Keeshond pentu puree

terävät hampaatkin

Onko normaalia että 12- viikkoinen Keeshond puree niin että veri lentää, siis minua. Alkaa mennä hermot tämän kanssa!

5

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkäpä ei,

      nyt aivan normaalia ole. Asian epänormaaliudesta voit koiralle hienovaraisesti huomauttaa vaikka laittamalla käden nyrkkiin ja näin estää pureminen. Jos mahtuu niin voit myös työntää nyrkin riittävän pitkälle sen suuhun. Tai vaihtoehtoisesti käsi suorana kurkkuun ja pitää hetken. Kolmas tapa ottaa alaleuasta kiinni ja pitää kiinni hetken. Nämä ovat koiraihmisen hienovaraisia keinoja huomauttaa koiralle että voisi olla varovaisempi leikkiessään. Ei se sitä kuitenkaan pahuuttaan tee, ei vain ole tottunut siihen että pitää varoa loukkaamasta leikkikaveriaan.

      Kannattaa pitää käsillä myös puruluita. Kun kyllästyt itse olemaan puruluu, niin tarjoa koiralle sellainen. Kannattanee myös ohjata mielenkiinto muuhun leikkimällä vaikka vetoleikkejä jollain vanhalla t-paidalla tai rukkasella.

    • Kekekekeeshond

      Olen hankkimassa keeshondia. Onko se muuten evakko koiraksi hyvä? Pureeko se? Siis paljoa.. Pelkään puremista. E ole kuitenkaan onneksi haukkuherkkä

      • Kekekekeeshond

        Evakko? oho siis Ensimmäiseksi .


      • Sopii se
        Kekekekeeshond kirjoitti:

        Evakko? oho siis Ensimmäiseksi .

        hyvin ensikoiraksi. Eikä ole mikään himopureskelija kuin penskana, kuten lähes kaikki haukut. Jos sellaisen otat, niin huomaat sen hurmaavan hymyn. Hampaat lievässä irvessä kun näkee omistajan tai tutun, mutta se on tosissaan vain hymyilyä. Aika helppo se on kouluttaa tavoille, melkein itsekseen oppii. Koiraksi vähän kissamainenkin. Joo, ja ei hauku mitenkään erityisen paljon. Mutta ihan maanhiljainenkaan ei ole.


    • Dakota

      Toki voi purra mutta opetahhan hälle ettei sellanen peli vetele.
      Ei tiedä pentusi kuin kovaa voi ottaa kiinni. Ei, jollet sitä kerro/osoita että missä se raja kulkee. Pentusi niin elämän aluillaan että otahan heti vaan puremiset pois. Ja hyviä neuvojahan jo täältäkin olet jo hyvän tukun saannu.
      Nii, ja itelläni myös muun koiralauman jatkona myös "kessu". Nyt jo kahdeksan mutta edelleen se ihana hymy tulee kun esim. kaupasta tulen tai muualta asioilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8216
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1173
    Aihe