Siis oli kosteusmittaus kylpyhuoneessa ja sen jälkeen tuli isännöitsijältä lappu että silikonisauma pitää uusia ja sen maksaa osakas. Yksi sauma vähän levinnyt ja sen silikoisi nopeasti itsekin.
Kuuluuko tuollaiset yleensä taloyhtiölle vai joutuuko ne aina jokainen itse maksamaan? Saako sen tehdä itse ilman mitään huoltofirmaa? Vetäisi vain sauman silikonia täyteen ja se olisi siinä mielestäni. Jos joku firma sen tekee niin ottavat siitä varmasti useamman satasen.
Muuten oli kosteusmittauksen raportissa ettei havaittavaa kosteutta missään ja alkuperäisessä kunnossa kylpyhuone.
Ei eläkeläisenä oikein olisi varaa ruveta kalliita remontteja maksamaan. Sillä ei niin ole väliä miltä näyttää kun tässä asun varmasti kuolemaan saakka eikä kukaan käy luonani suihkussakaan.
Silikonisauman uusiminen, kuka maksaa?
6
3132
Vastaukset
- 20+9
Tee itse jos osaat, jos et, palkkaa tekijä.
- Korhonen p
Taloyhtiö on velvollinen hoitamaan kosteusvauriot ja remontoimaan kylppärin alkuperäistä ulkoasua vastaavaksi. Kuulostaa siltä että kylppärisi on alkuperäisessä kunnossa ja siksi et ole siitä vastuussa.
- Itse hommiin....
Itse se kannattaa tehdä, ei sitä kukaan kiellä. Itse joutuu myös maksamaan jos sen työn teettää. Remonttihan siinä on edessä kuitenkin jossain vaiheessa.
- Helppo homma
Älä vedä saumaa silikonilla täyteen, kosteuden on päästävä seinästä lattiaan, muuten kaakelit tummuvat kosteudesta.
Leikkaa vanha silikoni vain laattojen tasoon ja teippaa reunat maalarinteipillä ja siihen rakoon silikonia, joka tasoitetaan sormenpäällä ja sen jälkeen teipit pois, ennen kuin silikoni kuivuu. - gg-kodit
Teemme vaihdot pirkanmaalla. Kysy lisää info(a)gg-kodit.com
- 9+12
Paljonko maksaisi 2.4m silikonin vaihto Kihniössä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811238
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47654Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t234566Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305566Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7520