6S 3000 mah 30C Lipo-akku oli jäännyt kiinni yhteen virtaregulaattoriin, ja "vuotanut" tyhjäksi.
Jännite on nyt 1.0 V. Kennojen jänniteet en nyt saannut mitattu.
Kokeilin iMax B6:lla ladata, muttei se halunnut (Low voltage error).
Miten saan sen eloon?
Onnistuisko jos annan teholähdeltä aluksi esim. 6V ja 0.1 A ja siitä sitten nosta kunnes pystyn Lipo balancerilla ladata..?
Ulkona tietenkin ettei talo lähtee samalla :/
Tyhjä LiPo
3
653
Vastaukset
- RC-man..
Todennäköisesti akulla saa heittää vesilintua, akku happanee aikalailla nopsaa jos kennon jännite tippuu alle 2,75V.
Vaikka saisitkin väkisin pumpattua akkuun virtaa niin tuskin on enää entisensä vaan kyykkää heti kun siitä yrittää ottaa tehoja ulos. - ede
kokeile lataa nimh tilassa varovasti, mulla toimi
- Lataaja
Lataa Nimh-ohjelmalla, kunnes jännite on yli 3 volttia/kenno eli yli 18 volttia. Sitten siirry Lipo balance -lataukseen.
Olen noin elvyttänyt ilmaiseksi saamani Lipo-akun, jossa yksi kenno oli tyhjä johtuen eristeviasta. Tyhjenee se nykyäänkin, jos ei lataile.
Lycka till.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745028- 332801
- 402554
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261963Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401872Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291739- 951732
- 1661593
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241358Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941210