Ilmaisen topo-kartan päivitys

George W. Mapper

Tuohon http://keskustelu.suomi24.fi/node/10848886 kerrottuun karttaan on tullut päivitys.
Löytyy sivulta: http://kartat.hylly.org/

Parannukset:
v1.2 (28.08.2012)
==========================
- Tiet yhdistetty samoihin karttapaloihin muiden maastotietojen kanssa
- Puuttuvia viivoja korjattu
- Valtakunnanraja ja rajavyöhykkeen raja lisätty
- Järvien/merien/jokien väriä muutettu
- Lisätty laiturit kartalle
- Lisätty maakuntarajat täydentämään kuntarajoja
- Hietikon symboli korjattu
- Syvyyspisteet lisätty
- Maatuvat vesialueet lisätty
- Kaislikon symbolit lisätty
- Paranneltu teiden symboleita
- Maston symbolia paranneltu
- Ajopolun symbolia selkeytetty
- Polun symbolia selkeytetty
- Metsätyyppien symbolit poistettu
- Zoomitasoja rukattu
- Pieniä viilauksia tiestön symboleihin

"Suosikaa Kivenalla-kauppaa" ja ladatkaa topokarttanne sivulta:
http://kartat.hylly.org/ :))

10

1196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mäkizufhzf

Lappeenrannan ilmailuyhdistys on ajautumassa konkurssiin.
      OH-TDI on ulosmitattu.

• *Tiedottaja__
    • jk

En saa asennettu karttaa garmin nuvi 200. Kartta ei näy muistikortilta. Mikä neuvoksi?

• jk

Niin ja olen toiminut ohjeiden mukaan siis garmin kansio on ja nimenkin olen vaihtanut. Laitoin muistikortille kuvan ja sen nuvi kyllä näytti. Olisiko laite siis liian vanha.

• Näkyy, näkyy..
        jk kirjoitti:

Niin ja olen toiminut ohjeiden mukaan siis garmin kansio on ja nimenkin olen vaihtanut. Laitoin muistikortille kuvan ja sen nuvi kyllä näytti. Olisiko laite siis liian vanha.

Kyllä ainakin minun Nuvi 200-navissa näkyy. Katsopa asetuksista, näkyykö kartta asetuksissa.

Eli työkalut > Asetukset > Kartta > Karttainfo. Kartan kohdalle pitää laittaa kruksi, jos ei jo ole, jotta näkyy. Voihan sulla olla jotain muutakin mäihää kortissa tai karttatiedostossa...

Minun Nuvi 200 on uudempaa mallia, jossa on Micro-SD-korttipaikka, eikä sitä normaalikokoista, kuten vanhemmissa Nuvi 200:ssa. Mutta en näe kyllä syytä, miksei siinäkin näkyisi.

• jk
        Näkyy, näkyy.. kirjoitti:

Kyllä ainakin minun Nuvi 200-navissa näkyy. Katsopa asetuksista, näkyykö kartta asetuksissa.

Eli työkalut > Asetukset > Kartta > Karttainfo. Kartan kohdalle pitää laittaa kruksi, jos ei jo ole, jotta näkyy. Voihan sulla olla jotain muutakin mäihää kortissa tai karttatiedostossa...

Minun Nuvi 200 on uudempaa mallia, jossa on Micro-SD-korttipaikka, eikä sitä normaalikokoista, kuten vanhemmissa Nuvi 200:ssa. Mutta en näe kyllä syytä, miksei siinäkin näkyisi.

kiitos vastauksesta..
        Juuri noin olen yrittänyt. Voisiko viko olla sitten kortissa, tosin jos valokuva näkyy niin luulisi karttakin...
        Täytyy yrittää löytää toinen muistikortti ja
        Jos ei toimi täytynee ostaa uusi laite. Autokartankin päivitys on kalliimpi kuin uusi vastaava laite.

• jk
        jk kirjoitti:

kiitos vastauksesta..
        Juuri noin olen yrittänyt. Voisiko viko olla sitten kortissa, tosin jos valokuva näkyy niin luulisi karttakin...
        Täytyy yrittää löytää toinen muistikortti ja
        Jos ei toimi täytynee ostaa uusi laite. Autokartankin päivitys on kalliimpi kuin uusi vastaava laite.

Moro!
        Ongelman ratkaisu oli se että .img piti ottaa nimestä pois. Nyt toimii!!!!!!!!!!!

• oihan image
        jk kirjoitti:

Moro!
        Ongelman ratkaisu oli se että .img piti ottaa nimestä pois. Nyt toimii!!!!!!!!!!!

Juu, jos tietokoneen asetukset ovat niin, ettei tiedostopäätteet näy, niin siinä käy usein niin, että .img-pääte tulee kahteen kertaan.

Taisin siitä toisessa ketjussa jo mainitakin.

• gmmm54

saako androihin tabletti siis ton hylly orgin kartaN?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      60
      2007
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1688
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1408
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1367
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      232
      1313
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      339
      1179
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      80
      1135
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      317
      1085
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      342
      1082
    Aihe