Beautiful-Xtina -blogi

Wildy

8

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wildy

      Ilmoitan sellaista että Beautiful-Xtina -blogi löytyy taas vanhasta osoitteesta: http://beautiful-xtina.blogspot.fi/

      Mutta siis edelleen lukijoita kaipaisin lisää! :) Eli jos olet kiinnostunut blogistani niin liity ihmeessä :)

    • Hah, say

      No ei nyt mitenkään hieno blogi. Ulkomaiset on parempia. Se toinen suomenkilinen on parempi, se christinaaguilerasuomeksi tms.

      Aika kuraa toi sun blogi, sen ku lopettasit vaan. Ihme teinikirjoitustyyliä, ärsyttää. EI mikään asiallinen blogi.

      Xtina ansaitsisi paraemman blogin.

      • Tarhiss

        Ilmeisesti olet joku kakara kirjoituksestasi päätellen, joten kirjoitan kiireellä ennenkuin menet äitisi peiteltäväksi nukkumaan.

        Sinun kateutesi loistaa kilometrien päähän. Itse et varmasti osaisi pitää blogia edes, eikä törkeä kirjoitusasusi sopisi edes sellaiseen. Toinen vaihtoehto on, että olet itse pitänyt blogia, joka ei menestynytkään, niin olet katkera.

        Jos jollakin on teinikirjoitusta, se on sinulla. Itse olen seurannut kyseistä Beautiful Xtina- blogia ja se vaikuttaa mielestäni oikein hyvältä ja uutiset ovat ajallaan. Se, että pitää blogia omantyylisesti, eikä halua kaikkea kirjoittaa kuin sika todessa ei tee blogista ärsyttävää.

        Ensinäkin, olet huumorintajuton moukka. Sinun täytyy toisten kadehtimisen sijaan keksiä jotakin hyödyllistä tekemistä. Alkuun voisit opiskella jotakin senkin sohvalla makaava loinen. Blogi on asiallinen, sinä et. Jos Xtina jotakin ansaitsee, niin paremman "fanin" kuin sinä. Jos tuollaista toopea voi faniksi kutsua.

        Hyvästi.


    • bellali

      No onpas hyökkäävän oloista tekstiä.^^ Onko sulla jotain WildCatia vastaan?

      Niin, ja sulla on myös "kirotusvireitä" omassa viestissäsi, eli et ehkä ole paras henkilö niistä huomauttelemaan. :)

      Hyvä että Wildu pitää suomenkielistä blogia, niitä ei nimittäin ole paljoa. Satun tietämään että se "christinaaguilerasuomi" vai mikä domain onkaan, on lopettanut.

    • Wildy

      Hah, say: Olipas se kauniisti sanottu. Ei siinä mitään että et tykkää mun blogista, mutta musta on erittäin ala-arvosta haukkua toisen blogi lyttyyn. Ehkä se ei sulle kelpaa, mutta monelle muulle voi kelvatakin. Mä näen sentään vaivaa että päivitän sitä päivittäin. Että kiitosta vaan.

      "EI mikään asiallinen blogi." Missähän vaiheessa mä oon kiroillut tms?

      Bellali: Kiitos ihanasta kommentistasi, se piristi mun mieltä paljon!:)

    • BlackSbbth

      Teinimeininkiä tuntuu olevan kaikilla tällä palstalla. Jo pelkstään joku Christina Aguileran fanittaminen on niin säälittävää. Saati sitten blogin pitäminen.
      Christinassa ei ole mitään aitoa jäljellä.

      Ootte niin säälittäviä. Iik, jotain meitä teinejä haukutaan, ja äkkiä me muut teinit puolustetaan, koska paskakin blogi ansaitsee taustatukea.

      Vaihtakaa kunnon musaan, niin sitten voidaan keskustella bloginkin pitämisestä.

      • Totuuksia...

        Niin kovin Christinan musiikkia inhoat, että hänestä koskevalla palstalla hillut täällä? Selitäpäs se. Löytyisi varmaan omia palstoja sinunkin rumaan musiikkimakuusi. Nimimerkistäsi päätellen hirveän törkeä on musiikkimakusi.

        Kuuntele sinä tuon ruman möykän sijaan kauniimpaa musiikkia. Ja kun niin haluat pimeilijää leikkiä, niin vedä viitta niskaasi ja huhuile kotonasi yksinäsi tyhmyyksissäsi. Minä en tuollaisien tummanpuhuvien huuhkaajien musiikkia kuuntele, vaikka maksettais joka sekunnilta kymppitonni.

        Ymmärrän kateutesi, mutta pidä mölyt mahassasi ja tee itsekin jotakin merkittävää, äläkä pyörittele peukaloitasi ja syljeksi viitta niskassa kattoon kaiket päivät. Voisin lyödä vetoa, että jalassasi on parhaillaan niin kireät nahkahousut, että pierukin jää vaikeroimaan housuusi.

        Viestistäsi päätellen ainoa tulevaisuuden arvonimesi voisi olla Kreivi af Pellé.


    • Lisää totuuksia..

      Unohdin sanoa vielä, että mene sinä lepakoiden sekaan kuuntelemaan rumaa musiikkiasi, niin lyön oven kiinni perässäsi ja pistän lukkoon vielä lopuksi. Vaikeroiva tuhnu nahkahousuissasi lyö tahtia musiikillesi.

      Minä en tuollaisten ikäloppujen torakoiden musiikkia kuuntelisi. Sinä tosin sopisit lepakoiden ja luteiden kanssa samaan komeroon, eikä teitä kukaan edes erottaisi toisistanne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe