Ystävää etsimässä ;)

IlvesTable

Terve. Olen pieni tyttö. Olen vasta 13v. Olen etsinyt kauan kaveria joka tietäisi animesta ja mangasta. Monet ovat piittaamattomia siitä mitä minä heille kerron. ;(
Sain idean kirjoittaa tänne nimimerkiltä StalkkarinKohde.

Keskustelkaa keskenämme animesta ja mangasta. Aktiivista keskustelua kiitos.
Ainakin 2 viestiä per. henkilö..

33

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fujivara Yumi <__<

      Moi^^

      Olen 12 vuotias (täytän lokakuussa 13) tyttö. Minullakaan ei ole kuin yksi kaveri joka pitää japanista-_-"
      Olisi kiva jutella jonkun kanssa animesta ja mangasta :3

      • IlvesTable

        Kivaa että joku on kirjpittanut täänne ja on sitä paitsi aika yksi näinen. :) Huomasin että olet laittanut paljon kysymyksiä. Voitaisiko jotenkin ystävystyä?

        A----A
        ( o w o) ¤ ( ? )


      • Fujivara Yumi <__<
        IlvesTable kirjoitti:

        Kivaa että joku on kirjpittanut täänne ja on sitä paitsi aika yksi näinen. :) Huomasin että olet laittanut paljon kysymyksiä. Voitaisiko jotenkin ystävystyä?

        A----A
        ( o w o) ¤ ( ? )

        Joo, olis kiva saada joku kaveri joka ei vaa dissaa japania ja kaikkee siihen liittyvää :)
        Mitkä on sun lemppari anime/manga sarjoja? ^^


    • ♥.♥

      Helow! ♥

      Oon kans 13v tyttö.RAKASTAN JAPANIA! Bestani tykkää animesta,japanista,mangasta ja kaikesta kawaii jutuista ♥ Olis joo kiva jutella teijän (?) kanssa animesta ja mangasta ;D

      • IlvesTable

        Mulle kävisi. ^w^


      • Fujivara Yumi <__<
        IlvesTable kirjoitti:

        Mulle kävisi. ^w^

        Mullekin käy ^^ let's juttelemaan!!! ;9


    • StalkkarinKohde

      Vai päätit sinä tänne vihdoin kirjoittaa. . . :)

    • *RoosaV*

      14 vuotta löytyy iää ja yli puolet kavereista pitää animesta ja mangasta. Suosiisarjoihini kuuluu mm. Black Butler ja Hikaru no go.

    • IlvesTable

      Mulla ei silleen oo lempi anime kun kaiki on niin mahtavia :))

    • zyxc

      ihan piruuttani ajattelin iskeytyä keskusteluun, mutta en tunne paljoakaan muita animefaneja :D

      sarjoina tunnen helvetisti ja vähän liikaa :D aina Yaoi -> puhtaaseen "ecchi" animeen

    • Kiva nähdä noin nuorta porukkaa fanittamassa animea ja mangaa. Hyvä juttu. ^w^

    • zyxc

      jep, nuoprissa se suomen toivo lepää...

    • Jotenkin tunnen itseni vanhaksi, kun luen tämän ketjun viestejä, jotka ovat kirjoittaneet n. 12-13-vuotiaat nuoret. Olen nimittäin 21-vuotias "vanha pieru". XD

    • Erqe

      hä, SINÄKÖ? vanha pieru... sit mä oon jo vanhus :D 28v meinaa jo... xD

      pakko se on käydä ostaa se rollaattori... prlk...

      xD

    • Välillä ainakin tuntuu siltä. XD Varsinkin, kun tajusin yks päivä täyttäväni 9 vuoden päästä 30. :'DD

    • Erqe

      LOL, vasta 9 vuoden päästä :D mulla se on n. 2v päästä...pitäis aikuistua ja vanhempien mukaan jättää nämä lapsille tarkoitetut piirretyt .D
      Ehkä sitä tuleesae hetki kun ei anime enää nappaa, mutta se hetki on vielä hyvin kaukana tulevaisudessa

    • Hah! Mulle ei oo sanottu noin. XD Mummo tosin valittaa, että ostelen vaan jotain turhaa. XDD Varsinkin, kun sillon tällön tulee ostettua lähinnä keräilytarkoituksessa noita Pokémon-pelikortteja, kun ovat niin pirun kalliita, niin niistä mummo on lähinnä valitellut, että ostelen turhaa. XDD Mun mittapuulla nuo Pokémon-kortit ovat kalliita, kun 10 kortin pussukkakin maksaa 5,50 €/kpl. :)

      • pokemonfan1

        olen jo pitkän aikaan tykästynyt pokemoneihin ja seurannut jaksoja ensimmäisestä tuotantokaudesta asti. Itsekkin olen keräillyt paljon noita kortteja mutta niinkuin sanoit niiden hinta on korkeahko joten rupesin miettimään mistä niitä voisi saaha havlala ja löysin tälläissen sivuston josta saapi tosi halvalla noita pokemon kortteja ja myös muita pokemon tiuotteita halutessaan :) itse ostin myös ison snorlax pehmolelun joka tosi ihana ;) ja tässä vielä tämä osoite http://goo.gl/sEvYS


      • pokeemonikuisesti
        pokemonfan1 kirjoitti:

        olen jo pitkän aikaan tykästynyt pokemoneihin ja seurannut jaksoja ensimmäisestä tuotantokaudesta asti. Itsekkin olen keräillyt paljon noita kortteja mutta niinkuin sanoit niiden hinta on korkeahko joten rupesin miettimään mistä niitä voisi saaha havlala ja löysin tälläissen sivuston josta saapi tosi halvalla noita pokemon kortteja ja myös muita pokemon tiuotteita halutessaan :) itse ostin myös ison snorlax pehmolelun joka tosi ihana ;) ja tässä vielä tämä osoite http://goo.gl/sEvYS

        kiitti tosi paljon noista hyvistä neuvvoista. sain itekkin tilattua montA pakettia pokemon korttei ja sitten tilasin yhen pokepallon josta löytyy toivottavasti jotain kivaa :)


    • @-@-@

      heh huvittava lueskella noit kirjotuksii ;Dno muut... piirrätekös koskaa ite mitää???
      ite e juurikaaa animei kattele sillotällö kyl muut lähin manga puolel ollaa :P
      sisko ei diggaa ku luen ja piirrän mangaa :( muuute kaikille taitaa olla ihasama mit luen =D joskus kirjastost kotii iso mangakasa kans istahdan ovesuuhu ja jään vaa lukee :0 viimestää huomaa ajakulu ku o karmee nälkä (tai lukemine loppuu =P)
      harmittaa vaa ku e jaksais lukee enkuks ku e mikää kielinero oo ja suomeks o joteki nii rajallisest mangaa =(

      • vanha fani

        Täällä 42 vuotias anime-fani, eikä puhettakaan että olisin animesta koskaan luopumassa. Viimeisin sarja minkä katsoin oli Dog Days, mitä voin suositella nuoremmillekin katsojille. Sarja oli oikein pirtsakka ja sai aikaan hyvän mielen. Se kertoi teinipojasta joka summonoitiin fantasia-maailmaan missä valtakunnat pitivät urheilukisojen tapaisia taisteluja toisiaan vastaan (joissa kukaan ei oikeasti loukkaantunut). Upeasti animoitu ja hauskoja hahmoja. Romantiikkaa olisi voinut olla vähän enemmänkin mutta poika oli vielä niin nuori etteivät tytöt kiinnostaneet kuin ystävä-mielessä.


      • Fujivara Yumi <___<

        Joo, mä piirtelen melkein joka päivä Mangaa ^.^
        Ja muuten, oletteko kukaan tällä ketjulla yaoi/shounen-ai/BL faneja? Itse olen eikä mulla ole ketään kelle puhua yaoista ja muusta mukavasta poikien välillä ;)


      • vanha fani kirjoitti:

        Täällä 42 vuotias anime-fani, eikä puhettakaan että olisin animesta koskaan luopumassa. Viimeisin sarja minkä katsoin oli Dog Days, mitä voin suositella nuoremmillekin katsojille. Sarja oli oikein pirtsakka ja sai aikaan hyvän mielen. Se kertoi teinipojasta joka summonoitiin fantasia-maailmaan missä valtakunnat pitivät urheilukisojen tapaisia taisteluja toisiaan vastaan (joissa kukaan ei oikeasti loukkaantunut). Upeasti animoitu ja hauskoja hahmoja. Romantiikkaa olisi voinut olla vähän enemmänkin mutta poika oli vielä niin nuori etteivät tytöt kiinnostaneet kuin ystävä-mielessä.

        Itse olen 23-vuotias ja tuota Dog Days sarjaa on myös tullut seurattua (ekasta kaudesta 13 jaksoa, tokasta kaudesta myöskin 13).
        Lisäksi AnoHana, Midori Days, Sword Art Online ja The World God Only Knows ovat olleet lähiviikkoina itselläni erityisesti katsottavana. Bakumanin kolmatta kautta odottelen. Yksi ehdottomista suosikeistani on Puella Magi Madoka Magica. Tosin monta muutakin suosikkisarjaa kyllä löytyy..

        Anime on yksi tärkeimpiä asioita elämässäni. Huolestuttaa vain että ehdinköhän katsoa sitä riittävästi elämäni aikana...


    • StalkkarinKohde

      Ihanaa!! Vanhempia anime fanittajia, missä pirussa te oikein piileksitte kun en teitä oikein satu näkemään?
      Vai asunko niin huonolla paikka kunnalla kun ei tämmöisiä vanhempia anime faneja näy?

      Anime fanittajat näyttää olevan aika vanhallakin iällä huumorin tajuisia.

      • Hana no shoojo

        Njoo, itse olen 23-v naispuolinen fani, menen kai myös tähän vanhempaan kastiin :D Ei me piilotella, mutta emme varmaan puhu yhtä avoimesti harratuksestamme kuin nuoremmat, sillä moni ajattelee nimenomaan, että manga ja anime on vain nuorille ja lapsille, ja noita ennakkoluuloja on aika vaikea hälventää :/ Mutta jos törmään johonkuhun, joka aloittaa keskustelun, niin kyllä liityn mukaan :)


    • Itte luin ekan mangapokkarin 10v, ja se sattu oleen Inuyashaa ^.^' Meikän kaveriporukasta kutakuinki kaikki kattoo jonkinsortin animea / lukee mangaa. :3 itte suosin Inuyashaa, Paradise kissia ja Navi lunaa (tosin alaspäin menossa kiinnostus...) Myös Ranma kiinnostaa vähän x3

    • hetaliafanit

      toi oli jo aika paha.............mitäs tekisitte kampin vessassa? "Yhteistä kivaa"

      • yona yona

        leikimme turri leikkejä ja Triton of the Sea sarjan päätähtiä koska kyseinen sarja liittyy veteen ja sen takia leikimme vesileikkejä siellä koska tarvitsemme vettä


      • Masu-chan
        yona yona kirjoitti:

        leikimme turri leikkejä ja Triton of the Sea sarjan päätähtiä koska kyseinen sarja liittyy veteen ja sen takia leikimme vesileikkejä siellä koska tarvitsemme vettä

        pedobear!!!


    • yona yona

      hei mitä oikein haukut toveriseni tiedän että olemme hieman lapsellisia mutta se ei oikeuta meiltä vesi leikkien kielt'ä miseen koska

      TRITON OF THE SEA 4EVER!!!

    • Sessyh

      moro oon 13.v tyttö tykkään Japanista Anime Mangasta Musiikista ja Fantasiapeleistä.

      • フィンランド

        Tajusit kai että vastasit just yli vuoden vanhaan aiheeseen


    • MiksipäEi?

      Samahan se on lankaa samalla aiheella herätellä vaikka muutenkin kuin alkuperäseen viestiin vastaamalla. Tuleepahan jotain eloa kun näitä aiheita/lankoja on muutenkin melko harvakseltaan saatavilla/näkyvillä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4856
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3066
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1461
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1203
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1167
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1167
    Aihe