en saa millään ilveellä siirrettyä kuvia kamerasta koneelle,mulla on koti koneella -98 ja duunissa 2000 joka tunnistaa kameran ilman mukana tulleita cd-romppuja.
ohjeista sen verran ymmärrän että -98 ja 95 pitäis toimia mutta kun ei niin ei.
Onkos jollakulla muulla ollut samanlaisia ongelmia,mikä olisi ratkaisu?
c-2040
2
309
Vastaukset
- teme
Eli siis töissä toimii motta kotona ei?
Oletko asentanut kotikoneelle ajurit?
Jos vaan ajurit on asennettu, niin pitäisi toimia ysikasissakin.- watti
olen asentanut ne kameran mukana tulleet romput koneelle vielä käyttöohjeen mukaisesti hain olympuksen sivuilta jonkun lisä-ajurin, mutta tulos on kovin heikko..
Kone ei reagoi kameraan millään lailla,paitsi usb portit kun tarkastaa "systemsistä"niin siellä kyllä lukee olympus...jne.
Tämä nýt on varmaan hyvinkin pienestä kiinni mutta kun vaan keksisi että mistä..
sfnet.harrastus.valokuvaus.digi palstalla oli joskus vuosia sitten kyselty samoja asioita mutta en löytänyt mitään järkevää vastausta sieltäkään.
Ilmeisesti yleinen ongelma tämän kameran kanssa,
mallikin nyt tietty on jo vanha ettei monikaan enään edes muista miten homma ratkesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331299Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691095- 104936
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.42879Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56729- 42716
- 48693
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai94672Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302656- 29635