Loma osake holidaylta

osakeuuno

Älä osta Holidaylta, yksityiset myy saman osakkeen murto-osalla ja sillä saat nopean lähtijän edut ja voit käyttää vuokrapalvelua hyväksi jos et joskus mene viikollesi.

Ulkomaan lomia varten sun pitää liittyä järjestelmiin ja se on oma kinkkinen tarinansa se, kannattaa unohtaa koko ajatus tai no joo, jos ei muutamat sataset sinne tänne merkkaa mitään niin anna palaa.

21

503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole tarkkana

      kyllä kai sinun pitäisi tietää ettei nuo palvelut siirry kun ostat osakkeen suoraan....haiskahtaa petokselta kun et kerro?

      • kaikki selviää

        Mitä ajat takaa? Holidayn sivustolla "edut" lukee että olit ostanut mistä hyvänsä "heidän osakkeensa" niin sisäisiin vaihtoihin on mahdollisuus ja myös vuokravälitys palvelun käyttöön.

        Olen myös kuullut että nopeisiin lähtöihin olet oikeutettu, ainakin joku kertonut pystyvänsä hyödyntämään niitä vaikka ostanut osakkeen muualta, enköhän saa siihen varmistuksen kysyttyäni sitä pääkallopisteestä.


    • tikki.

      No nyt tuli tällainen viesti Holidaylta.
      Sisäisiä vaihtoja varten pitää yksityiseltä ostaneen liittyä siihen järjestelmään maksamalla (väliä). Vuokravälitys palveluita voi käyttää oli ostanu mistä hyväns. Nopeisiin lähtöihin ei kuulema ole mahdollista kuin hcr:ltä ostaneilla.

      Kotimaan kohteita voi vaihtaa myös esim.aikalomat.fi sivuston tietojen mukaan 49€:lla kun ilmoittaa tiedot hyvissä ajoin heidän järjestelmäänsä, vuosittaista jäsen maksua ei ole. Siis paljon halvemmalla kuin Holidaylla. Vaihdon onnistumistahan ei takaa kukaan mutta voihan se onni potkaista.

      • savon sonni

        kyllä minä sain ainakin KAIKKI samat edut käyttööni HC:ltä kun sieltä osakkeen ostanut vaikka ostin osakkeeni lomaosake meklareiden kautta 700 eurolla. Kun olin saanut osakkeen osakekirjan käteeni soitin HC:lle ja ilmoitin ostaneeni sen osakkeen sen jälkeen HC:ltä tuli jäsen kortti ja joka torstai on tullut äkkilähtöjen tiedot sähköpostiin ja hyvin olen saanut noita ostettua 2-4 kpl/ vuosi saisi varmaan enemmänk, mutta kun välillä pitää olla töissäkin :)


      • krititiikkiä
        savon sonni kirjoitti:

        kyllä minä sain ainakin KAIKKI samat edut käyttööni HC:ltä kun sieltä osakkeen ostanut vaikka ostin osakkeeni lomaosake meklareiden kautta 700 eurolla. Kun olin saanut osakkeen osakekirjan käteeni soitin HC:lle ja ilmoitin ostaneeni sen osakkeen sen jälkeen HC:ltä tuli jäsen kortti ja joka torstai on tullut äkkilähtöjen tiedot sähköpostiin ja hyvin olen saanut noita ostettua 2-4 kpl/ vuosi saisi varmaan enemmänk, mutta kun välillä pitää olla töissäkin :)

        Olet ilmeisesti ollut myymässä niitä lomaosakkeita tai myyt parhaillaan ja sait extrana liitettyä joltain ostamasi ikään kuin olisit ostanut hc:ltä. Miten muussa tapauksessa hc voi sanoa että ei ole oikeutta käyttää nopean lähtijän etua jos se mukamas onkin? Joku puhuu nyt veisteltyä totuutta tai ainakaan ei ole kertonut kaikkea.


      • naurattaa
        savon sonni kirjoitti:

        kyllä minä sain ainakin KAIKKI samat edut käyttööni HC:ltä kun sieltä osakkeen ostanut vaikka ostin osakkeeni lomaosake meklareiden kautta 700 eurolla. Kun olin saanut osakkeen osakekirjan käteeni soitin HC:lle ja ilmoitin ostaneeni sen osakkeen sen jälkeen HC:ltä tuli jäsen kortti ja joka torstai on tullut äkkilähtöjen tiedot sähköpostiin ja hyvin olen saanut noita ostettua 2-4 kpl/ vuosi saisi varmaan enemmänk, mutta kun välillä pitää olla töissäkin :)

        avainsana on pistejärjestelmä ja ilman sitä et voi järkevästi hyödyntää vaihto hommaa....et joku ymmärrä tai et tiedä asiasta yhtään mitään...? Tuo sinun kertomus ei voi pitää paikkaansa ja missä sinulla on tämä lomaosake...aloitetaan siitä ja kysyn sitten lisää niin nähdään puhutko edes totta? Mitä ihmeen äkkilähtöjä HC on? Tuo kiinnostaa kyllä todella kovasti?


      • Tosi kateellinen
        naurattaa kirjoitti:

        avainsana on pistejärjestelmä ja ilman sitä et voi järkevästi hyödyntää vaihto hommaa....et joku ymmärrä tai et tiedä asiasta yhtään mitään...? Tuo sinun kertomus ei voi pitää paikkaansa ja missä sinulla on tämä lomaosake...aloitetaan siitä ja kysyn sitten lisää niin nähdään puhutko edes totta? Mitä ihmeen äkkilähtöjä HC on? Tuo kiinnostaa kyllä todella kovasti?

        Taas perisuomalainen kateus on kuvassa mukana. Ei se ole keneltäkään pois jos joku ostaa osakkeensa halvemmalla !!

        Ei nyt vain ole mitään järkeä maksaa osakkeesta 10 kertaista hintaa jos aikoo itse käyttää osaketta.

        http://www.omaloma.fi/lomaosakkeiden_hinnat.html

        Suoraa omistajalta ostaessa ovat tietysti halvempia kun ei tarvitse maksaa välityspalkkiota.


    • tikki..

      No voi hitto, luulis siitä jotain etuja olevan kun on ostanut Holidaylta(se muutaman % etu jostain kapakan ruoista ei kyllä ole mikään kovin mainittava etu) mutta nopeat lähdöt on ja jos muualta ostettuna sen saa niin hyvä juttu muualta ostaneille, huono Holidaylta ostaneille.

      Taitaa Holiday vedättää aika rankasti että saa kauppoja aikaiseksi.

      • suvituuli1974

        Ostettaessa muualta kuin HC:ltä meiltä vaadittiin 700 Euron liittymismaksu, että saadaan jäsenkortti.


      • kuolen nauruun
        suvituuli1974 kirjoitti:

        Ostettaessa muualta kuin HC:ltä meiltä vaadittiin 700 Euron liittymismaksu, että saadaan jäsenkortti.

        se on juuri näin ja edellinen kirjoittaja puhuu täyttä potaskaa. Mutta näitä riittää...ostin meklarilta...mikä se meklari on tässä tapauksessa?


    • osakeuuno

      No nyt menee ihan hakoteille eli siis päin honkia, kyse ollut kotimaan kohteista ja nopeiden lähtöjen hyödyntämisestä. Ei mistään pointseista.

      Holiday väittänyt sivustollaan että muualta kuin heiltä ostetut osakkeet ei oikeuta nopeisiin tai äkkilähtöihin, mutta täällä on väitetty toisin.

      Epäilinkin tuota välirahaa mikä täällä jo mainittiin ja millä ne nopsat lähdöt saa hyödynnettyä, että heh heh heh vaan.

      Alapa tavata alusta asti.

      • savon sonni

        laitat google hakuun lomaosake meklarit ja sieltä löytyy heidän kotisivut. En tiedä mitään noista HC:n systeemeistä muuta, kuin että kun ostin oman viikkoni pyhäniemi 3:sta ilmoitin HC:lle että olen ko. Viikon omistaja ja haluaisin jäsenkortin. He lähettivät sen ja sen jälkeen on tullut myös joka torstai äkkilähtöjen tarjoukset seuraavalle viikolle sähköpostiin. Olen viikko jäsen, koska piste arvo on niin huono omistamallani viikolla.


      • on meitä
        savon sonni kirjoitti:

        laitat google hakuun lomaosake meklarit ja sieltä löytyy heidän kotisivut. En tiedä mitään noista HC:n systeemeistä muuta, kuin että kun ostin oman viikkoni pyhäniemi 3:sta ilmoitin HC:lle että olen ko. Viikon omistaja ja haluaisin jäsenkortin. He lähettivät sen ja sen jälkeen on tullut myös joka torstai äkkilähtöjen tarjoukset seuraavalle viikolle sähköpostiin. Olen viikko jäsen, koska piste arvo on niin huono omistamallani viikolla.

        mutta ei se silti onnistu se äkkilähtö jos ei kuulu pistejärjestelmään...ja tuolla hommalla ei siihen pääse...mihin äkkilähdöissä tarvitaan lomaosaketta? Ja netissä on koko ajan online näitä myynnissä...maksat siis RCI osakkuutta...minusta ihan turhaan sillä noilla Pyhäniemen osakkeilla ei paljon pistearvoa ole ...saati kun ei niitä pysty käyttää lainkaan....maksat siis 130 euroa "jäsenyydestä" josta ei ole sinulle mitään hyötyä....400 eurolla pääsee nytkin eurooppaan lähes minne vaan....


      • hyvin toiminut
        savon sonni kirjoitti:

        laitat google hakuun lomaosake meklarit ja sieltä löytyy heidän kotisivut. En tiedä mitään noista HC:n systeemeistä muuta, kuin että kun ostin oman viikkoni pyhäniemi 3:sta ilmoitin HC:lle että olen ko. Viikon omistaja ja haluaisin jäsenkortin. He lähettivät sen ja sen jälkeen on tullut myös joka torstai äkkilähtöjen tarjoukset seuraavalle viikolle sähköpostiin. Olen viikko jäsen, koska piste arvo on niin huono omistamallani viikolla.

        Mekin saimme käyttöön lisäviikkojaq jotka hcr laittaa viikottain meille sähköpostiin mitä on tarjolla.Osaketta ei ole hankittu holidayltä.Olemme käyttäneet niitä jo 2 vuotta 4lomaviikkoa omaviikko joka on katinkullassa.


    • tarkennustakehiin

      Kyse kotimaan kohteista ja jos on lomaosake Suomessa etkä halua kuulua mihinkään pointseihin, vaan käytät tai vuokraat omaa kohdettasi niin voit ostaa nopeita lähtöjä jos olet ostanut hcr:ltä tai yksityiseltä jolloin pitää maksaa väliä että saa jäsenkortin joka oikeuttaa osakkaan etuihin. Ei ole muita maksuja kun osakkeen hinta, yhtiövastike ja mahdolliset muut matka kustannukset.

      Katso osakkaan edut: www.holidayclub.fi/viikko-osake/edut/

      Rci eli vaihtojärjestelmään kuuluminen on ihan eri juttu, voi silläkin vaihtaa kotimaan kohteita mutta etupäässä se on tarkoitettu ulkomaan kohteiden hyödyntämiseen(systeemi on melko kallis vaihto- ja vuosimaksuineen).

    • ffasg

      Rci on kallis jos ei lomaile... Myös lomaosake on turha jos ei lomaile.

      • lomalle oikeasti

        Tämä hc ja rci on niille JOTKA KÄYVÄT lomalla ja KÄYTTÄVÄT lomansa matkailuun, ihan hyvä heille. Mutta ei niille, jotka kerran kolmessa tai viidessä vuodessa matkustaa tai käy kylpylöissä tai laskettelemassa ym. Muden ei paljon kannata edes harkita ostamista (jollei sijoita) TOSI MATKAILIJOILLE JA LOMASTA NAUTTIVILLE:


    • sakker

      Aivopestyt " ESITTELIJÄT " vailla MINKÄÄNLAISTA MORAALIA !!joita "tittelinkipeäkoulutuspäälikkö" (taustat kunnossa ja nimi muutettu) on opettanut paasaamaan ulkoaopitut fraasinsa. Pienellä provisiolla tulee puhuttua vähän sitä sun tätä.Tuloksena liuta ylipuhuttuja hyväntahtoisia hissukoita, jotka eivät kehtaa älömölöy nostaa, Vaan kituuttavat hiljaa tappiin asti............

    • tieger

      Mistä se osake kannattaa hankkia aika suuria summia samoista osakkeista pyytävät onko halvin ja kallein kohde ja viikko koko sama Mistä se on hankittu.

      • points laari???

        Mikä se on se laari josta niitä pointseja tulee? Ja kuka takaa että niitä riittää? Mitäs jos ne joskus loppuu niin miten sitten mennään kaukomaille?


      • Matkailija...
        points laari??? kirjoitti:

        Mikä se on se laari josta niitä pointseja tulee? Ja kuka takaa että niitä riittää? Mitäs jos ne joskus loppuu niin miten sitten mennään kaukomaille?

        Laariin tulee vuosittain pisteitä, jos on maksanut vastikkeensa. Kannatta pitää selvillä mitä omalla tilillä on, oli ne sitten pisteitä tai pankkien tileillä olevia rahoja.
        Eivät rahatkaan lopu, vaikka joskus ovat vähissä. Jos ei ole selvillä tileistään, niin eipä kannata matkustellakaan kaukomaaille.
        rci.com tai lomaosakematkailijat sivuilta löytyy tarpeellista tietoa, jos tosissaan tarvitsee.
        Pisteloma on juuri päättynyt ja uusi äkkilähtö alkaa kohtsillään ;-)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      47
      3288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2053
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      22
      1525
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1394
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1351
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1271
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1186
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1115
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 22
      1047
    Aihe