Millainen varustetaso?
Kuinka pitkä matka rantaan?
(Finnmatkojen matka)
Jääkaappi?
Millainen oma piha?
Tuolit, pöytä?
Tallelokero huoneessa?
jne...kaikki tiedot kiinnostaa!
Ayara villas bungalowit?
arja 23
1
241
Vastaukset
- Tuula 65
Olimme toissavuonna Ayara villas-bungalovissa. Jääkaappi sopivan kokoinen, grilli ja vedenkeitin, astioita sopivasti. Hyvä, leveä parisänky. Olimme ilmeisesti lapsiperheelle tarkoitetussa bungalovissa, koska toisessa pienessä huoneessa oli kerrossänky, jossa oli hyvä säilyttää vaatteita. Omaa pihaa ei oikeastaan ollut, iso terassi, aurinkotuolit ja pieni matala pöytä, uima-allas vieressä. Aamiainen runsas, pärjäsi iltaan asti, kun joi päiväkahvit.Ravintolan edessä päivysti lavataksi jolla pääsi nopeasti keskustaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293215- 1201279
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101185- 58991
- 71988
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu178939olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26927Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38901Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66870Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75804