Kokemusta on.. Mistä työ??

apuva!!!

Haluaisin tähän asiallisia vastauksia.. Aloitin kesätyöt lukion ohella ja jäin sen jälkeen vakinaiseksi. Merkonomin paperit hoidin pari vuotta sitten työn ohella.. Ekan kerran astuin tähän firmaan 12 v. sitten ja etenin alhaalta esimieheksi ja olen oikeasti hyvä työssäni. Nyt olen 30 v.
Esimieheni "kunnioittavat" minua koska homma pyörii kitkattomasti ja suoraan sanoen, saan naurettavan hyvää palkkaa asiakaspalvelualaan nähden. (Otin kerran loparit ja he "ostivat" minut takaisin).. Alaiseni pitävät minusta koska olen aina kentällä heidän kanssaan enkä toimistossa ja likaan aina käteni pahemmin kuin he.. Eli ihan hyvin menee..
Työhöni kuuluu mm. sisäänostot, asiakaspalvelu ja kaikkea mahdollista ja vieläpä menestyksekkäästi..
Ongelma onkin seuraava.. Pitäisi perustaa perhe ja muutto pääkaupunkiseudulle olisi nyt edessä ja oma kämppä on myynnissä jo ja kaikkiin tavarataloihin on avoin hakemus laitettu.. Kukaan ei ole vastannut.. Ja ei.. En ole hakenut esimiestehtävään vaan ihan perusmyyjäksi TES:n palkalla. Avoimeen osioon olen vain laittanut että toivon jossain vaiheessa pääseväni jatkokoulutukseen jotta voin joskus mahdollisesti palvella yrityksessänne esimiehenä.. Onko pk-seudulla näin vaikea saada palvelualan töitä?
Toki olen jättänyt osa-aikaiset työt ja alle 37,5 h / vko työt hakematta.. Tarvis ihan normi kk-palkan.. Apuja? Neuvoja?

0

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
        Maailman menoa
        28
        1848
      2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
        Maailman menoa
        157
        1812
      3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
        Maailman menoa
        355
        1586
      4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
        Ikävä
        150
        1217
      5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
        Ikävä
        213
        1174
      6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
        Kaste
        422
        1128
      7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
        Kuhmo
        11
        1024
      8. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
        Kaste
        285
        1005
      9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
        Suomalaiset julkkikset
        5
        999
      10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
        Ikävä
        81
        955
      Aihe