Hei! Olen katsonut youtubesta videoita Super Mario 3D Land pelistä. Mielestäni peli on tosi hieno. Minulla ei ole vielä Super Mario 3D Land peliä mutta saan sen joululahjaksi. Maltan tuskin odottaa. Se voittaa helposti New Super Mario Bros pelinkin. Voi olla että saan myös New Super Mario Bros 2 pelin. Olen katsonut siitäkin videoita youtubesta. Molemmat pelit ovat tosi hienoja. Voitte kirjoittaa tänne että mitä mieltä olette peleistä.
Vastaukset 3
- Mkndjgdmk
New super mario bros. 2 on paras. Super mario 3d land on paska.
- Super Mario 3D Land Fani
Täytyy kyllä myöntää kun tarkemmin ajattelee että Super Mario 3D Landissa on kyllä aika vähän kaikenlaista verrattuna esimerkiksi New Super Mario Bros 2:een tai New Super Mario U:un. Kyllä New Super Mario Bros 2 taitaa olla parempi kun siinä voi kerätä miljoona kolikkoa.
- Super Mario 3D
Super Mario 3D Land Fani kirjoitti:
Täytyy kyllä myöntää kun tarkemmin ajattelee että Super Mario 3D Landissa on kyllä aika vähän kaikenlaista verrattuna esimerkiksi New Super Mario Bros 2:een tai New Super Mario U:un. Kyllä New Super Mario Bros 2 taitaa olla parempi kun siinä voi kerätä miljoona kolikkoa.
Ohhoh! Minä pistin väärän nimimerkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546