olen vielä aloittelia joten toivo syntymä päivä lahjaksi asetta tässä muutamia vaihtoehtoja
http://www.tradesoft.fi/product/738/dboys-scar-l-hiekka-sc-01
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_200912.html
http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/AEG_AEP_G_G_G_G_SCAR_L_Black.htm
http://www.milgear.fi/kauppa/mk17-scar-metallinen-dboys-805b-musta-p-3296.html
voitte toki ehdotella omia vaihtoehtojanne!
aseet
9
128
Vastaukset
- ddd
ei ainakaan dboys aseita , tuo cybergun scar taitaa olla myös ylihintanen dboys. g&g scar hyvä , mutta miten ajattelit tuolta ulkomailta tilata.
- minåpåkko
kimppa tilauksella muovisotilaasta
http://www.milgear.fi/kauppa/scar-open-bolt-metallinen-hiekka-p-3230.html tuossa ois hyvä Scar H
http://www.milgear.fi/kauppa/hk416-jing-gong-fb6622-metallinen-p-3570.html HK417
http://www.milgear.fi/kauppa/m4a1-aeg002rbk-metallinen-p-3047.html
M4
http://www.milgear.fi/kauppa/military-aug1-p-2396.html
AUG
http://www.milgear.fi/kauppa/aug2-p-2905.html
Toinen Aug
http://www.milgear.fi/kauppa/aloituspaketti-cm16-carbine-combo-high-speed-musta-p-3154.html
CM16
http://www.milgear.fi/kauppa/umarex-g36cv-hiekka-p-3223.html
HK G36
Siinä olisi mielestäni hyviä vaihtoehtoja aloittelialle :)- czcc
Tai onko sinulla ollut yhtään asetta ennenkuin nyt jos saat? Jos ei, suosittelisin jopa hyvään kaasupistooliin kääntymistä.
- czcc
Tai onko sinulla ollut yhtään asetta ennenkuin nyt jos saat? Jos ei, suosittelisin jopa hyvään kaasupistooliin kääntymistä.
- minopåkko
on joku vemppu mp5 sillä softannu 20 kertaa
- minopåkko
ja tietenkin pisloja
- joku softaaja
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_430900.html
toi on ihan hyvä (kaverilla on)- Geegees
Korjaan nyt kaikille: Cybergun SCAR on vain lisensoitu G&G:ltä, eli se on G&G:n tekemä ase.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437