poissuljettuja, kun ei siitä nukkumisesta tulisi mitään tuntemattomamman tyypin kanssa alkuun, vaikka hän ei olisikaan mitenkään uhkaava.Voisitko millään omituisista asioista fantasioiva ja proosaileva palstasetä harkita jo sitä kiskoilla pötköttelyä taas? Älä jätä kesken, vaan tee palvelus meille kaikille. T naiselta
- Anonyymi00070
Anonyymi00061 kirjoitti:
Voisitko millään omituisista asioista fantasioiva ja proosaileva palstasetä harkita jo sitä kiskoilla pötköttelyä taas? Älä jätä kesken, vaan tee palvelus meille kaikille. T naiselta
Tuo o nainen vs.gubbe vois mennä,ei tulis kellään ikävä!
- Anonyymi00068
Ei taida pyytää!
- Anonyymi00069
Tuu vaa kyläilee
- Anonyymi00073
Tuukko nää viikonloppuna kahville? Voidaan ottaa termoskahvit ☕️🍶uloskin ☀️
-Nainen- Anonyymi00074
Onko Suomen manner-alueella vai saaristossa? Kannattaa laittaa jotain parempia tunnisteita jos edes teoriassa haluaa palstakutsuun vastauksen oikealta ihmiseltä.
- Anonyymi00077
Joo.. Panisin
- Anonyymi00078
Ei sul ees seiso!
- Anonyymi00082
Anonyymi00078 kirjoitti:
Ei sul ees seiso!
Sie sen tiät.
- Anonyymi00079
En menisi, en tunne häntä. En ole selvillä hänen mitiiveisyaan. Joku neutraalinen yleinen paikka se pitäisi olla, puolueetonta maata.
- Anonyymi00080
Uskaltaisin, mutta en menis 🙃
- Anonyymi00081
Pitäisin sitä vielä liian uskaliaana tekona. Mieluummin neutraalilla maaperällä missä kummallakaan ei ole kotikenttäetua puolellaan. Tuntisin oloni hermostuneeksi ja pienikin oloni mukavaksi tekeminen saisi minut laskemaan puolustukseni täyttä harkintaa vailla. Pidempi tutustuminen saisi tuntemaan olevansa täysillä mukana.
- Anonyymi00083
Toi on hyvä seuraavat 10 vuotta no toinen voip olla haudas.Silti rakkaudella.
- Anonyymi00084
Myöhäistä.Sinne asuntoon ei kannata mennä,siellä ei ole privaattia.Keskustelut keskustellaan puolueettomalla maalla eikä mitään älylaitteita lähistöllä.
- Anonyymi00085
No ensi hän hä ei pyydä,joten se siitä.
- Anonyymi00086
Heips.
- Anonyymi00087
Toki uskaltaisin. Menisin viivana...😉🤗🌛
- Anonyymi00088
Mikä ettei 😜
- Anonyymi00089
En tdellakaan, hän saa tulla luokseni tätä hän on yrittäny koko ajan ,ole vaikka professori mulle olet vaan rakastettava ihminen
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi413040Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs452867100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es492491Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo462265Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks252074Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581830- 451749
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371590- 451513
- 261361