http://keskustelu.suomi24.fi/node/10894266#comment-57058169
YLEn uutisissa haukuttiin kainuulaisia aika pahasti.
YLE ja Helsinkiläinen tutkija vetivät Raatteen tien lokaan
2
192
Vastaukset
- sampo
Kyllä sitä kaikenlaiselle tutkijalla apurahoja rahaa riittää. Oli "tutkija" tullu siihen tulokseen, että ryssät olis kuollu itsekseenkin. Suotta niitä ammuta oli :)
Pakkanen ja lumituisku olis hoitanu asian. Me kainuulaiset jotka vanjaa vähin tunnemme oomma tietosia, että vanja sentään tulenteon hallihti jo talvisodan aikaan. Tulihtois vissiin vieläkin jos ei olis takasinpäin ohjattu.
Tämmösille tutkijoille nostaa koira jalan. Eikä niillä päätään vaivata kannata. Aina nousee joku joka haluaa huomiota Mitä päättömämpi tarina sen parempi. Pääasia, että puhutaan Mikä tässä vitahuttaa on, että veroeuroloila paskoa suolletaan Sama kun Kenian Marski Huuhaata tyten.- Sileäksi
Kovastihan nuo oli ampuneet Suomussalmen kirkonkylällä kun pikkupoikana kerättiin kranun pyrstöjä poikien kanssa ihan siitä kotipihan reuna metästä. Tiiättäkö muuten missä kirkonkylällä on ollu sota aikana poliisiasema? Asekätköjä löyty kun äeskone muokkasi metsänpohjia kylän läheltä. Uimarannan läheltä (tunturinranta)löyty lentopommi jonka kävivät räjäyttämässä ettei pikkupojat mene leikkimään. Kyllä ne ampu kirkonkylän tasalaidaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991