Hei! Olen katsonut youtubesta videoita Super Mario 3D Land pelistä. Mielestäni peli on tosi hieno. Minulla ei ole vielä Super Mario 3D Land peliä mutta saan sen joululahjaksi. Maltan tuskin odottaa. Se voittaa helposti New Super Mario Bros pelinkin. Voi olla että saan myös New Super Mario Bros 2 pelin. Olen katsonut siitäkin videoita youtubesta. Molemmat pelit ovat tosi hienoja. Voitte kirjoittaa tänne että mitä mieltä olette peleistä.
Super Mario 3D Land / New Super Mario Bros 2
3
225
Vastaukset
- Mkndjgdmk
New super mario bros. 2 on paras. Super mario 3d land on paska.
- Super Mario 3D Land Fani
Täytyy kyllä myöntää kun tarkemmin ajattelee että Super Mario 3D Landissa on kyllä aika vähän kaikenlaista verrattuna esimerkiksi New Super Mario Bros 2:een tai New Super Mario U:un. Kyllä New Super Mario Bros 2 taitaa olla parempi kun siinä voi kerätä miljoona kolikkoa.
- Super Mario 3D
Super Mario 3D Land Fani kirjoitti:
Täytyy kyllä myöntää kun tarkemmin ajattelee että Super Mario 3D Landissa on kyllä aika vähän kaikenlaista verrattuna esimerkiksi New Super Mario Bros 2:een tai New Super Mario U:un. Kyllä New Super Mario Bros 2 taitaa olla parempi kun siinä voi kerätä miljoona kolikkoa.
Ohhoh! Minä pistin väärän nimimerkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241707
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998