Työnjohtajan irtisanominen

poiuytresdfghjkl

1½ vuotta siten sain rak.lupa, projekti ei edennyt, koska työnjohtaja ei tehnyt mitään. Oli huonosti koordinoitu. Pelleily ja hölmöily.
Nyt aloitin uudestaan, löysin uusi porukkaa, mutta entinen työnjohtajan pitäis irtisanoutua. Mitä mä teen jos hän ei itse irtisanoutuu?

5

2918

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+17

Kyllä työnjohtajan voi irtisanoa. Jos kyseessä on vastaava työnjohtaja, hänen vastuunsa päättyy vasta sitten, kun uusi vastaava työnjohtaja on kunnassa hyväksytty.

• poiuytrsdfghjklö

Ok,kiitos! Mutta mikä olis perustellinen syy?
      "Perustelluista syistä voi rakennusvalvontaviranomainen peruuttaa vastaavan työnjohtajan vastuut.
      Voitteko toimittaa meille selvityksen syistä, miksi pyydätte meiltä vastaavan työnjohtajan vastuiden peruuttamista."

• Kävisköhän syyksi tehtävien laiminlyönti?

• 21+ds

Suomennos asiasta:

Olet halunnut vastaavan olevan työnjohtajana työmaalla jota ei yleensä tapahdu kuin eri sopimuksella.
      Olet kuvitellut hänen hoitavan kaiken pelkän vastaavan liksalla ja hommat ei ole edenneet.

Kannattaisiko sanoa hänelle että ilmoittaa ihan itse kunnalle ettei toimi vastaavana enää mutta epäilen että on tehnyt jo aikaa sitten sen ilmoituksen, toisaalta kunta olisi infonnut mutta jutskailu asioista on ihan kiva juttu, sillee asiat selvii?

Toivotan onnea mutta tuon lyhyen kuvauksen perusteella odotan kivistä ja veemäistä urakkaa jossa kaikilla menee hermo ja akkakin lähtee sen juopon timpurin mukaan.

• bvcasdfghjklertyuiop

Nyt sain seuraava viesti.. Halusin vastaa "oikein", että asia on loppuunkäsitelty.
      --------------
      Hei,
      keskustelin tänään rakennusjohtajan kanssa puhelimessa. Hän ilmoitti irtisanoutumisensa syyksi sen, että hanketta ei toteuteta. Hän toimittaa meille kirjallisen irtisanoutumisilmoituksen.

Mikäli hanketta ei ole toteutettu eikä tulla toteuttamaankaan, pyydän taloyhtiön nimissä kirjallisena tästä tiedon, jotta voin luvan raukaista.
      Helsingin kaupunki, Rakennusvalvontavirasto

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      67
      3464
    2. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      147
      3305
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3292
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2739
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      2003
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1900
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1666
    8. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1605
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      88
      1589
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1370
    Aihe