Moips^^ Kellä kaikil on converset?? Mul on 2:) Ne on just best, yhet vihreet ja yhet mustat:) Toiset niist on korkeavarsiset ja toiset matalavartiset;) Siis nii kuinka monella on 1 tai enemmän converse(ja)? Kiinnostaa vaa huviksee tietää...
Converse?
12
555
Vastaukset
- Susu_Pala
yyhet luonnonvalkoset
- saat olla ylpee.
Luonnonvalkoset ja punaset parhaita. Kaikki whovianit tietää miks.
Minä en omista Conversejä vaikka haluaisisin.
- Uolevi Nurmiaho
Vihaan Converseja. Tuntuu jokaisella olevan jalassa (jos kengistä puhutaan) ja semmoinen ruma logo siinä sivussa.
- jepjepjeo
Uolevi Nurmiaho kirjoitti:
Vihaan Converseja. Tuntuu jokaisella olevan jalassa (jos kengistä puhutaan) ja semmoinen ruma logo siinä sivussa.
Samaa mieltä. (y)
- FaLlInGvEiL original
Mul on neljät c: Mustat, valkoset, harmaat ja sellaset Union Jack kuvioiset :3 Ihan parhaat kengät on!!
Mull on 4 parii Converse-kenkii ja 1 Converse-laukku :)
- Heimopäällikkötär
Mulla on kaks paria marimekkoconverseja (lyhytvartisia), yhdet Batman-converset (lyhytvartiset), yhdet pastellinsiniset (pitkävartiset), yhdet kirkkaansiniset (pitkävartiset) sekä Conversen halpismalliston mustat kengät, lyhytvartiset (One star). Eli yhteensä sitten kuusi (6) paria.
Kokelitu on myös feikkikonverseja, maksoivat kolmekymppiä ja jalat sai sillä rahalla harvinaisen kipeeksi. Kyllä aidoissa on vaan parempi pohja. Miinusta tosin, että autoillessa kantapää kuluu uskomattoman nopeasti, mutta näin käy ilmeisesti kaikille kengille. Lisäksi valkoiset osat ovat kauttaaltaan ruskeanharmaassa mähmässä heti kun astuu ovesta ulos, sama tosin käy muillekin valkoisille kendille. - mari2
Kyllä Converset on hyvät autoilukengät. Tosin kantapäähän jää jälkiä,mutta ei se haittaa. Minä käytän usein Hai-saappaita autoilussa. Ne myös tuntuu ihan samanlaisilta.
- Con ver se
i love Converse
- se76rtj0se9dt
Turhaa, pelkkää nyky"muotia".
Eivät pidä varmasti vettä, lämpöä tai muutakaan, semmoset kangaslirpakkeet hintalapulla. Tuskin edes maailman parhaat kävellä. - Anonyymi
Ärsyttää!!!! eniten se et kun kysytään miks joku käyttää Converseja vastaus yleisin kun kaikki muutkin käyttää voi Vittu ei voi kun nauraa....tollasille taliaivoille ja nyt viel joku googlaa mikä on taliaivo :D :D :D ite käyttänyt Converseja vähintään 25 vuotta joka päivä! Kohta tulee mittariin 38 ja käytän edelleen Rakkaita Ramones kenkiä!! Ja nyt joku idiootti googlaa Ramones kenkä voi Vittu sentään!! Ei voi muuta kuin nauraa :D :D :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592