Kokemusta on.. Mistä työ??

apuva!!!

Haluaisin tähän asiallisia vastauksia.. Aloitin kesätyöt lukion ohella ja jäin sen jälkeen vakinaiseksi. Merkonomin paperit hoidin pari vuotta sitten työn ohella.. Ekan kerran astuin tähän firmaan 12 v. sitten ja etenin alhaalta esimieheksi ja olen oikeasti hyvä työssäni. Nyt olen 30 v.
Esimieheni "kunnioittavat" minua koska homma pyörii kitkattomasti ja suoraan sanoen, saan naurettavan hyvää palkkaa asiakaspalvelualaan nähden. (Otin kerran loparit ja he "ostivat" minut takaisin).. Alaiseni pitävät minusta koska olen aina kentällä heidän kanssaan enkä toimistossa ja likaan aina käteni pahemmin kuin he.. Eli ihan hyvin menee..
Työhöni kuuluu mm. sisäänostot, asiakaspalvelu ja kaikkea mahdollista ja vieläpä menestyksekkäästi..
Ongelma onkin seuraava.. Pitäisi perustaa perhe ja muutto pääkaupunkiseudulle olisi nyt edessä ja oma kämppä on myynnissä jo ja kaikkiin tavarataloihin on avoin hakemus laitettu.. Kukaan ei ole vastannut.. Ja ei.. En ole hakenut esimiestehtävään vaan ihan perusmyyjäksi TES:n palkalla. Avoimeen osioon olen vain laittanut että toivon jossain vaiheessa pääseväni jatkokoulutukseen jotta voin joskus mahdollisesti palvella yrityksessänne esimiehenä.. Onko pk-seudulla näin vaikea saada palvelualan töitä?
Toki olen jättänyt osa-aikaiset työt ja alle 37,5 h / vko työt hakematta.. Tarvis ihan normi kk-palkan.. Apuja? Neuvoja?

0

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
        Maailman menoa
        165
        2959
      2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
        Maailman menoa
        291
        2643
      3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
        Maailman menoa
        71
        1752
      4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
        Maailman menoa
        44
        1639
      5. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
        Maailman menoa
        38
        1530
      6. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
        Ikävä
        122
        1286
      7. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
        Ikävä
        103
        1203
      8. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
        Savonlinna
        14
        1164
      9. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
        Luterilaisuus
        358
        1089
      10. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
        Kaste
        204
        1063
      Aihe