Olisin kiinnostunut mikä tämänhetkinen tilanne, saako turkin apteekeista ostettua helposti esim. rauhottavia/kipulääkkeitä ilman reseptiä, jos mulla on lääkkeen nimi ja vaikuttava aine lapulla mukana. En ole varma ehdinkö saada omat respat mukaan matkalle joten siksi kysyisin.
Reseptivapaat (kolmio-) lääkkeet Turkista?
12
4487
Vastaukset
- ei nyt sentäs
Vuosiin ei ole enää saanut mitään ton sorttisia noin vaan, eihän se nyt mikään kehitysmaa ole. Mitäs ne suomalaisesta reseptistä ymmärtää: kielestä tai saati onko res. aito tai ei? Jos on tarvetta lääkkeisiin, pitää varmistaa, että saa Suomesta reseptin ja hakea lääkkeensä täältä apteekista. Ja sitten ne suomi-reseptit mukaan lääkkeiden kera. Ja että pelkällä lapulla saisi rauhoittavia - mietipäs vähän. Hyvää matkaa!
- Vaikku-aine
Aloittajahan kysyi, että voiko ostaa, jos on vaikuttava aine tiedossa. Ne on samoja joka puolella maailmaa. Reseptit sitä vastoin harvoin pätevät muualla kuin siinä maassa, missä ne on myönnetty. Turkista toki saa kipulääkkeitä ilman reseptia, niin kuin Suomestakin. Ei kuitenkaan pameja, jotka ei olekaan kipulääkkeitä.
- vaikkua korvassa
Vaikku-aine kirjoitti:
Aloittajahan kysyi, että voiko ostaa, jos on vaikuttava aine tiedossa. Ne on samoja joka puolella maailmaa. Reseptit sitä vastoin harvoin pätevät muualla kuin siinä maassa, missä ne on myönnetty. Turkista toki saa kipulääkkeitä ilman reseptia, niin kuin Suomestakin. Ei kuitenkaan pameja, jotka ei olekaan kipulääkkeitä.
justi näin, mutta eiks hän halunnut ihan ilman reseptiä pelkällä käsinkirjoitetulla lapulla kolmiolääkkeitä? joo ei niitä saa! kipulääkkeet - jos tarkoittaa täs stydimpiä kun panadol - ei saa ilman reseptiä. ihan sama onko lappuselle riipustettu vaikuttavat aineet tai ei. lukisin tosta että rauhoittavia/kipulääkkeitä, jos oikein näen. eiks hän jo saanut pätevän vastauksen? että EI. no toivottavasti saa suomessa hoidettua asiansa ja pääsee reissuunsa.
- 69485427
vaikkua korvassa kirjoitti:
justi näin, mutta eiks hän halunnut ihan ilman reseptiä pelkällä käsinkirjoitetulla lapulla kolmiolääkkeitä? joo ei niitä saa! kipulääkkeet - jos tarkoittaa täs stydimpiä kun panadol - ei saa ilman reseptiä. ihan sama onko lappuselle riipustettu vaikuttavat aineet tai ei. lukisin tosta että rauhoittavia/kipulääkkeitä, jos oikein näen. eiks hän jo saanut pätevän vastauksen? että EI. no toivottavasti saa suomessa hoidettua asiansa ja pääsee reissuunsa.
Kyllä minun kolmiolääkettä ainakin saa Turkista reseptivapaasti... Kyseessä on kipulääke-relaksantti, joka sattuu olemaan Turkissa reseptivapaa, vaikka Suomessa reseptin tarvitseekin. Ja Turkista saa vahvempaakin lääkettä ilman reseptiä.
Saatavuus riippuu siis ihan täysin lääkkeestä. - Melko varmasti
69485427 kirjoitti:
Kyllä minun kolmiolääkettä ainakin saa Turkista reseptivapaasti... Kyseessä on kipulääke-relaksantti, joka sattuu olemaan Turkissa reseptivapaa, vaikka Suomessa reseptin tarvitseekin. Ja Turkista saa vahvempaakin lääkettä ilman reseptiä.
Saatavuus riippuu siis ihan täysin lääkkeestä.ne kamelin ulosteesta tehdyt ainakin maistuvat vahvemmalta....
- olet valepukki!!!
Älä valehtele täällä. Sinä mitään laillisia lääkkeitä olet ostamassa, pameja olet hakemassa. Miksi muuten et _ehtisi_ saamaan reseptejä?
- Jos on resepti
Laillisia ne on pamitkin.
- Anzu00
Näinpä. Reseptillä kai luukutan niin paljon ku lähtee. Ja just sen sain. Kiitos infoista ja hyvää jatkoa !
- fgvbvz
Sanohan millä lennolla tulet takaisin, ikäsi ja sukupuolesi niin järjestetään nii,n että tulli on sua vastassa lentokentällä. Ne kyllä kertoo mitä saa tuoda ja mitä ei.
- Ähäkutti, ääliö
reseptillä saa tuoda 3 kk:n mömmöt.
- Ööliö
Ähäkutti, ääliö kirjoitti:
reseptillä saa tuoda 3 kk:n mömmöt.
Se reseptihän sulta puuttuu.
- ad/hd Lahti
ilo ilman bentsoja on teeskentelyä. mitä se kenellekkään kuuluu jos saa vaikka pameja tuotua? omaan köyttöön ja saa kropan ja mielen rennoksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576