Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

18v kundi vastaa kysymyksiin

Tylsistynyt Abi

Laitanpahan tämän myös tänne Rakkaus-palstalle :p

Tilanne on se, että kuolen kohta tylsyyteen, joten vajoan näin alas, että teen topicin suomi24:ään. :D
Joten tytöt- ja miksei pojatkin, kyselkää mitä vain, mitä mieleen juolahtaa 18-vuotiaalta parisuhteessa elävältä lukiolaiskundilta. :)

271

3493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hlbpihbk

      Onks sellaset tytöt seksikkäitä joil on semikokoset rinnat ja ne on puristettu kroppaan kiinni????

      • tylsistynyt_abi

        En tiedä miksi rinnat pitäisi puristaa kroppaan kiinni, itse henkilökohtaisesti en oikein tykkää ajatuksesta...:/


      • emt

        kuis???


      • lifemocker

        kaikki rinnat ovat miesten/poikien mielestä seksikkäitä! ;)


      • Idiota por favor
        lifemocker kirjoitti:

        kaikki rinnat ovat miesten/poikien mielestä seksikkäitä! ;)

        Homotko ei ole miehiä? -.-


      • Idiota por favor kirjoitti:

        Homotko ei ole miehiä? -.-

        kuka niin on väittäny?


      • tylsistynyt_abi
        Idiota por favor kirjoitti:

        Homotko ei ole miehiä? -.-

        Anteeks mitä?


    • tyttö213

      millaset tytöt kiinnittää huomion?

      • tylsistynyt_abi

        Huomioni herättävät tytöt ovat kumma kyllä yleensä ujoja, ja jos tyttö on edes jossain määrin söpö/kaunis, huomioni on varmasti kiinnittynyt häneen :D


      • lifemocker

        ainakin tytön tyyli on tärkeä. jos huomaa että toinen on itsevarma ja viihtyy omana itsenään niin se on aina puoleensa vetävää


    • Tollo123

      onko pitkät vai lyhyet tytöt nätinpiä?

      • tylsistynyt_abi

        Molemmat ovat oikein viehättäviä :) kunhan ei ääripäitä :D olen itse reilu 170cm, niin tyttö väliltä 145-180 on mielestäni kivan pituinen :)


      • lifemocker

        joo ei juurikaan väliä. jotkut tosin voivat pitää pitkiä tyttöjä hieman pelottavina ilmestyksinä


      • hollywood Girl
        tylsistynyt_abi kirjoitti:

        Molemmat ovat oikein viehättäviä :) kunhan ei ääripäitä :D olen itse reilu 170cm, niin tyttö väliltä 145-180 on mielestäni kivan pituinen :)

        185cm?


    • känniääliö

      Voisitko seurustella 15 vuotiaan kanssa?

      • tylsistynyt_abi

        En usko, että 15-vuotias on riittävän henkisesti kypsynyt :) Tai onhan niitä poikkeuksiakin suuntaan jos toiseen :D Eli jos tyttö on riittävän kypsä ikäisekseen, niin mikäs siinä :)


      • Missis24
        tylsistynyt_abi kirjoitti:

        En usko, että 15-vuotias on riittävän henkisesti kypsynyt :) Tai onhan niitä poikkeuksiakin suuntaan jos toiseen :D Eli jos tyttö on riittävän kypsä ikäisekseen, niin mikäs siinä :)

        Entäs 16 v? Ja minkä takia monet pojat tuomitsee esim iän, ulkonäön yms. takia?


      • tylsistynyt_abi
        Missis24 kirjoitti:

        Entäs 16 v? Ja minkä takia monet pojat tuomitsee esim iän, ulkonäön yms. takia?

        Ikä nyt on tuomintasyynä yleensä sen takia, että huomattavasti nuorempi on yleensä epäkypsä...:) ja itse voisin kyllä 16-v kanssa seukata, ei siinä mitään :) ellei hän nyt ole poikkeuksellisen epäkypsä :)


    • asdasdssss

      no kerro mies osapuolen edustajana mitä ostaa kundille 16wee lahjaks ? ei innostas mitään paitaa yms. ostella ku kuitenkaa tykkää :DD

      • tylsistynyt_abi

        Ite oon huono lahjojen ostaja :D Jos jotain vois ehdottaa, niin Nomination-koru vois olla aika jees? :D Ei maksa mitenkään iha törkeesti, ja se ois mukava muisto :)


      • skjdakdakaas
        tylsistynyt_abi kirjoitti:

        Ite oon huono lahjojen ostaja :D Jos jotain vois ehdottaa, niin Nomination-koru vois olla aika jees? :D Ei maksa mitenkään iha törkeesti, ja se ois mukava muisto :)

        u wot mate? Mäkin oon jätkä, mutta en kyllä oikein diggais nomination korusta, tai koruista ylipäätään. Osta vaan se paita mieluummin haha. Emt jos jotku pojat tykkää pitää jtn rannerenkaita, mut mun mielestä se on vähän homoa, mielummin pidän jtn hienoa rannekelloa.


      • tylsistynyt_abi
        skjdakdakaas kirjoitti:

        u wot mate? Mäkin oon jätkä, mutta en kyllä oikein diggais nomination korusta, tai koruista ylipäätään. Osta vaan se paita mieluummin haha. Emt jos jotku pojat tykkää pitää jtn rannerenkaita, mut mun mielestä se on vähän homoa, mielummin pidän jtn hienoa rannekelloa.

        No, eipä mua olla homoks leimattu vaik kuljen ketju kaulassa ja välillä jonkinsortin ketju/koru ranteessa :D Mielestäni edelleenkin se koru, tai jokin muu "kestävä" lahja on parempi, kuin jokin paita :)


      • ggizzz
        skjdakdakaas kirjoitti:

        u wot mate? Mäkin oon jätkä, mutta en kyllä oikein diggais nomination korusta, tai koruista ylipäätään. Osta vaan se paita mieluummin haha. Emt jos jotku pojat tykkää pitää jtn rannerenkaita, mut mun mielestä se on vähän homoa, mielummin pidän jtn hienoa rannekelloa.

        Mihin tää maailma on oikein menossa, jos joku pitää koruja käyttävää poikaa homona??? :O


      • tylsistynyt_abi
        ggizzz kirjoitti:

        Mihin tää maailma on oikein menossa, jos joku pitää koruja käyttävää poikaa homona??? :O

        Jep... Mielestäni on jopa yleisempää, että pojalla on jokin koru, kuin että ei olisi.


    • beger

      Joo no toivoottavasti tulis vastaus tähän, on kyl sit aika monimutkane juttu :(

      Siis mun nykyne paras kaveri on tyttö ja ite oon tietenki poika. Tää tyttö oli 2kk yhes mun entisen parhaan kaverin kaa yhes ja sit ne eros ja meist tuli vähä ajan pääst parhaat kaverit, mut oon ollu täs jonku 1-2 vuotta tähä mun parhaasee kaverii silloin tälläin kuses...
      Nyt täs viikon ajan txt kaikkee ''häröä'' ym saman tapast, no nyt olin sil yöt nii nuoltii moneeki otteesee, pidettii kädest, halailtii, tuijotettii ja puhuttii melkei koko yö.
      sit myönnettii toisille et ollaa kuses toisiimme ja rakastetaan toisiamme. Eli mulle tuli semmone tunne et oon rakastunu häneen kokonaa ja haluisin alkaa senkaa mut se on nii vaikeet ku ollaa oltu nii kaua parhait kavereit.

      sit yhten päivän tuntuki et se ois käyttäny mua hyväks ku se on koko aja sen exän kaa puhumas jossai nurkan takan.
      Oon kelannu puhuu tän mun parhaan kaverin kaa et mitä meiä pitäis tehä ymymy, mut en tiiä mitä teen??!!
      Nii oisko mitää neuvoi mitä pitäis tehä tai puhuu senkaa?!

      • tylsistynyt_abi

        Nyt kyllä oot erittäin harmillisessa tilanteessa...:/ Mutta älä luovuta tyttös kanssa, kokeile edetä hänen kanssaan hitaasti ja rauhallisesti, tunnustellen mikä tuntuu itsestäs hyvältä...:)
        Ja tohon kulman takana puhumiseen, olen itsekkin ollut pariinkin otteeseen tuossa tilanteessa :( Puhumalla ollaan molemmista kerroista selvitty :D Kannattaa kysyä tytöltä, että onko hänellä vielä tunteita exäänsä kohtaan, ja kannattaa kanssa kysyä, että haluaako hän edelleen olla kanssasi, ja että onhan hönellä vielä tunteita sinua kohtaan :)


    • oneli

      Mitä mieltä olet näistä ala-/varhais ylä-asteen suhteista?
      Näistä "mä tykkään susta seurustellaanko"-jutuista?

      • tylsistynyt_abi

        No itse en henkilökohtaisesti harrastanut niitä, eikä oikeastaan kaveripiirinikään :D Mutta ei minulla mitään niitä vastaan ole, kyllähän ne kuuluvat jokaisen ihmisen nuoruuteen jollain tavalla :)
        Ovathan ne tietysti huvittavia, kun jälkiäteen ajattelee, -vanhempana ja viisampana tietenkin ;)


    • Koskatapahtui

      Lempi bändisi?
      Koskaenmuutakaankeksinyt.

      • tylsistynyt_abi

        Eipä ole lempibändiä mulla :D ja ylipäätää kaikki musa uppoo aikalailla hyvin :D Mut joku Jb ja death metal ei oikee sytytä :)


    • potari

      Paljon etukyykky/mave ja penkki, arvon kynäniska?

    • tylsistynyt_abi

      Enpä sen enempää oo kokeillu, ku et penkist 80kg :D

      • MIESS

        Ooks käyny intin? Tai aioks mennä?


      • tylsistynyt_abi
        MIESS kirjoitti:

        Ooks käyny intin? Tai aioks mennä?

        Koulujen jälkeen oon menossa inttii :)


    • WithMeOrAgainstMe

      Mitä kirjotat ylppäreis?:) Ite oon menos korottaa. Tällä kertaa en ainakaa oo tekstitaidos paniikis, joten luulis et menis vähä paremmin:D

      • tylsistynyt_abi

        Enkku, psyka, ruotsi, äikkä ja mantsa :D M:n keskiarvoo tavotellessa...:D


      • Lukiopoiga
        tylsistynyt_abi kirjoitti:

        Enkku, psyka, ruotsi, äikkä ja mantsa :D M:n keskiarvoo tavotellessa...:D

        Aika pahat aineet sulla :/


      • tylsistynyt_abi
        Lukiopoiga kirjoitti:

        Aika pahat aineet sulla :/

        Pakko myöntää että toi psyka o aika pain in the ass :D


    • fsdaf23

      Mitä mieltä olet jos 18v jätkä (kaverisi) alkaisi seurustelemaan 13-vuotiaan kanssa?

      • tylsistynyt_abi

        Oli kaveri tai ei, olisi se mielestäni suorastaan sairasta...


      • adf4wrt
        tylsistynyt_abi kirjoitti:

        Oli kaveri tai ei, olisi se mielestäni suorastaan sairasta...

        Miksi sairasta?
        Tyttö tai poika ei kumpikaan polta tai juo, se ei ole siis semmoinen "hae rööki ni saat pillu" suhde. Ja tyttö on henkisesti vanhempi, poika henkisesti nuorempi, eli lähes samalla tasolla.


      • tylsistynyt_abi
        adf4wrt kirjoitti:

        Miksi sairasta?
        Tyttö tai poika ei kumpikaan polta tai juo, se ei ole siis semmoinen "hae rööki ni saat pillu" suhde. Ja tyttö on henkisesti vanhempi, poika henkisesti nuorempi, eli lähes samalla tasolla.

        18- ja 13-vuotias henkisesti samalla tasolla? Et oo tosissas? Nykyään en voisi kuvitellakkaa olevani edes 15-vuotiaan kanssa, sillä sen verran epäkypsää sakkia tuppaa tuokin ikäluokka olemaan...
        Anna yksikin esimerkki missä 18v jätkä "seurustelee" 13v tytön kanssa ilman taka-ajatuksia?


      • sdfasf2
        tylsistynyt_abi kirjoitti:

        18- ja 13-vuotias henkisesti samalla tasolla? Et oo tosissas? Nykyään en voisi kuvitellakkaa olevani edes 15-vuotiaan kanssa, sillä sen verran epäkypsää sakkia tuppaa tuokin ikäluokka olemaan...
        Anna yksikin esimerkki missä 18v jätkä "seurustelee" 13v tytön kanssa ilman taka-ajatuksia?

        Minä itse olen se 18-vuotias. Myönnän että on ollut hiljaista naisrintamalla, mutta satuin vähän aikaa sitten löytämään yhden kivan 13-vuotiaan joka ei ole mitenkään lissu tai jonne kuten useimmat sen ikäisistä ovat. Harmi vain etten pysty aloittamaan suhdetta kun kaikilla on tuo "vitun pedofiili" asenne päällä. En itsekkään voisi normaalisti kuvitella olevani 15-vuotiaan kanssa, mutta tuon 13-vuotiaan kanssa kyllä. Meillä on jopa samoja kiinnostuksen kohteita/harrastuksia.

        Seksi ei todellakaan olisi se pääasia suhteessa, enhän ole muutenkaan saanut moneen vuoteen.


      • tylsistynyt_abi
        sdfasf2 kirjoitti:

        Minä itse olen se 18-vuotias. Myönnän että on ollut hiljaista naisrintamalla, mutta satuin vähän aikaa sitten löytämään yhden kivan 13-vuotiaan joka ei ole mitenkään lissu tai jonne kuten useimmat sen ikäisistä ovat. Harmi vain etten pysty aloittamaan suhdetta kun kaikilla on tuo "vitun pedofiili" asenne päällä. En itsekkään voisi normaalisti kuvitella olevani 15-vuotiaan kanssa, mutta tuon 13-vuotiaan kanssa kyllä. Meillä on jopa samoja kiinnostuksen kohteita/harrastuksia.

        Seksi ei todellakaan olisi se pääasia suhteessa, enhän ole muutenkaan saanut moneen vuoteen.

        No, vetipä sanattomaks :D mutta itse en hyväksy viiden vuoden ikäeroa suhteessa, jolloin se ero on 30% toisen iästä... Jokin siinä vain on niin väärin.


      • faw3
        tylsistynyt_abi kirjoitti:

        No, vetipä sanattomaks :D mutta itse en hyväksy viiden vuoden ikäeroa suhteessa, jolloin se ero on 30% toisen iästä... Jokin siinä vain on niin väärin.

        Jes, vastasit viimein!

        Juup, vähän outoahan se olisi. Ajattelin kuitenkin että pysymme kavereina näin aluksi nimittäin itsetuntoni ei kestäisi paheksuvia katseita muilta jos olisimme yhdessä.


      • tylsistynyt_abi
        faw3 kirjoitti:

        Jes, vastasit viimein!

        Juup, vähän outoahan se olisi. Ajattelin kuitenkin että pysymme kavereina näin aluksi nimittäin itsetuntoni ei kestäisi paheksuvia katseita muilta jos olisimme yhdessä.

        Hyvä valinta... Veikkaan, että paljon parempaa seuraa saat ikäisistäsi, eli 17-19v tytöistä...:) eikös sanonta mene, että hyvää kannattaa odottaa? :)


    • :))))))

      Mitä te pojat haluatte tehä tytön kun olette kahestaa*?:)

      • :DDDD

        no koetappa arvata...


      • tylsistynyt_abi

        No riippuu pitkälti siitä, että ollaanko kavereita, seurustellaanko, vai jotain siltä väliltä :D jos nyt otetaan esimerkkinä tuo "siltä väliltä", niin juttelu ja lähekkäin oleminen on aina mukavaa :) Samoin esimerkiks leffan kattominen on hyvää ajanvietettä tytön kans :D Ollaanhan sitä joskus alistuttu shoppailureissulleki mukaa :P


      • 18v mopojonne

        me halutaan meikata toisiamme ja muuta kivaa, lukea vaikka seuraavan päivän kokeeseen, tenttiin ja leikkiä sanaleikkejä niinkuin lapsina aina viattomina tehtiin ja hippaa ja kymmenen tikkua laudallaki on iha kiva, ja sit monopolya jos saadaan pelata sillee et me pojat voitetaan ja kaikkee viatonta ja hauskaa ja opettavaista KRÖHM *seksiä* KRÖHM ATSUH


    • 35683

      Ootko käyttänyt nimimerkki TPo missään?

      • tylsistynyt_abi

        En ole :D


    • hymy

      Millä tavalla tytön pitäisi yrittää flirttailla poikaa, vaikka koulussa? mulla on se ongelma =/

      • kkkkkkkko

        Sori että nyt tungen toisen alueelle vastailemaan, mutta esim. katseilla pääsee jo aika pitkälle. Eli koita saada katsekontakti, ja hymyile pojalle. Mutta älä tuijota häntä koko aikaa, vaan pieniä lyhyitä katseita.
        Voit myös moikkailla, jutella vähän kuulumisia jne. jos tunnette.
        Kun kävelet ohitse käytävällä, voit "vahingossa" vaikka kädellä silittää hänen kättään tms. niin, että kyse voisi olla vahingosta.

        Huomaat kuitenkin itse parhaiten pojan reagoinnista, onko hän kiinnostunut vai ei.


      • tylsistynyt_abi

        Eipä sun mitää pahotella tarvii kkkkkko, asiallinen vastaus :)

        Kuten kkkkkko jo mainitsi, katsekontakti on kaiken a ja o :) Katsot poikaa silmiin, ja teet selväksi, että haluat puhua hänen kanssaan :) Toinen tärkeä seikka on hymy, ja ylipäätään positiivinen ja energinen asenne! :) Jos poika ei lämpene näillä keinoin ja tule juttelemaan sinulle, niin mene ihmeessä juttelemaan hänelle, pojatkin on ujoja ;P Kysy esimerkiks aluks jotain kouluun liittyvää, ja etene puheessä vähitellen vapaa-ajan suunnitelmiin :D

        Onnea matkaan :D


      • kiitti hei taviinki tota
        kkkkkkkko kirjoitti:

        Sori että nyt tungen toisen alueelle vastailemaan, mutta esim. katseilla pääsee jo aika pitkälle. Eli koita saada katsekontakti, ja hymyile pojalle. Mutta älä tuijota häntä koko aikaa, vaan pieniä lyhyitä katseita.
        Voit myös moikkailla, jutella vähän kuulumisia jne. jos tunnette.
        Kun kävelet ohitse käytävällä, voit "vahingossa" vaikka kädellä silittää hänen kättään tms. niin, että kyse voisi olla vahingosta.

        Huomaat kuitenkin itse parhaiten pojan reagoinnista, onko hän kiinnostunut vai ei.

        wau koklaan tota koulus iteki ;-):-)


      • tylsistynyt_abi
        kiitti hei taviinki tota kirjoitti:

        wau koklaan tota koulus iteki ;-):-)

        Kerro toki jos onnistu :D


    • Ihastunut ujo

      Olen 8-luokkalainen poika ja olen ihastunut yhteen meidän luokkalaiseen tyttöön. Ongelmani on se, että olen ujo ja en oikein uskalla puhua hänelle :/ Olisiko sinulla jotain vinkkiä, miten lähestyisin häntä tai saisin selville, pitääkö hän minusta?
      Kiitän jo vastauksesta valmiiksi :)

      • tylsistynyt_abi

        Hei, itsekin olen ujo tyttöjen kanssa, mutta hyvä keino torjua oma ujous on oikea asenne :) Tällä tarkoitan asennetta "Miksi en menisi puhumaan, eihän mulla ole mitään hävittävää" :D
        Ja jos ja kun pääset juttusille, niin älä heti ala utelemaan, että tykkääkö tyttö sinusta tjms. :D Aloitat jostain arkisesta asiasta, läksyt, kokeet, harrastukset ja alat siirtymään juttelun aikana päämäärääsi, eli siihen, että tyttö saa sinusta hyvän kuvan ja haluaa tutustua sinuun paremminkin ja vapaa-ajalla :)
        Koulun ulkopuolisella ajalla, jonkin aikaa jo kaveerattuanne, on sitten sopivampi aika kysyä tytöltä hänen mahdollisista tunteistaan sinua kohtaan :) Voit vaikkapa kertoa hänelle, että olet ruvennut tykkäämään hänestä enemmänkin kuin pelkkänä kaverina :)
        Toivottavasti tästä on edes jotain apua, olen ikäväkyllä huono neuvomaan ujousasioissa oman ujouteni takia :D


    • brogen heart

      MItä teen ku oon ihastunu varattuu poikaa.ja se poika o EHKÄ vähä kiinnostunu musta

      • tylsistynyt_abi

        No, tuskimpa kannattaa tehä mitään :D Yleisesti ottaen on ihan normaalia, jos välillä kiinnostuu pikkasen jostain muusta ihmisestä parisuhteen aikana, joten en usko, että jätkälläkään on mitään suurempaa sua kohtaan...:/ Mutta voithan sä aina puhuu sille ja kysyy :)


    • It's so annoying

      Must se, et kirjotat tälle palstalle ei oo mitään alas vajoomista :D tyypit laittaa aina esim fb-kyselyihin et -teen tän ku mul on tylsää- ei sitä mun mielesi tarvii selitellä mitenkään.. Tääki aihe on hyödyllinen monelle:)

      Varsinainen asia: En oo kovin seurallinen ja must tuntuu et pojat tykkää enemmän sosiaalisista tytöistä, mut mitä luulet: nolostuuko pojat yhtä paljon epäsuosittujen tyttöjen eessä mokaamisesta ku suosittujen tyttöjen eessä tunaroimiseen? Miks mun ikästen (yläastelaisten) poikien pitää aina esittää niin paljon ja niiden elämä on pilalla jos joutuu esim. samaan ryhmään/pariks epäsuositun tyyppien kaa? :( mä vihaan niit tiettyihin jätkien, silti tuntuu et ne on vähän kiinnostuneita must, mut liian ylpeitä puhuakseen mulle..

      • tylsistynyt_abi

        No hyvä kuulla välillä palautettakin joltakin! :D Kiitoksia :)

        Ja asiaan; En itse henkilökohtaisesti usko, että poika nolostuu "mokaamisesta" epäsuositun tytön edessä yhtä paljon, kuin suositun. Tyhmä juttuhan se on :(
        Ja tuota esittämistä ja "elämä pilalla, kun joutuu epäsuositun pariksi" olen itsekin pohtinut. Esittäminenhän kertoo vain itsevarmuuden puutteesta, joten älä huoli, he tekevät sitä kuuluakseen porukkaan. Jos tutustut johonkin paremmin, saatat tajuta kuinka ystävällinen hän onkin ja jne. :)
        Tuon parijutun luulen johtuvan samasta syystä. Poika esittää ettei halua joutuvansa erään tytön kanssa ryhmään, vaikka tykkäisikin oikeasti hänestä, vain siksi koska luokan muut pojat sanovat että tyttö on "tyhmä" tjms. :(
        Koitappa puhua joillekin heistä pojista, saattaa olla, että löydät jonkun oikein mukavan pojan huonon ulkokuoren alta :)


    • holliuytiu

      Oonko ihastunu yhtee poikaa jos nään sen unissani?ja jos se poika välillä vilkasee tai kattoo mua ni onks se kiinnostunu?

      • tylsistynyt_abi

        Uniinhan ajatukset tulevat alitajunnassa olevista viesteistä ja niinedelleen, mutta pojasta tykkäämisestä kannattaa vain kysyä itseltään :) Etköhän pienen pähkäilyn jälkeen saa vastauksen :)

        Ja vilkuilu voi olla ihastumista, tai sitten vain ympäristön tutkimista :D Itse harrastan molempia :) Eli jos katson tyttöä, ei se automaattisesti tarkoita, että tykkään hänestä :)

        Kysy toki lisää jos jäi epäselvyyksiä :)


    • Tyttö 12vv

      Minkä ikäsenä menetit neitsyyden?

      • tylsistynyt_abi

        Oisinkoha ollu 17? :D Just sopivan ikäsenä mun mielestä :)


    • defrgtyjklöplkjhgfd

      Mitkä on semmosia merkkejä mistä voi päätellä että poika on ihastunu tai kiinnostunu?
      Nii ja tuli tuosta neitsyys jutusta mielee: pystyisitkö olemaan parisuhteessa semmosen kans joka ei aio harrastaa seksiä ennen avioliittoa?

    • tylsistynyt_abi

      No ainaki tuijottelu o aika yleistä, samoin pienensorttine kiusaaminen :D Ja se, että poika yrittää olla lähellä sua, ei siis ainoastaan sillä lailla, että istuu vieressä, mutta vaikkapa noin 5-10m päässä, kun istutte käytävällä :D sama juttu luokassa, jos ei vieressä, niin vähintään lähellä :)

      Ja itse en pystyisi sellaiseen suhteeseen :D Kaipa on vaa liian pervo ;P

      • kkkkko

        Anteeks mut pakko korjata et se että haluat harrastaa seksiä ei tarkoita että olet pervo... :D Nuoret sekoittavat noi asiat yleensä yhteen joten ettei kellekään nyt jää mitään väärinkäsityksiä niin piti tulla pätemään. Luulen että ite kyllä asian tiedät ja heitit vaan. :D

        Ja no, sulla vissiin on siis tyttöystävä? Kuinka kauan olette seurustelleet ja onko tää suhde ensimmäinen vakavasi?


      • tylsistynyt_abi
        kkkkko kirjoitti:

        Anteeks mut pakko korjata et se että haluat harrastaa seksiä ei tarkoita että olet pervo... :D Nuoret sekoittavat noi asiat yleensä yhteen joten ettei kellekään nyt jää mitään väärinkäsityksiä niin piti tulla pätemään. Luulen että ite kyllä asian tiedät ja heitit vaan. :D

        Ja no, sulla vissiin on siis tyttöystävä? Kuinka kauan olette seurustelleet ja onko tää suhde ensimmäinen vakavasi?

        Miten en huomennut tätä viestiä koskaan...:o
        Joo läpäl heitin :D tyttöystävä ollu noin 1,5v, ensimmäinen oikeasti vakava suhde minulle, muutamia pikkusäätöjä ollut :D


    • Tyllerö:D

      Missä asut? :D

      • tylsistynyt_abi

        Etelä-suomessa koko ikäni oon asustanut :D


    • frtjukiujyhgtre

      mitkä asiat naisessa kiihottaa? millaiset fyysiset piirteet, millainen käytös ja eleet?

      • tylsistynyt_abi

        Käytöksestä en osaa sanoa... Sillä omakohtaset kokemukset sanoo sen, että kun nainen yrittää käytösellään tarkoituksella kiihottaa, ei se tuu onnistumaa...
        Kiihottavia fyysisiä piirteitä ovat hyvä kroppa, sopivat tissit, a,b,c, ja hyvä peppu :P Tuhmat alusvaatteet yms. ovat plussaa, jos jotain pitää päällä edes olla :D


    • moi-anne

      tykkääkö pojat enemmän blondeista vai bruneteista?entä tykkääkä pojat jos tyttö tupakoi jos poikakin siis tupakoi?

      • tylsistynyt_abi

        Hiustenvärillä ei ole väliä :) Ainakaan minulle... Kunhan kokonaisuus, eli silmät, kulmat, kasvojen vaaleus/tummuus ja hiusten väri sopivat yhteen :) Ja itse en röökaa, niin vaikee sanoo, mutta ainakin mulle röökaaminen on aikas suuri este... Tosi kiva pitää kylmästä kädestä kiinni ja sillee? Not.


    • thfnnnh

      Miks yks poika tykkää must mut aina ku näkee mut ni käyttäytyy vähä oudosti tai yhtäkkiä pussaa tyttöystävääsä ku mä tuun?se poika kyllä o joskus tykänny must.

      • ehk :O:-(:-(

        tiedän ton tunteen
        se kai on viel kuses suhun eikä oo pääsy siit yli mut se ei haluu et sen uus tyttö ystävä huomaa sen tuiotuksen


      • tylsistynyt_abi

        Mistä siis alunperinkään päättelet että poika tykkää vieläkin susta? :o


    • pianisti95

      Onks raskausarvet tytöillä ihan hirvee turn off? Jos niitä on siis esim rinnoissa jonkun verra ja vaikka vuotäröllä?

      • tylsistynyt_abi

        Noo riippuu nyt vähä ihmisestä muutenkin... Jos tyttö on kaikinpuolin suhteellisen terveessä kunnossa, niin ei niin paha... Mutta jos tyttö on lihava, niin kertoo se mielestäni välinpitämättömyydestä kroppaansa kohtaan...


      • 16v.tyttö
        tylsistynyt_abi kirjoitti:

        Noo riippuu nyt vähä ihmisestä muutenkin... Jos tyttö on kaikinpuolin suhteellisen terveessä kunnossa, niin ei niin paha... Mutta jos tyttö on lihava, niin kertoo se mielestäni välinpitämättömyydestä kroppaansa kohtaan...

        Ei millään pahalla mutta aika pinnallinen tulkinta lihavista ihmisistä. Lihavuutta aiheuttaa myös monet sairaudet, jotku lääkitykset tai joku psyykkinen ongelma johon hakee lohtua syömisellä. Ja mun puhas mielipide on että omaa kroppaansa kohtaan pitäis olla välinpitämätön. Maallisuutta ja konktreettisuutta korostetaan liikaa nyky-yhteiskunnassa. Mutta onhan se toisaalta hyvä pitää terveydestään huolta mutta TOISAALTA me kaikki kuollaan jossain vaiheessa.
        Mutta tämä on minun mielipiteeni.
        Nyt minä puolestani älän spammaamaan sinulle:)
        Mitä harrastuksia sulla on?


      • tylsistynyt_abi
        16v.tyttö kirjoitti:

        Ei millään pahalla mutta aika pinnallinen tulkinta lihavista ihmisistä. Lihavuutta aiheuttaa myös monet sairaudet, jotku lääkitykset tai joku psyykkinen ongelma johon hakee lohtua syömisellä. Ja mun puhas mielipide on että omaa kroppaansa kohtaan pitäis olla välinpitämätön. Maallisuutta ja konktreettisuutta korostetaan liikaa nyky-yhteiskunnassa. Mutta onhan se toisaalta hyvä pitää terveydestään huolta mutta TOISAALTA me kaikki kuollaan jossain vaiheessa.
        Mutta tämä on minun mielipiteeni.
        Nyt minä puolestani älän spammaamaan sinulle:)
        Mitä harrastuksia sulla on?

        Pinnallinen tulkinta ehkä, sairausjutun ja lääkitysjutun ymmärränkin, ja tarkoitin tuolla kommentilla juurikin niitä, jotka ovat lihavia siksi, koska he yksinkertaisesti syövät liikaa :D
        Itselläni ei tällä hetkellä ole juurikaan harrastuksia, mitä ny välillä kavereiden kanssa jotai urheilen :D Pelasin kyllä lätkää joku yheksän vuotta :)


      • 16v.tyttö
        tylsistynyt_abi kirjoitti:

        Pinnallinen tulkinta ehkä, sairausjutun ja lääkitysjutun ymmärränkin, ja tarkoitin tuolla kommentilla juurikin niitä, jotka ovat lihavia siksi, koska he yksinkertaisesti syövät liikaa :D
        Itselläni ei tällä hetkellä ole juurikaan harrastuksia, mitä ny välillä kavereiden kanssa jotai urheilen :D Pelasin kyllä lätkää joku yheksän vuotta :)

        kuvaile itteäs ömm vaikka 10:llä adjektiivilla.


      • tylsistynyt_abi
        16v.tyttö kirjoitti:

        kuvaile itteäs ömm vaikka 10:llä adjektiivilla.

        Lyhyt, positiivinen, äänekäs, energinen, sarkastinen, normaalipainoinen, urheilullinen, amis, ärsyttävä, epämuodikas.

        Arvaa vaa oliks vaikee keksii noit...:D


      • 16v.tyttä
        tylsistynyt_abi kirjoitti:

        Lyhyt, positiivinen, äänekäs, energinen, sarkastinen, normaalipainoinen, urheilullinen, amis, ärsyttävä, epämuodikas.

        Arvaa vaa oliks vaikee keksii noit...:D

        Mahdottoman helppoa varmasti!

        Minkä laiseksi kuvailisit unelma tulevaisuuden. Missä asut, onko perhettä, avioliitossa, työtä? jne.


      • tylsistynyt_abi
        16v.tyttä kirjoitti:

        Mahdottoman helppoa varmasti!

        Minkä laiseksi kuvailisit unelma tulevaisuuden. Missä asut, onko perhettä, avioliitossa, työtä? jne.

        No unelmatulevaisuus olisi (materialisti kun olen) paljon rahaa, mukava työ, perheenä tyttöystäväni, ehkä avioliitossa, mutta ei lapsia, asuinpaikka jossain ulkomailla, mutta mielellään euroopassa :D
        Nomut jos realistisia ollaan, niin olis kiva jos sais jonkun kivan duunin, mist sais rahaa sopivasti, että vois asuu tyttöystävän kaa kahestaa jossai ja muutenkin, kunhan elämä ei tästä tämänhetkisestä tilanteestani huonommaksi mene, kaikki on hyvin :D


      • 16v.tyttö
        tylsistynyt_abi kirjoitti:

        No unelmatulevaisuus olisi (materialisti kun olen) paljon rahaa, mukava työ, perheenä tyttöystäväni, ehkä avioliitossa, mutta ei lapsia, asuinpaikka jossain ulkomailla, mutta mielellään euroopassa :D
        Nomut jos realistisia ollaan, niin olis kiva jos sais jonkun kivan duunin, mist sais rahaa sopivasti, että vois asuu tyttöystävän kaa kahestaa jossai ja muutenkin, kunhan elämä ei tästä tämänhetkisestä tilanteestani huonommaksi mene, kaikki on hyvin :D

        Minkä laisia unelmia sinulla on yleensä?


      • tylsistynyt_abi
        16v.tyttö kirjoitti:

        Minkä laisia unelmia sinulla on yleensä?

        En ole unelmoijatyyppi :D Eli eipä ole unelmia :)


      • 16v.tyttö
        tylsistynyt_abi kirjoitti:

        En ole unelmoijatyyppi :D Eli eipä ole unelmia :)

        Siis ei mitään unelmia, tavotteita? Jännää sinäänsä.

        mikä on tämän hetkinen lempi elokuva/kirja?


      • tylsistynyt_abi
        16v.tyttö kirjoitti:

        Siis ei mitään unelmia, tavotteita? Jännää sinäänsä.

        mikä on tämän hetkinen lempi elokuva/kirja?

        Ei oikeastaan... Unelma päästä lukiosta hyvillä papereilla ;D

        Kirjaa en osaa sanoa, kaikki uppoaa :) suomalaisetkirjailiat ovat kyllä olleet suosiossani lähiaikoina, mitä nyt jotain oon lukenu :D Inception on varmaankin tämänhetkinen lempielokuvani :)


      • 16v.tyttö
        tylsistynyt_abi kirjoitti:

        Ei oikeastaan... Unelma päästä lukiosta hyvillä papereilla ;D

        Kirjaa en osaa sanoa, kaikki uppoaa :) suomalaisetkirjailiat ovat kyllä olleet suosiossani lähiaikoina, mitä nyt jotain oon lukenu :D Inception on varmaankin tämänhetkinen lempielokuvani :)

        Onko lempiartistia tai bändiä?


      • tylsistynyt_abi
        16v.tyttö kirjoitti:

        Onko lempiartistia tai bändiä?

        Pariin kertaan täällä vastannut jo toho :D Kaikki mikä soi kanavilla YleX, Nrj, Voice, Aalto ja rock, uppoaa ja lempiartistia/-bändiä en osaa noiden kanavien listasta nimetä :)


      • 16v.tyttö
        tylsistynyt_abi kirjoitti:

        Pariin kertaan täällä vastannut jo toho :D Kaikki mikä soi kanavilla YleX, Nrj, Voice, Aalto ja rock, uppoaa ja lempiartistia/-bändiä en osaa noiden kanavien listasta nimetä :)

        Mikä on rehellinen mielipiteesi homoseksuaaleista. En kritisoi sitte mielipiettäs:D


      • tylsistynyt_abi
        16v.tyttö kirjoitti:

        Mikä on rehellinen mielipiteesi homoseksuaaleista. En kritisoi sitte mielipiettäs:D

        No nii pitkää ku homot ei oo kiinnostuneit musta tmtn, ni kaikki o hyvi :D
        Eli, ei mulla mitää niit vastaa oo, kunha ei puutu heteroiden elämää :D


      • 16v.tyttö
        tylsistynyt_abi kirjoitti:

        No nii pitkää ku homot ei oo kiinnostuneit musta tmtn, ni kaikki o hyvi :D
        Eli, ei mulla mitää niit vastaa oo, kunha ei puutu heteroiden elämää :D

        Rupes vaa kiinnostaan ku tuola alempana sannoit että et ota homouteen kantaa:D
        mutta joo.

        Mihin ammattiin halusit pienenä, entä nyt?


      • tylsistynyt_abi
        16v.tyttö kirjoitti:

        Rupes vaa kiinnostaan ku tuola alempana sannoit että et ota homouteen kantaa:D
        mutta joo.

        Mihin ammattiin halusit pienenä, entä nyt?

        No pienenä halusin olla rallikuski obv :D Nykyään ei oo pahemmin haaveita, joku käytännönläheinen ammatti, missä pääsee tekeekki jotai käsillä...:D


      • Voi juma
        16v.tyttö kirjoitti:

        Ei millään pahalla mutta aika pinnallinen tulkinta lihavista ihmisistä. Lihavuutta aiheuttaa myös monet sairaudet, jotku lääkitykset tai joku psyykkinen ongelma johon hakee lohtua syömisellä. Ja mun puhas mielipide on että omaa kroppaansa kohtaan pitäis olla välinpitämätön. Maallisuutta ja konktreettisuutta korostetaan liikaa nyky-yhteiskunnassa. Mutta onhan se toisaalta hyvä pitää terveydestään huolta mutta TOISAALTA me kaikki kuollaan jossain vaiheessa.
        Mutta tämä on minun mielipiteeni.
        Nyt minä puolestani älän spammaamaan sinulle:)
        Mitä harrastuksia sulla on?

        Välinpitämättömyys kehosta aiheuttaa lihomista! -.-"


    • Barack Osama

      Mistä lukiosta oot?

      • tylsistynyt_abi

        Eteläsuomalaisesta lukiosta olen :D


      • Barack Osama
        tylsistynyt_abi kirjoitti:

        Eteläsuomalaisesta lukiosta olen :D

        Tarkenna, eihän tommone tyydytä mun uteliaisuutta D:


      • tylsistynyt_abi
        Barack Osama kirjoitti:

        Tarkenna, eihän tommone tyydytä mun uteliaisuutta D:

        Emmä ny rupee tommosii kertoo ;D espoon seudulla oon lukiossa :P


      • Barack Osama
        tylsistynyt_abi kirjoitti:

        Emmä ny rupee tommosii kertoo ;D espoon seudulla oon lukiossa :P

        No toi saa kelvata :D


      • tylsistynyt_abi
        Barack Osama kirjoitti:

        No toi saa kelvata :D

        Loistavaa :D Joo ei siinä muuta, mut ei viitti kaikkee tietoo netis ittestää levittää :D


      • Separi-Jani ;)
        tylsistynyt_abi kirjoitti:

        Loistavaa :D Joo ei siinä muuta, mut ei viitti kaikkee tietoo netis ittestää levittää :D

        Heh, säkö tossa lepuskin Omnias oot?


    • kova jäbä

      Miksi menit lukioon etkä amikseen?

      Kummassa on mielestäsi kuumemmat muijat? Lukiossa vai amiksessa?

      • tylsistynyt_abi

        Menin lukioon, koska en osannut valita sopivaa linjaa amiksesta. Liian laihaksi jää amiksessa opiskelu mielestäni.

        Ja paha sanoa, yleensä lukioissa, nutta onhan niitä poikkeuksiakin aina :D


    • kycymys

      Haluatko munaa?

      • tylsistynyt_abi

        Enpä ole tarpeessa.


    • jdiaoöogijodögvjoaög

      musa makus ?

      • tylsistynyt_abi

        Oikeestaa kaikki mitkä soi kanavilla Nrj, Voice, Yle X, Aalto ja Rock. :D


    • pojkarna

      Tuolla ylhäällä oli tästä ikäero jutusta puhetta.

      Kysyisinkin, että mitä tuumaat siitä jos toinen on 17v ja toinen 15v (tarkalleen laskettuna 1,5v ikäeroa, kun kuukausien mukaan laskee)? Ja kyseessä kaksi poikaa :P Tai no toinen lähentelee miestä, mutta enivei.

      • tylsistynyt_abi

        Öääh, eihän nyt sinänsä ikäerossa ole mitään huomattavaa suuruutta, kyllä se 1,5v menee ihan hyvin :D Ja homouteen en ota kantaa, siitä vain syntyisi pitkä sanasota :D


    • kfhk

      Hyvin tänne o juttuu tullu

      • tylsistynyt_abi

        On on :D yllätyin iteki


    • toivoton tapaus

      pane sitä

      • tylsistynyt_abi

        Täh :D


    • iaposdkäs

      Miten saisin rohkeutta ensimmäisen bj:n tekemiseen? pelkään että olisin jotenkin huono tai en osais ja jätkä ei nauttis :SS

      • kokemusta on

        tajuat kai että me jätkät jo nautitaan kun muija on peniksessä kiinni? sit se vielä suuhuun niin nam... ;)
        ei jätkä odota sulta mitään pornostaran otteita ekalla kerralla. kuhan itse nautit sen antamisesta jolloin se ei ole sellaisen pakkopullan vääntämisen näköistä/oloista niin jätkäkin nauttii.


      • kkkkko

        Oon kyllä muija mutta omalla kokemuksella vastaus:
        Jos oot noin epävarma, niin ainakin varmista että sulla on siinä luotettava jätkä vieressä, eikä mikään mulkku joka suuttuu heti jos et voihki niinkuin pornofilmeissä. :D
        Itseäkin pelotti ennen ekaa kertaa, mutta heti kun aloitti se oli tosi hauskaa! Oli kiva nähdä kun jätkä nautti vain, ja koko kroppa oli jännittynyt ja hän kipristeli varpaita ja voihki.
        Varo hampaita, leikittele kielellä ja pidä katsekontaktia! Se ilmeisesti on jotenkin kiihottavaa (en kyllä tiedä miksi).
        Ei tarvitse olla mikään mestari ensimmäisillä kerroilla, ja usein kumppani kyllä neuvoo ja kehuu, joten ei siitä mitään stressiä tarvitse ottaa ja siinähän oppii sitten ajan kanssa.

        Kannattaa myös opetella "ottamaan" ihan pohjaan asti, ja esim. kortsun laitto suulla paikoilleen on jees (ehkäisy hoidettu).

        Toivottavasti ei ole liian rivoa tekstiä tälle palstalle.


      • kokemusta on
        kkkkko kirjoitti:

        Oon kyllä muija mutta omalla kokemuksella vastaus:
        Jos oot noin epävarma, niin ainakin varmista että sulla on siinä luotettava jätkä vieressä, eikä mikään mulkku joka suuttuu heti jos et voihki niinkuin pornofilmeissä. :D
        Itseäkin pelotti ennen ekaa kertaa, mutta heti kun aloitti se oli tosi hauskaa! Oli kiva nähdä kun jätkä nautti vain, ja koko kroppa oli jännittynyt ja hän kipristeli varpaita ja voihki.
        Varo hampaita, leikittele kielellä ja pidä katsekontaktia! Se ilmeisesti on jotenkin kiihottavaa (en kyllä tiedä miksi).
        Ei tarvitse olla mikään mestari ensimmäisillä kerroilla, ja usein kumppani kyllä neuvoo ja kehuu, joten ei siitä mitään stressiä tarvitse ottaa ja siinähän oppii sitten ajan kanssa.

        Kannattaa myös opetella "ottamaan" ihan pohjaan asti, ja esim. kortsun laitto suulla paikoilleen on jees (ehkäisy hoidettu).

        Toivottavasti ei ole liian rivoa tekstiä tälle palstalle.

        se on vaa kiihottavaa kun muija katsoo sieltä alhaalta välillä kauniilla silmillään ;)
        hitto kuulostat ihan ammatilaiselta. nyt alko seisoo, en oo saanu huiharia parii kuukauteen :(


      • tylsistynyt_abi

        Eipä mitää lisättävää tohon...:D Kaiken a ja o on, että itse haluat ottaa poskeen ja kunhan et raavi hampailla :D


      • kkkkko
        kokemusta on kirjoitti:

        se on vaa kiihottavaa kun muija katsoo sieltä alhaalta välillä kauniilla silmillään ;)
        hitto kuulostat ihan ammatilaiselta. nyt alko seisoo, en oo saanu huiharia parii kuukauteen :(

        Haha, en sen parempi kun muutkaan. :D Ei oo mitenkää vaikea asia kunha vähän ymmärtää mitä tekee.


    • Poika -97

      Millasta lukiossa on? Millasilla arvosanoilla pääsit ja paljon tarvi keskiarvoksi sihen sun lukioon? Oon utelias, koska meen vuoden päästä (tai toivottavasti meen) :)

      • hfjkh356889

        Oon ihastunut rinnakkalaisluokkalaiseen poikaan. Miten sitä vois lähestyy oltiin samalla riparilla mut meil ei oo samoi tunteja?


      • tylsistynyt_abi

        Rehellisesti sanottuna lukio on aika rento paikka, mutta itse en loppujenlopuksi viihdy siellä :D Olisin paljon mieluummin amiksessa tällähetkella, tai duunissa. Lukeminen ei vaan nappaa...
        Itse menin lukioon 7,6 keskiarvolla, kun lukion alin oli 7,5 :D

        Toivottavasti pääset lukioon, kun sinne niin paljon haluat :)


      • Dude18,
        hfjkh356889 kirjoitti:

        Oon ihastunut rinnakkalaisluokkalaiseen poikaan. Miten sitä vois lähestyy oltiin samalla riparilla mut meil ei oo samoi tunteja?

        mitä sä tältä tylsistyneen_abin topikissa kyselet? luuletko että jätkää jotenki omaa kokemusta naisiin. ei pahalla mutta nimen ja tämän topikin perusteella on ollut yksin. tosin ei ole vielä mikään häpeä, osa kavereistani ovat aivan luusereita naisten suhteen baareissa/klubeilla yms joten ei kaikki 18vuotiaat vielä omaa kokemusta vastakkaisesta sukupuolesta.


      • tylsistynyt_abi
        Dude18, kirjoitti:

        mitä sä tältä tylsistyneen_abin topikissa kyselet? luuletko että jätkää jotenki omaa kokemusta naisiin. ei pahalla mutta nimen ja tämän topikin perusteella on ollut yksin. tosin ei ole vielä mikään häpeä, osa kavereistani ovat aivan luusereita naisten suhteen baareissa/klubeilla yms joten ei kaikki 18vuotiaat vielä omaa kokemusta vastakkaisesta sukupuolesta.

        Tota, en tiiä miks edes vaivaudun vastaamaan toho provoon...

        Mutta, mistä sä päättelet ettei mulla ole kokemusta naisista?
        Rehellisesti voin sanoa, että ei mulla paljoa niistä kokemusta ole, mutta riittävän paljon mielestäni... "Tyttöystäviä" mulla nyt ei ole ollut kuin joku 4, mutta tämänhetkisen kanssa ollut joku 1,5v yhdessä, eli aika paljon jo tuolla sitä "naiskokemusta" saa.

        Oletko itse mielestäsi joku alfauros, jota kaikki naiset palvovat, kun olet niin kokenut naistenkaataja? -Vahvasti epäilen, että itse olet myös niitä, jotka loppupeleissä ovat luusereita naisten edessä. Yrität vain pönkittää itsetuntoasi kehuskelemalla asemastasi kavereittesi yläpuolella? Pelkästään se, että kirjoitit tuon viestin, osoittaa epäkypsyyttä mielestäni. Jos on varma itsestään, ei itsetuntoa tarvitse pönkittää netissä hatemailia kirjoittamalla.

        Ja minkäslaista naiskokemusta sulta löytyy, jos löytyy? Respectiä et saa ainakaan minulta, sillä että olet "kaatanut" 15 yhen illan juttuu. Siihen pystyy kuka vain, jolla on riittävästi rahaa lompakossa, että saa juotettua tytön riittävän känniin...


      • tylsistynyt_abi
        hfjkh356889 kirjoitti:

        Oon ihastunut rinnakkalaisluokkalaiseen poikaan. Miten sitä vois lähestyy oltiin samalla riparilla mut meil ei oo samoi tunteja?

        Esimerkiksi välitunnilla, ruokalassa, kotimatkalla? Kaikki käy :D Meet vaa juttelemaan pojalle, kun vaikuttas siltä et sillä on aikaa puhua hetki :)


      • DUde18,
        tylsistynyt_abi kirjoitti:

        Tota, en tiiä miks edes vaivaudun vastaamaan toho provoon...

        Mutta, mistä sä päättelet ettei mulla ole kokemusta naisista?
        Rehellisesti voin sanoa, että ei mulla paljoa niistä kokemusta ole, mutta riittävän paljon mielestäni... "Tyttöystäviä" mulla nyt ei ole ollut kuin joku 4, mutta tämänhetkisen kanssa ollut joku 1,5v yhdessä, eli aika paljon jo tuolla sitä "naiskokemusta" saa.

        Oletko itse mielestäsi joku alfauros, jota kaikki naiset palvovat, kun olet niin kokenut naistenkaataja? -Vahvasti epäilen, että itse olet myös niitä, jotka loppupeleissä ovat luusereita naisten edessä. Yrität vain pönkittää itsetuntoasi kehuskelemalla asemastasi kavereittesi yläpuolella? Pelkästään se, että kirjoitit tuon viestin, osoittaa epäkypsyyttä mielestäni. Jos on varma itsestään, ei itsetuntoa tarvitse pönkittää netissä hatemailia kirjoittamalla.

        Ja minkäslaista naiskokemusta sulta löytyy, jos löytyy? Respectiä et saa ainakaan minulta, sillä että olet "kaatanut" 15 yhen illan juttuu. Siihen pystyy kuka vain, jolla on riittävästi rahaa lompakossa, että saa juotettua tytön riittävän känniin...

        älä nyt pillastu. ei se viesti nyt niin sulle provosoivaksi oltu tarkoitettu.
        en kehuskellu, sanoin vain osa, joka nyt on aika normaalia että osa kaveriporukasta on yleensä ujompaa sorttia. ei mulla sen kummempaa :#

        mutta toivottavasti tuo viimeinen virke ei oikeasti kuulu ajatusmaailmaasi naisista.


      • tylsistynyt_abi
        DUde18, kirjoitti:

        älä nyt pillastu. ei se viesti nyt niin sulle provosoivaksi oltu tarkoitettu.
        en kehuskellu, sanoin vain osa, joka nyt on aika normaalia että osa kaveriporukasta on yleensä ujompaa sorttia. ei mulla sen kummempaa :#

        mutta toivottavasti tuo viimeinen virke ei oikeasti kuulu ajatusmaailmaasi naisista.

        Olin kyllä ihan tyyni tuota kirjoittaessani? Ja ainahan on ujoja ihmisiä, niinkuin minä...

        Ja tohon vikaan virkkeeseen, en itse harrasta moista, mutta tiedän lukemattomia tapauksia, joissa ollaan toimittu noin... Tota nyt tapahtuu joka päivä...


    • ok...

      Hienoa kun ajattelet, että kuka tahansa saa naisen rahalla ja alkoholilla...

      • kkkkko

        Ehkä tarkoitti enemmänkin sitä, että aina on paikalla tyttö, joka voidaan juottaa niin humalaan että kaikki miehet ympärillä kelpaa....... Ei tarvitse olla niin kriittinen jostain jota joku tuntematon koneella kirjoittaa.


      • kkkkko
        kkkkko kirjoitti:

        Ehkä tarkoitti enemmänkin sitä, että aina on paikalla tyttö, joka voidaan juottaa niin humalaan että kaikki miehet ympärillä kelpaa....... Ei tarvitse olla niin kriittinen jostain jota joku tuntematon koneella kirjoittaa.

        oho, siis kyllähän kuka tahansa saa naisen rahalla ja alkoholilla. :D


      • pelimies!
        kkkkko kirjoitti:

        oho, siis kyllähän kuka tahansa saa naisen rahalla ja alkoholilla. :D

        Saako sut kuka tahansa nainen alkoholilla? Ei mua ainakaan.


      • tylsistynyt_abi
        pelimies! kirjoitti:

        Saako sut kuka tahansa nainen alkoholilla? Ei mua ainakaan.

        Ihme väittely syntyy ihmisten mielipiteistä täällä... Kkkkko on mielestäni oikeassa tässä jutussa, aina on baareissa niitä, jotka saa juotettua känniin, minkä jälkeen heille ny kelpaa kuka vaan...


      • kkkkko
        pelimies! kirjoitti:

        Saako sut kuka tahansa nainen alkoholilla? Ei mua ainakaan.

        Siis ei kuka tahansa nainen saa mua alkoholilla (pitäisi varmaan sanoa mies koska olen nainen. :D) mutta aina on joku joka kyllä lähtee messiin jos siis itse haluaisin jonkun baarista repiä kotiin. Aina jos haluaa, niin kyllä saa jonkun pitämään jatkoille lähtemistä hyvänä ideana.


      • tylsistynyt_abi
        kkkkko kirjoitti:

        Siis ei kuka tahansa nainen saa mua alkoholilla (pitäisi varmaan sanoa mies koska olen nainen. :D) mutta aina on joku joka kyllä lähtee messiin jos siis itse haluaisin jonkun baarista repiä kotiin. Aina jos haluaa, niin kyllä saa jonkun pitämään jatkoille lähtemistä hyvänä ideana.

        Jep... Ei siinä kyl mun mielest oo mitää hauskaa raahata jotai rändomii kännissä himaa... :D


    • T------------>

      Pysy rauhallisena. Mielisairaalan pojat ovat kohta ovellasi ja saat taas lääkkeesi.

    • jokuoliovaa

      onko ihan okei jos 15 vuorias tyttö seurustelee 18 vuotiaan pojan kanssa??

      • .....

        Ei ole jos sun pitää kysyä varmistusta täältä.


      • tylsistynyt_abi

        Nooo eiköhän se oo vielä iha ok :D vanhempi jätkä ois sit vähän kyseenalaista imo...


    • epätoivoinen

      Heippa!

      Oon itekki 18v tyttö ja mulla on todella vaikea ongelma.Olen ollut avoliitossa mieheni kanssa 1,6kk ja yritämme lasta (mies on 5vuotta vanhempi ja molemmat ollaan töissä).Miehestäni tulisi ihana isä ja rakastan häntä.Nyt olen kuitenkin huomannut ihastuneeni työkaveriini joka välillä vaikuttaa olevan ihastunut minuu,vilkuilee minua,pyytää baariin,vihjailee kaikkea häröä yms.Kun nyt lopetin tuossa työpaikassa, työkaverini melkein itki ja sanoi että meidän pitää silti nähdä vaikka muutinkin n.60km päähän.Työkaverini on 25v ja suhteessa mutta puhuu ettei tiedä kauan heidän suhde enää toimii.Mitä siis nyt tekisin?Yrittäisin lasta nykyiseni kanssa ja unohtaisin extyökaverin vai jättäisin nykyiseni ja kysyisin suoraa mitä ex työkaverini haluaa ja yrittäisin hänen kanssaan.Lapsen haluaisin enemmän kuin mitään muuta, mutta isästä en ole enää varma ja tuon työkaverin kanssa en lasta varmaan heti saisi kun ei taida vielä lapsia haluta.

      • tylsistynyt_abi

        Lähtökohtaisesti, miksi hankkia lapsi/lapsia 18-vuotiaana? Itse ainakin venaisin jonkina aikaa ennen kuin rupeaisin jälkikasvua hommaamaan...
        Ja minulta on turha kysyä mielipidettä tosta työkaverijutusta, sun tunteet, sun valinnat :)


    • 34

      pitääkö poika (joka on vilkuillu mua pari kertaa) outona jos meen vaan puhumaan senkaa? pitäisiksä outona jos tyttö ketä sä et tunne ollenkaan outona ja rupeisit välttelemään häntä?

      • tylsistynyt_abi

        Ei se outoa olisi :D tervettullutta lähinnä! :) Ja ei, en todellakaan rupeaisi välttelemään...


    • 167cm tyttö...

      Niin ite olen ylä-asteella oleva tyttö ja 167cm,pitempi kuin useimmat pojat, niin onko sun mielestä tää nykyajan ylä-asteelaiset lyhyitä?

      • tylsistynyt_abi

        Kyllä :D itse ihmetellyt samaa, sillä mielestäni kaikki jätkät vaikuttais olevan ~160cm...


      • Edellee 167cm
        tylsistynyt_abi kirjoitti:

        Kyllä :D itse ihmetellyt samaa, sillä mielestäni kaikki jätkät vaikuttais olevan ~160cm...

        Kiitti vastauksestasi:))


    • Hän on varattu

      Käy lukee mun teksti mantelista (ihastus on varattu) ja vastaa siihen sit sinne.

    • hisheartismine

      Abi,hei voikko auttaa mua?!(saa muutkin)
      oon 13 vuotias likka ja iha äly ihastunu samanikäseen (pari viikkoo nuorempi jos tarkkoi ollaa)jätkään rinnakkaisluokalta mut meillä on myös jotain yhteistunteja.
      No tuo kyseinen jätkä o iha mukava mulle ja me jutellaa aika paljon joten haluisin tietää mite tehä "aloite"
      onko mitää vinkkiä miten kannattaa ja ei kannata tehdä.?Miten tehä hyvä vaikutus?
      Kiitti jo etukätee=)

      • tylsistynyt_abi

        No ainakin hymyillä täytyy, sillä tekee jo hyvän ensivaikutelman :) Ja eiköhä vaa kannata mennä juttelemaan jostakin mukavasta jätkälle ja vähitelle edetä siihen, että pyydät sitä vaikkapa seuraks kotimatkalle tmv :)
        Eiköhä kaikki luonnistu, kunhan et stressaa :)


    • gyytjoooo

      MOI haittaaks poikii millasii kavereit tytöllä on?esim.jos tyttöllä on vähän ei niiin suosittuja kavereita ja ei itsekkään ole mitenkään niin suosittu niin voisko vähän suositummat pojat seurustella sellasten tyttöje kaa?

      • gyytjoooo

        vastatkaa!!!!!!!!


      • tylsistynyt_abi
        gyytjoooo kirjoitti:

        vastatkaa!!!!!!!!

        Sori et on ollu tää parin viikon tauko vastauksis :) kiireitä ollu elämässä sen verta paljon, ettei oo kerenny pahemmi täällä hengailemaan, mutta yritän parantaa tapani :)

        Ja itseäni ei kiinnosta tytön tai hänen kaveriensa suosio, mutta kun ihmisiä ja pareja katsoo, niin vaikuttaa siltä, että monilla tytön epäsuosio on este seurustelulle. Sama koskee epäsuosittuja poikiakin mielestäni.


    • ........

      Asutko stadin läpiirissä? :D

      • ......

        Eiku shit sanoitki että oot espoon suunnalta, tutun kuulosta tekstiä sulla.. :D


      • tylsistynyt_abi
        ...... kirjoitti:

        Eiku shit sanoitki että oot espoon suunnalta, tutun kuulosta tekstiä sulla.. :D

        Tiiä siit vaik tunnettaiski :D anyway, anonyyminä pysyn :P


    • Vammanen ja vajaa

      voisko 12 ja 14-15 vuotias olla yhessä?

      • tylsistynyt_abi

        12-vuotias on mielestäni liian nuori ylipäätään miettiäkseen "seurustelua" :) ja jos partneri olisi vielä 3v vanhempi, niin ei kyllä mielestäni siinä olisi mitään järkeä...


    • nimimerkki..

      alax olee?

    • shit

      Vastauksiaaa!!!!!!!!!!

      Elikkäs:mitä pojat aattelee ku tytöt mokaa jotai vaik koulus?nii et pojatki o näkemäss?
      ja toine kysymys....kestääkö yleensä sellaset 15v alotetut suhteet koko loppuelämän vai vaihtuuko viellä monestikki?

      • lifemocker

        usein - ei yhtään mitään


      • tylsistynyt_abi

        Itse ainakin diggaan siitä, jos tyttö moikkaa tjms. :) Joissakin tilanteissa saattaa jopa herätä ajatuksia, että onko tyttö ehkä jopa kiinnostunut minusta :D

        Ja toiseen kysymykseen en osaa vastata... Yleensä noi suhteet kestää sen pari vuotta, mutta onhan niitä pidempiäkin tapauksia :)


    • boeh 98

      Mite kannattas kertoo tunteistaa tytölle joka sillee on jo aika hyvä kaveri ? Pitäskö joteki vaa melko suoraan töksäyttää vai miten... Yks juttu jo ajautunu ittellä friendzoneen, onko sulle tuttuu?

      • lifemocker

        friendzonelta ei ole paluuta, joten kannattaisi aina jo heti aluksi tehdä toiselle selväksi, mitä toisesta hakee.

        jos menet kaverille sanomaan, että pidät tästä, saattaa tästä tulla ns "entinen kaveri".

        muutenkin neuvoisin jättäytymään noista yksipuolisista kaverisuhteista, sillä ne ovat aika raastavia, jos itse on ihastunut.


      • oonnolo..
        lifemocker kirjoitti:

        friendzonelta ei ole paluuta, joten kannattaisi aina jo heti aluksi tehdä toiselle selväksi, mitä toisesta hakee.

        jos menet kaverille sanomaan, että pidät tästä, saattaa tästä tulla ns "entinen kaveri".

        muutenkin neuvoisin jättäytymään noista yksipuolisista kaverisuhteista, sillä ne ovat aika raastavia, jos itse on ihastunut.

        must kyl friends with benefits on iha toimiva:D


      • tylsistynyt_abi

        Muutamia friendzoneja on tullut, osa on kyllä niistä ihan omasta tahdosta sellaisia :)
        Itse olen pääosin käyttänyt tätä "töksäytysperiaatetta", sillä yleensäkin, jos jotain sanon, sanon sen suoraan. :)


    • iwantu>:

      tää on ilmeisen suosittu palsta, kiva et joku viittii vastata ihmisten kysymyksii, tai ainaki parhaansa mukaan yrittää vastata (: sääli et trolleja on nii paljo liikkeellä.

      mutta ois tämmöne tapaus mihin ehkä ujona jonku verran osaat samaistuu.
      oon siis ite 16v tyttö ja aika moneen otteeseen satutettu joten en haluis ihan turhaa antaa itteni ihastua.
      (äh en osaa kirjottaa asiallisesti)
      tää jätkä siis on mun ikänen ja sen verran ujo et vaikka se luottaa muhu ni se ei haluu kertoo mulle ees esim. keistä se ei tykkää, saati sit keistä tykkää. silti se tässä jonku aikaa sitte sano et oon sille tärkein ihminen maailmassa ja ainoo kuka sitä paikkaa ees yrittää vaarantaa on sen äiti. jutellaan melkeen 24/7 sillonku jompi kumpi ei vahingossa oo satuttanu toista, henkisesti siis:D sil jätkäl on käyny paska tuuri aiemmi naiste suhtee joten meillä kummallaki on suuria ongelmia tykkäämisessä, tai ainaki sen myöntämisessa itelleen tai muille. voin kuitenki puhuu sille ihan kaikesta ja seki mulle, en luota kehenkää yhtä paljoo. ja sen kanssa on myös helppoo jutella kahestaan livenä ja näi mutku se on nii ujo et se ei uskalla ees halaa tai mtn:s

      en nyt tiiä saiks täst mitää selvää mutta lähinnä mietin että onks mitää mahollisuutta et se tykkäis salasesti musta vai satutanko taas itteni jos ihastun ?

      • lifemocker

        minusta kun tuntuu, että toi jätkäkin on vähän ihastunut sinuun :)
        mutta, kuten aina: jutteleminen kannattaa... kummatkin kun ootte suht varovaisia asioitten suhteen niin jos otatte rauhallisesti niin miksei toimiskin toi homma, kun on samoja kokemuksia asiasta


      • tylsistynyt_abi

        Jep, ite oon parhaani mukaan yrittäny vastailla, mut nyt parin viikon ajan on ollut kiireitä ja ei oo päässy tääl käymään :( toivonmukaan nyt taas kerkeää käymään täällä vastailemassa :)

        Omasta mielestäni jätkä voisi ihan hyvinkin olla ihastunut, ainakin muutamat merkit siihen täsmäsivät... Mutta tuota, että hän ei uskalla halata tai mtn, ihmettelen. Tarkoitatko, että olet yrittänyt halata häntä, mutta oot tullu torjutuksi? Vai tarkoitatko, että olet odottanut/olettanut hänen halaavan, mutta tuloksetta?

        Toivottavasti et pahastu, mutta haluan kysyä yhden kysymyksen sulta :D Kerro mulle, miten voi päättää kehen ihastuu ja kehen ei? Ainakin itse ihastun ihmiseen jos vain olen ihastuakseni, eli tunne painaa läpi, vaikka järki sanoisi vastaan :D


      • angtinenteini:D
        tylsistynyt_abi kirjoitti:

        Jep, ite oon parhaani mukaan yrittäny vastailla, mut nyt parin viikon ajan on ollut kiireitä ja ei oo päässy tääl käymään :( toivonmukaan nyt taas kerkeää käymään täällä vastailemassa :)

        Omasta mielestäni jätkä voisi ihan hyvinkin olla ihastunut, ainakin muutamat merkit siihen täsmäsivät... Mutta tuota, että hän ei uskalla halata tai mtn, ihmettelen. Tarkoitatko, että olet yrittänyt halata häntä, mutta oot tullu torjutuksi? Vai tarkoitatko, että olet odottanut/olettanut hänen halaavan, mutta tuloksetta?

        Toivottavasti et pahastu, mutta haluan kysyä yhden kysymyksen sulta :D Kerro mulle, miten voi päättää kehen ihastuu ja kehen ei? Ainakin itse ihastun ihmiseen jos vain olen ihastuakseni, eli tunne painaa läpi, vaikka järki sanoisi vastaan :D

        siinä vaiheessa ku jopa paras ja sillä hetkellä lähes ainoo ystävä ilmottaa ettei haluu olla sun kaa tekemisissä ni aika hyvin sitä on oppinu hillitsee ittensä, tai silleen ainaki ettei myönnä tunteitaan ees itelleen. tai näin mulle on käyny. tai sit en tiiä mikä ongelmana:D en enää oikeestaan muista ees miltä tuntuu ihastua..

        ja halaamisesta siis, se on ite sanonu ettei oikeesti uskalla koskaa naisiin oikeestaan mitenkään joten en oo uskaltanu pahemmin halailla vaikka tapana monia muita (myös miespuolisia) onki halailla.


      • tylsistynyt_abi
        angtinenteini:D kirjoitti:

        siinä vaiheessa ku jopa paras ja sillä hetkellä lähes ainoo ystävä ilmottaa ettei haluu olla sun kaa tekemisissä ni aika hyvin sitä on oppinu hillitsee ittensä, tai silleen ainaki ettei myönnä tunteitaan ees itelleen. tai näin mulle on käyny. tai sit en tiiä mikä ongelmana:D en enää oikeestaan muista ees miltä tuntuu ihastua..

        ja halaamisesta siis, se on ite sanonu ettei oikeesti uskalla koskaa naisiin oikeestaan mitenkään joten en oo uskaltanu pahemmin halailla vaikka tapana monia muita (myös miespuolisia) onki halailla.

        Oot siis vaan kieltäny ihastumisen tunteen itteltäs? :o

        Ja koita halata häntä? Ehkä voisit jopa saada vastauksen haliis :)


      • ujoko
        tylsistynyt_abi kirjoitti:

        Oot siis vaan kieltäny ihastumisen tunteen itteltäs? :o

        Ja koita halata häntä? Ehkä voisit jopa saada vastauksen haliis :)

        jotakuinkin noin.... ja kyllähän tota vois testaa jos uskaltaa !


    • rrosku

      Hei:) Miten voisin lähestyä ihan tuntemattomaa poikaa? Olen siis 17-vuotias tyttö ja olen siis jotenkin kiinnostunut pari vuotta vanhemmasta pojasta, kun näin ensimmäisen kerran kuvan hänestä lehdessä ja sen jälkeen sitten katsonut haastatteluvideon ja jne. Hän pelaa siis jääkiekkoa ja asuu samalla maakunta-alueella.
      En tiedä mikä sitten siinä kuvassa tyyliin kolahti, se hymy ja sellainen normaalin kivan näköinen tyyppi:D sitten kun katsoin haastatteluvideon niin se asenne ja puhe oli niin jotenkin minua lähellä, en oikein tiedä, mutta mukava ja se herätti heti kiinnostusta urheilullisuus.
      Ja se kysymys nyt että, miten oikein voisin lähestyä tätä? Tuskin pystyn näkemään häntä vahingossa tai ilman että hakeutuisin ihan johonkin missä hän olisi varmasti. Joten onko tyhmää facebookissa lähestyä? Kirjoittaisin ekaksi jonkun viestin, mutta minkälaisen? entä voinko pyytää häntä kaveriksi tosta noin vaan? Kerro minulle jotakin miten minun kannattaisi lähestyä? Vai jäänkö sitten haaveilemaan ja toivomaan et joko hän tai joku muu oikea osuisi kohdalle.

      • lifemocker

        kirjoita sille ihan oikea kirje ja laita seuran osoitteeseen kuvan kanssa! (kai tämän pojan nimen kuitenkin tiedät?)

        vois olla vähän "erilaisempi" tapa ;)


      • tylsistynyt_abi

        Itseasiassa toi lifemockerin idea kuullostaa aika hyvältä :D

        Toisaalta taas, ihan yhtä järkevä idea olisi se, että menet esimerkiksi seuraamaan jätkän treenejä hallille, käyt parit treenit katselemassa ja jossakin vaiheessa koitat päästä jätkän juttusille :)

        TAI olet yhtä tylsä kuin minä, ja annat ihastuksen loppua ja odotat, että tapaat jonkun "helpomman" :D


      • lifemocker
        tylsistynyt_abi kirjoitti:

        Itseasiassa toi lifemockerin idea kuullostaa aika hyvältä :D

        Toisaalta taas, ihan yhtä järkevä idea olisi se, että menet esimerkiksi seuraamaan jätkän treenejä hallille, käyt parit treenit katselemassa ja jossakin vaiheessa koitat päästä jätkän juttusille :)

        TAI olet yhtä tylsä kuin minä, ja annat ihastuksen loppua ja odotat, että tapaat jonkun "helpomman" :D

        ei minusta hyvä idea.

        tuo hallilla hengailu menisi varmasti vain seisoskeluksi, muuta keinoahan ei ole päästä juttusille kuin ottelun jälkeen, ja pojat kuitenkin puivat ottelua vielä porukalla - käyvät suihkussa jne.

        saatat joutua seisoskelemaan pakkasessa parikin tuntia. ja sitten poika sieltä roudaa kamojaan vanhempiensa autoon - ei minusta mitenkään paras paikka hyökätä väsyneen pojan kimppuun kun tällä on jo oma sänky mielessä.


      • tylsistynyt_abi
        lifemocker kirjoitti:

        ei minusta hyvä idea.

        tuo hallilla hengailu menisi varmasti vain seisoskeluksi, muuta keinoahan ei ole päästä juttusille kuin ottelun jälkeen, ja pojat kuitenkin puivat ottelua vielä porukalla - käyvät suihkussa jne.

        saatat joutua seisoskelemaan pakkasessa parikin tuntia. ja sitten poika sieltä roudaa kamojaan vanhempiensa autoon - ei minusta mitenkään paras paikka hyökätä väsyneen pojan kimppuun kun tällä on jo oma sänky mielessä.

        Nojaa, itse suurimman osan elämästä lätkää pelanneena voin sanoa, että aina kun oli tyttöjä yleisössä, oli joukkueen pelimoraali huomattavasti korkeampi :D Ja se on varmaa, että jos joku niistä olisi vielä juttusille tullut kanssani, olisin ollut todella otettu :)

        Ja veikkaanpahan, että tuo poika josta tyttö kirjoitti, ei roudaa kamojaan enää vanhempiensa autoon :P


    • jonsuw

      Missä menee pettämisen raja?

      Esim. Oma poikaystäväni lähti kavereidensa kanssa laskettelureissulle, ja siellä oli mukana myös lauma tyttöjä. Minua ei hyväksytty matkalle mukaan, josta loukkaannuin aika pahasti.
      Jälkeenpäin näin, että he olivat pitäneet video päiväkirjaa, jossa kertoivat kuulumisistaan. Eräs tyttö tillitti kuinka poikaystäväni oli tehnyt jotain hassua ja söpöä. Joissakin viedoissa näin, kuinka hänellä oli nuuskat huulessa ja teki kaikkea tyhmää.

      Olisitko vihainen tilanteessa? Onko mielestäsi oikein ?

      • lifemocker

        tietysti voi olla vähän kyseenalaista se, että jos poika on tiennyt etukäteen, että sinne tulee tyttöjä mukaan ja se oli se syy, miksei halunnut sinua sinne. tällöin hälytyskellot voisivat vähän soida!

        itsehhän parin pitää määritellä se, mitä sallitaan ja mitä ei. ei tuossa nyt mielestäni mitään väärää ole, siellä on vain nähdäkseni (tuon tarinasi perusteella) pidetty porukalla hauskaa?

        itse en kuitenkaan salli esim vieraitten vieressä nukkumista, suutelua, saatikka sitten mitään seksuaalisia hommia. kyllä nyt esim halata saa, mutta sitten ei saa antaa myöskään vieraan ihmisen lääpiä itseään.

        nämä siis koskevat myös minua, mitä itse en tee.


      • tylsistynyt_abi

        Pettämisen raja on imo veteen piirretty viiva. Jos minulta kysytään, niin se, että roikkuu jatkuvasti vastakkaisessa sukupuolessa kiinni, tyttö/poikaystävä jää vähemmälle huomiolle, kuin ennen ja tietenkin se että harrastaa seksiä (fyysistä, henkistä, netissä, ihansama, kaikki on väärin).

        Jos oma tyttöystäväni lähtisi kaveriporukalla laskettelemaan ja en pääsisi mukaan, vaikka porukassa on jätkiä, olisin varmasti vihainen. Vaikka omaan tyttöystävääni luotan, niin en välttämättä niihin toisiin kavereihin.
        Jos en saisi hyvää selitystä siihen, miksi minua ei otettu mukaan, niin saataisinpa jopa harkita eroa... Miksi lähteä kundien kanssa mökkeilemään, vaikka on oma poikaystävä? Eli mielestäni ko. tilanne on ensinnäkin epäilyttävä ja samalla todella väärin...


    • kkkkkkko

      En olisi, sillä luottaisin poikaystävääni.
      Pettämisen raja on jokaisessa suhteessa erilainen, jotkut hyväksyvät pienet pusut, jotkut eivät edes tanssimista toisten kanssa.
      Ton tekstin perusteella sulla ei ole mitään syytä olla vihainen jätkällesi.

      • tylsistynyt_abi

        Itse kyllä hyväksyn halit, ja pusut tilanteesta riippuen... Mutta silti olisin vihainen tuossa tilanteessa.
        En ole mielestäni mikään kovin helposti suuttuva tyyppi, mutta ainakin itteeni alkoi ärsyttää heti jonsuw:n puolesta, että joku jätkä voi olla noin ajattelematon tyttöystäväänsä kohtaan.

        Eli, perustelisitko miksi ei olisi syytä olla vihainen? Joku toinen tyttö tilittää sitä, kuinka hauska ja ihana jonsuw:n poikaystävä on ollut, poika on käyttänyt nuuskaa ja tehnyt muuta typerää... Itse ainakin suuttuisin :D


      • lifemocker
        tylsistynyt_abi kirjoitti:

        Itse kyllä hyväksyn halit, ja pusut tilanteesta riippuen... Mutta silti olisin vihainen tuossa tilanteessa.
        En ole mielestäni mikään kovin helposti suuttuva tyyppi, mutta ainakin itteeni alkoi ärsyttää heti jonsuw:n puolesta, että joku jätkä voi olla noin ajattelematon tyttöystäväänsä kohtaan.

        Eli, perustelisitko miksi ei olisi syytä olla vihainen? Joku toinen tyttö tilittää sitä, kuinka hauska ja ihana jonsuw:n poikaystävä on ollut, poika on käyttänyt nuuskaa ja tehnyt muuta typerää... Itse ainakin suuttuisin :D

        pakko takertua; MIKÄ tarkalleenottaen tekee nuuskan käyttämisestä "typerää"?


      • kkkkkko
        tylsistynyt_abi kirjoitti:

        Itse kyllä hyväksyn halit, ja pusut tilanteesta riippuen... Mutta silti olisin vihainen tuossa tilanteessa.
        En ole mielestäni mikään kovin helposti suuttuva tyyppi, mutta ainakin itteeni alkoi ärsyttää heti jonsuw:n puolesta, että joku jätkä voi olla noin ajattelematon tyttöystäväänsä kohtaan.

        Eli, perustelisitko miksi ei olisi syytä olla vihainen? Joku toinen tyttö tilittää sitä, kuinka hauska ja ihana jonsuw:n poikaystävä on ollut, poika on käyttänyt nuuskaa ja tehnyt muuta typerää... Itse ainakin suuttuisin :D

        No ensinnäkin, en tiedä miksi piti mainita että poikaystävä käytti nuuskaa? Se ei ole tytön päätettävissä käyttääkö vai ei. Toki jos asiasta on erikseen sovittu, mutta jos mua nyt häiritsisi että poikaystäväni käyttäisi nuuskaa, niin hyväksyisin sen, ettei käytä sitä ollessaan mun kanssa. Mitä se mua liikuttais jos se kavereiden kanssa sitä vetäis?
        Toisaalta suhtaudun varmaan vähän erilailla asiaan koska itse käytän nuuskaa. useat tytöt ovat IUUU NUUSKAA SIIS HYI-asenteella, mutta eivät osaa perustella.
        Mikä tossa oli ajattelematonta? Se, että tätä tyttöä ei hyväksytty mukaan? Et voi sanoa asiasta mitään, koska aloittaja ei kertonut, onko hän itse kysynyt että saako tulla mukaan, kuuluuko hän kyseiseen kaveriporukkaan muuten kuin vain poikaystävänsä kautta jne.
        Ei meidänkään kaveriporukassa välttämättä tuoda kaikenmaailman tyttö- ja poikaystäviä juomaan kanssamme, vaikka paikalla onkin tyttöjä ja poikia. Heidän seurustelukumppaninsa ei kuulu meidän porukkaan, ja kaikki eivät tule toimeen kaikkien kanssa. Toki uusia ihmisiä on aina kiva tavata, mutta toikin reissu on varmaan suunniteltu tolle kaveriporukalle, eikä sinne olla haluttu ylimääräisiä (korjatkaa jos olen väärässä). Vaikka seurustellaan, niin mun mielestä se ei ole mikään perustelu sille, että pitäisi aina olla yhdessä joka paikassa.

        Ja musta on lähinnä naurettavaa, että joku kehtaisi suuttua siitä, että joku tyttö sanoo et sun poikaystävä on tehnyt jotain hauskaa ja söpöä. Ei se tarkoita että se koittaisi pokaa kyseistä jätkää. Eikö muka seurustelevista ihmisistä saa sanoa, että ne on hauskoja tai söpöjä? Kyllä mäkin joskus sanon kaveripojilleni että näytätpä hyvältä tänään mitään sen kummempaa tarkoittamatta, se näyttää hyvältä piste. Ja ne ymmärtää sen, useat niistä seurustelee ja ne tietää etten koita iskeä niitä, samoin tietää niiden muijatkin.

        Vielä tosta aloittajasta, kun sanoi että poika oli tehnyt videolla jotain typerää? Mitä se häntä liikuttaa, kai poika saa juhlia kunnolla jos haluaa. En oikeasti ymmärrä että pitäisikö sen istua yksin nurkassa koko reissun ajan hiljaa ja tekstata tytölleen kuinka ikävöi tätä ja yhyy. Naurettavaa.

        Voitko itse kertoa, ajattelenko yllä olevat asiat mielestäsi typerästi?


      • tylsistynyt_abi
        lifemocker kirjoitti:

        pakko takertua; MIKÄ tarkalleenottaen tekee nuuskan käyttämisestä "typerää"?

        Terveyshaitat, ulkonäköhaitat ja nuuskaamisen luoma kuva ihmisestä. Okei, nuuska on mielestäni "parempi", kuin tupakka, mutta kumpikaan ei oikeesti ole semmoinen asia, mitä tyttöystävältäni odottaisin... Itse ainakin pyrin siihen, etten polta/nuuskaa. :)


      • tylsistynyt_abi
        kkkkkko kirjoitti:

        No ensinnäkin, en tiedä miksi piti mainita että poikaystävä käytti nuuskaa? Se ei ole tytön päätettävissä käyttääkö vai ei. Toki jos asiasta on erikseen sovittu, mutta jos mua nyt häiritsisi että poikaystäväni käyttäisi nuuskaa, niin hyväksyisin sen, ettei käytä sitä ollessaan mun kanssa. Mitä se mua liikuttais jos se kavereiden kanssa sitä vetäis?
        Toisaalta suhtaudun varmaan vähän erilailla asiaan koska itse käytän nuuskaa. useat tytöt ovat IUUU NUUSKAA SIIS HYI-asenteella, mutta eivät osaa perustella.
        Mikä tossa oli ajattelematonta? Se, että tätä tyttöä ei hyväksytty mukaan? Et voi sanoa asiasta mitään, koska aloittaja ei kertonut, onko hän itse kysynyt että saako tulla mukaan, kuuluuko hän kyseiseen kaveriporukkaan muuten kuin vain poikaystävänsä kautta jne.
        Ei meidänkään kaveriporukassa välttämättä tuoda kaikenmaailman tyttö- ja poikaystäviä juomaan kanssamme, vaikka paikalla onkin tyttöjä ja poikia. Heidän seurustelukumppaninsa ei kuulu meidän porukkaan, ja kaikki eivät tule toimeen kaikkien kanssa. Toki uusia ihmisiä on aina kiva tavata, mutta toikin reissu on varmaan suunniteltu tolle kaveriporukalle, eikä sinne olla haluttu ylimääräisiä (korjatkaa jos olen väärässä). Vaikka seurustellaan, niin mun mielestä se ei ole mikään perustelu sille, että pitäisi aina olla yhdessä joka paikassa.

        Ja musta on lähinnä naurettavaa, että joku kehtaisi suuttua siitä, että joku tyttö sanoo et sun poikaystävä on tehnyt jotain hauskaa ja söpöä. Ei se tarkoita että se koittaisi pokaa kyseistä jätkää. Eikö muka seurustelevista ihmisistä saa sanoa, että ne on hauskoja tai söpöjä? Kyllä mäkin joskus sanon kaveripojilleni että näytätpä hyvältä tänään mitään sen kummempaa tarkoittamatta, se näyttää hyvältä piste. Ja ne ymmärtää sen, useat niistä seurustelee ja ne tietää etten koita iskeä niitä, samoin tietää niiden muijatkin.

        Vielä tosta aloittajasta, kun sanoi että poika oli tehnyt videolla jotain typerää? Mitä se häntä liikuttaa, kai poika saa juhlia kunnolla jos haluaa. En oikeasti ymmärrä että pitäisikö sen istua yksin nurkassa koko reissun ajan hiljaa ja tekstata tytölleen kuinka ikävöi tätä ja yhyy. Naurettavaa.

        Voitko itse kertoa, ajattelenko yllä olevat asiat mielestäsi typerästi?

        Typeryyksien tekeminen=juhlimista? Enpä usko.
        Aloittaja ilmeisestikkin oli yllättynyt siitä, kuinka hänen poikaystäväänsä oli tilitetty videolla, eli Jonsuw ei ole tottunut siihen, että hänen poikaystävänsä hengailee tyttöjen seurassa? Miksi pojan silti on pitänyt olla tyttöjen seurassa, varsinkin kun Jonsuw ei ole ollut paikalla?

        Ja veikkaanpa, että Jonsuw ihmettelee enneminkin sitä tekijää, mikä sai hänen poikaystävänsä kokeilemaan/käyttämään nuuskaa, kuin sitä itse nuuskan käyttöä.


      • kkkkkko
        tylsistynyt_abi kirjoitti:

        Typeryyksien tekeminen=juhlimista? Enpä usko.
        Aloittaja ilmeisestikkin oli yllättynyt siitä, kuinka hänen poikaystäväänsä oli tilitetty videolla, eli Jonsuw ei ole tottunut siihen, että hänen poikaystävänsä hengailee tyttöjen seurassa? Miksi pojan silti on pitänyt olla tyttöjen seurassa, varsinkin kun Jonsuw ei ole ollut paikalla?

        Ja veikkaanpa, että Jonsuw ihmettelee enneminkin sitä tekijää, mikä sai hänen poikaystävänsä kokeilemaan/käyttämään nuuskaa, kuin sitä itse nuuskan käyttöä.

        Mistä sä tiedät, mitä toi typeryyksien teko merkitsee? Mulle tulee automaattisesti mieleen, että se on ehkä vaan huudellut siellä jotain tai kavereitten kanssa heittänyt vähän outoa läppää, ehkä saattanut tanssia tyhmästi tms.

        Ja jos tyttöystävä ei hyväksy, että poika on toisten tyttöjen seurassa, niin ei suhde kyllä tule kestämään. On tytötkin vain ihmisiä siinä missä pojatkin, en tajua tota sun logiikkaas. Vaikka paikalla olisi tyttöjä, ei se tarkoita että ne on kaikki horoja jotka koittaa iskeä ton poikaystävää. Suututko säkin tytölles, jos se on ilman sua porukassa, jossa on sekä tyttöjä että poikia? Toi on naurettavinta mitä olen ikinä kuullut.

        Ja nuoret on kokeilunhaluisia, kai se sitä nuuskaa saa kokeilla jos haluaa. Ei kenenkää muun siitä pitäis mitää valittaa.


      • tylsistynyt_abi
        kkkkkko kirjoitti:

        Mistä sä tiedät, mitä toi typeryyksien teko merkitsee? Mulle tulee automaattisesti mieleen, että se on ehkä vaan huudellut siellä jotain tai kavereitten kanssa heittänyt vähän outoa läppää, ehkä saattanut tanssia tyhmästi tms.

        Ja jos tyttöystävä ei hyväksy, että poika on toisten tyttöjen seurassa, niin ei suhde kyllä tule kestämään. On tytötkin vain ihmisiä siinä missä pojatkin, en tajua tota sun logiikkaas. Vaikka paikalla olisi tyttöjä, ei se tarkoita että ne on kaikki horoja jotka koittaa iskeä ton poikaystävää. Suututko säkin tytölles, jos se on ilman sua porukassa, jossa on sekä tyttöjä että poikia? Toi on naurettavinta mitä olen ikinä kuullut.

        Ja nuoret on kokeilunhaluisia, kai se sitä nuuskaa saa kokeilla jos haluaa. Ei kenenkää muun siitä pitäis mitää valittaa.

        Enhän mä tiedäkkään mitä toi "typeryyksien teko" tarkoittaa, edellisessä viestissäni vain viittasin sun lausahduksees. Ja mitä se kumpaakaan meistä loppujen lopuks pitäs liikuttaa, et mitä se poikaystävä teki? Jonsuw ilmeisestikkään ei tykkää siitä, mitä poikaystävänsä teki ja sanoo että hän teki typerästi, tarkentamatta sen enempää.

        Ja en usko, että Jonsuw:n pointti tossa jutussa on se, että siellä oli tyttöjä mukana, vaan se, että siellä oli muitaKIN tyttöjä, niin miksei häntäkin voinut kutsua mukaan. Olihan siellä sentään hänen paras kaverinsa/poikaystävänsä.

        Ja ei, en suutu siitä, että tyttöystäväni on seurassa jossa on poikia, mutta kyllä mä hänelle siitä sanoisin, jos hän lähtisi lomailemaan lappiin jätkien kanssa, eikä kutsuisi minua mukaan/kertoisi minulle jutusta. Ja jos vielä joku jätkä loman jälkeen tillittää siitä, kuinka ihana ja kiva tyttöystäväni on ollut, niin kyllä saattaisi keittää aika nopeesti.

        Ja tohon sun pointtiis, et luulenko kaikkien tyttöjen olevan horoja? En luule, mutta tiedän, että yhtälö: Nuori alkoholi vastakkainen sukupuoli erittäin pieni riski pettämisestä kiini jäämisestä=Suurehko todennäköisyys pettämiseen.

        Ei en ole tekopyhä, olen ollut itsekin humalassa ja meinannut ajautua vastaavaan tilanteeseen. Mutta järki pelasti ennen kuin tein mitään. Ja itse olen siis ihminen joka ei voisi koskaan pettää tyttöystäväänsä... Eli kyllä se alkoholi sumentaa todella nopeasti todellisuudentajun ja laskee kynnystä moniin asioihin.

        Ja btw, 1,5v menty tällä asenteella ja loppua ei näy, eli siinä todistettiin sun teorias siitä, ettei tällainen suhde tule kestämään?

        Ja nuuskaamiseen sen verran, että en mä siitä tykkäis jos mun tyttöystävä alkais nuuskaamaan, eli sanoisin siitä hänelle. Ja tiedän ettei hän siitä vetäisi herneitä nenäänsä, niinkuin sinä juuri teit, kun arvostelin jonkun nuuskankäyttöä.


      • kkkkkkko
        tylsistynyt_abi kirjoitti:

        Enhän mä tiedäkkään mitä toi "typeryyksien teko" tarkoittaa, edellisessä viestissäni vain viittasin sun lausahduksees. Ja mitä se kumpaakaan meistä loppujen lopuks pitäs liikuttaa, et mitä se poikaystävä teki? Jonsuw ilmeisestikkään ei tykkää siitä, mitä poikaystävänsä teki ja sanoo että hän teki typerästi, tarkentamatta sen enempää.

        Ja en usko, että Jonsuw:n pointti tossa jutussa on se, että siellä oli tyttöjä mukana, vaan se, että siellä oli muitaKIN tyttöjä, niin miksei häntäkin voinut kutsua mukaan. Olihan siellä sentään hänen paras kaverinsa/poikaystävänsä.

        Ja ei, en suutu siitä, että tyttöystäväni on seurassa jossa on poikia, mutta kyllä mä hänelle siitä sanoisin, jos hän lähtisi lomailemaan lappiin jätkien kanssa, eikä kutsuisi minua mukaan/kertoisi minulle jutusta. Ja jos vielä joku jätkä loman jälkeen tillittää siitä, kuinka ihana ja kiva tyttöystäväni on ollut, niin kyllä saattaisi keittää aika nopeesti.

        Ja tohon sun pointtiis, et luulenko kaikkien tyttöjen olevan horoja? En luule, mutta tiedän, että yhtälö: Nuori alkoholi vastakkainen sukupuoli erittäin pieni riski pettämisestä kiini jäämisestä=Suurehko todennäköisyys pettämiseen.

        Ei en ole tekopyhä, olen ollut itsekin humalassa ja meinannut ajautua vastaavaan tilanteeseen. Mutta järki pelasti ennen kuin tein mitään. Ja itse olen siis ihminen joka ei voisi koskaan pettää tyttöystäväänsä... Eli kyllä se alkoholi sumentaa todella nopeasti todellisuudentajun ja laskee kynnystä moniin asioihin.

        Ja btw, 1,5v menty tällä asenteella ja loppua ei näy, eli siinä todistettiin sun teorias siitä, ettei tällainen suhde tule kestämään?

        Ja nuuskaamiseen sen verran, että en mä siitä tykkäis jos mun tyttöystävä alkais nuuskaamaan, eli sanoisin siitä hänelle. Ja tiedän ettei hän siitä vetäisi herneitä nenäänsä, niinkuin sinä juuri teit, kun arvostelin jonkun nuuskankäyttöä.

        Ei kai siellä mitään parasta kaveria ollut?
        Enkä mä nyt siitä suutu, jos joku sanoo ettei pidä nuuskan käyttämisestä tai polttamisesta. Hyvähän se on ettei niihin koske. Kuitekin toi lause oli muotoiltu niin, että se olisi jotenkin typerää ja siis että se olisi osasyy miksi tyttö on vihainen. Se ei musta kuulu pätkänvertaa sille.
        Ja joo, humalassa tekee typeryyksiä. Kuitenkin sanoin jo aiemmin, että ainakin mun kaveriporukassa ei välttämättä oteta kaikkia maailman tyttöystäviä mukaan, jos meidän oma porukka haluaa tehdä jotain. Ihan hyvin voisi vaikka olla niin, että mökki tai mikälie paikka missä poika ja hänen kaverinsa olivatkaan on jonkun pojan kaverin joka ei pidä pojan tyttöystävästä eikä näin ollen haluaisi tätä mukaan.
        Kyllä mustakin tytöllä on oikeus tietää, miksei häntä otettu mukaan. Kysyisi sitä jätkältään eikä tulisi tänne tilittämään että mikä on pettämisen raja ja ainoat asiat on se että joku sanoi poikaa söpöksi ja se käytti nuuskaa.
        Ja kuten sanoin, olen itse omassa kaveriporukassa tottunut siihen, että söpöksi sanomisesta kukaan ei tule mustasukkaiseksi. Joten mun on vaikea käsittää, miten siitä voi alkaa miettimään että nyt mua on varmaan petetty.


      • tylsistynyt_abi
        kkkkkkko kirjoitti:

        Ei kai siellä mitään parasta kaveria ollut?
        Enkä mä nyt siitä suutu, jos joku sanoo ettei pidä nuuskan käyttämisestä tai polttamisesta. Hyvähän se on ettei niihin koske. Kuitekin toi lause oli muotoiltu niin, että se olisi jotenkin typerää ja siis että se olisi osasyy miksi tyttö on vihainen. Se ei musta kuulu pätkänvertaa sille.
        Ja joo, humalassa tekee typeryyksiä. Kuitenkin sanoin jo aiemmin, että ainakin mun kaveriporukassa ei välttämättä oteta kaikkia maailman tyttöystäviä mukaan, jos meidän oma porukka haluaa tehdä jotain. Ihan hyvin voisi vaikka olla niin, että mökki tai mikälie paikka missä poika ja hänen kaverinsa olivatkaan on jonkun pojan kaverin joka ei pidä pojan tyttöystävästä eikä näin ollen haluaisi tätä mukaan.
        Kyllä mustakin tytöllä on oikeus tietää, miksei häntä otettu mukaan. Kysyisi sitä jätkältään eikä tulisi tänne tilittämään että mikä on pettämisen raja ja ainoat asiat on se että joku sanoi poikaa söpöksi ja se käytti nuuskaa.
        Ja kuten sanoin, olen itse omassa kaveriporukassa tottunut siihen, että söpöksi sanomisesta kukaan ei tule mustasukkaiseksi. Joten mun on vaikea käsittää, miten siitä voi alkaa miettimään että nyt mua on varmaan petetty.

        Poikaystävä~paras kaveri?
        Miksei tyttö sais olla ärsyyntyny jos poikaystävä, joka ei normaalisti nuuskaa, rupeaa nuuskaamaan kaveripiirin painostuksen takia? Jospa Jonsuw arvosti poikaystäväänsä sen vuoksi erityisen paljon, että hän kuului juuri niihin harvoihin nuoriin, jotkai eivät polta/nuuskaa?
        Nojoo, yhdyn oikeestaan loppuun mitä sanot, mutta mielestäni nyt vain on vähän ikävää kuulla, kun joku tillittää siitä, kuinka ihana sun tyttö-/poikaystävä on ollut viikonloppuna.
        Mut siin oon täysin samaa mieltä, että kannattaa vain puhua poikaystävänsä kanssa näistä jutuista, eikä tulla kyselemään netin anonyymeiltä :D

        Jos satut viel lukee näitä, nii olis kyl kiva kuulla Jonsuw sun mielipitees täst asiast nykysin ja niin edelleen :)


    • apiuauaiiiiiiiibbaaa

      mitä poika ajattelee ku se kysy mult chatiss et aletaax? ja vastasin: ei :D
      tykkään kyl siit mut en haluu viell alkaa sen kaa ehkä myöhemmin.ja ku se kysy ni olin vähä paniikissa ja vastasin vaa ei :D

      • tylsistynyt_abi

        No meet vaikka puhumaan sille myöhemmin ja sanot, että oot ajatellu sen kysymystä tarkemmin ja, että ois ehkä ihan kiva seurustella tms?

        Omasta mielestäni kylläkin jos jätkä tekee alotteen lauseella "aletaax?", niin on yritys kyllä lähinnä läpällä heitetty tai muuten vain asiaton.


    • Asdassa

      Mitä se tarkottaa jos moika hymyilee sillee flirttailevasti ja kattoo silmii ? mitä ite tarkottaisit jos tekisit jollekki tytöl nii ? :DD

      • lifemocker

        mene kysymään et mitä tarkotit ;) sillähän se selvii


      • lolollovelovelovelov

        se tykkää sust!!!mullekki käy nii välill.:DDDD


      • tylsistynyt_abi

        No ite toivoisin, että tyttö tulee puhumaan kanssani, tai, että tyttö vastaa katseeseeni :D


    • ????????????????????

      Onko 3 vuotta liikaa ikäeroo?

      • lifemocker

        missä iässä


    • rrosku

      Kiitos noista vastauksista:)!
      Mä en luultavasti ihan vähän aikaan pääse mihinkään mitään lätkäpeliä katsomaan täältä:/ vaikka välimatkaa ei ole hirveästi, mut tietyistä syystä en vaan nyt lähiaikoina pääse.. :(
      Toi kirje juttu kuulosti aika hyvältä, mutta onkohan se liian uskalliasta vaan lähettää jonkun kirjeen tuntemattomalle?:D ja mitä ja miten mä nyt oikein kirjoittaisin hänelle? Kirjoittaisinko muka suoraan et:"moi ootkos sinkku voitaisko tavata jossain?" :D ei ehkä, en ainakaan viitsisi:D
      Haluaisin tyyliin tutustua ja puhella niitä ja näitä ja sitten katsoa mitä tulevaisuus tuo tullessaan..:D mutta näin talven tullen olisi kivaa olla jotain pientä juttua, kun tuntuu et tää arki on niin masentava:D
      Voi että kuulostan ihan hirveeltä:D

      • tylsistynyt_abi

        Eet sä ny hirveeltä kuullosta :D Ainahan sitä joskus on ns. epätoivon partaalla :D

        Mutta kun sanoit ettet pääse katsomaan lätkäpeliä, niin onko mahdollisuutta päästä jonnekkin muualle samanaikaisesti hänen kanssaan? Lätkäpelaajat usein käyvät salilla, joten jos itse harrastat salilla käymistä, niin siinä olisi yksi mahdollisuus?

        Ja onhan se kirje ehkä uskaliasta, mutta ainakin omalaatusita ja erilaista :D Entäpä hänen lisääminen kaveriksi facebookissa/google :ssa/jossakin sosiaalisessa mediassa, ja yrität tutustua sitä kautta? :)


    • tärkee ja järkee

      Kuinka tärkee on likan perrse?

      • tylsistynyt_abi

        Nooo pitäähän pepun olla hyvä :D mut ei nyt se mikään este ole, jos tytöllä on huono peppu :)


    • minä vain

      oon 17v tyttö ja oon viestitelly yhen pojan kans 15v lähtien (poika siis entinen luokkakaveri ja saman ikänen), tos kesällä se tunnusti et tykkää musta ja mä tiesin kyl jo alusta asti et se tykkää must, mut olin silti antanu jutun jatkua vaikka en tykkääkkää ko. henkilöstä. ja sit pyysin et se ei enää pistäis viestii. no nyt se taas alotti viestittelyn ja mä en oo varma tykkääko se musta enää vai ollaanks vaa friendzonella. mielipide tästä?

      ja sitten, oon nyt ihastunu yhteen tosi mukavan oloseen poikaan mut se on tosi ujo, enkä oo ikinä jutellu sille mietin vaa miten pistäisin keskustelun alulle ku oon itekki tosi ujo, enkä oo ikinä ollu parisuhteessa...

      kiitos jo etukäteen :))

      • tylsistynyt_abi

        Ensimmäiseen, kunhan itse teet selväksi jätkälle, että haluat jätkän olevan friendzonella, niin asia on sillä selvä :D

        Ja toiseen, jos olette kavereita fb:ssä tjms, niin siellä on varmaankin helpompi aloittaa puhuminen toisilleen, kuin naamatusten? :D Tai sitten teet vain yksinkertaisesti ja rohkaiset itseäsi sen verran, että menet puhumaan hänelle? :) Ja siitä, kun sanoit, ettet ole ollut koskaan parisuhteessa, niin älä mieti sitä, vaan anna jutun kehittyä itsekseen. On ikävä tutustua ihmiseen jos miettii kokoajan sitä, että onnistuuko tämä parisuhde, kun olen ensikertalainen tjms :)


    • 98tyttö

      mikä on sun seksi fantasias

      • tylsistynyt_abi

        Kolmen kimppa, kahden tytön kanssa :D


    • ????????????????????

      alle 15 molemmat

      • tylsistynyt_abi

        Onhan se nyt pikkuisen turhan iso ikäero...


    • jöööh

      Mitä mielt oot kahen vuoden ikäerost, sillee et tyttö on vanhempi (ollaa siis 14 ja 16) :D onks jo liian puuma, vai viel iha ok? :D

      • tylsistynyt_abi

        Noo ei siinä mitään, jos ootte lähes samal tasolla ja molempien arvot on selvät tmsyms :D Varaudu vaan siihen, et kaveris haukkuu sua läpällä puumaks :P


      • En keksi nimee
        tylsistynyt_abi kirjoitti:

        Noo ei siinä mitään, jos ootte lähes samal tasolla ja molempien arvot on selvät tmsyms :D Varaudu vaan siihen, et kaveris haukkuu sua läpällä puumaks :P

        Oon ihan sika ujo, miten pääsisin eroon siitä? :)

        Ja oon tyttö.


      • tylsistynyt_abi
        En keksi nimee kirjoitti:

        Oon ihan sika ujo, miten pääsisin eroon siitä? :)

        Ja oon tyttö.

        Lerro mulle eka keino mil pääsen omasta ujoudestani eroon :P

        Noeivaan, sun pitää "vaan" olla itsevarma itsestäs ja ajatella "ei mulla oo mitään hävittävää jos meen puhuu tolle" tmv :)

        Ujous on oikeesti vaikee asia :D


    • tyttö mutta hullu

      Aloin seurustella itseäni vuotta vanhempaan poikaan.Pian kaverini sanoi että poika mahdolllisesti juo ja polttaa.Kannataako lopetaa suhde?

      (Olen 13 ja poika 14)

      • tylsistynyt_abi

        Sun oma päätökseshän se on, että haluatko poikaystäväsi käyttävän päihteitä. Jos haluat päihteettömän poikaystävän, niin pyydä häntä lopettamaan/lopeta suhde.
        Itse en kyllä näe mitään järkeä ylipäätäänkään polttamisessa, tai varsinkaan siinä, että 14-v polttaa ja ryyppää, siinä mun mielipide.

        Btw, kannattaisko kysyy poikaystävältäs, ennen ku uskot kaikkee mitä kaverisi sanoo? :)


    • tyttö mutta hullu

      Joo,Ei se vaikuta semmoselle joka ryyppää mutta mä kysyn siltä kun nähään...

      • tylsistynyt_abi

        Hyvä, aina kannattaa puhua ennen päätöksiä :)


    • seksikivaasia

      oletko harrastanut seksiä? millaisesta seksistä tykkäät?(:

      • tylsistynyt_abi

        Olen harrastanut aktiivisesti seksiä viimeisen vuoden ajan. Ja kaikki heteroseksin tyylit kelpaavat :)


      • paha
        tylsistynyt_abi kirjoitti:

        Olen harrastanut aktiivisesti seksiä viimeisen vuoden ajan. Ja kaikki heteroseksin tyylit kelpaavat :)

        oletko kattonut koskaan pornoa ja jos olet niin mistä?


      • tylsistynyt_abi
        paha kirjoitti:

        oletko kattonut koskaan pornoa ja jos olet niin mistä?

        Kyllä, netistä. Enpä pahemmin pitänyt, eivaa oo munjuttu :D


    • 14v tyttö

      Miksi pojille on helpompi puhua avoimesti kuin tytöille? :)

      • tylsistynyt_abi

        No enpä osaa sanoa...:D


      • 16v tyttö

        mul on sama ongelma, en vaa tuu toimee muitten naisten kaa, ehkä se on omal kohal jonku näköstä kateutta ja yleistä käsitystä naisten pinnallisuudest:s


      • tylsistynyt_abi
        16v tyttö kirjoitti:

        mul on sama ongelma, en vaa tuu toimee muitten naisten kaa, ehkä se on omal kohal jonku näköstä kateutta ja yleistä käsitystä naisten pinnallisuudest:s

        Mistäs se johtuu, et naiset on niin usein kateellisia toisilleen? :o Kun omasta mielestä miehet eivät lähes ikinä ole toisilleen kateellisia :D


      • lifemocker

        johtuneeko siitä että pojat juoruilevat vähemmän ;)


      • lifemocker
        tylsistynyt_abi kirjoitti:

        Mistäs se johtuu, et naiset on niin usein kateellisia toisilleen? :o Kun omasta mielestä miehet eivät lähes ikinä ole toisilleen kateellisia :D

        naiset ns kilpailevat keskenään sosiallisin pelein, miehet eivät moisia harrasta vaan jos kaveri sua vituttaa niin tälle sanotaan asiasta tai otetaan joku painimatsi tms ja homma on tämän jälkeen ok.

        miesten maailma on paljon suorempaa, naiset harrastavat ns "henkistä väkivaltaa" omissa piireissään


      • tylsistynyt_abi
        lifemocker kirjoitti:

        naiset ns kilpailevat keskenään sosiallisin pelein, miehet eivät moisia harrasta vaan jos kaveri sua vituttaa niin tälle sanotaan asiasta tai otetaan joku painimatsi tms ja homma on tämän jälkeen ok.

        miesten maailma on paljon suorempaa, naiset harrastavat ns "henkistä väkivaltaa" omissa piireissään

        Toi on kyllä juu totta... Ihme juttu, kun ihmiset eivät vain tyydy siihen mitä heillä on, vaan pitää kadehtia toisia :/


    • 14v tyttö

      ku mul on enemmä poikakavereit ku tyttö :) ja oon siis tyttö ja ihmettelen vaa sitä. on mul pari tyttökaveriikii ja sit ne luulee et tykkään niist kaikist vaik oon vaa niitten kaveri

      • tylsistynyt_abi

        No mikset sä tee niille selväks, et haluut olla vaan kaveri? :D


      • lifemocker

        joo tuo muuten kannattaa tehdä noille pojillekkin selväksi IHAN OIKEASTI että suhun ei kannata ihastua, koska itse ajattelet heistä vain kavereina.

        siinä menee koko kaverisuhde pilalle jos joku on ihastunut sinuun


    • 14v tyttö

      kyllä ne pojat tietää mutta tytöt ei usko :/ en ole koskaan heitä ymmärtänytkään

      • tylsistynyt_abi

        Siis hetkonen, sanot että kaverisi eivät usko sinua tuollaisessa asiassa? No offence, mutta aika tylsiä kavereita sulla :(


      • lifemocker

        mitäs se näille tytöille kuuluu kenen kanssa sinä hengailet?


      • kkkkko

        Mitä sä välität siitä, vaikka kaveris luulisivatkin sun olevan ihastunut johonkin niistä sun kaveripojista? Itse en tossa tilanteessa välittäisi yhtään, pääasia että itse tietäisin totuuden.
        Ja tohon aiempaan kysymyksees, et miksi pojille on helpompi puhua, niin mulla on ainakin niin, että puhun tyttökavereilleni kyllä paljon asioistani ja varsinkin silloin kun voisin puhua asiasta oikeasti tunteja. :D Parille kaveripojalleni voin myös näitä jaaritus-asioita kertoa, mutta yleensä kyselen heiltä vain jos haluan johonkin asiaan miehisen näkökulman.


      • tylsistynyt_abi
        lifemocker kirjoitti:

        mitäs se näille tytöille kuuluu kenen kanssa sinä hengailet?

        ^naulan kantaan. Mieti miltä susta tuntuis, jos sä tapaisit jonkun kivan jätkän, mutta se ei haluukkaa tutustuu suhun, kun sen kaveripiiri ei hyväksy sua? Sinuna sanoisin suorat sanat tollasille ihmisille/antaisin niiden vaan olla. :)


      • lifemocker
        tylsistynyt_abi kirjoitti:

        ^naulan kantaan. Mieti miltä susta tuntuis, jos sä tapaisit jonkun kivan jätkän, mutta se ei haluukkaa tutustuu suhun, kun sen kaveripiiri ei hyväksy sua? Sinuna sanoisin suorat sanat tollasille ihmisille/antaisin niiden vaan olla. :)

        muistaa vaan että oikeat ystävät eivät juoruile sinusta, eivätkä valita jos hengailet välillä muittenkin kanssa! ;)


    • 14v tyttö

      ei se periaattees kuulukkaa mut ne huomauttelee päivittin ja haluaisin sen loppuvan :/olen sanonu niille monta kertaa että asia ei kuulu niille mut kyl ne vaa jaksaa jatkaa

      • tylsistynyt_abi

        Millasia kavereita on semmoiset, jotka eivät arvosta toisten arvoja ja mielipiteitä? Itse sanoisin, että he eivät kyllä kavereita ole. Ja uskon, että löydät huomattavasti parempia kavereita pienellä vaivannäöllä :)


    • 14v tyttö

      toivottavasti tai jos en niin onhan minulla ne pojat :)

      • tylsistynyt_abi

        Muista vain, ettet tee samaa virhettä, kuin allekirjoittanut ja monet muut, eli pidä liian montaa rautaa tulessa yhtäaikaa...:D siitä ei seuraa mitään hyvää.


    • 1q2w3e

      Sun pitäis hengata enemmän 12-vuotiaiden kanssa jos luulet että ne on liian nuoria esim. seurusteluun :O Jotkut niistä on toosi kypsiä

      • tylsistynyt_abi

        Kiitti nauruista :)


        (sorinyvaajosloukkaanuit)


    • 14v tyttö

      en pelaa likaisia pelejä :O 12-vuotiaat on ihan kakaroita ja en niiden kanssa hengaa kun ne ovat saman ikäisiä kun siskoni!

      • epätäydellisyys

        Haluaisin saada teiltä/sinulta tylsistynyt abi vastauksia kysymyksiini... Olen siis 15v tyttö ja ihastunut 17v miehen alkuun. Hän ei edes kunnolla tunne minua, kavereiden kautta tietää vain. Kuljetaan samalla linkulla ja hän monesti puhuu kavereiden kanssa ja mikä parasta kiinnostuksen aiheemme kuulostaa olevan samat, kamala minä kun kuuntelen. Haen samaan kouluun ensivuonna missä hän on. Yritän päätä linkussa hänen viereen, että voitais jutella,mutta aina joku toinen ehtii ensin... Onko mulla mitään mahiksia? Luokallani pojat vihjailevat erään tyypin olevan ihastunut minuun! En ole pojan kans paljoa puhunu, mutta nyt hän luokassa kommentoi välillä kesken minun ja kavereiden höpötyksen. Saatan tunneilla välillä olla ajatuksissani ja tuijottaa, vaikken sitä tajua. Eräs toinen poika luulee ilmeisesti että katson häntä, sillä yks päivä tajusin katsovani häneen päin ja sen jälkeen hän on katsellut minua... Apua! Mulla on myös tosi huono itseluottamus, en ole koskaan tyytyväinen itseeni ja sairastan anoreksiaa, näin ollen rintanikin ovat pienet ja siitä huono itseluottamus, en ole myöskään erityisen suosittu, mutta on kuitenkin kamuja, eli onko mulla mitään mahiksia 17v kanssa ja mitä tehä luokan poikien kans?! Help Niin ja tiedän että tää kuulostaa sairaalta, mutta en halua lapsia tai jos haluan niin viim. 20v sillä oma äitini sai minut vanhempana ja se on aina minua hävettänyt joten haluan olla nuori äiti tai lapseton, tätä ei varmaan jätkät hyväksy/tajua? Vastaile..


      • xxxtx
        epätäydellisyys kirjoitti:

        Haluaisin saada teiltä/sinulta tylsistynyt abi vastauksia kysymyksiini... Olen siis 15v tyttö ja ihastunut 17v miehen alkuun. Hän ei edes kunnolla tunne minua, kavereiden kautta tietää vain. Kuljetaan samalla linkulla ja hän monesti puhuu kavereiden kanssa ja mikä parasta kiinnostuksen aiheemme kuulostaa olevan samat, kamala minä kun kuuntelen. Haen samaan kouluun ensivuonna missä hän on. Yritän päätä linkussa hänen viereen, että voitais jutella,mutta aina joku toinen ehtii ensin... Onko mulla mitään mahiksia? Luokallani pojat vihjailevat erään tyypin olevan ihastunut minuun! En ole pojan kans paljoa puhunu, mutta nyt hän luokassa kommentoi välillä kesken minun ja kavereiden höpötyksen. Saatan tunneilla välillä olla ajatuksissani ja tuijottaa, vaikken sitä tajua. Eräs toinen poika luulee ilmeisesti että katson häntä, sillä yks päivä tajusin katsovani häneen päin ja sen jälkeen hän on katsellut minua... Apua! Mulla on myös tosi huono itseluottamus, en ole koskaan tyytyväinen itseeni ja sairastan anoreksiaa, näin ollen rintanikin ovat pienet ja siitä huono itseluottamus, en ole myöskään erityisen suosittu, mutta on kuitenkin kamuja, eli onko mulla mitään mahiksia 17v kanssa ja mitä tehä luokan poikien kans?! Help Niin ja tiedän että tää kuulostaa sairaalta, mutta en halua lapsia tai jos haluan niin viim. 20v sillä oma äitini sai minut vanhempana ja se on aina minua hävettänyt joten haluan olla nuori äiti tai lapseton, tätä ei varmaan jätkät hyväksy/tajua? Vastaile..

        Autappa! Mulla on mietityttänyt se kuuluisa "eka kerta" onko ihan äly noloa jos tyttö ei osaa? Ja mitä jos jännittää tosi paljon ja pelkää tuottavansa pettymyksen toiselle, eikä pysty ottamaan asiaa leikkimielisesti suorituspaineiden vuoksi? Ollaan puhuttu ja näin ja poika on poikuutensa menettäny jo :S sanoo kyllä että hän tukee ja neuvoo, pelkään silti olevani todella huono, etenkin kun hän on kokeneempi. Painostanut hän ei ole, On valmis odottamaan niin pitkään kun haluan. Onko sinulla hyviä vinkkejä? Poikaystäväni on aivan ihana ja siksipä pelkäänkin nolaavani itseni. Ikää 16 mulla ja hänellä 17


      • tylsistynyt_abi
        epätäydellisyys kirjoitti:

        Haluaisin saada teiltä/sinulta tylsistynyt abi vastauksia kysymyksiini... Olen siis 15v tyttö ja ihastunut 17v miehen alkuun. Hän ei edes kunnolla tunne minua, kavereiden kautta tietää vain. Kuljetaan samalla linkulla ja hän monesti puhuu kavereiden kanssa ja mikä parasta kiinnostuksen aiheemme kuulostaa olevan samat, kamala minä kun kuuntelen. Haen samaan kouluun ensivuonna missä hän on. Yritän päätä linkussa hänen viereen, että voitais jutella,mutta aina joku toinen ehtii ensin... Onko mulla mitään mahiksia? Luokallani pojat vihjailevat erään tyypin olevan ihastunut minuun! En ole pojan kans paljoa puhunu, mutta nyt hän luokassa kommentoi välillä kesken minun ja kavereiden höpötyksen. Saatan tunneilla välillä olla ajatuksissani ja tuijottaa, vaikken sitä tajua. Eräs toinen poika luulee ilmeisesti että katson häntä, sillä yks päivä tajusin katsovani häneen päin ja sen jälkeen hän on katsellut minua... Apua! Mulla on myös tosi huono itseluottamus, en ole koskaan tyytyväinen itseeni ja sairastan anoreksiaa, näin ollen rintanikin ovat pienet ja siitä huono itseluottamus, en ole myöskään erityisen suosittu, mutta on kuitenkin kamuja, eli onko mulla mitään mahiksia 17v kanssa ja mitä tehä luokan poikien kans?! Help Niin ja tiedän että tää kuulostaa sairaalta, mutta en halua lapsia tai jos haluan niin viim. 20v sillä oma äitini sai minut vanhempana ja se on aina minua hävettänyt joten haluan olla nuori äiti tai lapseton, tätä ei varmaan jätkät hyväksy/tajua? Vastaile..

        No johan tuli läjäkysymyksiä :D

        Ensinnäkin, sen 17v kanssa sul on imo ihan hyvät mahollisuudet. Ei se, että joku muu istuu sen vieressä tarkoita sitä, että poika olisi heti kiinnostunut siitä vieressäistujasta. Joskus jopa aivan päinvastoin :D. Jatkat vaan yrittämistä takaiskuista huolimatta, niin hyvä tulee :)

        Ja luokan pojista, kerro vain suoraan jos et ole kiinnostunut heistä. Ikävämpää se on, että yrittää "iskeä" jotakuta vaikka kuinka kauan, muttei vaan saa vastausta, kuin se, että saa het tietää ettei toista kiinnosta :)

        Ja niistä rinnoista sen verran, että minun ja oikeastaan kaikkien kavereitteni mielestä pienehköt rinnat ovat paljon paremmat, kuin suurehkot rinnat :) on meinaa paljon sopusuhtasempaa yleensä :) Ja tsemppii sun sairautes kans :)

        Ja tosta 20v äitiydestä, ei sun kannata vielä 15-vuotiaana miettiä millon haluat lapsen. Hormonit sekottaa mielentilojas lähes joka päivä nuorena ja silloin kakskymppisenä sulla on aika varmasti erilainen näkemys asiasta. Btw, ei tossa mun mielestä oo mitään ihmeellistä, itekää en näillänäkymin jälkikasvua halua :D Mutta kerro, miksi häpeät sitä, että äitisi on "vanha"? Omatkin porukat ovat molemmat 55 -2 ja en ole koskaan ollut sitä mieltä, että he ovat erityisen vanhoja :)


      • tylsistynyt_abi
        xxxtx kirjoitti:

        Autappa! Mulla on mietityttänyt se kuuluisa "eka kerta" onko ihan äly noloa jos tyttö ei osaa? Ja mitä jos jännittää tosi paljon ja pelkää tuottavansa pettymyksen toiselle, eikä pysty ottamaan asiaa leikkimielisesti suorituspaineiden vuoksi? Ollaan puhuttu ja näin ja poika on poikuutensa menettäny jo :S sanoo kyllä että hän tukee ja neuvoo, pelkään silti olevani todella huono, etenkin kun hän on kokeneempi. Painostanut hän ei ole, On valmis odottamaan niin pitkään kun haluan. Onko sinulla hyviä vinkkejä? Poikaystäväni on aivan ihana ja siksipä pelkäänkin nolaavani itseni. Ikää 16 mulla ja hänellä 17

        Xxxtx:lle

        Ekakerta on aina ekakerta, joillakin kaikki natsaa hyvin ja joillakin ei. Siinä, että jokin ei suju, ei ole mitään hävettävää tai noloa. Eli älä sitä stressaa :) Ja siitä jännittämisestähän on vain haittaa kaikinpuolin, vaikeampi kostua ja rentoutua yms. eli ilmapiiri pitää saada rennoksi ja turvalliseksi, niin ettei sun tarvitse jännittää :) Pitkä esileikki auttaa asiaa tosi paljon kans :)

        Sun pitää vaan luottaa poikaystävääsi niin paljon, että tiedät hänen olevan hellä ja ymmärtäväinen sulle. Eiköhän poikaystäväsi sellainen olekin, ainakin sellaisen kuvan sain. :D

        Ja btw, yleensä kannattaa välttää semmosii "noniin, tänää mä teen sen", tyylisiä asenteita. Annat vain tunteiden viedä, kun aika ja paikka tuntuvat sopivilta :)

        Toivottavasti jelppi :)


      • kkkkko
        epätäydellisyys kirjoitti:

        Haluaisin saada teiltä/sinulta tylsistynyt abi vastauksia kysymyksiini... Olen siis 15v tyttö ja ihastunut 17v miehen alkuun. Hän ei edes kunnolla tunne minua, kavereiden kautta tietää vain. Kuljetaan samalla linkulla ja hän monesti puhuu kavereiden kanssa ja mikä parasta kiinnostuksen aiheemme kuulostaa olevan samat, kamala minä kun kuuntelen. Haen samaan kouluun ensivuonna missä hän on. Yritän päätä linkussa hänen viereen, että voitais jutella,mutta aina joku toinen ehtii ensin... Onko mulla mitään mahiksia? Luokallani pojat vihjailevat erään tyypin olevan ihastunut minuun! En ole pojan kans paljoa puhunu, mutta nyt hän luokassa kommentoi välillä kesken minun ja kavereiden höpötyksen. Saatan tunneilla välillä olla ajatuksissani ja tuijottaa, vaikken sitä tajua. Eräs toinen poika luulee ilmeisesti että katson häntä, sillä yks päivä tajusin katsovani häneen päin ja sen jälkeen hän on katsellut minua... Apua! Mulla on myös tosi huono itseluottamus, en ole koskaan tyytyväinen itseeni ja sairastan anoreksiaa, näin ollen rintanikin ovat pienet ja siitä huono itseluottamus, en ole myöskään erityisen suosittu, mutta on kuitenkin kamuja, eli onko mulla mitään mahiksia 17v kanssa ja mitä tehä luokan poikien kans?! Help Niin ja tiedän että tää kuulostaa sairaalta, mutta en halua lapsia tai jos haluan niin viim. 20v sillä oma äitini sai minut vanhempana ja se on aina minua hävettänyt joten haluan olla nuori äiti tai lapseton, tätä ei varmaan jätkät hyväksy/tajua? Vastaile..

        Kirjoitin sulle pitkän vastauksen kun vaikutat niin sympaattiselta, mutta se katosi. Kuitenkin uusi yritys.
        Ei sun pidä sun rintojenkoosta välittää, itsellänikään ei ole mitkään suuret rinnat, mutta kukaan ei ole ikinä valittanut niistä mulle tai haukkunut mua koulussa/missään muuallakaan niiden takia. Ja luulen, että johtui siitä koska mä pidän niistä ja hyväksyn mun koko kropan semmosena kun se on. Vaikka sitä on nuorena vaikea käsittää, ihmiset oikeasti kokee hyvän itsetunnnon omaavat ihmiset paljon viehättävämpinä kuin ne jotka mollaavat itseään. Joten opettele pitämään sun vartalosta ja ulkonäöstä, koita vaikka miettiä että mitkä kolme asiaa on sun ulkonäössä parasta, ne voi olla ihan pieniä asioita. (silmät, suu, jalat, pituus, kynnet, ripset jne.). Mulla itelläni oli vaikeuksia pari vuotta sitten sanoa mikä on parasta mun ulkonäössä ja nykyään pidän itsestäni juuri tällaisena.
        Ja muutenkin, ei elämä ole niin ulkonäköpainotteista mitä annetaan ymmärtää.
        Älä ota katsekontaktia siihen poikaan joka sua tuijottaa.
        Tuo itseäsi esille enemmän niin, että se 17v. poika vois huomata sut. Tuossa vaiheessa sulla on vielä kaikki kortit käännettävänä.
        Ja itsekin mietin nuorempana, että haluaisin saada lapsen nuorena tai en koskaan. Luulen, että sullakin toi mielipide vähän muuttuu. Ja eihän se muutenkaan ole eka asia, joka sun treffeillä pitää ilmoittaa. :D


    • wottatyttö

      tylsistynyt_abi

      En jaksanut koko ketjua selata läpi mutta huomasin viestit joissa vastustit 13 ja 18 vuotiaan seurustelua.

      Olin itse 14-vuotias kun tapasin ihanan 18-vuotiaan miehen, me ei välitetty ollenkaan mitä muut suhteestamme sanoi. Olin tuolloin kuitenkin paljon ikäistäni kypsempi sillä jouduin aikalailla huolehtimaan itse itsestäni. Minun mielestäni suhteessa jossa on suuri ikäero ei ole mitään väärää.

      Terveisin 17-vuotias tyttö joka seurustelee vieläkin saman miehen kanssa ;)

      Musta on kuitenkin ihan tosi mahtavaa että täällä käy noin fiksuja nuoria miehiä vastaamassa nuorien kysymyksiin! :) Mun täytyi vain tulla kertomaan oma mielipide... Nytkun ajattelee niin tuo ikäero tuntuu kyllä hullulta.

      • lifemocker

        ainut vaan että minkälainen on 18v tyyppi henkisesti joka haluaa/ottaa 14v?!


    • gsc,ctdh,

      Mulla on tyhmä ja pitkä kysymys. Olen 18v. tyttö ja "Henri" 19v. Mulla oli Henrin kanssa juttua pari-kolme kuukautta. Hänellä on ollut monia naisia, mutta ei ole vakavasti säätänyt kenenkään kanssa. Kuitenkin oli "uskollinen" ton parin kuukauden ajan vaikka ei seurusteltu virallisesti.
      Henri juo useasti viikossa. Se soitti mulle arki-iltana viime viikolla, ilmeisesti humalassa, että sitä ahdistaa liikaa meidän juttu. Eli lopetti sen jutun, mutta juteltiin silti viikolla paljon ja kyseltiin kuulumisia. Sunnuntaina oltiin yhteisellä kaverilla juhlimassa tämän synttäreitä. Henri moikkasi mua ja tuli halaamaan kunnolla mutta ei me sen enempää juteltu, vaikka vaihdettiinkin aika kaipaavia katseita hetkittäin. Siellä oli mun ex, jonka kanssa juttelin paljon kun kuitenkin läheisiä ollaan ja sitten jossain vaiheessa hän suuteli mua yllättäen. Yhtäkkiä se riuhtastiin pois mun läheltä ja näin kun Henri piti sitä seinää vasten ja huusi sille. Kavereita meni väliin ja otin Henrin sivummalle ja sanoin, että se oli hän joka ei halunnut mua ja että sen on turha alkaa nolaamaan itseään tuollaisella temppuilulla. Se mutisi mulle vastaan ettei kestä nähdä mua toisten kanssa, mutta en suostunut keskustelemaan asiasta sen enempää sillä paikka ja aika ei ollut mikään paras mahdollinen ja muutenkin olin vihainen. Lähdin exäni kanssa yhtä matkaa molemmat omiin koteihin sitten aika pian.
      Henri soitti mulle yöllä, en kuitenkaan vastannut. Eilen sitten kuulin kaverilta, että sen jälkeen kun olin lähtenyt, Henri oli käynyt iskemässä yhden helpon tytön ja pannut tätä. Loukkaannuin tästä (eihän asia minulle oikeasti olisi kuulunut) ja typeränä ja suutuspäissäni lähetin viestin Henrille, jossa kysyin että oliko hän soittanut yöllä sen takia että olisin voinut kuunnella hänen ja ****** panoa. Hän vastasi mun ajaneen hänet muiden syliin ja en vastannut mitään. Hän laittoi monta viestiä peräkkäin, joissa kertoi häpeävänsä ja tehneensä tyhmästi ja lopettavansa juomisen jos vaan suostuisin vielä yrittämään. En vastannut viesteihin. Hän soitti sitten päivemmällä ja näimme nopeasti illalla. Hän melkein itki kertoessaan, että hän joi paljon kun lähdin koska vitutti se ettei olla enää mitään, halusi vain satuttaa mua kun tiesi että kuulisin asiasta ja häntä kaduttaa ja ällöttää. En kuitenkaan tiedä voinko tai kannattaako mun luottaa häneen. Sanoin miettiväni asioita, että voidaanko aloittaa alusta vai ei. En tiedä, pitääkö se musta oikeasti vai haluaako hän vain saada mut koska olen niin vaikea tai uusi valloitus hänelle tai jotain? Tiedän, ettei kukaan tiedä vastausta, mutta pakko keventää johonkin tätä.
      Hän on lisäksi aika agressiivinen. Tänä aikana kun ollaan tunnettu, meinasi hakata jonkun tuntemattoman pojan joka yritti pussata mua baarissa. Muuten olisi ihan "ymmärrettävää", mutta kun sanoin pojalle että olen varattu ja työnsin kauemmas ei hän enää yrittänyt, seuraavaksi Henri sitten marssi paikalle vaikka näki selkeästi että en aio koskea siihen tuntemattomaan, otti niskasta kiinni ja raahasi ulos tappelemaan mutta käskin päästää irti ja Henri totteli ja kävi pyytämässä pojalta anteeksi myöhemmin. Joskus joku sanoi entistäni hyvännäköiseksi ja sanoin että onhan se, niin pöytä lensi nurin. Totuudessa ja tehtävässä kaveripoika sanoi mua parhaimman näköiseksi tytöksi jonka tietää niin meni nyrkki seinästä läpi. Ikinä ei kuitenkaan mua tai muita kavereita kohtaan ole tehnyt mitään, heti noiden raivokohtauksien jälkeen menee yksin rauhottumaan ja tulee suht normaalissa mielentilassa takaisin.
      Onko sairasta, että haluaisin yrittää hänen kanssaan? Vai pääsenkö vähemmällä jos annan hänen olla. En tietenkään tee päätöstäni teidän mukaanne, mutta mielipiteet auttaisivat. Kavereista osa on sitä mieltä, että Henri on vaaraton ja pitää minusta oikeasti, kaverit jotka eivät tunne Henriä hyvin pitävät häntä pelottavana.

      • lifemocker

        "Onko sairasta, että haluaisin yrittää hänen kanssaan?"

        kyllä on. johan tyyppi on osoittanut, ettei välitä sinusta tuon taivaallista, että olet vain yksi hoito muiden mukana.

        voithan toki yrittää, mutta MILLÄÄNLAILLA fiksua se touhu ei ole. oma valinta, mutta muista olla sitten kellekkään itkemättä kun asiat menevät vituiksi, koska ne 100% varmuudella menevät tuollaisten tyyppien kanssa. miksi tietoisesti pitää kaivaa verta nenästään?

        kai sullakin nyt jotain omantunnon arvoa on, että tiedät, että ansaitset parempaa


    • Gdkdddg

      Puolustaisitko maatasi sodassa??

      • lifemocker

        meikä ainakin lähtis karibialle... miksi minun pitäisi puolustaa tämän maan eliittiä kun suomen päättäjiä ei kiinnosta yhtään tavallisen kansalaisten asiat ja olot!?


      • Rahaa johtajille tai pot
        lifemocker kirjoitti:

        meikä ainakin lähtis karibialle... miksi minun pitäisi puolustaa tämän maan eliittiä kun suomen päättäjiä ei kiinnosta yhtään tavallisen kansalaisten asiat ja olot!?

        lifemocker, nouse barrikaadeille ja ala "johtajaksi sit. Se ei ole näet helppo homma ollenkaan. Paljon vastuuta ja kritiikkiä satelee. Sitky homma toimii, kiittääkö kansa? Ehei


      • lifemocker
        Rahaa johtajille tai pot kirjoitti:

        lifemocker, nouse barrikaadeille ja ala "johtajaksi sit. Se ei ole näet helppo homma ollenkaan. Paljon vastuuta ja kritiikkiä satelee. Sitky homma toimii, kiittääkö kansa? Ehei

        sillä päästäisiin jo pitkälle että alettaisiin parantamaan kansalaisten ja työntekijöitten oloja, eikä pelkästään keskityttäisi voiton tavoitteluun ja johtoportaan mukavuuteen!


    • moiii4

      Moi

    • en tiiä mitä tehä

      Moi :) on yks kundi josta mä tykkään ihan hirveesti. Me ollaa juteltu WhatAppis ja se ain välil kehuu mun paitaa ku nähää koulus ja ottelee kuvii must ja lähettelee mulle ja vitsailee mulle ja hymyilee ja vilkuilee mua päin. Mut sit ku se oli kipeenä jotai 4 päivää eikä juteltu sillä välillä mtn, ni sitku se tuli kouluu takas ni se ei enää kehu mun paitaa, puhu mulle hyvä et ees vähän kattoo mua. Ni mitä tapahtu !? Miks se ei enää YHTÄÄ välitä must, ihan niiku olisin ilmaa. Meil ei oo ollu mtn riitaa tai mtn ja se vaa yht äkkii ei enää ees vastaa mun tekstareihi tai mtn. Niiku mitä voin tehä asialle? Yritän koko aja olla sen läheisyydes ja sillee yrittäny selvittää asiaa, mut en vaa ymmärrä mikä on vialla. Voitko pliis auttaa mua? En oikeesti enää kestä tätä. Kiitti oikeesti paljon, jos vastaat!:)

    • erillainen1

      Oon 11v tyttö yks poika pyys muo treffeille onko vielä tässä iässä turvallista seukata.

      • vanha nainen hunningolla

        On minun mielestä, koska se ei ole niin vakavaa kuin minun 19 iässä. Itse seukkaan saman jätkän kaa hän on 19 myös


    • minävaa

      Moi oon 13v tyttö ja oon tosi ujo. oon tykänny aika kauan yhestä vuoden nuoremmasta pojasta ja sekin aluksi piti musta mutta ku sovittii et tavataa puistos nii en kehannu mennä ees lähelle ku en tienny mitä sanoo sit mun paras kaveri tuli sinne ja se ei ees tuntenu sitä poikaa sit se vaa meni juttelee sille ja ne lähti kahestaa kävelee jonnekki :((((((((((((((( mitä pitäs tehä??????? :(( kiitti jo etukätee jos vastaat

    • 3pätoivoinen

      Olen 20 vuotias nuori ja poikaystäväni on 19 joten ollaan surinpiirtein samanikäisiä mutta minulla olisi kysymys no olen seurustellut kohta yhden pojan kanssa jo7kk, mutta minulla tulee aina suhteissa se ongelma että kiinnyn toiseen liikaa ja esim myös se että minulle tulee helposti ikävä ja en kestä et näen toisen seuraavan kerran vaikkakin se seuraava tapaaminen olisi lyhyen ajan päästä. minulla on myös se ongelma että lähettelen liikaa viestejä vaikkakin nykyienn poikaystävä sanoi että se ei haitaa että lähettelen viestejä mutta se et jos soitan paljon monta kertaa. mut miksi kiinnyn niin helpsoti ihmisiin jopa liikaakin ja kun olen esim lähettänyt viestin en jaksa odottaa kun hän vastaa ja se että miten saan viestejäni vähennettyän koska aina kun olen krjoittanuy ni mun on pakko kirjoittaa lisää mutta kuten sanoin tätä nykyistä poikaystävää ei haittaa, mutta sen tiedän että poikaystäväni ei käytä esimwhast uppia paljoa mihin lähttelen niitä viestejä koska tietokonekkin on kulemma olemassa :d hän on paljon tietokoneella sentakia tuleek äytettyä vähän puhelinta :) ja kun olin nuorempi miellä oli perhe väkivaltaa kotona mua oli kiusattu koko peruskoulun ajan sekä onm einattu käyttää muutaman kerra nhyväksi minulla kesti 3 vuotta luottaa ihmisiin ennen tätä nykyistä poikaystävää ja jostakin ihmee syystä ensimmäistä kertaa elämäni aikana uskallan avautua jollekkin henkilölle kaikesta mitä minulla on myös henkilökohtaisista ongelmista mistä muut ovat vaan syrjineet yms mutta tätä poikaa se ei haittaa ja olen jopa uskaltanut laskee niin sanotus suojamuurini kokonaan pois ja se et en pelkää näyttää kuka oikeasti olen koska hän silti sanoo että rakastaamua mutta minulla on kokajan semmonen pelko että hän jättää minut vaikka kaikkia hänen kaverinsa jopa lapsuuuden kaverit sanovat että häneen vo luottaa että hän ei tule jättämään mutta minulla on ollu suhteissa niin huonoja kokemuksia että se jaatus että hän jättäisi minut pyörii päässäni vaikka tiedän et hän ei tee sitä. Rakastan häntä ihan suunnattomasti ja e voisi kuvitella elämää ilman häntä meillä moelmmmilla on ollut masennusta ja molemmat ovat yrittäneet tappaa itsensä ja sekä ollaan käytetty masennuslääkkeitä ja kun löydetiin toisemme molemmat parantuivat tästä hyvin tietenkin poikaystävälläni oli pahempi ongelma mutta nykyään hän voi tosi hyvin ja on tas normaali itsensä. ja hän on ensimmäinen ihminen kenen kanssa tunnen itseni kotoisaksi ja turvalliseksi hänen seurassaan:) vaikkakin hän sanoo että ei tuu jättämään minua ja rakastaa mua ni silti minulla on kokoajan semmoinen tunne että se saattaa tapahtua että hän ättää minut. täytyykö mun aan luopua siitä pelosta ja luottaa siihen että hän rakastaa mua ja pysyy rinnalla? koska jos hän huonolla tuurilla saattaisi jättää minut todennäköisesti palaisin siihen masennuksen mikä minulla oli mistä kerroin ja se todennäköisesti olisi pahempi mitä ennen oli?


      Kiitos jos voisittte vastata olisin kiitollinen :D

    • Anonyymi

      tykkänään mua vuoden vanhemmasta jätkästä ja me jutellaan sekä pelataan paljon se tykkäs musta viel kaks kuukautta sitte ja mua kiinnosta saada vinkkejä et miten saan sen tykkäämään musta uudelleen? HUOM sen pikkusisko on mun ex bff

      Ps.me tykättän kävellä ympäri kaupunkii ja jutella asioista maan ja taivaan välillä kuten esim meidän kavereita ja muusta semmosesta ja tää rakastaa pelaamista ja se streamaa ja sil on yli 500 seuraajaa Kysyn siks et oisko mitään ehdotuksiin ku te jätkät tunnette toisenne ja mieli pisteet

    • Pistin vaan sen takkiin ku oikeesti tuntuu et kaikki jätkät tunnette toiseen evaikka ette ois ees koskaan nähy

    • Anonyymi

      oot hieno ihminen. ota yhteyttä

    • Anonyymi

      tuu mun luo . keksitään kivaa

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe