Ylläpidon chat ti 4.9 klo 18:00-20:00

Hei käyttäjät,

Tiistaina 4.9 pidetään ylläpidon chat kello 18-20, jossa ylläpito vastailee teidän kysymyksiin. Tule mukaan keskustelemaan ylläpidon kanssa! Chat tullaan pitämään huoneessa nimeltä Kysy Ylläpidolta, joka löytyy Yhteisöt-ryhmän alta. Chattiin pääset klikkaamalla sivun yläreunasta välilehteä ”Chat”. Chattiin pääsee kaikki rekisteröityneet käyttäjät. Jos olet jo Suomi24:n rekisteröitynyt käyttäjä, pääset mukaan keskustelemaan yksinkertaisesti tulemalla Kysy Ylläpidolta –huoneeseen.

Terveisin,
Rasmus
Suomi24

12

546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 234+234

      nämä teidän chat huoneet ei vain toimi.
      yrittänyt käyttää mutta ei vain toimi ja ihan rekisteröidyllä nimimerkillä.

      menee huoneeseen se jää lataaamaan huonetta vaikka tunniksi, kun poistuu vilahtaa näytöllä hetken huoneen sisältö. joka kerta sama.

      • Sama homma oli ennen kun joku viisas kertoi että johtui virusturvasta joka esti.

        Sekunnin vilahdus teksteistä kun poistui.


    • Eipä toiminut mikään minullakaan.

      Ei voinut lukeamitään ei kä kirjoittaakaan

      eikä tajunnut säännöistä mitään
      - miten kirjoittaa mihin ja mistä lukea jne....

    • Ei onnannut.

      • ei saa piilotella

        Mihin mover on tinatähtensä hukannut ?

        Ja miksi Käyttäjä on piilottanut profiilinsa.?

        Pitäisi kieltää profiilin piilottaminen!


      • Ihan kyllästynyt

        Voisiko ylläpito vaatia Moverin palauttamaan profiili näkyville, tai poistakaa Moverilta sheriffin virka!

        ps annoin Moven mielipiteelle yhden "tuttu netistä "plussan niin kone antoi -3.
        Joten kone taitaa toimia mopen kohdalla ihan oikein!


    • Turhaa sinne haikailitte!

      Liki 10 kertaa yritin kysyä asiaani - mutta ylläpito ei välittänyt.

      Jatkoi vain sitä linjaa, että toisten herjaaminen on sivuilla sallittua, koska eivät kiinnostuneet massapostittajista. Hyvästi vain : poistan tunnukseni Suomi24:stä ja myös Allerin lehtitilaukset saavat lähteä. Sopiva tekosyy, kun se lehtiverokin nosti hintoja.

      Olisihan minulla ollut huomioita, mikä palvelussanne on väärin mutta te PELKÄÄTTE työntekoa, kun ohitatte kaikki käyttäjien forum-viestitkin ongelmista. Ja poistatte loppuosan.

      Teksi mieleni kutsua ylläpitoa *********, mutta ne ****** ottaisi senkin kohteliaisuutena! Kun hieman yksinkertaisia ovat.

      Gmail-sähköpostiin siirtyvänä.. hyvästi teille.

      Kiitos & hyvästi.

      • ..

        heh, poisto ainakin toimi.


    • .!.

      Johan oli : annoin aloitukselle -1 niin tulikin 26

      Olette te varsin tyhmiä ylläpidossa.

      • n00b.

        Älä vaan pyydä heitä "laskemaan yhteen" koska joku koodaaja herää työpöydältään ylläpidon tekemään keltaiseen sateeseen, kun ovat hieman 1sinXtaisia siellä.


    • Ei kai Herra Hasmus ole ymmärtänyt tehtävänsä väärin?

    • miten pääsee sefuks ?
      minkälaiset jutut siihe pitää olla?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe