MUUTTOMIEHET K NISKANEN OY

julle75

Onko kenelläkään kokemusta ko. firmasta. Olemme muuttamassa Espoossa ja saimme ko. firmalta mielenkiintoisen tarjouksen.

27

3892

    Vastaukset

    • Sirkka52

      Minulla on kyseisestä firmasta hyvät kokemukset. Muuttomiehet tulivat ajallaan ja toimivat asiallisesti ja ripeästi. Viidentunnin työstä veloitettiin alle kuusisataa.

    • maahanmuuttajana

      Mulla oli sieltä kantoapua muutossa kun muutettiin samassa kerrostalossa kerroksesta toiseen. Oli huomattavasti edullisempi kuin yksikään muu.

      • Julle75

        Muutto sujui todella nopeasti ja tavarat säilyivät ehjinä. Suosittelen!!


    • Pettynyt5

      Minulla on huonoa kokemusta. Rikkoivat sänkymme ja eivät halua korvata. Asia on kuluttajasuojaviranomaisen hallussa. En voi suositella.

    • Sami875932

      Totta on, erittäin epäammattimainen yritys, joka käyttäytyy aivan kuin eivät tietäisi miten toimia oikein.

    • kais3

      Muutettiin Helsingissä pari viikkoa sitten ja meillä muutto meni ihan putkeen, ei valittamista.

    • janne6

      Onko kellään muulla vielä kokemuksia yllä olevasta yrityksestä?
      Taitaa olla pieni muuttoliike joka ei pärjää Isoilla volyymeilla suorittaville Niemelle (jolla myös näkyvyyttä paljon), Vitor Ekille ja tiekuvassa usein näkyville KTK:lle, Jy-pi:lle, Forsmanille, Kuljetusliike Reenille.

      Mikä on Ko. yrityksen suosio erityisesti 20-59-vuotiaitten muuttajien keskuudessa.
      Käsitykseni mukaan lähinnä 60-vuotiaat suosivat ko yritystä.

      Taloustutkija

    • Muuttoduunari

      Kauniaisissa, Espoossa ja Helsingissä useimmat muutot. Mukava paikka työskennellä ja Työnjohto on varsin etäjohdettua mutta silti TJ on jämpti ja asiallinen, valitettavasti vaan työn sisältö ja palkka pysyy järkähtämättä samana ikävä kyllä, eipä pärjää ISOILLE alan toimijoille. Paljasjalkaisena Espoolaisena taas en Hesan Niemelle taikka muille siellä päin menisi edes firman maksamalla taksilla töihin, niin se vaan menee mulla....

    • Parhaat Muuttomiehet

      Asiakkaana olin kerran. Yllätyin miten nopeasti muuttivat, yksi peili särkyi, mutta se olikin vanha anoppini peili. Nykyään asun mukavasti ja aina kun saan tietää ystävieni muuttavan, ehdotan heille Niskasta. Joskus kuulee tekaistuja väitteitä että nyt mukamas Niemi, Strömfors, Kuljetusvarma, JY-PI, Opiskelijamuutot, Victor Ek ja muut sellaiset rosvosakit osaisivat muuttaa, ei totta ollenkaan. Muuttomiehet K Niskanen Oy raivaa härän raivolla tietä ja kuljettaa kauniilla käsillään kaappeja tuoleja, erikoiskalusteita, laatikoita reippaasti.
      Älkää siis kuunnelko vihollisten probagandaa vaan luottakaa Niskanen Oy:n viitoittamaan luotettavan muuttokumppanuuden tiehen. Kilpailijat luovat aina valheita ja väittävät luontaiseduillaan olevan käytännöllisempi työnantaja. Me Niskasella uskomme raavaan voimaan ja hienotunteisuuteen. Hyvää muuttohenkistä uutta vuotta 2015!!!!!

      • Ystäväsi=Muuttomies

        Kyllä, edellinen kuullostaa todelliselta. Erilaiset rosvosakkien muuttoyritykset yrittävät mukama kantaa pianoa portaikossa niin ettei karmiin, portaaseen tai hissikuilun seinään osu. Me Niskasella kuljetamme olamme päällä Pianot!
        Toimitusjohtaja ja rakkaat työläiset pystyvät kaikki juoksemaan coopperissa 3000 metriä! Työntekijämme ovat painineet aikuisen leijona kanssa. Myös tikanheitto juovuksissa onnistuu ja päihitimme äskettäin Canarian saarilla viime voittooan nauttivan maailman tikanheitoin juovuspäissä mestarin(kin). Me Niskaset olemme myös kykeneviä muuttamaan vaikka Irakissa ja Itä-ukrainassa. Panssaroitu muuttoautomme pysytyy syöksymään terroristien ja natsihenkisten aluille tykistön tulesta piittaamatta ja kuljettamaan vaikka Moskovalaista flyygeliä aina Afganistanista lahjoituksen Irakin Kirkukkiin!


    • Muuttoasiakas

      Toimivat asiallisesti, useammin ihmiset suosivat heitä useammin kuin Niemeä, Victor Ekiä taikka Muuttohaukkoja, em. yritykset ovat kyseenalaisessa maineessa Läntisellä Uudellamaalla. Niemellä tavarat rikkputuvat, Muuttohaukoilla myös ja ajo Vantaan tukikphdasta kestää pitkään, Victor Ekin henkilöstö ammattitaidottomia. Niskanen on luotettava ja ystävällinen muuttopalvelu jota suositaan em. alueella.

    • Matinkylämuutto

      Ihan totta. Ihmetellä sopii aikaisempia negatiivisia huutoja. Ovat aidosti iloisia ja mukavia muuttamaan, suosittelen1

    • Suharit_pois_pelistä

      En voi suositella missään nimessä Niskasta. Hirvein muuttokokemus ikinä. Meilläkin hajottivat tavaroita eikä miehet olleet ihan käytännöllisimmästä päästä, oli mm ongelmia hahmottaa miten isot huonekalut saa parhaiten ulos kapeista kohdista ja siinä piti neuvoa. Yhtiö ei ota vastuuta hajoitetuista tavaroista eikä välitä tyytymättömästä asiakkaasta. Katsokaapa nettisivuilta millainen pitkä lista sopimusehdoista ja vastuurajoituksista löytyy, vetoavat sitten näihin että on huonosti pakattu yms. ja koittavat pestä kätensä. Uskon että JOS kaikki sattuu menemään ok niin ei ole ongelmia mutta JOS vuoroon sattuu pari heikompaa lenkkiä ja tulee ongelmia tulee niin yhtiön yhteistyökyky on täysi NOLLA. ÄÄNESTÄKÄÄ IHMISET JALOILLA! Ei tällaista.

    • Muuttomies2010-2016

      Näkemykseni mukaan tämän kyseisen yhtiön kannattaisi tarkastaa liiketoimintastrategiansa, toiminta on nyt liian sirpalemaista ja hajanaista.
      Niskasen kannattaisi mielestäni luopua esim. talonmiestoimintojen tarjoamisesta ja massiivisista varastointipalveluista (pl. tilapäinen tilanteen pakottama sisävarastointi) ja panostaa muuttologistiikkaan, eli kuljetuksiin muuttopalveluihin, vuokralavojen vuokrauksiin, muuttolaatikkolainapalveluita, muuttosiivouksiin.
      Muuttomiehet K Niskanen Oy:llä on hyvät mahdollisuudet tulla tunnetuksi Kauniaisten, Pohjois- ja Itä-Espoon alueen muuttopalveluita tarjoavaksi PK-yritykseksi, takanahan on jo 31 vuotta alan kokemusta, mutta yksin toimitusjohtajalla, siksi tärkeää on että osaamistieto siirtyy seuraavan polven osaajille vaivattomasti.
      Niemi vie joka tapauksessa Uudellamaalla pääpotin joten kannattaa keskittyä lähialueisiin, kanta-asiakkaisiin ja tuohon lavanvuokraustoimintaan.

    • ErkkiJ51

      Minulla ei ole kokemusta muutto firmasta mutta voin sanoa että toimitusjohtaja on rehti ja mukava mies, ei ole mitään pahaa sanottavaa.

    • Tyyppi228

      Mukavat Niskasen muuttomiehet hoitivat muuttoni ammattitaitoisesti, ripeästi ja hellästi :) Kaikki tavarat ja huonekalut säilyivät ehjinä ja ohjeitani ja toiveitani kuunneltiin alusta loppuun. Lisäpisteitä siitä, että muuttomiehillä oli käytöstavat hallussa. Kokemukseni perusteella voin suositella firmaa lämpimästi.

    • Anne84

      Minulla on mukavia/neutraaleita kokemuksia, veivät neliöni muutossa roskatkin mennessään ja uudessa kodissani muutto onnistui tyydyttävästi. Pidin myös miesten ystävällisyydestä vaikka pörräsin jaloissa kuin kuuma kissa. Yhtään naista en heillä nähnyt tosin ja tämä oli lievä pettymys. Kuorma-autossa oli myös tilaa koko huoneiston irtaimistolle.

    • Asko-61

      Tekevät myös pianojen siirtoja. Veivät Käpylässä pianon kantamalla neljänteen kerrokseen! Palkkaavat kuulemma uusia työkykyisiä miehiä joilla on nuhteeton tausta.

    • zephyrlady

      Haluaisin nähdä, kun toimitusjohtaja juoksee cooperissa 3000 metriä !

    • BeedaS

      Minulla on ihan mukavia kokemuksia Muuttomiehet K Niskanen Oy:stä. Kansion muutto Ok-taloon onnistui kohtuullisesti 1/2018.

      • Anonyymi

        No kansiossa eivpwljon kannettavaa ole, vaikka olisi isomappikansio


    • Yliluutnantti

      Muutettiin 12/2016 Santahaminassa Kruunuhakaan. Neliöön muutto meni kuin oopperaa ohjaillessa. Jos 4 äijää muuttokeikalla ja asiakas on palannut laatikot valmiiksi ja ohjeistaa niille esim. lapuilla uuden kodin huonepaikat ja valvoo toimintaa niin keikalla on edellytyksiä onnistua. Reilu isäntä tarjoaa miehille kahvit.

    • Kaisa77

      Erittäin ystävällisiä, olen muuttanut kolmesti heidän kauttaan ja en muista koskaan saaneeni niin ripeää ja ystävällistä palvelua mitä heiltä sain.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe